Als ik wel streams ga kijken moet je me nog veel langer missen, dan gaat m'n laptoppie het namelijk niet overlevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja en moet ik jou zeker missen noway![]()
Wat een leuke meid is het tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: ik moet wel wat eten... anders val ik zoveel af dat mijn spijkerbroek van mijn kont afzakt![]()
[afbeelding]
Jammer dat ze gaat etenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: ik moet wel wat eten... anders val ik zoveel af dat mijn spijkerbroek van mijn kont afzakt![]()
[afbeelding]
Jullie praten langs elkaar heenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Joehoe Morwen ben je er nog ????
Henkquote:
WB Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
Ratelband is TE irritant, die waus trek ik echt niet op de streams zonder m'n laptop weg te gooien uit frustratiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Nee joh. Ratelband is irritant, dus dan wordt het juist leuk
Nee hoor, ik zet het er netjes bij wanneer ik het eerlijk pikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.
Jahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Joehoe Morwen ben je er nog ????
Yo Henk in the housequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha![]()
Kusjes en zwaaitjes voor iedereen natuurlijk![]()
![]()
Zijn de streams nog wat?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
rustig, het was aardig bedoeld en heb al vaker gezegd dat ik niet echt goed bij in SV's schrijven![]()
We zijn helemaal trots op jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zet het er netjes bij wanneer ik het eerlijk pik![]()
Ik heb haar in de billen geknepenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
Yolande heeft ook door dat Henk weer thuis is???
oei ... dat wordt trickie dan ... dat is ie echt niet waardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ratelband is TE irritant, die waus trek ik echt niet op de streams zonder m'n laptop weg te gooien uit frustratie![]()
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
Yolande heeft ook door dat Henk weer thuis is???
Je hebt een skihut feest gemist Morwenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha![]()
Kusjes en zwaaitjes voor iedereen natuurlijk![]()
![]()
Zijn de streams nog wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |