Je bedoeld dat hij altijd een pispaal nodig heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Gert het volgende:
Theo heeft een vijand in zijn nabije omgeving nodig, ik ken dat soort types wel.
Slaap lekker superMOM en tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
dag lieve schatt4en moet naar bed morgen weer wekrn grrrrlees morgen wel weer bij niet te snel gaan he
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereen![]()
John is okJohn is ok
![]()
Theo is de baas deze week schat, begrijp je het concept niet ?quote:
Bye bye SuperMomquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
dag lieve schatt4en moet naar bed morgen weer wekrn grrrrlees morgen wel weer bij niet te snel gaan he
En jij ook zie ik... Hoi APKquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Mabelle het volgende:
Boom Boom Balango ..... dans met mij de Tango![]()
Ja hallo vraag Koos Alberts ff.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Mabelle het volgende:
Boom Boom Balango ..... dans met mij de Tango![]()
Wie ben jij? zeker zo'n newbie die 1 keer in de week post en zichzelkf een regular noemt?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himselfquote:
Niemand begrijpt het concept, want dat is er niet meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Theo is de baas deze week schat, begrijp je het concept niet ?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet op reageren schathij zit je uit te lokken
![]()
truste mom.... en wel de wekker horen hèquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himself![]()
Ik vind 'r echt een topperquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en toch vind ik het een lieve vrouw, maar net zoals Cuall al zei, ze moet die lippen niet zo raar stiftengeen gezicht.
Nou ja .... in ieder geval iedere week weer andersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Niemand begrijpt het concept, want dat is er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |