Heb je mail? Of plaats je vragen even elders, is wat makkelijkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijk![]()
Ik moet echt mijn haar gaan blonderenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijk![]()
En dan kom je echt nooit meer verderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachten![]()
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Jezus, jullie reageren op berichten die twee posts er boven staan.![]()
Ergo: Jullie lezen niet maar reageren op het eerste dat je ziet!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was er nog helemaal niet opgekomen... en dat zegt wat
Klopt... maar lees ook wel terug hoor... als het wat rustiger gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
eierkoek ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ha! Mijn post was de eerste die je zag!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.
Welnee joh.... jij moet hoognodig in trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Je hebt een kloon in Tanja-topicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over mijn vriendje en jij reageerde.
ja ik heb mail jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je mail? Of plaats je vragen even elders, is wat makkelijker![]()
Je kent de uitspraak toch wel dat mensen op hun hond gaan lijken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef Mabelle het volgende:
Is dat normaal dat hondenmensen hun hond imiteren wanneer ze het er over hebben![]()
![]()
En ik hoop je laatste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ha! Mijn post was de eerste die je zag!![]()
Oeh, effe checken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt een kloon in Tanja-topic
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef Mabelle het volgende:
Is dat normaal dat hondenmensen hun hond imiteren wanneer ze het er over hebben![]()
![]()
Hey Stereotomyquote:
Die zou ik dan maar overslaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachten![]()
ja maar.... maar..... die vond ik vroeger zo lekker als we naar mijn oma in Rockanje gingenquote:
ben ik blij dat ik geen hond heb danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak toch wel dat mensen op hun hond gaan lijken?![]()
Dat klopt bij Viool helaas niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens helemaal waar dat vandaan komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal hem door mailen aan Viola okequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik heb mail jij ook![]()
daannaomi02@hotmail.com
Pfoeh... gaat voor mij niet meevallen dan........ Een border collie.... Jack russel......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.
Wel een lief, rustig paardquote:
mag , heb violala al mailtjes ermee geschrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal hem door mailen aan Viola oke![]()
Palm is een paardenfluisteraarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wel een lief, rustig paard... als Stereotomy in de zaal is ... breekt altijd mijn paard uit
![]()
Hold itquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee die lijkt op dat paard wat stereotomy net plaatste![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hold it... zelfs jij kan te ver gaan he
![]()
Lees je niet terug dan al s het drukker is????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... maar lees ook wel terug hoor... als het wat rustiger gaat
Dat eet je echt alleen .... wanneer je beter niet meer kan betalenquote:
Is best moeilijk te doen met ook nog het cappen erbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Lees je niet terug dan al s het drukker is????
Je gaat toch niet zo'n prachtig sierlijk edel dier vergelijken met die..... die.... hmmmzzzz kliko?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee die lijkt op dat paard wat stereotomy net plaatste![]()
Varkens zijn heel intelligent hoor....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry hoor
Dan vergelijk ik haar wel met een varken als je dat beter vindt![]()
Yep.... daar kan ik op zeker mee levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry hoor
Dan vergelijk ik haar wel met een varken als je dat beter vindt![]()
Ligt er aan... of ik ook niet met andere dingen bezig ben of als er veel capbaar materiaal in beeld isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Lees je niet terug dan al s het drukker is????
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:20 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat eet je echt alleen .... wanneer je beter niet meer kan betalen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Varkens zijn heel intelligent hoor....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |