Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Offtopic : Cual, een of ander plaatje op cual.net geeft heel veel vertraging.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Offtopic : Cual, een of ander plaatje op cual.net geeft heel veel vertraging.
Wij ook.quote:
Het is http://www.cuall.net/hbb/cuallvlo.gif Daar is soms erg grote wachttijd.quote:
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ligt er aan... of ik ook niet met andere dingen bezig ben of als er veel capbaar materiaal in beeld is
Ach ja, het is er eentje van Manu.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef Mabelle het volgende:
Tjeetje ... ik zie nu die beroerde TT pas![]()
Kan ook vertraging door je provider zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
ga binnen kort de boel upgraden hoor
![]()
Theo zit er maar om 1 ding en dat is geld in het laadje krijgen. Daar gaat het uiteindelijk ook om. Dat die zo doet is minder maar die van Mappa Mondo en het RK zullen hem wel dankbaar zijnquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is http://www.cuall.net/hbb/cuallvlo.gif Daar is soms erg grote wachttijd.
quote:
dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Ach ja, het is er eentje van Manu.![]()
Waren gewoon krokodillen tranen (zag er wel leuk uit op de streams/tv )quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef mijn23 het volgende:
hebben jullie Theo ook zien staan janken bij Viool ?hij werd emotioneel ,dat zijn vrienden dit allemaal deden voor hem,jankert
Vaak wel hoor... maar als het druk is dan skip ik er snel doorheen op de highlightsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.
sorry, maar ik vind hem gewoon wel een goede manager. Alhoewel ik liever had gehad dat hij wat minder respect had gehad voor Viool en alles.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms..... maar wrom nou zo'n titel?![]()
Zou het helpen als ik hem hier op Fok zet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan ook vertraging door je provider zijn.
Komt omdat het plaatje al in de cache van je computer staat Cuall....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ik zie hem wel steeds héél snel
![]()
.........zal er morgen naar kijken![]()
John is een topper.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
prima inzicht heeft John. En Bonnie zegt ook tegen hem dat ze al vele malen tot 10 heeft moeten tellen, maar dat ze er aan moeten denken dat ze het voor de kinderen doen
![]()
Ja, dat doe ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaan
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik lees ook meestal verder waar ik gebleven was hoor, alleen als ik te ver achterblij wil ik wel eens een stukje overslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |