Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Offtopic : Cual, een of ander plaatje op cual.net geeft heel veel vertraging.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Offtopic : Cual, een of ander plaatje op cual.net geeft heel veel vertraging.
Wij ook.quote:
Het is http://www.cuall.net/hbb/cuallvlo.gif Daar is soms erg grote wachttijd.quote:
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ligt er aan... of ik ook niet met andere dingen bezig ben of als er veel capbaar materiaal in beeld is
Ach ja, het is er eentje van Manu.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef Mabelle het volgende:
Tjeetje ... ik zie nu die beroerde TT pas![]()
Kan ook vertraging door je provider zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
ga binnen kort de boel upgraden hoor
![]()
Theo zit er maar om 1 ding en dat is geld in het laadje krijgen. Daar gaat het uiteindelijk ook om. Dat die zo doet is minder maar die van Mappa Mondo en het RK zullen hem wel dankbaar zijnquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is http://www.cuall.net/hbb/cuallvlo.gif Daar is soms erg grote wachttijd.
quote:
dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Ach ja, het is er eentje van Manu.![]()
Waren gewoon krokodillen tranen (zag er wel leuk uit op de streams/tv )quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef mijn23 het volgende:
hebben jullie Theo ook zien staan janken bij Viool ?hij werd emotioneel ,dat zijn vrienden dit allemaal deden voor hem,jankert
Vaak wel hoor... maar als het druk is dan skip ik er snel doorheen op de highlightsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.
sorry, maar ik vind hem gewoon wel een goede manager. Alhoewel ik liever had gehad dat hij wat minder respect had gehad voor Viool en alles.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms..... maar wrom nou zo'n titel?![]()
Zou het helpen als ik hem hier op Fok zet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan ook vertraging door je provider zijn.
Komt omdat het plaatje al in de cache van je computer staat Cuall....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ik zie hem wel steeds héél snel
![]()
.........zal er morgen naar kijken![]()
John is een topper.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
prima inzicht heeft John. En Bonnie zegt ook tegen hem dat ze al vele malen tot 10 heeft moeten tellen, maar dat ze er aan moeten denken dat ze het voor de kinderen doen
![]()
Ja, dat doe ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaan
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaan
Die laden dan meestal wel beter jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik hem hier op Fok zet?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ik er niet zelf bij ben, lees ik altijd de SV hoor
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Theo zit er maar om 1 ding en dat is geld in het laadje krijgen. Daar gaat het uiteindelijk ook om. Dat die zo doet is minder maar die van Mappa Mondo en het RK zullen hem wel dankbaar zijn
Logisch dat je hem zelf wel snel ziet, jij hebt al een sessie open staan naar dat domein. Wij komen allen vanuit een ander domein binnen en houden die sessie niet vast.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
hahaha daarom loop ik altijd zo achter denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vaak wel hoor... maar als het druk is dan skip ik er snel doorheen op de highlights![]()
Who cares.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Dat is nou juist waarom ik hem niet goed vind. En ook omdat hij het nodig heeft om altijd eentje uit de groep te nemen waarover hij met anderen roddelt....... dat doe je niet als managerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind hem gewoon wel een goede manager. Alhoewel ik liever had gehad dat hij wat minder respect had gehad voor Viool en alles.
Ik lijk wel weer een anti fobie op te bouwen
Helaas ... opgehaald door de gemeente reinigingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Aan de weg gezet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Je wou toch niet zeggen dat je haar mistte hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
hihihi, je had dus het indiaan verhaal niet gezien wat ik tiktequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oh, ja zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar ik maak hem morgen wel wat kleiner en probeer hem op Fok te parkerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat je hem zelf wel snel ziet, jij hebt al een sessie open staan naar dat domein. Wij komen allen vanuit een ander domein binnen en houden die sessie niet vast.
Ik zie hem ook altijd heel snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Helaas ... opgehaald door de gemeente reiniginghet is klikodag vandaag. Of ze staat nog net buiten aan de weg.
Je krijgt er vanzelf een handigheid in... naarmate je meer postquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha daarom loop ik altijd zo achter denk ik![]()
Is al op straat gezet. De ophaaldienst komt altijd heel vroeg en dan zet je de kliko al de avond ervoor buiten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Je kan hem ook op Filedump zetten.... daar heb ik Bart ook neergezetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ja zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar ik maak hem morgen wel wat kleiner en probeer hem op Fok te parkeren![]()
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
Het is misschien al veel eerder gevraagd/beantwoord, maar ik lees niet alles door alleen de laatste 2 topics, maar komt er nog iemand anders voor Bart? Als dit al veel eerder is gevraagd schiet me dan maar af.![]()
![]()
Als je al eens eerder op een site bent geweest... haalt hij de plaatjes ervan van je eigen computer cache... dus is het snel ingeladen. De eerste keer kan het lang(er) duren voordat een plaatje er staat.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik zou er maar vanuit gaan dat het wel zo isquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Pareltje![]()
, heb de hele avond nog niet tegen je kunnen praten
Pffffquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
[..]
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.
Ja Monique had het daar met Esther over he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
[..]
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
Het is misschien al veel eerder gevraagd/beantwoord, maar ik lees niet alles door alleen de laatste 2 topics, maar komt er nog iemand anders voor Bart? Als dit al veel eerder is gevraagd schiet me dan maar af.![]()
![]()
Ja misschien wel ze werdt flink door Theo afgezeken, dus zal wel met stampende voetjes naar bed gegaan zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er maar vanuit gaan dat het wel zo is![]()
Kunnen we niet een wenslijstje samenstellen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Monique had het daar met Esther over he?![]()
Ze had het heeeeeeeeeelemaal gehad, zeker?quote:
Als ze iemand kunnen vinden, denk ik van welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komt
indianenverhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hihihi, je had dus het indiaan verhaal niet gezien wat ik tikte
Vast wel..... maar het verbaast me dat ze het niet tegen iedereen gezegt heeft...... anders roept ze alles wat ze gaat doen zo'n beetje om.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze had het heeeeeeeeeelemaal gehad, zeker?
Over dat Theo wilde dat John in een indianenpak zou gaan.quote:
Truste Cuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
Nou lui, ik ga niet wachten op de rel, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
![]()
![]()
Chris Zegersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wenslijstje samenstellen?
Een aantal bewoners vonden Joost wel een goede kandidaat, maar of ze die ook op het wensenlijstje gezet hebben weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten Cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je gaat in je eigen bed rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap zachtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
We houden je gewoon goed bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat er wat was parel, ik maar zwaaien![]()
Volgens mij wel... maar of die zo gek is om het te doen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Een aantal bewoners vonden Joost wel een goede kandidaat, maar of ze die ook op het wensenlijstje gezet hebben weet ik niet.
Het lijkt me dat men toch een lijst heeft met mensen die er in kwam, omdat in het orginele concept iedere week een andere "bn' er" erin zou komen. Omdat er elke week iemand uitgestemd zou worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gelezen, heb daar ook antwoordt opgegeven, maar toen heb jij het niet gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat er wat was parel, ik maar zwaaien![]()
Jaaaahhhhh duhhh , de SV is niet van ons he, als wij er niet zijn vinden we het ook fijn dat we bij kunnen lezen, en soms post ik ff snel iets , maar niet iedereen moet denken van ik zie een rode of gele roos en ik hoef niks meer te doen he.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees altijd de SV's door en al helemaal als ik werk en heb al verschillende keren gevraagd waar jullie SV's bleven als jullie er niet zijn (en van anderen natuurlijk)
Slaap lekker lieffiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoop van wel, kan ie jostiflip doen met viool.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij wel... maar of die zo gek is om het te doen...
denk het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
laat hem gewoon thuis blijven en Brennie bespringenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kiekeboequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Hee Bong... had je nieuwe msn ofzo ??
snap er geen drol meer van
Zo lang is dat lijstje niet denk ik, niet alle BN-ers willen meedoen met een programma van Talpa.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het lijkt me dat men toch een lijst heeft met mensen die er in kwam, omdat in het orginele concept iedere week een andere "bn' er" erin zou komen. Omdat er elke week iemand uitgestemd zou worden.
Dat wordt lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef newsman het volgende:
Volgende week Emiel Ratelband als Big Boss.
En gisteren hadden ze het over Wilma Nanningaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoor Theo zeggen dat Ratelband volgende week komt.
ja ik keek vanmiddag ff op de streams en zag weer een lompe theoquote:
truste cuall slaap lekker meidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moestenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaahhhhh duhhh , de SV is niet van ons he, als wij er niet zijn vinden we het ook fijn dat we bij kunnen lezen, en soms post ik ff snel iets , maar niet iedereen moet denken van ik zie een rode of gele roos en ik hoef niks meer te doen he.
Die komt pas de laatste weekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
En gisteren hadden ze het over Wilma Nanninga![]()
Die komt later Friztiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan valt er tenminste wat te belevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Bartoli het volgende:
Ratelband die is nog erger dan Theo
Dat dacht ik ook, maar meende gisteren toch gehoord te hebben dat die volgende week al zou komen.quote:
Yep Bingo, en dat john met een fles wishky dan wel ff op de blanken zou spugen... John vond het echt nie leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over dat Theo wilde dat John in een indianenpak zou gaan.
Zie je wel dat ik niet alles over sla?
Wat is WLM?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ja dat kloptheb sinds gisteren Gmail genomen en ook gelijk als MSN (lees: WLM) ingesteld
![]()
Als jij het zegt dan komt ze snelquote:
De caps mag je altijd gebruiken in de SV... alleen is het wel heel netjes als je de capper eronder vermeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moesten![]()
Ik moet alleen wel capjes pikken, want dat kan ik niet.![]()
ff aanvullen... vergat gewoon wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moesten![]()
Dat is de nieuwe naam voor "MSN" en heet Windows Live Messengerquote:
rustig, het was aardig bedoeld en heb al vaker gezegd dat ik niet echt goed bij in SV's schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaahhhhh duhhh , de SV is niet van ons he, als wij er niet zijn vinden we het ook fijn dat we bij kunnen lezen, en soms post ik ff snel iets , maar niet iedereen moet denken van ik zie een rode of gele roos en ik hoef niks meer te doen he.
Bij mijn caps hoeft dat natuurlijk niet (die staan al in de cap).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De caps mag je altijd gebruiken in de SV... alleen is het wel heel netjes als je de capper eronder vermeld
Newsman riep je, en jawel, daar was je ineensquote:
Zou me niet verbazen als die Theo dat ook weer zegt om onrust te stoken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoor Theo zeggen dat Ratelband volgende week komt.
Een plaatje maken van de streamsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef devilseye het volgende:
misschien beetje domme vraag , maar wat zijn caps
Dat WIlma Nanninga verhaal was een FOK! speculatie, nu hoorde ik Theo zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Captures (screenshots van de streams)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef devilseye het volgende:
Mooi, volgende week weekje vakantie van de streams dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef newsman het volgende:
Volgende week Emiel Ratelband als Big Boss.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hij sprak met een paar vriendjes, niet met een hotelier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die Theo dat ook weer zegt om onrust te stoken.
Ja en moet ik jou zeker missen nowayquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi, volgende week weekje vakantie van de streams dus![]()
De screenshots die gebruikt worden bv, in de streamverslagen en de SC topics.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef devilseye het volgende:
Nee joh. Ratelband is irritant, dus dan wordt het juist leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi, volgende week weekje vakantie van de streams dus![]()
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij mijn caps hoeft dat natuurlijk niet (die staan al in de cap).
Dus je kunt het ook niet vermeldenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De caps mag je altijd gebruiken in de SV... alleen is het wel heel netjes als je de capper eronder vermeld
Ook hartstikke fijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Mabelle het volgende:
[..]
ff aanvullen... vergat gewoon wat ik wilde zeggen![]()
Het is geen kwestie van makkelijk maar jullie doen het goed, netjes en leuk om te lezen. Dus als ik een serie rozen achter elkaar zie staan, ga ik daar niet doorheen posten.
Wanneer jullie aangeven weg te zijn .. vind ik het wel leuk om aan te vullen![]()
Dus geen makkelijk maar tevreden (kort samengevat)
Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus je kunt het ook niet vermelden![]()
![]()
![]()
Even hoor, hoest met de kleine meid? Ik heb her en der wel wat gelezen, maar hoe is het nu?quote:
Als ik wel streams ga kijken moet je me nog veel langer missen, dan gaat m'n laptoppie het namelijk niet overlevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja en moet ik jou zeker missen noway![]()
Wat een leuke meid is het tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: ik moet wel wat eten... anders val ik zoveel af dat mijn spijkerbroek van mijn kont afzakt![]()
[afbeelding]
Jammer dat ze gaat etenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: ik moet wel wat eten... anders val ik zoveel af dat mijn spijkerbroek van mijn kont afzakt![]()
[afbeelding]
Jullie praten langs elkaar heenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Joehoe Morwen ben je er nog ????
Henkquote:
WB Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
Ratelband is TE irritant, die waus trek ik echt niet op de streams zonder m'n laptop weg te gooien uit frustratiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Nee joh. Ratelband is irritant, dus dan wordt het juist leuk
Nee hoor, ik zet het er netjes bij wanneer ik het eerlijk pikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.
Jahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Joehoe Morwen ben je er nog ????
Yo Henk in the housequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha![]()
Kusjes en zwaaitjes voor iedereen natuurlijk![]()
![]()
Zijn de streams nog wat?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
rustig, het was aardig bedoeld en heb al vaker gezegd dat ik niet echt goed bij in SV's schrijven![]()
We zijn helemaal trots op jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zet het er netjes bij wanneer ik het eerlijk pik![]()
Ik heb haar in de billen geknepenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
Yolande heeft ook door dat Henk weer thuis is???
oei ... dat wordt trickie dan ... dat is ie echt niet waardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ratelband is TE irritant, die waus trek ik echt niet op de streams zonder m'n laptop weg te gooien uit frustratie![]()
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
Yolande heeft ook door dat Henk weer thuis is???
Je hebt een skihut feest gemist Morwenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha![]()
Kusjes en zwaaitjes voor iedereen natuurlijk![]()
![]()
Zijn de streams nog wat?
ik hoop dat je de laptop bedoeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
oei ... dat wordt trickie dan ... dat is ie echt niet waard![]()
Zal ik de mijne naar je mailen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forum![]()
![]()
![]()
![]()
Cutequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forum![]()
![]()
![]()
![]()
ff kort samenvatten. Hallo henk en alle anderen die ik gemist hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Flinke griep te pakken zoals het ernaar uitziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even hoor, hoest met de kleine meid? Ik heb her en der wel wat gelezen, maar hoe is het nu?
Was dus niet slapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef newsman het volgende:
O jee ik hoor Kliko.
Give it to mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Gooit streams maar aan dan, kan beter maar de moeite waard zijn, anders............![]()
![]()
![]()
Is nu al aan het after party-en... dus niet veel bijzonders meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Gooit streams maar aan dan, kan beter maar de moeite waard zijn, anders............![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
525... aan de Corinelletjes
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hypersnap DX toch? Wel eens mee gespeelt... maar het programma wat ik nu gebruik doet het ook prima. Heel klein en werkt perfect met mijn dual monitor systeem. Capt waar de muispointer is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal ik de mijne naar je mailen dan?![]()
Hoop voor jou en vooral de kleine kimmie dat het snel weer beter gaat met haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Flinke griep te pakken zoals het ernaar uitziet.![]()
Nog steeds tegen 40 graden koorts (vanmiddag bleef ze boven de 40 gaan, dus ergste is wat dat betreft over zo lijkt t), klaagt over pijn, spugen, diarree en staat te tollen op d'r beetjes. En liet ons doodschrikken omdat ze vertikte haar nek te bewegen. Bleek achteraf loos alarm gelukkig. Houden haar nu even goed in de gaten. Nu slaapt ze.
Nu maar hopen dat ze snel opknaptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog steeds tegen 40 graden koorts (vanmiddag bleef ze boven de 40 gaan, dus ergste is wat dat betreft over zo lijkt t), klaagt over pijn, spugen, diarree en staat te tollen op d'r beetjes. En liet ons doodschrikken omdat ze vertikte haar nek te bewegen. Bleek achteraf loos alarm gelukkig. Houden haar nu even goed in de gaten. Nu slaapt ze.
Geen probleem, was maar een voorstel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hypersnap DX toch? Wel eens mee gespeelt... maar het programma wat ik nu gebruik doet het ook prima. Heel klein en werkt perfect met mijn dual monitor systeem. Capt waar de muispointer is.
Heh, verdorie, ik snap de schrik in je eigen lijfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik loop achter..... in het lezen van dit bericht en op sjet gebied begrijp ik.......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe naam voor "MSN" en heet Windows Live Messenger
Potverdorie .. dat klink erg vervelend. Ik had het niet eerder echt meegekregen vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tis een beta-versie (zegmaar MSN 8.0)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik loop achter..... in het lezen van dit bericht en op sjet gebied begrijp ik.......![]()
Doe eerst maar eens iets om het te verdienenquote:
Offtopic. Frizti, kun je even gmail checken ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal ik de mijne naar je mailen dan?![]()
Was ook niet negatief bedoeld richting Hypersnap... maar ben tevreden met deze al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen probleem, was maar een voorstel.
Gewoon gebruiken wat je handig vindt.
Zeg het maar meesteresquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens iets om het te verdienen![]()
Jimpie Snappie, ik krijg ff kippevel, hou haar in de gaten he, ben je wel bij een dokter geweest, let ook op het vocht hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hoi Yolandequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Yolande het volgende:
Hoi M en A en A en M en alle andere die ondertussen binnen zijn gekomen en die ik nog niet gezien heb![]()
![]()
![]()
![]()
(behalve Henk want daar zwaai ik niet meer naar )
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Offtopic. Frizti, kun je even gmail checken ?
Alles goed met Morwen vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens iets om het te verdienen![]()
Hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is, ben blij dat ze nu een beetje slaapt. Sterkte.!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Christus, wat gaat het hier snel, maar daar komen ze terug hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:56 schreef MissHobje het volgende:
Hee Morwen... ik heb zowaar een keer kwijltjes voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
astu
Zoals eerder vandaag, vertikt de huisarts ons eerder dan morgen weer te woord te staan. Ondanks de eerdere ellende die we hebben meegemaakt (mede dankzij hun). Ach en zoals het er nu naar uitziet is het idd alleen een flinke griep en maar weer even kijken hoe 't morgen gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:00 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jimpie Snappie, ik krijg ff kippevel, hou haar in de gaten he, ben je wel bij een dokter geweest, let ook op het vocht he
Lekker zo'n huisartsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals eerder vandaag, vertikt de huisarts ons eerder dan morgen weer te woord te staan. Ondanks de eerdere ellende die we hebben meegemaakt (mede dankzij hun). Ach en zoals het er nu naar uitziet is het idd alleen een flinke griep en maar weer even kijken hoe 't morgen gaat![]()
Sukkel, daar zit Ferri naar te loeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Frizti, wist niet dat jij een verzameling porno had, van Viola op je computer![]()
Yep, gaat goed, ik hijg gewoon achter jullie aan in deze SCquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals eerder vandaag, vertikt de huisarts ons eerder dan morgen weer te woord te staan. Ondanks de eerdere ellende die we hebben meegemaakt (mede dankzij hun). Ach en zoals het er nu naar uitziet is het idd alleen een flinke griep en maar weer even kijken hoe 't morgen gaat![]()
Iedereen bedankt voor het betershap wensen, zal hoogstpersoonlijk alle kusjes doorgeven aan haar![]()
Dan ben je morgen alleen bezig omquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iedereen bedankt voor het betershap wensen, zal hoogstpersoonlijk alle kusjes doorgeven aan haar![]()
Ja het gaat echt onwijs hard, soms hou ik het ook niet bijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, gaat goed, ik hijg gewoon achter jullie aan in deze SC![]()
Idd! Dat lijkt mij geen verkeerd ideequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kun je niet bij een andere huisarts terecht??
Laat Viool maar een striptease geven, moet je eens kijken hoe snel die tent leeg is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
De mensen willen niet weg volgens mij
Nee is goed hoor, beetje pesten hoor erbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi H en Y
ik zeg niks over het lontje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee is goed hoor, beetje pesten hoor erbij.![]()
![]()
![]()
Ja oke, maar ook een huisarts bepaald niet het leven van je kind, als je het echt niet vertrouwd, oppakken en naar het ziekenhuis he, of bij de huisarts op de stoep gaan staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of naar de huisartsenpostquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja oke, maar ook een huisarts bepaald niet het leven van je kind, als je het echt niet vertrouwd, oppakken en naar het ziekenhuis he, of bij de huisarts op de stoep gaan staan.
pfffffff ik krijg van zoiets ff![]()
Hier niet hoor, alleen stream 2 doet het met brallende dronken mensenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, is Theo er nog?
Ja ilona trouwens haaiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, is Theo er nog?
Wat nu gelocked, alles beweegt hier gewoonquote:
Nu welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat nu gelocked, alles beweegt hier gewoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |