Reclamequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
Sjeessss wat zijn dit allemaal voor promo's?![]()
Sponsers noemen... niet zo gek natuurlijk. Wordt toch niet uitgezondenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
Ohhhhh....... de opbrengsten gaan toch nog naar MMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De wij-vinden-Theo-eigenlijk-best-een-goede-manager club
Slaap lekker lieve Doraquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
Slaap lekker voor straks![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
Ik ga ook, lieve mensen, heeft me goed gedaan weer zo met jullie.
Tot gauw en trusten!![]()
Slaap lekker Doraquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
Slaap lekker voor straks![]()
Slaap lekker lieverd kom snel nog eens langsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
mogen ze ook wat terug kijken voor hun geld???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De wij-vinden-Theo-eigenlijk-best-een-goede-manager club
Een hele dikke welterusten en hopelijk idd tot snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
Dat hoorde ik, maar het lijkt wel of hij het express doet (kleine moeite om hen ook te bedanken.)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij zei bij de inleiding al dat ie niet iedereen kon noemen.
Slaap lekker CW en hopenlijk tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
John heeft hij bij het eten al geroemd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat hoorde ik, maar het lijkt wel of hij het express doet (kleine moeite om hen ook te bedanken.)![]()
Als hij het goed maakt met Monique vind ik hem de beste manager sinds het beginquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
..........nou eerst echt iets doen aan Viola, en het goed maken met Monique
.........dan wil ik er over denken
![]()
Ik weet nog goed in de eerste week...... toen waren ze op gratis sake jacht....... was een restaurant die het wel wou doneren maar die wou wel genoemd worden......... en daar werd een partij moeilijk over gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sponsers noemen... niet zo gek natuurlijk. Wordt toch niet uitgezonden
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef devilseye het volgende:
goede avond streamers
theo is weer op dreef met zijn bla bla
![]()
Mooi omschrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Zo zwart-wit is het niet. Theo heeft een prima avond georganiseerd, dat kan ie heel goed, maar los daarvan vind ik het een lompe zelfingenomen viespeuk met een superego, ik ruik de alpha male berenlucht hier.![]()
Dat zeker... beter dat het zakje van Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij het goed maakt met Monique vind ik hem de beste manager sinds het begin
Ik ben het in deze met je eens Gert, de avond was top, maar Theo blijft een eikelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Zo zwart-wit is het niet. Theo heeft een prima avond georganiseerd, dat kan ie heel goed, maar los daarvan vind ik het een lompe zelfingenomen viespeuk met een superego, ik ruik de alpha male berenlucht hier.![]()
halloquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef devilseye het volgende:
goede avond streamers
theo is weer op dreef met zijn bla bla
![]()
slaap lekker beertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker alvast![]()
![]()
![]()
wheheheehehehheheehhequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het in deze met je eens Gert, de avond was top, maar Theo blijft een eikel![]()
Slaap heel lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker alvast![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |