Die laden dan meestal wel beter jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik hem hier op Fok zet?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ik er niet zelf bij ben, lees ik altijd de SV hoor
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Theo zit er maar om 1 ding en dat is geld in het laadje krijgen. Daar gaat het uiteindelijk ook om. Dat die zo doet is minder maar die van Mappa Mondo en het RK zullen hem wel dankbaar zijn
Logisch dat je hem zelf wel snel ziet, jij hebt al een sessie open staan naar dat domein. Wij komen allen vanuit een ander domein binnen en houden die sessie niet vast.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ik zie hem wel steeds héél snel
![]()
.........zal er morgen naar kijken![]()
hahaha daarom loop ik altijd zo achter denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vaak wel hoor... maar als het druk is dan skip ik er snel doorheen op de highlights![]()
Who cares.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Dat is nou juist waarom ik hem niet goed vind. En ook omdat hij het nodig heeft om altijd eentje uit de groep te nemen waarover hij met anderen roddelt....... dat doe je niet als managerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind hem gewoon wel een goede manager. Alhoewel ik liever had gehad dat hij wat minder respect had gehad voor Viool en alles.
Ik lijk wel weer een anti fobie op te bouwen
Helaas ... opgehaald door de gemeente reinigingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Aan de weg gezet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Je wou toch niet zeggen dat je haar mistte hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
hihihi, je had dus het indiaan verhaal niet gezien wat ik tiktequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaan
Oh, ja zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar ik maak hem morgen wel wat kleiner en probeer hem op Fok te parkerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat je hem zelf wel snel ziet, jij hebt al een sessie open staan naar dat domein. Wij komen allen vanuit een ander domein binnen en houden die sessie niet vast.
Ik zie hem ook altijd heel snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ik zie hem wel steeds héél snel
![]()
.........zal er morgen naar kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Helaas ... opgehaald door de gemeente reiniginghet is klikodag vandaag. Of ze staat nog net buiten aan de weg.
Je krijgt er vanzelf een handigheid in... naarmate je meer postquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha daarom loop ik altijd zo achter denk ik![]()
Is al op straat gezet. De ophaaldienst komt altijd heel vroeg en dan zet je de kliko al de avond ervoor buiten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Waar is Kliko ????
Je kan hem ook op Filedump zetten.... daar heb ik Bart ook neergezetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ja zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar ik maak hem morgen wel wat kleiner en probeer hem op Fok te parkeren![]()
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
Het is misschien al veel eerder gevraagd/beantwoord, maar ik lees niet alles door alleen de laatste 2 topics, maar komt er nog iemand anders voor Bart? Als dit al veel eerder is gevraagd schiet me dan maar af.![]()
![]()
Als je al eens eerder op een site bent geweest... haalt hij de plaatjes ervan van je eigen computer cache... dus is het snel ingeladen. De eerste keer kan het lang(er) duren voordat een plaatje er staat.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.
Ik zou er maar vanuit gaan dat het wel zo isquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Pareltje![]()
, heb de hele avond nog niet tegen je kunnen praten
Pffffquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
[..]
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.
Ja Monique had het daar met Esther over he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
[..]
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
Het is misschien al veel eerder gevraagd/beantwoord, maar ik lees niet alles door alleen de laatste 2 topics, maar komt er nog iemand anders voor Bart? Als dit al veel eerder is gevraagd schiet me dan maar af.![]()
![]()
Ja misschien wel ze werdt flink door Theo afgezeken, dus zal wel met stampende voetjes naar bed gegaan zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er maar vanuit gaan dat het wel zo is![]()
Kunnen we niet een wenslijstje samenstellen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Monique had het daar met Esther over he?![]()
Ze had het heeeeeeeeeelemaal gehad, zeker?quote:
Als ze iemand kunnen vinden, denk ik van welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komt
indianenverhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hihihi, je had dus het indiaan verhaal niet gezien wat ik tikte
Vast wel..... maar het verbaast me dat ze het niet tegen iedereen gezegt heeft...... anders roept ze alles wat ze gaat doen zo'n beetje om.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze had het heeeeeeeeeelemaal gehad, zeker?
Over dat Theo wilde dat John in een indianenpak zou gaan.quote:
Truste Cuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
Nou lui, ik ga niet wachten op de rel, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
![]()
![]()
Chris Zegersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wenslijstje samenstellen?
Een aantal bewoners vonden Joost wel een goede kandidaat, maar of ze die ook op het wensenlijstje gezet hebben weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komt
Welterustenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten Cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je gaat in je eigen bed rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap zachtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |