We houden je gewoon goed bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat er wat was parel, ik maar zwaaien![]()
Volgens mij wel... maar of die zo gek is om het te doen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Een aantal bewoners vonden Joost wel een goede kandidaat, maar of ze die ook op het wensenlijstje gezet hebben weet ik niet.
Het lijkt me dat men toch een lijst heeft met mensen die er in kwam, omdat in het orginele concept iedere week een andere "bn' er" erin zou komen. Omdat er elke week iemand uitgestemd zou worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komt
Ja dat heb ik wel gelezen, heb daar ook antwoordt opgegeven, maar toen heb jij het niet gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat er wat was parel, ik maar zwaaien![]()
Jaaaahhhhh duhhh , de SV is niet van ons he, als wij er niet zijn vinden we het ook fijn dat we bij kunnen lezen, en soms post ik ff snel iets , maar niet iedereen moet denken van ik zie een rode of gele roos en ik hoef niks meer te doen he.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees altijd de SV's door en al helemaal als ik werk en heb al verschillende keren gevraagd waar jullie SV's bleven als jullie er niet zijn (en van anderen natuurlijk)
Slaap lekker lieffiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
Nou lui, ik ga niet wachten op de rel, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop van wel, kan ie jostiflip doen met viool.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij wel... maar of die zo gek is om het te doen...
denk het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
laat hem gewoon thuis blijven en Brennie bespringenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kiekeboequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Hee Bong... had je nieuwe msn ofzo ??
snap er geen drol meer van
Zo lang is dat lijstje niet denk ik, niet alle BN-ers willen meedoen met een programma van Talpa.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het lijkt me dat men toch een lijst heeft met mensen die er in kwam, omdat in het orginele concept iedere week een andere "bn' er" erin zou komen. Omdat er elke week iemand uitgestemd zou worden.
Dat wordt lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef newsman het volgende:
Volgende week Emiel Ratelband als Big Boss.
En gisteren hadden ze het over Wilma Nanningaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoor Theo zeggen dat Ratelband volgende week komt.
ja ik keek vanmiddag ff op de streams en zag weer een lompe theoquote:
truste cuall slaap lekker meidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moestenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaahhhhh duhhh , de SV is niet van ons he, als wij er niet zijn vinden we het ook fijn dat we bij kunnen lezen, en soms post ik ff snel iets , maar niet iedereen moet denken van ik zie een rode of gele roos en ik hoef niks meer te doen he.
Die komt pas de laatste weekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
En gisteren hadden ze het over Wilma Nanninga![]()
Die komt later Friztiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
En gisteren hadden ze het over Wilma Nanninga![]()
Dan valt er tenminste wat te belevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Bartoli het volgende:
Ratelband die is nog erger dan Theo
Dat dacht ik ook, maar meende gisteren toch gehoord te hebben dat die volgende week al zou komen.quote:
Yep Bingo, en dat john met een fles wishky dan wel ff op de blanken zou spugen... John vond het echt nie leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over dat Theo wilde dat John in een indianenpak zou gaan.
Zie je wel dat ik niet alles over sla?
Wat is WLM?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ja dat kloptheb sinds gisteren Gmail genomen en ook gelijk als MSN (lees: WLM) ingesteld
![]()
Als jij het zegt dan komt ze snelquote:
De caps mag je altijd gebruiken in de SV... alleen is het wel heel netjes als je de capper eronder vermeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moesten![]()
Ik moet alleen wel capjes pikken, want dat kan ik niet.![]()
ff aanvullen... vergat gewoon wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moesten![]()
Ik moet alleen wel capjes pikken, want dat kan ik niet.![]()
Dat is de nieuwe naam voor "MSN" en heet Windows Live Messengerquote:
rustig, het was aardig bedoeld en heb al vaker gezegd dat ik niet echt goed bij in SV's schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaahhhhh duhhh , de SV is niet van ons he, als wij er niet zijn vinden we het ook fijn dat we bij kunnen lezen, en soms post ik ff snel iets , maar niet iedereen moet denken van ik zie een rode of gele roos en ik hoef niks meer te doen he.
Bij mijn caps hoeft dat natuurlijk niet (die staan al in de cap).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De caps mag je altijd gebruiken in de SV... alleen is het wel heel netjes als je de capper eronder vermeld
Newsman riep je, en jawel, daar was je ineensquote:
Zou me niet verbazen als die Theo dat ook weer zegt om onrust te stoken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoor Theo zeggen dat Ratelband volgende week komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |