Owquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Pareltje alles goed met je zwaai de hele, avond hoor alleen niks van je komt, misschien door de drukte![]()
Je post iig begrijpelijker dan Lovebear in die toestandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ships iets gemist ik heb alla Melke geen zin om terug te lezen (*lees: geen zin of puf azangezien aangeschoten)_
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Sjet het volgende:
CUALL!!!!
Theo zit John af te kraken.........![]()
[afbeelding]
Hai pareltjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owsorry lieverd, maar ik was ook eventjes weg want had even bezoek
en ben er ook niet helemaal bij soms![]()
Dansen en zuipenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef devilseye het volgende:
john werkt zich rot , wat doet de rest??
omdat hij zogenaamd een stand wil maken! Beetje zich afzetten tegen de man die Henk Gaykrant doet verbleken! sukkel die jones!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef devilseye het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je post iig begrijpelijker dan Lovebear in die toestand![]()
Wilt hij zelf,hij had geen zin om mee te dansenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef devilseye het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat hij zogenaamd een stand wil maken! Beetje zich afzetten tegen de man die Henk Gaykrant doet verbleken! sukkel die jones!
Theo denkt aan de crew en jones niet, jones boos....jones is een grote baby!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef MissJ. het volgende:
John legt Ferry uit waarom die pissed is. Theo blafte hem tot 2 keer toe zo af dat John het zat was. Ook het incident dat John bezig was voor de gasten te bakken en Theo riep:"John een opdracht maak een schaal klaar voor het personeel", waarop John dus NEE zei. Eerst de gasten dan wij.
Vandaar dat John boos is.
O jee weer de verkeerdequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef MissJ. het volgende:
John legt Ferry uit waarom die pissed is. Theo blafte hem tot 2 keer toe zo af dat John het zat was. Ook het incident dat John bezig was voor de gasten te bakken en Theo riep:"John een opdracht maak een schaal klaar voor het personeel", waarop John dus NEE zei. Eerst de gasten dan wij.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef M-en-A het volgende:
John schijnt ook behoorlijk pissig te zijn. Hij stond met Ferry te praten en ik hoorde hem kwaad zeggen..... "eerst blanken en dan wij".... en daarna zijn middelvinger opsteken.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef newsman het volgende:
Theo:"Dames en Heren nu komt het klapstuk van de avond, kom allemaal mee naar buiten, we gaan Viola lanceren".
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je post iig begrijpelijker dan Lovebear in die toestand![]()
Hopen dat hij straks van kwaadheid ook Viool gaat afkraken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef frizti het volgende:
Het personeel moest werken ipv feesten in de ogen van John.
Ene terecht.........John isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef MissJ. het volgende:
Komon Cuall, jones is boos omdat Theo eten wilde voor hem en de crew.....quote:
zie edit: ik dacht dat hij blanken zei, maar volgens miss.J zei hij gasten..... ik vertrouw maar even op haar verwoording, maar John was wel goed pissig. Dat middelvingertje ging wel op bij die opmerking in de skihut-zaalquote:
Nee zo ging het niet. Er was een afspraak dat het personeel pas later zou eten en op het moment dat John net bezig was voor de gasten kwam Theo er even tussendoor schreeuwen dat John een schaal moest klaarmaken voor het personeel. Hij zei het echt alsof John een ingehuurde sloof was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Theo denkt aan de crew en jones niet, jones boos....jones is een grote baby!
Theo vroeg het omdat Ferri bijna flauw viel van de honger.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef M-en-A het volgende:
John schijnt ook behoorlijk pissig te zijn. Hij stond met Ferry te praten en ik hoorde hem kwaad zeggen..... "eerst blanken gasten en dan wij".... en daarna zijn middelvinger opsteken.![]()
Hoi Supermom ... fijn dat je een leuke avond hebt gehadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'swas super
Zou Theo op Fok hebben gelezen en weten hoe wij over Viola denken? Hij geeft ineens wel heel veel sneren naar haar toe. Terwijl die haar eerst nog manager maakte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef newsman het volgende:
Theo:"Dames en Heren nu komt het klapstuk van de avond, kom allemaal mee naar buiten, we gaan Viola lanceren".
Ik denk dat hij dacht dat Viool weer eten wou.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee zo ging het niet. Er was een afspraak dat het personeel pas later zou eten en op het moment dat John net bezig was voor de gasten kwam Theo er even tussendoor schreeuwen dat John een schaal moest klaarmaken voor het personeel. Hij zei het echt alsof John een ingehuurde sloof was.
Ik had ook pissig gereageerd.
John zei gewoon:"Nee Theo, dan pakt "het personeel"dat maar lekker zelf".
Dus Theo wil dat John eten maakt voor zichzelf en de crew en John wil dat niet en dus is john ok?quote:
Als een piero'tje Sjetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
Ik vind wel dat Bonnie er een beetje als een karikatuur uit begint te zien......![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |