Jij verwacht altijd dat er iemand is.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten we weer in de dinnerdip?
Ja, ik ben er toch ook altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij verwacht altijd dat er iemand is.![]()
Kijk je de OWS niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog nooit van Ireen Wüst gehoord.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Neequote:
Ik krijg steeds meer redenen om, meer van Tom dan van jou te houden Sven.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik hou niet van sport, behalve van de Spelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het ook niks voor jou eigenlijk Tom.
Ik denk dat dat vegen voor het blok uit een grotere sport is dan dat ding zelf wegschuivenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een vreemde mensen toch, kijken hoe mensen het ijs gaan vegen voor een schuivend blok.
Zijn zeker ook allemaal goed in schoonmaken enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vegen voor het blok uit een grotere sport is dan dat ding zelf wegschuiven
Ik hoop dat ze ook curlt zeg.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet Linn, toch? Maar ze komt wel tevoorschijn als ik plaatjes van Linn zoek. Doet ze ook curling?.
.
om niet te remmenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat curling-gedoe he, veeg je dan juist om af te remmen of om niet af te remmen?
quote:Als een steen gespeeld is mogen de spelers het ijs vegen. Door het vegen wordt het ijs glad, waardoor de steen sneller kan en zo kunnen de spelers de koers recht houden. Alle spelers mogen tussen de twee tee-lines vegen voor hun eigen stenen. Na de twee tee-lines mag nog maar 1 speler van het team vegen.
Curling.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een vreemde mensen toch, kijken hoe mensen het ijs gaan vegen voor een schuivend blok.
Dan wordt de grond wat gladder en glijdt het dus beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat curling-gedoe he, veeg je dan juist om af te remmen of om niet af te remmen?
Hoogiequote:
Zeker van voor mijn tijdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef chansadres het volgende:
Dat nummer van Raffaëla, Love is all, bleef echt hele nachtlang nog door mijn hoofd spoken. Waarom kwam me dat zo bekend voor. En toen ik de videoclip had gedownload wist ik het
Wat een heerlijk sentimenteel en terug in de oude doos nummer. We hadden vroeger dat cassettebandje van Roger Glover and Guests - The butterfly ball maar we zijn het kwijt.
[afbeelding]
Daarom hier maar een oproepje: Kan iemand mij een opname van deze fantastische plaat regelen. Ik zou hem/haar voor eeuwig dankbaar zijn...
11 jaar voor mijn tijd zelfs! (Uitgekomen in 1974) Maar is een bekende plaat, die ook vaak aan kinderen werden gegeven door die positieve vibe op de nummersquote:
curling vind ik echt vaag....quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik mee zou doen aan MTV Made zou ik graag een curling-ster willen worden.
I knowquote:
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Tja dat kan ik nu dus niet meer lezen![]()
Naar school gaan is leukder dan werken... Zeker in deze tijd.... als ik soms de tijden zie dat jullie vrij zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 10:31 schreef chansadres het volgende:
Zit al op school te leren
Ofzoiets wat er op lijkt
HMZZ? JAH? Wie mag eruit?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef VirtualPOM het volgende:
Van mij mag ze eruit. Niet een bijzondere uitstraling. Angelique is ook te saai en gewoontjes voor de titel Idol. Raffa of Harm moet winnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |