Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Ik heb voor het eerst de streams aan in een week of drie, gaan ze nu rellen of gaan ze naar bed
Euhm .... ja, dat is wel de score van vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
Dus Viool, heeft Peter al 3 keer gebeld, 5 keer gemaild en 10 keer gefaxt ??
Dan maar ff voor MissJ het gesprek hier noteren:quote:
Nou MissHobje, nu weet ik waarom Viola Josti, het kantoor moet bewakenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was een stuk te horen zelfs...
Ze moest een ergenis van d;r af schrijven enzo..
Whahahaha je bent nog scherpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gut... ik leg nu net de combi..... 'Peter en de Wolf'![]()
![]()
Precies... niet werken maar wel klagenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou MissHobje, nu weet ik waarom Viola Josti, het kantoor moet bewaken![]()
hee Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
behoort die Coronel ook tot de vriendengroep van Theo? of is dat er ene van Ferri zijn kant
HULDEquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan maar ff voor MissJ het gesprek hier noteren:
Hallo Peter. Ik wil je even zeggen dat ik me vanavond goed vermaakt heb. Dokter Theo heeft ons een afleidingsavond gegeven. Ik had hem niet zo goed verstaan, dus dacht dat hij VERleidingsavond bedoelde. Ik heb me de tieten bijna uit mijn jurk lopen schudden om de aanwezige mannen aan de haak te slaan. Bijna was het gelukt bij een man die al wat langere tijd drankjes bij de bar had gehaald. Helaas kreeg ik weer last van mijn ademhaling, die ging namelijk opeens wel 10 keer zo snel als wanneer ik bij jou thuis ben. Ik heb even nagedacht of ik je bellen zou, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik je toch moet vertellen dat het denk ik beter is dat ik nog een poosje in deze kliniek blijf. Misschien dat door verlenging van de periode van opsluiting mijn libido nog hoger wordt, zodat we bij thuiskomst kunnen kijken of we onze relatie wat kunnen opkrikken.
De broertjes Coronel behoort inderdaad tot de vriendengroep van Theo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
behoort die Coronel ook tot de vriendengroep van Theo? of is dat er ene van Ferri zijn kant
Hai Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
Geweldig telefoon/stream verslagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo Peter. Ik wil je even zeggen dat ik me vanavond goed vermaakt heb. Dokter Theo heeft ons een afleidingsavond gegeven. Ik had hem niet zo goed verstaan, dus dacht dat hij VERleidingsavond bedoelde. Ik heb me de tieten bijna uit mijn jurk lopen schudden om de aanwezige mannen aan de haak te slaan. Bijna was het gelukt bij een man die al wat langere tijd drankjes bij de bar had gehaald. Helaas kreeg ik weer last van mijn ademhaling, die ging namelijk opeens wel 10 keer zo snel als wanneer ik bij jou thuis ben. Ik heb even nagedacht of ik je bellen zou, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik je toch moet vertellen dat het denk ik beter is dat ik nog een poosje in deze kliniek blijf. Misschien dat door verlenging van de periode van opsluiting mijn libido nog hoger wordt, zodat we bij thuiskomst kunnen kijken of we onze relatie wat kunnen opkrikken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
Dan moeten ze wel opschieten, want ik moet om 10 uur al weer op!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snel![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was ook heel gezellig... hoi Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
ziet er wel gezellig uit op die caps
Wat heerlijk voor je dat je mag uitslapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel opschieten, want ik moet om 10 uur al weer op!
Als dat zo is dan leg ik ff snel extra shag klaar en pak ik nog een bacootjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snel![]()
Zal wel bij Theo horen, ze racen allebei.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
Ik was er nog helemaal niet opgekomen... en dat zegt watquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou.... noem dat maar scherp............ had ik toch al wel 2 weken eerder op moeten komen![]()
![]()
Bartoli wil je ook wel zo ontvangenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom? had je iemand anders verwacht
![]()
Nachtploeg is back in da house... dan krijg je datquote:
Ik had het over mijn vriendje en jij reageerde.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
nee dat hoeft nu ook weer nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Bartoli wil je ook wel zo ontvangen![]()
![]()
![]()
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
@snaptnix, in hutje 27 heb ik lekkere koeken liggen van eieren , maar hij wil ze niet wat doe ik fout![]()
ff offtopic sorry hihi
Zie je die eigelijk normaal wel dan, afgezien van de Hollandse avond die hij mag organiseren?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb Frank eigenlijk de hele avond niet gezien ...
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijk![]()
correctie..geldgeilgroepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef frizti het volgende:
[..]
De broertjes Coronel behoort inderdaad tot de vriendengroep van Theo.
en nog een, en nog een.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijk![]()
Ja .. daar heb je ook weer een punt inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie je die eigelijk normaal wel dan, afgezien van de Hollandse avond die hij mag organiseren?
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
@snaptnix, in hutje 27 heb ik lekkere koeken liggen van eieren , maar hij wil ze niet wat doe ik fout![]()
ff offtopic sorry hihi
Heb je mail? Of plaats je vragen even elders, is wat makkelijkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijk![]()
Ik moet echt mijn haar gaan blonderenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijk![]()
En dan kom je echt nooit meer verderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachten![]()
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Jezus, jullie reageren op berichten die twee posts er boven staan.![]()
Ergo: Jullie lezen niet maar reageren op het eerste dat je ziet!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was er nog helemaal niet opgekomen... en dat zegt wat
Klopt... maar lees ook wel terug hoor... als het wat rustiger gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
eierkoek ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ha! Mijn post was de eerste die je zag!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.
Welnee joh.... jij moet hoognodig in trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Je hebt een kloon in Tanja-topicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over mijn vriendje en jij reageerde.
ja ik heb mail jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je mail? Of plaats je vragen even elders, is wat makkelijker![]()
Je kent de uitspraak toch wel dat mensen op hun hond gaan lijken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef Mabelle het volgende:
Is dat normaal dat hondenmensen hun hond imiteren wanneer ze het er over hebben![]()
![]()
En ik hoop je laatste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ha! Mijn post was de eerste die je zag!![]()
Oeh, effe checken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt een kloon in Tanja-topic
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef Mabelle het volgende:
Is dat normaal dat hondenmensen hun hond imiteren wanneer ze het er over hebben![]()
![]()
Hey Stereotomyquote:
Die zou ik dan maar overslaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachten![]()
ja maar.... maar..... die vond ik vroeger zo lekker als we naar mijn oma in Rockanje gingenquote:
ben ik blij dat ik geen hond heb danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak toch wel dat mensen op hun hond gaan lijken?![]()
Dat klopt bij Viool helaas niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens helemaal waar dat vandaan komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal hem door mailen aan Viola okequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik heb mail jij ook![]()
daannaomi02@hotmail.com
Pfoeh... gaat voor mij niet meevallen dan........ Een border collie.... Jack russel......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.
Wel een lief, rustig paardquote:
mag , heb violala al mailtjes ermee geschrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal hem door mailen aan Viola oke![]()
Palm is een paardenfluisteraarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wel een lief, rustig paard... als Stereotomy in de zaal is ... breekt altijd mijn paard uit
![]()
Hold itquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee die lijkt op dat paard wat stereotomy net plaatste![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hold it... zelfs jij kan te ver gaan he
![]()
Lees je niet terug dan al s het drukker is????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... maar lees ook wel terug hoor... als het wat rustiger gaat
Dat eet je echt alleen .... wanneer je beter niet meer kan betalenquote:
Is best moeilijk te doen met ook nog het cappen erbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Lees je niet terug dan al s het drukker is????
Je gaat toch niet zo'n prachtig sierlijk edel dier vergelijken met die..... die.... hmmmzzzz kliko?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee die lijkt op dat paard wat stereotomy net plaatste![]()
Varkens zijn heel intelligent hoor....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry hoor
Dan vergelijk ik haar wel met een varken als je dat beter vindt![]()
Yep.... daar kan ik op zeker mee levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry hoor
Dan vergelijk ik haar wel met een varken als je dat beter vindt![]()
Ligt er aan... of ik ook niet met andere dingen bezig ben of als er veel capbaar materiaal in beeld isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Lees je niet terug dan al s het drukker is????
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:20 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat eet je echt alleen .... wanneer je beter niet meer kan betalen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Varkens zijn heel intelligent hoor....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |