Dat moet wel een berenfeest geweest zijn !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'swas super
Doeg!quote:
Ja, ze moet die lippen niet zo raar stiftenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
Ik vind wel dat Bonnie er een beetje als een karikatuur uit begint te zien......![]()
[afbeelding]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Theo vroeg het omdat Ferri bijna flauw viel van de honger.
En ook nog voor ForeverCaps;quote:
Jones weigere eten te maken voor zijn huisgenoten en stak zijn middelvinger uit, jones schijt op de mensen in het huis...echt een lul die jones!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee zo ging het niet. Er was een afspraak dat het personeel pas later zou eten en op het moment dat John net bezig was voor de gasten kwam Theo er even tussendoor schreeuwen dat John een schaal moest klaarmaken voor het personeel. Hij zei het echt alsof John een ingehuurde sloof was.
Ik had ook pissig gereageerd.
John zei gewoon:"Nee Theo, dan pakt "het personeel"dat maar lekker zelf".
Hij kijkt zeker de streams, heeft hij al meerdere keren gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou Theo op Fok hebben gelezen en weten hoe wij over Viola denken? Hij geeft ineens wel heel veel sneren naar haar toe. Terwijl die haar eerst nog manager maakte.
Theo en Ferri hadden tussendoor al een paar steaks opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
John wil eerst voor de gasten zorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus Theo wil dat John eten maakt voor zichzelf en de crew en John wil dat niet en dus is john ok?
vaag!
Aha... op die manier... dank je Sjetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ook nog voor ForeverCaps;
Viool was Theo ontzettend veel veren in zijn reet aan het steken [ze is per slot van rekening van de styling he] En dat ze in al die weken nog niet zo'n leuke avond hadden gehad, etc.
Zei Theo dat er eentje was die het daar niet mee eens is....... roept Viool eerst ook nog 'oh ik zeker?'![]()
![]()
Nee dus. John. En daarover ging Theo een beetje te keer, en dat het hem geen fuck kon schelen.
Ik had ergens ook weer het idee dat hij weer over iemand uit de groep aan het stoken ging![]()
Ik was het er ook niet mee eens hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.
Je gelooft maar wat je wil geloven. Ik zag het en John had gelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jones weigere eten te maken voor zijn huisgenoten en stak zijn middelvinger uit, jones schijt op de mensen in het huis...echt een lul die jones!
bsoluutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet wel een berenfeest geweest zijn !![]()
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus Theo wil dat John eten maakt voor zichzelf en de crew en John wil dat niet en dus is john ok?
vaag!
als de baas zegt doe eerst ff zorgen voor het personeel en jezelf...wat ben je dan voor arrogante lul om je middelvinger op te steken en de rijke gasten extra te geven ? Jones ziet zeker geld die hondelul ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
John wil eerst voor de gasten zorgen.........wel goed lezen Bommie
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ook nog voor ForeverCaps;
Viool was Theo ontzettend veel veren in zijn reet aan het steken [ze is per slot van rekening van de styling he] En dat ze in al die weken nog niet zo'n leuke avond hadden gehad, etc.
Zei Theo dat er eentje was die het daar niet mee eens is....... roept Viool eerst ook nog 'oh ik zeker?'![]()
![]()
Nee dus. John. En daarover ging Theo een beetje te keer, en dat het hem geen fuck kon schelen.
Ik had ergens ook weer het idee dat hij weer over iemand uit de groep aan het stoken ging![]()
Neem een borrel ga je misschien het begrijpen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
als de baas zegt doe eerst ff zorgen voor het personeel en jezelf...wat ben je dan voor arrogante lul om je middelvinger op te steken en de rijke gasten extra te geven ? Jones ziet zeker geld die hondelul ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
Theo mag een hoop geregeld hebben vanavond, en veel binnengehaald hebben
maar het blijft een arrogante zak![]()
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
Theo mag een hoop geregeld hebben vanavond, en veel binnengehaald hebben
maar het blijft een arrogante zak![]()
meneer de happyhousemongool doet wel ff een kinderachtige inzamelingen van voorgangers verbleken. Er zijn strax veel kinderen die echt profijt zullen hebben van HBB!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool![]()
Ik heb het allemaal begin van de avond niet gezien, maar ik zie het inderdaad zo gebeuren wat jij beschrijft .... en laat me 1 keer raden, Viool heeft zich natuurlijk weer behoorlijk lopen drukken vanavond. (subjectieve ingeving naar aanleiding van haar gedrag de hele HBB tot nu toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.
Nou ik lees dat het leuk is geweest en je het er lekker van hebt genomenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'swas super
ik drink doordeweeks liever niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Neem een borrel ga je misschien het begrijpen.
ferri polioquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het gezegt wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
als de baas zegt doe eerst ff zorgen voor het personeel en jezelf...wat ben je dan voor arrogante lul om je middelvinger op te steken en de rijke gasten extra te geven ? Jones ziet zeker geld die hondelul ?
Hej je was er nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef kissa het volgende:
Zit ik gatverdamme WEER in het verkeerde topic te posten![]()
![]()
Oh jakkie... wat sneuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef Yolande het volgende:
Sjet scanner is kapot, morgen even nieuwe kopen
Deze keer viel het iedereen ook op dat ze zich drukte. Theo was pissig erom net als de rest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal begin van de avond niet gezien, maar ik zie het inderdaad zo gebeuren wat jij beschrijft .... en laat me 1 keer raden, Viool heeft zich natuurlijk weer behoorlijk lopen drukken vanavond. (subjectieve ingeving naar aanleiding van haar gedrag de hele HBB tot nu toe)
ordnung must sein dacht Theo? whehahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het gezegt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |