Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Ik heb voor het eerst de streams aan in een week of drie, gaan ze nu rellen of gaan ze naar bed
Euhm .... ja, dat is wel de score van vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
Dus Viool, heeft Peter al 3 keer gebeld, 5 keer gemaild en 10 keer gefaxt ??
Dan maar ff voor MissJ het gesprek hier noteren:quote:
Nou MissHobje, nu weet ik waarom Viola Josti, het kantoor moet bewakenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was een stuk te horen zelfs...
Ze moest een ergenis van d;r af schrijven enzo..
Whahahaha je bent nog scherpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gut... ik leg nu net de combi..... 'Peter en de Wolf'![]()
![]()
Precies... niet werken maar wel klagenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou MissHobje, nu weet ik waarom Viola Josti, het kantoor moet bewaken![]()
hee Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
behoort die Coronel ook tot de vriendengroep van Theo? of is dat er ene van Ferri zijn kant
HULDEquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan maar ff voor MissJ het gesprek hier noteren:
Hallo Peter. Ik wil je even zeggen dat ik me vanavond goed vermaakt heb. Dokter Theo heeft ons een afleidingsavond gegeven. Ik had hem niet zo goed verstaan, dus dacht dat hij VERleidingsavond bedoelde. Ik heb me de tieten bijna uit mijn jurk lopen schudden om de aanwezige mannen aan de haak te slaan. Bijna was het gelukt bij een man die al wat langere tijd drankjes bij de bar had gehaald. Helaas kreeg ik weer last van mijn ademhaling, die ging namelijk opeens wel 10 keer zo snel als wanneer ik bij jou thuis ben. Ik heb even nagedacht of ik je bellen zou, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik je toch moet vertellen dat het denk ik beter is dat ik nog een poosje in deze kliniek blijf. Misschien dat door verlenging van de periode van opsluiting mijn libido nog hoger wordt, zodat we bij thuiskomst kunnen kijken of we onze relatie wat kunnen opkrikken.
De broertjes Coronel behoort inderdaad tot de vriendengroep van Theo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
behoort die Coronel ook tot de vriendengroep van Theo? of is dat er ene van Ferri zijn kant
Hai Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
Geweldig telefoon/stream verslagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo Peter. Ik wil je even zeggen dat ik me vanavond goed vermaakt heb. Dokter Theo heeft ons een afleidingsavond gegeven. Ik had hem niet zo goed verstaan, dus dacht dat hij VERleidingsavond bedoelde. Ik heb me de tieten bijna uit mijn jurk lopen schudden om de aanwezige mannen aan de haak te slaan. Bijna was het gelukt bij een man die al wat langere tijd drankjes bij de bar had gehaald. Helaas kreeg ik weer last van mijn ademhaling, die ging namelijk opeens wel 10 keer zo snel als wanneer ik bij jou thuis ben. Ik heb even nagedacht of ik je bellen zou, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik je toch moet vertellen dat het denk ik beter is dat ik nog een poosje in deze kliniek blijf. Misschien dat door verlenging van de periode van opsluiting mijn libido nog hoger wordt, zodat we bij thuiskomst kunnen kijken of we onze relatie wat kunnen opkrikken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
Dan moeten ze wel opschieten, want ik moet om 10 uur al weer op!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snel![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was ook heel gezellig... hoi Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
ziet er wel gezellig uit op die caps
Wat heerlijk voor je dat je mag uitslapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel opschieten, want ik moet om 10 uur al weer op!
Als dat zo is dan leg ik ff snel extra shag klaar en pak ik nog een bacootjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snel![]()
Zal wel bij Theo horen, ze racen allebei.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
Ik was er nog helemaal niet opgekomen... en dat zegt watquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou.... noem dat maar scherp............ had ik toch al wel 2 weken eerder op moeten komen![]()
![]()
Bartoli wil je ook wel zo ontvangenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom? had je iemand anders verwacht
![]()
Nachtploeg is back in da house... dan krijg je datquote:
Ik had het over mijn vriendje en jij reageerde.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
nee dat hoeft nu ook weer nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Bartoli wil je ook wel zo ontvangen![]()
![]()
![]()
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
@snaptnix, in hutje 27 heb ik lekkere koeken liggen van eieren , maar hij wil ze niet wat doe ik fout![]()
ff offtopic sorry hihi
Zie je die eigelijk normaal wel dan, afgezien van de Hollandse avond die hij mag organiseren?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb Frank eigenlijk de hele avond niet gezien ...
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijk![]()
correctie..geldgeilgroepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef frizti het volgende:
[..]
De broertjes Coronel behoort inderdaad tot de vriendengroep van Theo.
en nog een, en nog een.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijk![]()
Ja .. daar heb je ook weer een punt inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie je die eigelijk normaal wel dan, afgezien van de Hollandse avond die hij mag organiseren?
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
@snaptnix, in hutje 27 heb ik lekkere koeken liggen van eieren , maar hij wil ze niet wat doe ik fout![]()
ff offtopic sorry hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |