Heel veel sterkte Kleintjequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
Hier ben ik....
Sorry, het hoort hier niet thuis maar in F&F... maar voel mezelf hier meer thuis.
Ik had al het idee dat er iets niet goed zat bij Treas. De manege-eigenaar noemde me al emotionele zwangere muts. Maar ik had op mijn gevoel af moeten gaan, dat heeft v.w.b Treasure nog nooit mis gezeten.
Ze had inderdaad een soort van koliek. Haar baarmoeder is gedraaid en zit klem met haar darmen.
En nu? Ze heeft kalmeringsmiddelen, ze gaan zo kijken of ze met een arm naar binnen kunnen gaan en zo het geheel wat draaien, indien ze dan merken dat de darmen ook klem zitten, dan wordt dit operatief gedaan.
En dan??? In dat geval is het gokken. Als ze het zo laten dan overleven merrie + veulen het niet. Dus ze moeten wel ingrijpen. Maar de narcose kan ook dodelijk zijn voor allebei of 1 van de twee.
Ze kunnen me nu even niet daar gebruiken. Over een uur word ik gebeld met wat ze gaan doen. Dan mag ik die kant op.
Heel lief van Mauro dat ie deze kant op wil komen, maar ik heb hem dus een sms gestuurd dat ik dat niet wilde. Want ik ben nu emotioneel. Ik ken Mauro nog amper en dan kan ik mezelf niet zijn, ik zal me dan groot houden.
Ik wil me nu met Treas bezig houden en met niemand anders... hoe lullig en egoïstisch dat klinkt.
Heb al teveel meegemaakt met zieke paarden en mensen die je dan ook aandacht moet geven.
Stel dat dit haar laatste uren zijn... stel dat....
Als het echt mis is en als ik bij hem wil zijn stap ik vanzelf wel op de trein (iets zegt me dat ik dan niet zelf moet rijden)
Succes!! Ik zal voor jou en natuulijk Treasure duimenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
*verhaal*
Nee vandaag niet.. Heb wel een paar foto's onder copyright afgeleverd aan een vreind van me die deze bij een live verslag en interview plaatst op één van de bekende Nederlandse Metal fora...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we het dan nu ff over iets anders hebben???
Nog foto's gemaakt vandaag?
Altijd gezellig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet ik je nog gezelschap houden dan?![]()
Ja, ben wel effe aan het klooien geweest...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we het dan nu ff over iets anders hebben???
Nog foto's gemaakt vandaag?
per uur? Of totaal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef Mauro het volgende:
Ik ben ook weer thuis.
140 km gereden maar ik ben weer thuis!
Sterkte lief!
Linkje? Misschien handig als we weten welke *** dat soort spul aanbiedt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn camera staat compleet op marktplaats.nl!!!!!![]()
Ben nu de politie aan het bellen.
OMG!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
welke prijs? Misschien moet ik ff biedenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
ben ikquote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga je overbieden. Dan mag ik hem komen ophalen, en waarschijnlijk mag ik hem wel gratis terughebben..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
welke prijs? Misschien moet ik ff bieden
hoe weet je dat het de jouwe is dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Staat het adres & telefoonnummer ook op Marktplaats?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Kleintje het volgende:
Doei doei FB!
Ik hou jullie hier op de hoogte
Waar één bod van 300 euries op is gedaan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Jelleee het volgende:
Quina, Is die Nikon van je toevallig een zilvere?
Zag hem ook al staan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Jelleee het volgende:
Quina, Is die Nikon van je toevallig een zilvere?
Ja, dat denk ik dus ook..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Waar één bod van 300 euries op is gedaan??
Vooral om dat alle papieren er bij zitten en een niet standaard lens en een mega groote geheugen kaart.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook..
Vandaag ten koop aangeboden, zilver, 300 euro geboden.
volgens mij is dat 'm..
Sir Yes Sir..quote:
Dan word advertentie down gehaald, denk ik. en dna gaat hij ergens anders naartoe en dan ben je hem misschien kwijt, als het zo werkt..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:22 schreef RonaldV het volgende:
Webmaster al getipt dat deze persoon vermoedelijk in gestolen spul handelt?
Wie koopt in godsnaam een camera van iemand die Nikon d-50 heet, hersens hebben?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef CrazyCharlie het volgende:
Wel typisch dat als het DE camera van haar is dat ze ook alles te koop zetten, tas, kaart, objectief....is dat dom of gewoon heel erg dom?
da's pure mazzelquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef CrazyCharlie het volgende:
....is dat dom of gewoon heel erg dom?
Inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef donnahvh het volgende:
jezushet is niet eens mijn camera maar zit me hier helemaal kwaad te maken dat ze dat ding gewoon te koop aanbieden met hele complete verhaaltje erbij
![]()
wel beter natuurlijk dat je nu weet waar ie is maar toch stom om zo te zien
Niet reageren is het beste!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
Reageer maar niet ajb, politie zei dat ik morgen alle bekende gegevens moet doorgeven. Maar ik wil dat eigenlijk niet doen. Hij weet namelijk waar mijn huis woont. Plus dat ze nooit kunnen bewijzen dat hij het was, aangezien hij hem net zo goed gekocht kan hebben van iemand. Goede vingerafdrukken zijn hier niet gevonden.
Maar g*dvrdmm zeg
morgen?????quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
Reageer maar niet ajb, politie zei dat ik morgen alle bekende gegevens moet doorgeven. Maar ik wil dat eigenlijk niet doen. Hij weet namelijk waar mijn huis woont. Plus dat ze nooit kunnen bewijzen dat hij het was, aangezien hij hem net zo goed gekocht kan hebben van iemand. Goede vingerafdrukken zijn hier niet gevonden.
Maar g*dvrdmm zeg
475 is gebodenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef lostminds het volgende:
kan sowieso geen kwaad als iemand het hoogste bod doet, voordattie voor d'r neus weg is
daarmee kan je de verkoper aan het lijntje houden totdat de politie komt opdraven
Als hij hem gekocht heeft kunnen ze hem minstens aanpakken voor heling.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
Maar g*dvrdmm zeg
gestolen spullen worden vaak zo snel mogelijk verkochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet reageren is het beste!
Dan blijft de advertentie het langst staan en kan de pliese zijn werk doen
Ja en dan moet hij 3 dagen zitten, en daarna komt hij bij je langs om je opnieuw van je camera te ontdoen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als hij hem gekocht heeft kunnen ze hem minstens aanpakken voor heling.
Het lijkt me dat marktplaats alleen zn email-adres heeft en verder niks.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Jelleee het volgende:
Kan marktplaats zijn adres/naam niet even bewaren ofzo, voor de zekerheid ?
Ja, maar daar gaan ze dus echt geen moeite voor doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als hij hem gekocht heeft kunnen ze hem minstens aanpakken voor heling.
Als je advertentie zet moet je ook je adres opgeven voor verkoop, geloof ik..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Het lijkt me dat marktplaats alleen zn email-adres heeft en verder niks.
Helers zijn juist de oorzaak van veel kleine criminaliteit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan ze dus echt geen moeite voor doen.
denk ik
ja maarja dan moet je dit dus maar gewoon laten gebeuren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ja en dan moet hij 3 dagen zitten, en daarna komt hij bij je langs om je opnieuw van je camera te ontdoen....
ken je niemand die de verkoper enigzins onder druk kan zetten zodat hij de spullen uit "vrije wil" terug geeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan ze dus echt geen moeite voor doen.
denk ik
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
ken je niemand die de verkoper enigzins onder druk kan zetten zodat hij de spullen uit "vrije wil" terug geeft
Broer en schoonzus bij de Amsterdamse politie, zoiets?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
ken je niemand die de verkoper enigzins onder druk kan zetten zodat hij de spullen uit "vrije wil" terug geeft
Nee je moet het ook niet laten gebeuren...maar tis wel iets wat je af moet wegen misschien...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maarja dan moet je dit dus maar gewoon laten gebeuren?
kan je voortaan net zo goed je voordeur openzetten voor alle inbrekers
afwegen kan , maar wat van jou is is niet van iemand anders en moeten ze gewoon afblijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Nee je moet het ook niet laten gebeuren...maar tis wel iets wat je af moet wegen misschien...
klinkt als een goed plan, druk weg ...draaien ja moet gewoon lukkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
Laatste nieuws over Treasure:
Ze heeft spierverslappers en kalmeringsmiddelen gekregen om de stress weg te halen.
Ze krijgt over 10 minuten laxeermiddel om de darmen leeg te krijgen.
Dan is de druk daar weg en is het hopen dat het vanzelf goed komt.
Mocht dat niet gebeuren zullen ze operatief te werk moeten gaan. Dan is de kans dat het veulen het overleeft klein maar voor Treasure groot!
De verdraaiing is nu al wat weg getrokken door de medicijnen die ze heeft gehad en ze hopen dus door het laxeermiddel dat de rest van de verdraaiing weg trekt.
* fingers crossed voor Treasure, ongeboren veulen en zeker voor kleintje *
ik dacht meer aan wat kennissen bij een sportschool ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Broer en schoonzus bij de Amsterdamse politie, zoiets?
echt heel veel succesquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Kleintje het volgende:voor iedereen die meeleeft.
Ik mag naar de kliniek komen om te kijken of ik iets kan doen. Ik wil niet nutteloos zitten wachten terwijl mijn meisje pijn heeft.
Ik ga die kant op. Zodra ik meer weet dan horen jullie het. Van mij, hetzij via Mauro, hetzij via Ronald!
Levertraan is een laxeermiddelquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef donnahvh het volgende:
ik weet trouwens niet of t wat uit kan halen, maar ik heb dus zelf een pony gehad en die had gaskoliek, en achteraf sprak ik een boer die zei dat ik hem gewoon levertraan had moeten geven en dat dat op de een of andere manier de boel heel goed kan regelen
![]()
succes en sterktequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Kleintje het volgende:voor iedereen die meeleeft.
Ik mag naar de kliniek komen om te kijken of ik iets kan doen. Ik wil niet nutteloos zitten wachten terwijl mijn meisje pijn heeft.
Ik ga die kant op. Zodra ik meer weet dan horen jullie het. Van mij, hetzij via Mauro, hetzij via Ronald!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
* fingers crossed voor Treasure, ongeboren veulen en zeker voor kleintje *
Sterkte lief!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Kleintje het volgende:voor iedereen die meeleeft.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef RonaldV het volgende:al meer dan 107.000 views! Onwijs lekkere sex hebben en dan gebeurt er dit....
wat is de topscore eigenlijk?
Dat is ook waar, maar ik wil ik niet mijn eigen deur open zetten. Hij weet al hoe hij binnen moet komen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maarja dan moet je dit dus maar gewoon laten gebeuren?
kan je voortaan net zo goed je voordeur openzetten voor alle inbrekers
Ja, dat is ook zo natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:10 schreef Mauro het volgende:
Wat die camera betreft Q, als die terug komt, moet je die weer gaan gebruiken. En of er nou iemand met zijn tengels aan heeft gezeten. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen.
Belangrijkste is dat dan de daders gepakt zijn!
En of ze nou weten waar jij woont, daar kun je niks aan doen.
Wat ik direct na de inbraak bij mij thuis heb gedaan is alle sloten vervangen door een veiligheidsslot. Alle deuren bij mij in huis kunnen nu open met 1 sleuten die ik alleen maar kan bestellen met het certificaat erbij.
Dan krijg je twee stadswachten over de vloer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo natuurlijk.
Ze zijn alleen niet door een deur binnen gekomen, dus deuren vervangen heeft weinig nut. Ik had al wel een brief van de politie, dat ze gratis langs konden komen om te vertellen wat er allemaal verbeterd kon worden, dus ik denk dat ik dat in ieder geval maar even ga doen.
sorry maar dat vind ik zo absurd klinken wat je nu zegtquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:10 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik wil ik niet mijn eigen deur open zetten. Hij weet al hoe hij binnen moet komen...
Die mensen laten je echt niet bij ze thuis komen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik zo absurd klinken wat je nu zegt
ten eerste moet je zorgen dat die persoon niet meer binnen kan komen, of wil je het hem extra makkelijk maken soms?
ten tweede, dit laat je toch niet zomaar over je kant gaan? iemand heeft gewoon met z'n klauwen aan je spullen gezeten en jij laat het allemaal maar voor wat het is terwijl je spullen gewoon te koop staan op internet
ik zou het hoogste bod uit brengen en met wat vrienden bij die gozer voor de deur verschijnen en em die spullen terug laten geven
en dat hoeven helemaal geen brede mannetjes te zijn
als je daar met 5 man staat dan krijgtie het vanzelf benauwd bij de gedachte
helers houden van anonimiteit namelijk
Ik ga sowieso niet langs. Dat durf ik niet en daar wil ik me niet mee bemoeien. Ik moet morgen toch naar de politie voor het procesverbaal, en dan ga ik nog even noemen dat ik mn camera op marktplaats heb gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik zo absurd klinken wat je nu zegt
ten eerste moet je zorgen dat die persoon niet meer binnen kan komen, of wil je het hem extra makkelijk maken soms?
ten tweede, dit laat je toch niet zomaar over je kant gaan? iemand heeft gewoon met z'n klauwen aan je spullen gezeten en jij laat het allemaal maar voor wat het is terwijl je spullen gewoon te koop staan op internet
ik zou het hoogste bod uit brengen en met wat vrienden bij die gozer voor de deur verschijnen en em die spullen terug laten geven
Dan nog. Spreek met hem af op een publieke plek. Zorg dat je 5 bekenden in de buurt hebt. als de ruil gemaakt wordt stappen de 5 bekenden op jullie af, en krijg je je geld (na enig aandringen) vast wel terug. En daarna doe je een burgerarrestatie (pas op: geen geweld gebruiken), en lever je hem in bij de politie. Met 5 getuigen die zien dat je de camera van hem kreeg zal hij van goede huize moetne komen om zijn onschul te bewijzen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die mensen laten je echt niet bij ze thuis komen.
Die spreke óf ergens af óf je mag vooruit betalen en dan sturen ze het op. Met het risico dat ze alsnog niks opsturen.
Dat is volgens mij veel te veel moeite. Plus wat ze al bij de aangifte zeiden: wie zegt dat dat de dief is? Als die persoon er een goede prijs voor heeft betaald (wat natuurlijk bullshit is, die camera is afgelopen zaterdag pas gekocht), kunnen ze niks bewijzen en had er geen vermoeden van heling hoeven zijn. Helaas.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
wat ik ook niet snap is waarom de politie om een ip adres vraagt
als je hoogste bieder bent en afspreekt dan heb je een adres, is dat niet wat makkelijker voor ze?
Niet iedereen is zo gek als jij hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef lostminds het volgende:
opsturen doet niemand, niet als het om zulke bedragen gaat, als je zo dom bent dan verdien je het bijna om opgelicht te wordennquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die mensen laten je echt niet bij ze thuis komen.
Die spreke óf ergens af óf je mag vooruit betalen en dan sturen ze het op. Met het risico dat ze alsnog niks opsturen.
Klinkt alsof betreffende agenten gewoon geen zin hebben om hun werk te doen. Ik zou morgen ook nog even een formele klacht neerleggen, omdat ze weigeren een mogelijke heler aan te spreken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat is volgens mij veel te veel moeite. Plus wat ze al bij de aangifte zeiden: wie zegt dat dat de dief is? Als die persoon er een goede prijs voor heeft betaald (wat natuurlijk bullshit is, die camera is afgelopen zaterdag pas gekocht), kunnen ze niks bewijzen en had er geen vermoeden van heling hoeven zijn. Helaas.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga me er niet aan wagen. En ga het morgen de politie vertellen.
Ik snap je wel hoor. Als vrouw sta je toch minder stevig in je schoenen dan wanneer je een man van het formaat PdH (of ik) bent.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga me er niet aan wagen. En ga het morgen de politie vertellen.
Ik zit net te verkondigen dat ik het ook niet zou doen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Als vrouw sta je toch minder stevig in je schoenen dan wanneer je een man van het formaat PdH (of ik) bent.
mietjequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit net te verkondigen dat ik het ook niet zou doen hoor
sorry, maar het zou voor mij echt een principe kwestie zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo gek als jij hoorOf heeft het postuur van RonaldV
Ik ben ook niet echt klein en ik zou het lekker aan die politiegrapjassen overlaten. Als je niet uitkijkt nl. kun je nog aangeklaagd worden ookEn dan ben je verder van huis
Daar heb je helemaal niks aan,quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
sorry, maar het zou voor mij echt een principe kwestie zijn
dan maar aangeklaagd worden
spullen terug krijgen is voor mij belangrijkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal niks aan,
De inbrekers die met mijn spullen aan de haal zijn gegeaan hebben ze uiteindelijk ook gepakt.
Niks terug gehad maar zij zitten nu lekker in een kamertje van 3 bij 3
Dat geeft mij voldoende genoegdoening!
Och, het kan enorm opluchten als je er WEL zelf iets aan hebt kunnen doen. Verschillende vernielertjes zijn door mij aangehouden en overgedragen aan de politie (voorzichtig, zodat ze niet bekrast raakten uiteraardquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal niks aan,
De inbrekers die met mijn spullen aan de haal zijn gegeaan hebben ze uiteindelijk ook gepakt.
Niks terug gehad maar zij zitten nu lekker in een kamertje van 3 bij 3
Dat geeft mij voldoende genoegdoening!
Is goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mietjezal ik dan maar voorop gaan?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goedMag mijn Astra ook mee
![]()
![]()
Kan heel hard dingen raemmen
quote:
kwart voor 11quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga bijna slapen
is dat raar?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef lostminds het volgende:
[..]
kwart voor 11
wat is dat nou voor rare tijd?![]()
voor een nachtbraker welquote:
Bedankt voor de mededeling...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga bijna slapen
Trustenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef sararaats het volgende:
slaapwel dan
Alles goed, kleine?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Kleintje het volgende:
Trusten Sara! Slaap zacht....
Kleintjequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Kleintje het volgende:
Trusten Sara! Slaap zacht....
Dat klinkt hoopvolquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Zoals jullie al zagen... ik ben er weer.
Alles is uit de knoop. Voor Treas is er geen gevaar meer. Voor het veulen nog wel. Want hoeveel van alle verslappers en kalmeringsmiddelen heeft die gekregen? Wat gaat de ontwikkeling ermee doen.
We hebben net nog een echo gemaakt, toen was er verdomd weinig actie. Maar er was actie.
Gelukkigquote:Maar het gevaar voor Treas is voorbij op dit moment
*zweet van voorhoofd veegt*
Gelukkig maar lief!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Zoals jullie al zagen... ik ben er weer.
Alles is uit de knoop. Voor Treas is er geen gevaar meer. Voor het veulen nog wel. Want hoeveel van alle verslappers en kalmeringsmiddelen heeft die gekregen? Wat gaat de ontwikkeling ermee doen.
We hebben net nog een echo gemaakt, toen was er verdomd weinig actie. Maar er was actie. Morgen moet ze iig. nog blijven. Ik ben er om 7 uur, ik wil met haar lopen als de rest voer krijgt, ze mag nog even niet eten. En ik wil niet dat ze de hele stal aan puin trapt als de rest vreten krijgt.
Om 8 uur gaan ze dan weer een scan maken en dan weten we al meer.
Maar het gevaar voor Treas is voorbij op dit moment
*zweet van voorhoofd veegt*
Jij ook veel; sterkte. Want dit is voor jou ook klote. Ik hoop dat de politie je verder op weg kan helpen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Quinazoline het volgende:
Fijn kleintje, dat het iig met treasure goed lijkt te komen. Nu nog duimen voor de baby.
Ik ga slapen, laat wel weer wat horen als ik weer wat weet. Bedankt voor de steun iig.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Kleintje het volgende:
Alles is uit de knoop.
Treas heeft net heerlijk met haar hoofd op mijn schoot gelegen.
Dat hinnekje toen ik daar aankwam en floot.... dat ging door merg en been.
Het is gewoon een gewoonte van me om dat te doen, alleen had ze amper kracht. Haar oortjes spitsten zich, oogjes gingen licht glimmen.
En ik heb haar verteld dat dit geen leuke geintjes zijn. Daarbij heb ik beloofd dat als zij en BB hier goed doorheen komen ik haar voorlees hoe het dan wel moet! Dus ik hoop dat ik morgen voor jan lul in een stal zit met een boek
Badder ze maar lekker en slaap ze.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ik ga een glas sherrydans inschenken, ik plof even in een warm bad en dan ga ik slapen.
Even verder aan niets of niemand behoefte op dit moment.
en bedanktquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Kleintje het volgende:
Even verder aan niets of niemand behoefte op dit moment.
* over het randje naar beneden heeft gekekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
zow wat een ontwikkelingen allemaal weer....
Kleintje, blij dat het beter gaat met Treas. Ik blijfnog ff duimen voor haar kindje
Q - wat een smerige streek, maar aan de andere kant is er nu een klein kanjse dat je 'm terugkrijgt
* Puckzzz heeft vanavond heel stiekempjes Valentijn foto's gemaakt voor vriendejlief.
En dat terwijl hij lag te slapen. Hij werd 1 keer wakker , ik hield me muisstil op zolder, en gelukkig ging hij weer verder slapen *phew*
Ik heb 'm afgedrukt en dinsdag leg ik 'm bij zijn werkspullen
Jullie krijgen alleen de bovenkant te zien. Ik hou een groot rood hart vast (in me nakie![]()
maar je ziet lekker niks, het hart zit ervoor )
[afbeelding]
en dan met z'n slaperige kop gewoon meenemen naar z'n werk waar z'n collega's em onder ogen krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm afgedrukt en dinsdag leg ik 'm bij zijn werkspullen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dan met z'n slaperige kop gewoon meenemen naar z'n werk waar z'n collega's em onder ogen krijgen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dan met z'n slaperige kop gewoon meenemen naar z'n werk waar z'n collega's em onder ogen krijgen![]()
ik zou toch maar ff checken alstie vertrektquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, hij legt altijd zijn broodtrommel de avond tevoren in de koelkast, daar wou ik 'm op leggen ofzo....ik moet het plan nog fine-tunen
Plak hem op de koelkastquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, hij legt altijd zijn broodtrommel de avond tevoren in de koelkast, daar wou ik 'm op leggen ofzo....ik moet het plan nog fine-tunen
jaja, waarom crop je hem dan? hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
en je ziet toch niets, een groot rood hart, met een paar benen eronder
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef lostminds het volgende:
[..]
jaja, waarom crop je hem dan? hmmm![]()
Dat zou uitlokking zijn, en dus onwettig verkregen bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
wat ik ook niet snap is waarom de politie om een ip adres vraagt
als je hoogste bieder bent en afspreekt dan heb je een adres, is dat niet wat makkelijker voor ze?
Uitlokking is als je eerst de laptop bewust laat stelen, en daarna de boef laat oppakken. In dit geval zou het gewoon opsporing zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou uitlokking zijn, en dus onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Mooi land, Nederland![]()
ik denk dat je best gelijk zou kunnen hebben als de politie dat zou doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou uitlokking zijn, en dus onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Mooi land, Nederland![]()
Tip : blijf jij nou maar lekker in USquote:
Tip:Kap jij is met drinken snachts,dan ga je mischien iets minder huilen,om luldingetjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Tip : blijf jij nou maar lekker in US
houden we het hier gezellig en schoon !
quote:
Oh en ik maar denken dat !fok voor iedereen was zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
peri is naar mijn weten geen fotograaf, geen model, komt hier zo goed als mooit.
wtf. moeten we met die link hier? het heeft niks maar dan ook niks met fotografie temaken.
zelfs een simpeleziel snapt dat.
en ik maar denken dat er sub-fora zijn om dingen gescheiden te kunnen houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat !fok voor iedereen was zeg![]()
wel modelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
peri is naar mijn weten geen fotograaf, geen model, komt hier zo goed als nooit.
wtf. moeten we met die link hier? het heeft niks maar dan ook niks met fotografie temaken.
zelfs een simpeleziel snapt dat.
Jij mag denken wat je wilt,maar niet voor een ander bepalen, waar hij of zij postquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
en ik maar denken dat er sub-fora zijn om dingen gescheiden te kunnen houden
is voor het overzicht wel makkelijk.![]()
spamt bedoel je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt,maar niet voor een ander bepalen, waar hij of zij post
go spook go spookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt,maar niet voor een ander bepalen, waar hij of zij post
nee maar om hier nu honderdduizendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
over foto's gaat t ook niet en jij hebt ook bijval![]()
voorlopig staan er nu al veelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
nee maar om hier nu honderdduizendneer te gooien omdat er iemand jarig is
jseuh
en ik heb een eigen mening en heb geen bijval nodig
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
nee maar om hier nu honderdduizendneer te gooien omdat er iemand jarig is
jseuh
en ik heb een eigen mening en heb geen bijval nodig
webcam??? HAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een Canon Digital Rebel
Een trus hoeren cammetje
En een 2 miljoen camera op mn phoon
HA
PeRi is tof en aardig enzo!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd PeRi!!!!
hier mag het ook, want hier komt ze ook wel eens voorbij fietsenmaar dat is gek genoeg alleen wanneer Xil er ook is
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:14 schreef PeRi het volgende:
Hallo, ik rook Xil.
Linkje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
Had ik toch bijna een off-topic-buiten-de-policy-vallende-foto gepost![]()
Hoe moet ik me die medicijnen voorstellen? iets verdovends? Is het alsof het veulen zijn/haar roes ligt uit te slapen of zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:16 schreef Kleintje het volgende:
Alles is rustig. Weinig actie bij het veulen, maar het hartje klopt. Bij Treas doet alles het normaal.
Ze blijft nog even een paar uur staan...
Volgens mij mag zelfs dat nietquote:
Ongetwijfeld een paardenmiddel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die medicijnen voorstellen? iets verdovends? Is het alsof het veulen zijn/haar roes ligt uit te slapen of zo?
plaatsen, en dan wegedittenquote:
Er is altijd wel een grapjas die ff een screenshotje maakt. dat doen we dus maar niet. Maar zo lastig is hij niet voor te stellen hoor, in het rijtjequote:
Het is vrijdag, ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:14 schreef PeRi het volgende:
Hallo, ik rook Xil.
te flauw!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grapjas die ff een screenshotje maakt. dat doen we dus maar niet. Maar zo lastig is hij niet voor te stellen hoor, in het rijtje
Ik rook sigaretten
Ik rook dikke sigaren
[..]
Het is vrijdag, ja...![]()
stuur dan eens een postduifkequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grapjas die ff een screenshotje maakt. dat doen we dus maar niet. Maar zo lastig is hij niet voor te stellen hoor, in het rijtje
Ik rook sigaretten
Ik rook dikke sigaren
[..]
Het is vrijdag, ja...![]()
Nee! niet de achterkant bekijken! Ik ben nog steeds op dieet, waarom denk je dat dat hart zo groot isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:06 schreef HMaster-II het volgende:
Moghh![]()
Zo effe terug gelezen.. Stresslevels bij kleintje zijn gelukkig gezakt.. DIe van Q staan nog op kookpunt zo te zien.
Enne Puckzzz.Heb net als RonaldV eerst over het randje gegluurd, maar ook even aan de achterkant van de monitor..
Niet boos worden he??
![]()
Viel wel mee hoor. die achterkant. *geeft Puckzzz een pets op haar billen*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee! niet de achterkant bekijken! Ik ben nog steeds op dieet, waarom denk je dat dat hart zo groot is
Hoi Mauro... Yups morgen een meet van EOSdigitaal in Bourtange voor een fotodag. (organiseer het medequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:15 schreef Mauro het volgende:
Zo, ik zal me hier ook weer eens melden.
Goede morgen
Nog plannen voor het weekend?
Zzoz... vindt ze dat wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga straks eens ff kijken of ik een extra flitser kan lenen van iemand en dan is een vriendin zondag slachtoffer van een flits-uitprobeer-sessie
Doet me denken aan Scary Moviequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:05 schreef Puckzzz het volgende:je zal dat ding maar verkeerd opnemen. Zit je met die zoomlens in je oor
Ze heeft niets te vindenquote:
AutoCad!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef Jelleee het volgende:
Heuj
Zit nu op school, AutoCAD is aant downen..
Hoe isset nou afgelopen met die camera van Quina?
De link werk niet meer naar dat verkoop advertentie-ding.![]()
Tot weekend,![]()
![]()
als in een hoogzwangerpaard berijden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen.
Nog even wat dingen regelen en dan... komt Treas weer naar stal!!!!
Ze hebben net nog een echo gemaakt en alles ziet er goed uit. Moet vandaag wel rijden, ze moet alle afvalstoffen zo snel mogelijk kwijtraken en dit gebeurt door haar flink te laten zweten.
Thanks for sharingquote:
1 foto zegt meer dan 1000 woorden somsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Ynske het volgende:
Canadees winnaar World Press Photo
AMSTERDAM De Canadese fotograaf Finbarr O'Reilly heeft in Amsterdam de World Press Photo 2005 gewonnen. Hij maakte in Niger een foto van een uitgemergeld kind dat z'n vingers tegen de lippen van z'n moeder houdt.
De jury zegt dat de foto van O'Reilly alles heeft: schoonheid, wanhoop en gruwel. Ook de Nederlanders Sven Torfinn en Kadir van Lohuizen wonnen een prijs.
Torfinn won in de categorie 'Mensen in het nieuws' met z'n foto van rouwende familieleden van een Congolees meisje. En Van Lohuizen won in de categorie 'Actuele vraagstukken' met een foto van Afrikaanse diamanthandelaren.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000600603C5.html
* Ynske gaat de foto ff zoeken
volgens mij is het deze
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen.
Nog even wat dingen regelen en dan... komt Treas weer naar stal!!!!
Ze hebben net nog een echo gemaakt en alles ziet er goed uit. Moet vandaag wel rijden, ze moet alle afvalstoffen zo snel mogelijk kwijtraken en dit gebeurt door haar flink te laten zweten.
Essiiiieeeeeeeeequote:
quote:
quote:
Tutututquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
straks lekker mijn BMI waarde opvoeren.
Heb vlaai meegenomen neer het werk
![]()
![]()
Appeltaart met kaneelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
ik ga van mijn leven proeven, het smaakt naar appeltaart met kaneel
bah, ik lust geen krentenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Appeltaart met kaneel![]()
Hopelijk zonder de krenten dan!
dat zei je net ook alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
ik ga van mijn leven proeven, het smaakt naar appeltaart met kaneel
Mijn BMI gaat maar van 29,2 naar 29,3 hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Tututut![]()
Dacht dat je zou gaan lijnenMaar vlaaien zijn idd te lekker om te weerstaan
![]()
Hey mooie billen Puckzzzzie...quote:
Heb je ook al zo'n spiegel die commentaar op je lichaam geeft?? Ik heb ook al zo'n zeikerd thuis aan de kast hangen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
jaja gezond BMI, je bent al op het juiste gewicht blahblah maar mijn spiegel is het daar nog steeds niet mee eens
Daar heb ik nou ook last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
jaja gezond BMI, je bent al op het juiste gewicht blahblah maar mijn spiegel is het daar nog steeds niet mee eens
Valt toch wel mee??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb een BMI van 22.22
ik heb alleen last van een buikje
ik moet eerlijk toegeven dat ik veel moeite heb gedaan om bij te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??
Zolang je niet in een kliniek wordt afgeleverd met een BMI van 9,6 (zag dat gisteren op tv.)En dan van die tutmutsen van 11 jaar die al lopen te janken dat hun bovenbenen te dik zijn
![]()
aaaaah daarom past je voorbinddildo niet meer...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik veel moeite heb gedaan om bij te komen
ik was vroeger graatmager, er zijn nog foto's van
Ze krijgen dan ook het perfecte voorbeeld van al hun idolenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??
Zolang je niet in een kliniek wordt afgeleverd met een BMI van 9,6 (zag dat gisteren op tv.)En dan van die tutmutsen van 11 jaar die al lopen te janken dat hun bovenbenen te dik zijn
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaah daarom past je voorbinddildo niet meer...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaah daarom past je voorbinddildo niet meer...
Dit helpt:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
Auw.. niet zo hardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef sararaats het volgende:
*schop*
ow vandaar dat de boel net plat lagquote:
Linsday Lohan.... Het voorbeeld van BMI point dropquote:
hebben wij het over hetzelfdequote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Linsday Lohan.... Het voorbeeld van BMI point drop![]()
Daar heb je godsamme nu een macrolens voor nodig om een beetje miep te kunnen fotograferen.![]()
Volgens mij zit ze nu aan de Anorexia. Kun je vooral ook zien aan die twee eeehhh blikvangers. Points drop van D naar A ongeveer. Ze kan ze nu oprollenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hebben wij het over hetzelfdeHeb je het filmpje gezien?
quote:
quote:
Gebruik dan ook geen IExplorer slimmoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
leuk
5032 popups..
Heerlijk die sites
ff =quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen IExplorer slimmo![]()
Internet Explorer is inderdaadquote:
om precies te zijn over 19 minutenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft, wanneer wordt het nou eens weekend?
ow hoor net dat ik nu naar huis getrapt wordquote:
je moet ergens beginnen he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Ben het boekje van de camera aan het lezen en weet nu hoe ik een rolletje moet vervangen
ik heb bijna het vorige topic bijgelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef Shark.Bait het volgende:
tvp
liet je Mauro elke keer langskomen om dat te doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Ben het boekje van de camera aan het lezen en weet nu hoe ik een rolletje moet vervangen
Zeg, ik ben een beetje gek!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
liet je Mauro elke keer langskomen om dat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |