Als je al eens eerder op een site bent geweest... haalt hij de plaatjes ervan van je eigen computer cache... dus is het snel ingeladen. De eerste keer kan het lang(er) duren voordat een plaatje er staat.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar mijn laatste post, maar snap nu ook dat er dat ik ooit hele verhalen zit te tikken die niemand meer leest.
Ik zou er maar vanuit gaan dat het wel zo isquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Pareltje![]()
, heb de hele avond nog niet tegen je kunnen praten
Pffffquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
[..]
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.
Ja Monique had het daar met Esther over he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
[..]
We schieten je niet af hoor, maar er schijnt inderdaad nog iemand te komen maar geen idee wie.
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
Het is misschien al veel eerder gevraagd/beantwoord, maar ik lees niet alles door alleen de laatste 2 topics, maar komt er nog iemand anders voor Bart? Als dit al veel eerder is gevraagd schiet me dan maar af.![]()
![]()
Ja misschien wel ze werdt flink door Theo afgezeken, dus zal wel met stampende voetjes naar bed gegaan zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er maar vanuit gaan dat het wel zo is![]()
Kunnen we niet een wenslijstje samenstellen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Monique had het daar met Esther over he?![]()
Ze had het heeeeeeeeeelemaal gehad, zeker?quote:
Als ze iemand kunnen vinden, denk ik van welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komt
indianenverhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hihihi, je had dus het indiaan verhaal niet gezien wat ik tikte
Vast wel..... maar het verbaast me dat ze het niet tegen iedereen gezegt heeft...... anders roept ze alles wat ze gaat doen zo'n beetje om.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze had het heeeeeeeeeelemaal gehad, zeker?
Over dat Theo wilde dat John in een indianenpak zou gaan.quote:
Truste Cuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
Nou lui, ik ga niet wachten op de rel, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
![]()
![]()
Chris Zegersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wenslijstje samenstellen?
Een aantal bewoners vonden Joost wel een goede kandidaat, maar of ze die ook op het wensenlijstje gezet hebben weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De bewoners schijnen wel voor te zijn iig. Maar of er werkelijk een nieuwe komt
Welterustenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten Cuallquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je gaat in je eigen bed rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap zachtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |