Een plaatje maken van de streamsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef devilseye het volgende:
misschien beetje domme vraag , maar wat zijn caps
Dat WIlma Nanninga verhaal was een FOK! speculatie, nu hoorde ik Theo zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
En gisteren hadden ze het over Wilma Nanninga![]()
Captures (screenshots van de streams)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef devilseye het volgende:
Mooi, volgende week weekje vakantie van de streams dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef newsman het volgende:
Volgende week Emiel Ratelband als Big Boss.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moesten![]()
Ik moet alleen wel capjes pikken, want dat kan ik niet.![]()
Hij sprak met een paar vriendjes, niet met een hotelier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die Theo dat ook weer zegt om onrust te stoken.
Ja en moet ik jou zeker missen nowayquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi, volgende week weekje vakantie van de streams dus![]()
De screenshots die gebruikt worden bv, in de streamverslagen en de SC topics.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef devilseye het volgende:
Nee joh. Ratelband is irritant, dus dan wordt het juist leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi, volgende week weekje vakantie van de streams dus![]()
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij mijn caps hoeft dat natuurlijk niet (die staan al in de cap).
Dus je kunt het ook niet vermeldenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De caps mag je altijd gebruiken in de SV... alleen is het wel heel netjes als je de capper eronder vermeld
Ook hartstikke fijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (gisteren) mijn best gedaan ... toen jullie dat vroegen omdat jullie weg moesten![]()
Ik moet alleen wel capjes pikken, want dat kan ik niet.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Mabelle het volgende:
[..]
ff aanvullen... vergat gewoon wat ik wilde zeggen![]()
Het is geen kwestie van makkelijk maar jullie doen het goed, netjes en leuk om te lezen. Dus als ik een serie rozen achter elkaar zie staan, ga ik daar niet doorheen posten.
Wanneer jullie aangeven weg te zijn .. vind ik het wel leuk om aan te vullen![]()
Dus geen makkelijk maar tevreden (kort samengevat)
Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus je kunt het ook niet vermelden![]()
![]()
![]()
Even hoor, hoest met de kleine meid? Ik heb her en der wel wat gelezen, maar hoe is het nu?quote:
Als ik wel streams ga kijken moet je me nog veel langer missen, dan gaat m'n laptoppie het namelijk niet overlevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja en moet ik jou zeker missen noway![]()
Wat een leuke meid is het tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: ik moet wel wat eten... anders val ik zoveel af dat mijn spijkerbroek van mijn kont afzakt![]()
[afbeelding]
Jammer dat ze gaat etenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: ik moet wel wat eten... anders val ik zoveel af dat mijn spijkerbroek van mijn kont afzakt![]()
[afbeelding]
Jullie praten langs elkaar heenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Joehoe Morwen ben je er nog ????
Henkquote:
WB Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
Ratelband is TE irritant, die waus trek ik echt niet op de streams zonder m'n laptop weg te gooien uit frustratiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Nee joh. Ratelband is irritant, dus dan wordt het juist leuk
Nee hoor, ik zet het er netjes bij wanneer ik het eerlijk pikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.
Jahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Joehoe Morwen ben je er nog ????
Yo Henk in the housequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha![]()
Kusjes en zwaaitjes voor iedereen natuurlijk![]()
![]()
Zijn de streams nog wat?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
rustig, het was aardig bedoeld en heb al vaker gezegd dat ik niet echt goed bij in SV's schrijven![]()
We zijn helemaal trots op jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zet het er netjes bij wanneer ik het eerlijk pik![]()
Ik heb haar in de billen geknepenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
Yolande heeft ook door dat Henk weer thuis is???
oei ... dat wordt trickie dan ... dat is ie echt niet waardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ratelband is TE irritant, die waus trek ik echt niet op de streams zonder m'n laptop weg te gooien uit frustratie![]()
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
Yolande heeft ook door dat Henk weer thuis is???
Je hebt een skihut feest gemist Morwenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha![]()
Kusjes en zwaaitjes voor iedereen natuurlijk![]()
![]()
Zijn de streams nog wat?
ik hoop dat je de laptop bedoeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
oei ... dat wordt trickie dan ... dat is ie echt niet waard![]()
Zal ik de mijne naar je mailen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forum![]()
![]()
![]()
![]()
Cutequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forum![]()
![]()
![]()
![]()
ff kort samenvatten. Hallo henk en alle anderen die ik gemist hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Flinke griep te pakken zoals het ernaar uitziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even hoor, hoest met de kleine meid? Ik heb her en der wel wat gelezen, maar hoe is het nu?
Was dus niet slapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef newsman het volgende:
O jee ik hoor Kliko.
Give it to mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Gooit streams maar aan dan, kan beter maar de moeite waard zijn, anders............![]()
![]()
![]()
Is nu al aan het after party-en... dus niet veel bijzonders meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Gooit streams maar aan dan, kan beter maar de moeite waard zijn, anders............![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
525... aan de Corinelletjes
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |