John zou achter de bar gaan staan, die bar heb je niet in beeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Waar is John toch??? Mijn Jones koppie mis ik al heel erg lang.
(wat een geld zeg)
Was hij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind hem soms over komen als een lompe eikel, maar ik ben wel een 'fan' van hem, of om het beter te zeggen, ik heb niemand gezien die het beter zou kunnen doen en leuker
Oh help, die zo stom stond te lachen bij dat hamerspelletje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Dat was die Mario die vent met die lange haren![]()
gaat het al beter? en ben je al naar de dokter geweest?quote:
Ja idd, zou wel erg zijn als hij er nu misbruik van zou makenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Het SV topic is open, met als opening Ferri
oeps, plaatste ik daar een hartje
Das ist ja die Peter ohne seine Heidiquote:
Ik denk dat ie nu eindelijk in de gaten heeft wie de echte werkers zijn in het huis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, zou wel erg zijn als hij er nu misbruik van zou maken
dan is het echt een uit de klei getrokken lompe boer![]()
Hej A&Mquote:
Truste wormpjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Nog veel plezier bij het skihuttenhoerenfeest.
Ikke wil wel zijn Heidi zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Das ist ja die Peter ohne seine Heidi![]()
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gaat het al beter? en ben je al naar de dokter geweest?
Trusten Kissa met je mooie oogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef kissa het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet![]()
Ik ga slapen, als het lukt...
Truste!![]()
![]()
Dank je... slaap lekker Regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen Regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker Wormpjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Aaahhhhhhhhhh Snappie ziek? Dat wist ik niet. Beterschap ermee schatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.
Jammer he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hij hield haar goed vast![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef odie22 het volgende:
welterusten iedereen , veel plezier nog![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |