bere gezellig... dan ben je niks gewendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef riri het volgende:
Na een tijdje even weer gekeken....wat een kermis
Haak meteen weer af![]()
gelukkig maar, ik is helemaal blij voor Snappiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.
Hoop voor je dat ze vanavond een beetje kan door slapen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.
Zeker nog nooit in een skihut geweest?quote:
Slaap lekker Odiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef odie22 het volgende:
welterusten iedereen , veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Sjet het volgende:
Hey daar is eindelijk 'Paradise by the dashboardlight' ...... voor Joost en Ingrid![]()
bye bye odiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef odie22 het volgende:
welterusten iedereen , veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Het kleine meissie is ziek FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhh Snappie ziek? Dat wist ik niet. Beterschap ermee schat![]()
![]()
![]()
Ooooooooooo okee... beterschap voor Kimmie, Snapquote:
Die kunnen ze straks wegrollenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Mabelle het volgende:
Volgens mij heeft Viool al best wat drank op![]()
Thanx beebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef newsman het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik is helemaal blij voor Snappie![]()
Hi meisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten aan allen die zijn gaan slapenen hallo aan de binnenkomers
Truste kissaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef kissa het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet![]()
Ik ga slapen, als het lukt...
Truste!![]()
![]()
Thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ooooooooooo okee... beterschap voor Kimmie, Snap![]()
![]()
Hij vondt de avond niks geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Mabelle het volgende:
Ow ... John is niet bij volgens Theo ... iemand meegekregen waarom![]()
Ik hoop zo dat ze echt zich zelf zo voor schut zetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Mabelle het volgende:
Volgens mij heeft Viool al best wat drank op![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
Joehoeeeeeeeeee back van een personeelsfeest met 1400 manklaarwakker en aangeschoten
![]()
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Sjet het volgende:
CUALL!!!!
Theo zit John af te kraken.........![]()
[afbeelding]
thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze vanavond een beetje kan door slapen!
En Theo is een boerenlul, hi ha hoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Sjet het volgende:
CUALL!!!!
Theo zit John af te kraken.........![]()
[afbeelding]
Haai Pareltje alles goed met je zwaai de hele, avond hoor alleen niks van je komt, misschien door de druktequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi meis![]()
![]()
Miste je al, maar hopen dat de koorts wat zakt nu en dat ze lekker de nacht door komt.
Hebben ze aardig lang over gedaan om hem te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Sjet het volgende:
Hey daar is eindelijk 'Paradise by the dashboardlight' ...... voor Joost en Ingrid![]()
eejjjjjjj superMOMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
Joehoeeeeeeeeee back van een personeelsfeest met 1400 manklaarwakker en aangeschoten
![]()
Hello superMoM, je hebt een skihut avond gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ships iets gemist ik heb alla Melke geen zin om terug te lezen (*lees: geen zin of puf azangezien aangeschoten)_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |