Ach ... hier is het vast gezelligerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef kissa het volgende:
Zit ik gatverdamme WEER in het verkeerde topic te posten![]()
![]()
vanmiddag zag ik ook nog ff op de streams dat Theo zei tegen John....... dan ga jij als neger in een indianenpak voor de linedans, waarop John zei..... ja met een fles whisky en dan spuug ik alle blanken zo in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereen![]()
John is okJohn is ok
![]()
Slaap lekker MissJquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben er niet tot morgen.
Weltrusten en sterkte met de SV.![]()
Slaap lekker Missquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik lees dat het leuk is geweest en je het er lekker van hebt genomen![]()
![]()
![]()
Ik heb haar ook hoog zitten..... boven op de kerktoren en dan naar beneden duwenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Ik hoop, dat Theo mijn sig is een keer leest, als hij dan toch op fok is, dan weet hij ook dat ik Viola ook heel hoog heb zitten
Ja dat is ook zo, en toch vind ik het een lieve vrouw, maar net zoals Cuall al zei, ze moet die lippen niet zo raar stiftenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
't ziet er wel een klein beetje zieligs uit...![]()
Niet op reageren schatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
John wil eerst voor de gasten zorgen.........wel goed lezen Bommie
Tussen John en Theo was een miscommunicatie in mijn ogen, dat komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga John en Theo niet afvallen! En ik vind dat ze beiden genoeg doen en als ze het niet eens zijn met elkaar prima, maar die kutviool hoeft de hele zooi niet op te stoken!
En ik ben er zeker van dat John dat ook nog wel -op zijn manier- duidelijk zal maken. John is OK.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereen![]()
John is okJohn is ok
![]()
ze mochten geen eten pakken.quote:
truste en tot overmorgen. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
Waar bemoeit Theo zich meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb haar ook hoog zitten..... boven op de kerktoren en dan naar beneden duwen![]()
![]()
Ze doet niet anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga John en Theo niet afvallen! En ik vind dat ze beiden genoeg doen en als ze het niet eens zijn met elkaar prima, maar die kutviool hoeft de hele zooi niet op te stoken!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb haar ook hoog zitten..... boven op de kerktoren en dan naar beneden duwen![]()
![]()
Doei MissJ. dan ga ik je morgen missenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet op reageren schathij zit je uit te lokken
![]()
Je bedoeld dat hij altijd een pispaal nodig heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Gert het volgende:
Theo heeft een vijand in zijn nabije omgeving nodig, ik ken dat soort types wel.
Slaap lekker superMOM en tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
dag lieve schatt4en moet naar bed morgen weer wekrn grrrrlees morgen wel weer bij niet te snel gaan he
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is okJohn is ok
![]()
Theo is de baas deze week schat, begrijp je het concept niet ?quote:
Bye bye SuperMomquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
dag lieve schatt4en moet naar bed morgen weer wekrn grrrrlees morgen wel weer bij niet te snel gaan he
En jij ook zie ik... Hoi APKquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Mabelle het volgende:
Boom Boom Balango ..... dans met mij de Tango![]()
Ja hallo vraag Koos Alberts ff.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Mabelle het volgende:
Boom Boom Balango ..... dans met mij de Tango![]()
Wie ben jij? zeker zo'n newbie die 1 keer in de week post en zichzelkf een regular noemt?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himselfquote:
Niemand begrijpt het concept, want dat is er niet meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Theo is de baas deze week schat, begrijp je het concept niet ?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet op reageren schathij zit je uit te lokken
![]()
truste mom.... en wel de wekker horen hèquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himself![]()
Ik vind 'r echt een topperquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en toch vind ik het een lieve vrouw, maar net zoals Cuall al zei, ze moet die lippen niet zo raar stiftengeen gezicht.
Nou ja .... in ieder geval iedere week weer andersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Niemand begrijpt het concept, want dat is er niet meer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je zit in de verkeerde club, we zaten in de anti-Viola-club en de pro-John-club
Ik heb er al een gevonden, prijs vergeleken en dicht bij huis was de goedkoopstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh jakkie... wat sneuHoop dat je een goeie vind
![]()
En ik zie een eventuele bijlage wel verschijnen![]()
Owquote:
Slingerd alvast zijn eigen jukebox aan.quote:
Wel gelijk patent op aangevraagd toch zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb er al een uitgevonden, prijs vergeleken en dicht bij huis was de goedkoopste![]()
. Komt helemaal goed, foto's heb ik al uitgezocht.
![]()
![]()
Ja idd, maar ze doet het iig helemaal verkeerd, en wat jij al zegt misschien krijgt ze nog eens de gouden tipquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind 'r echt een topper![]()
Ik hoop dat iemand haar een keer kan helpen met opmaak tips. Al weet ik niet of ze dat nog wil aannemen....... vaak is dit een kwestie van 'zo doe ik het al jaren'......
Yepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
Is dat typisch alla skihut? Geen nummer uitdraaien? Ze allemaal door elkaar heen vlechten?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
Is dat typisch alla skihut? Geen nummer uitdraaien? Ze allemaal door elkaar heen vlechten?![]()
Even mijn vriendje gedag zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himself![]()
Jep... dat is skihut stijlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
Ja dat is nog eens keihard werken! Daar kan Viool nog een voorbeeld aannemenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef demins het volgende:
Ik heb wel bewondering voor die Dansmariekes! Steeds een lach... Klanten ontwijken... Gezellig doen... Vakvrouwen hoor!!!![]()
![]()
![]()
Ja, na een minuut of twee hooguit zakt de aandachtscurve naar beneden en dan moet er weer een ander plaatje op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach zolang het maar niet opa's laatste nummertje is![]()
vriendjequote:
Topperdetop!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb er al een gevonden, prijs vergeleken en dicht bij huis was de goedkoopste![]()
. Komt helemaal goed, foto's heb ik al uitgezocht.
![]()
![]()
"Ha Viool, die cuall is een nog walgelijker gedrocht dan jij, wist je dat?"quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel gelijk patent op aangevraagd toch zeker
Stiekem onder Gert zijn account aan het posten, Peter?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ha Viool, die cuall is een nog walgelijker gedrocht dan jij, wist je dat?"![]()
Ja ... het geluid ging er gelijk af toen ze het over een ergenis ging hebben.quote:
Het rellen was begin deze week al... nu zijn het weer vriedjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Ik heb voor het eerst de streams aan in een week of drie, gaan ze nu rellen of gaan ze naar bed
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ha Viool, die cuall is een nog walgelijker gedrocht dan jij, wist je dat?"![]()
Ja.... ze heeft hem vanavond zitten mailen [zoals wij al verwachtenquote:
Dat was een stuk te horen zelfs...quote:
Tuig, tuig. Ben helemaal geen tuigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuig je was net eerder ik heb het al gecorrigeerd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
Dus Viool, heeft Peter al 3 keer gebeld, 5 keer gemaild en 10 keer gefaxt ??
we hopen op rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Ik heb voor het eerst de streams aan in een week of drie, gaan ze nu rellen of gaan ze naar bed
dan zal het wel slapen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |