Ik werk én ik studeerquote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Naar school gaan is leukder dan werken... Zeker in deze tijd.... als ik soms de tijden zie dat jullie vrij zijnHeeeeeeeerlijk!
whahaha ik zie het al voor me:quote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef sbientje het volgende:
ik ben niet naar school gegaan![]()
was echt te moe
je moet natuurlijk ook zeggen dat je kotsend boven de wc hangtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha ik zie het al voor me:
Bel me baas op:
Ik kom niet werken want ik ben ECHT moe![]()
Ik wou dat ik nog op school zat![]()
Ben jij ook zo iemand die niet naar EK/WK voetbal kijkt?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk alleen naar het zwemmen bij de zomerspelen
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook zeggen dat je kotsend boven de wc hangt
Hèhè. Ik ook niet. Same reason.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef sbientje het volgende:
ik ben niet naar school gegaan![]()
was echt te moe
Als voetbalfan denk ik welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet naar EK/WK voetbal kijkt?
lief zusje.... ik heb ook wel trek in een plakje cakequote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Andiyan het volgende:
En dan komt je zusje naar boven, om me een plakje cake te brengen.![]()
En dan heeft ze met slagroom de eerste letter van mijn naam erop gespoten.![]()
Leuk die zusjes..![]()
Anders ik wel. Met een slagroom-E erop alsjeblieftquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lief zusje.... ik heb ook wel trek in een plakje cake
Waar kan ik een leuk zusje krijgen. Ik heb alleen een irritantequote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Andiyan het volgende:
En dan komt je zusje naar boven, om me een plakje cake te brengen.![]()
En dan heeft ze met slagroom de eerste letter van mijn naam erop gespoten.![]()
Leuk die zusjes..![]()
Ach gossie.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar kan ik een leuk zusje krijgen. Ik heb alleen een irritante
Ik wil wel een oudere broer! Ruilen tegen twee oudere zussen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb helemaal geen zus.. Wel een trauma dat "oudere broer" heet.
.
Ik dacht eerst altijd dat werken veel leuker zou zijn, maar ik ben er een jaar tussenuit geweest en naar school gaan is idd leukerquote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar school gaan is leukder dan werken... Zeker in deze tijd.... als ik soms de tijden zie dat jullie vrij zijnHeeeeeeeerlijk!
Ja welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet naar EK/WK voetbal kijkt?
Twee? Nee, doe er maar 1. Meerdere zussen hebben de neiging 1 front te vormen tegen de broers.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel een oudere broer! Ruilen tegen twee oudere zussen?
Dan ben ik toch de enige.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wel! Voetbal vind ik juist wel leuk, net als de Tour de France
. Maar al die alternatieve sporten vind ik niet veel aan
.
Het is waar.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Twee? Nee, doe er maar 1. Meerdere zussen hebben de neiging 1 front te vormen tegen de broers.. Heb ik van horen zeggen dan he...
Oudsten zijn stom. Vooral als ze samen met de middelsten gaan samenspannen tegen mij. Ik zeg het je, nog steeds kan ik er soms niet van slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
geen ervaring mee, ik ben de oudste thuis
Die alternatieve sporten zijn juist het leukst. Eens in de 4 jaar dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wel! Voetbal vind ik juist wel leuk, net als de Tour de France
. Maar al die alternatieve sporten vind ik niet veel aan
.
De jongste zijn kostte mij m'n voortandenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die alternatieve sporten zijn juist het leukst. Eens in de 4 jaar dan.![]()
Oh, en de jongste zijn is helemaal niet erg vind ik hoor. Al heeft het wel zijn nadelen.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De jongste zijn kostte mij m'n voortanden.
Sven is een beetje gek somsquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef sbientje het volgende:
wat is er nou alternatief aan schaatsen?zo nederlands als het maar kan zijn sven
Nee, ik had het nu meer over handbal en hockey enzo. Alternatief is ook niet echt het goede woordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef sbientje het volgende:
wat is er nou alternatief aan schaatsen?zo nederlands als het maar kan zijn sven
O jee... Nou moet ik zeker weer aardig gaan doen tegen iedereen?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Users Survival Game, 2e Editie
Succes iedereen
Nee hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
O jee... Nou moet ik zeker weer aardig gaan doen tegen iedereen?![]()
LEUK!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Users Survival Game, 2e Editie
Succes iedereen
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Een moment om niet te vergeten! Mijn 4444de post. Nog een paar, en dan heb ik er echt veel
.
Welkom in mijn levenquote:
Bak een taart en ga het vieren.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Een moment om niet te vergeten! Mijn 4444de post. Nog een paar, en dan heb ik er echt veel
.
Dat is echt niksquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |