Slaap lekker Beertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker alvast![]()
![]()
![]()
Slaap lekker meissiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Trusten lieffiebeerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Dat compliment wil ik Theo ook geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven... Theo heeft goed zijn (rijke) vriendjes in het circuit aangesproken![]()
![]()
Net niet... nu wel, want ik blijf niet aan de gang met Ferri natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken of ik nu wel eerder dan FB ben![]()
[afbeelding]
Iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld Theo, we weten het nu wel.
We willen nog even doorfeesten.
en daar geilt theo op, popie jopie doen, durf te wedden dat hij zelf nog geen eurocent heeft gegeven aan MMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat een geld zeg met deze avond.
Kon Henkie Penkie met zijn dure vriendjes niet tegen op.
hij is een eikel, maar daar gaat het toch niet om, het gaat om de streams en het MM huisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het in deze met je eens Gert, de avond was top, maar Theo blijft een eikel![]()
Wat asociaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net niet... nu wel, want ik blijf niet aan de gang met Ferri natuurlijk
Oooohhhhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken of ik nu wel eerder dan FB ben![]()
[afbeelding]
Wat zeg je nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is een eikel, maar daar gaat het toch niet om, het gaat om de streams en het MM huis
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is een eikel, maar daar gaat het toch niet om, het gaat om de streams en het MM huis
Ja, die variatie hadden we nog niet gehoordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef cuall het volgende:
.....een euro van ieder deelnemervoor het papa moendo huis van de apres ski hut uit Rotterdan
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
"Als je niet kan delen... kan je ook niet vermenigvuldigen"
Leuke uitspraak
[afbeelding]
Ikke niet weet... was vol in beeldquote:
Zou hij geil zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Theo is flink aan het slijmen bij Monnie...
ik vind hem soms over komen als een lompe eikel, maar ik ben wel een 'fan' van hem, of om het beter te zeggen, ik heb niemand gezien die het beter zou kunnen doen en leukerquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef newsman het volgende:
Theo:"Hallo Viola kom er ook ff bij, wat heb je te doneren?", Viola:"Me sloffen""
Zeker 15.000 euro als ik goed heb meegeluisterdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Waar is John toch??? Mijn Jones koppie mis ik al heel erg lang.
(wat een geld zeg)
Dat was die Mario die vent met die lange harenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |