ik hoop dat je de laptop bedoeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
oei ... dat wordt trickie dan ... dat is ie echt niet waard![]()
Zal ik de mijne naar je mailen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die functie heeft mijn verder schitterende capprogramma niet, maar dat is niet erg.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forum![]()
![]()
![]()
![]()
Cutequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij zit de hele avond al naast me maar ik vind het zo geinig om naar hem te zwaaien via het forum![]()
![]()
![]()
![]()
ff kort samenvatten. Hallo henk en alle anderen die ik gemist hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we willen het huis leeg hebben roept Theo kstt ksst opzouten![]()
![]()
Flinke griep te pakken zoals het ernaar uitziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even hoor, hoest met de kleine meid? Ik heb her en der wel wat gelezen, maar hoe is het nu?
Was dus niet slapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef newsman het volgende:
O jee ik hoor Kliko.
Give it to mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Gooit streams maar aan dan, kan beter maar de moeite waard zijn, anders............![]()
![]()
![]()
Is nu al aan het after party-en... dus niet veel bijzonders meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Gooit streams maar aan dan, kan beter maar de moeite waard zijn, anders............![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
525... aan de Corinelletjes
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hypersnap DX toch? Wel eens mee gespeelt... maar het programma wat ik nu gebruik doet het ook prima. Heel klein en werkt perfect met mijn dual monitor systeem. Capt waar de muispointer is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal ik de mijne naar je mailen dan?![]()
Hoop voor jou en vooral de kleine kimmie dat het snel weer beter gaat met haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Flinke griep te pakken zoals het ernaar uitziet.![]()
Nog steeds tegen 40 graden koorts (vanmiddag bleef ze boven de 40 gaan, dus ergste is wat dat betreft over zo lijkt t), klaagt over pijn, spugen, diarree en staat te tollen op d'r beetjes. En liet ons doodschrikken omdat ze vertikte haar nek te bewegen. Bleek achteraf loos alarm gelukkig. Houden haar nu even goed in de gaten. Nu slaapt ze.
Nu maar hopen dat ze snel opknaptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog steeds tegen 40 graden koorts (vanmiddag bleef ze boven de 40 gaan, dus ergste is wat dat betreft over zo lijkt t), klaagt over pijn, spugen, diarree en staat te tollen op d'r beetjes. En liet ons doodschrikken omdat ze vertikte haar nek te bewegen. Bleek achteraf loos alarm gelukkig. Houden haar nu even goed in de gaten. Nu slaapt ze.
Geen probleem, was maar een voorstel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hypersnap DX toch? Wel eens mee gespeelt... maar het programma wat ik nu gebruik doet het ook prima. Heel klein en werkt perfect met mijn dual monitor systeem. Capt waar de muispointer is.
Heh, verdorie, ik snap de schrik in je eigen lijfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik loop achter..... in het lezen van dit bericht en op sjet gebied begrijp ik.......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe naam voor "MSN" en heet Windows Live Messenger
Potverdorie .. dat klink erg vervelend. Ik had het niet eerder echt meegekregen vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tis een beta-versie (zegmaar MSN 8.0)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik loop achter..... in het lezen van dit bericht en op sjet gebied begrijp ik.......![]()
Doe eerst maar eens iets om het te verdienenquote:
Offtopic. Frizti, kun je even gmail checken ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal ik de mijne naar je mailen dan?![]()
Was ook niet negatief bedoeld richting Hypersnap... maar ben tevreden met deze al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen probleem, was maar een voorstel.
Gewoon gebruiken wat je handig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |