Ja het gaat echt onwijs hard, soms hou ik het ook niet bijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, gaat goed, ik hijg gewoon achter jullie aan in deze SC![]()
Idd! Dat lijkt mij geen verkeerd ideequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kun je niet bij een andere huisarts terecht??
Laat Viool maar een striptease geven, moet je eens kijken hoe snel die tent leeg is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
De mensen willen niet weg volgens mij
Nee is goed hoor, beetje pesten hoor erbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi H en Y
ik zeg niks over het lontje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee is goed hoor, beetje pesten hoor erbij.![]()
![]()
![]()
Ja oke, maar ook een huisarts bepaald niet het leven van je kind, als je het echt niet vertrouwd, oppakken en naar het ziekenhuis he, of bij de huisarts op de stoep gaan staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals eerder vandaag, vertikt de huisarts ons eerder dan morgen weer te woord te staan. Ondanks de eerdere ellende die we hebben meegemaakt (mede dankzij hun). Ach en zoals het er nu naar uitziet is het idd alleen een flinke griep en maar weer even kijken hoe 't morgen gaat![]()
Iedereen bedankt voor het betershap wensen, zal hoogstpersoonlijk alle kusjes doorgeven aan haar![]()
Of naar de huisartsenpostquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja oke, maar ook een huisarts bepaald niet het leven van je kind, als je het echt niet vertrouwd, oppakken en naar het ziekenhuis he, of bij de huisarts op de stoep gaan staan.
pfffffff ik krijg van zoiets ff![]()
Hier niet hoor, alleen stream 2 doet het met brallende dronken mensenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, is Theo er nog?
Ja ilona trouwens haaiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, is Theo er nog?
Wat nu gelocked, alles beweegt hier gewoonquote:
Nu welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat nu gelocked, alles beweegt hier gewoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |