bah, ik lust geen krentenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Appeltaart met kaneel![]()
Hopelijk zonder de krenten dan!
dat zei je net ook alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
ik ga van mijn leven proeven, het smaakt naar appeltaart met kaneel
Mijn BMI gaat maar van 29,2 naar 29,3 hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Tututut![]()
Dacht dat je zou gaan lijnenMaar vlaaien zijn idd te lekker om te weerstaan
![]()
Hey mooie billen Puckzzzzie...quote:
Heb je ook al zo'n spiegel die commentaar op je lichaam geeft?? Ik heb ook al zo'n zeikerd thuis aan de kast hangen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
jaja gezond BMI, je bent al op het juiste gewicht blahblah maar mijn spiegel is het daar nog steeds niet mee eens
Daar heb ik nou ook last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
jaja gezond BMI, je bent al op het juiste gewicht blahblah maar mijn spiegel is het daar nog steeds niet mee eens
Valt toch wel mee??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb een BMI van 22.22
ik heb alleen last van een buikje
ik moet eerlijk toegeven dat ik veel moeite heb gedaan om bij te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??
Zolang je niet in een kliniek wordt afgeleverd met een BMI van 9,6 (zag dat gisteren op tv.)En dan van die tutmutsen van 11 jaar die al lopen te janken dat hun bovenbenen te dik zijn
![]()
aaaaah daarom past je voorbinddildo niet meer...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik veel moeite heb gedaan om bij te komen
ik was vroeger graatmager, er zijn nog foto's van
Ze krijgen dan ook het perfecte voorbeeld van al hun idolenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??
Zolang je niet in een kliniek wordt afgeleverd met een BMI van 9,6 (zag dat gisteren op tv.)En dan van die tutmutsen van 11 jaar die al lopen te janken dat hun bovenbenen te dik zijn
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaah daarom past je voorbinddildo niet meer...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaah daarom past je voorbinddildo niet meer...
Dit helpt:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
Auw.. niet zo hardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef sararaats het volgende:
*schop*
ow vandaar dat de boel net plat lagquote:
Linsday Lohan.... Het voorbeeld van BMI point dropquote:
hebben wij het over hetzelfdequote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Linsday Lohan.... Het voorbeeld van BMI point drop![]()
Daar heb je godsamme nu een macrolens voor nodig om een beetje miep te kunnen fotograferen.![]()
Volgens mij zit ze nu aan de Anorexia. Kun je vooral ook zien aan die twee eeehhh blikvangers. Points drop van D naar A ongeveer. Ze kan ze nu oprollenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hebben wij het over hetzelfdeHeb je het filmpje gezien?
quote:
quote:
Gebruik dan ook geen IExplorer slimmoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
leuk
5032 popups..
Heerlijk die sites
ff =quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen IExplorer slimmo![]()
Internet Explorer is inderdaadquote:
om precies te zijn over 19 minutenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft, wanneer wordt het nou eens weekend?
ow hoor net dat ik nu naar huis getrapt wordquote:
je moet ergens beginnen he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Ben het boekje van de camera aan het lezen en weet nu hoe ik een rolletje moet vervangen
ik heb bijna het vorige topic bijgelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef Shark.Bait het volgende:
tvp
liet je Mauro elke keer langskomen om dat te doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Ben het boekje van de camera aan het lezen en weet nu hoe ik een rolletje moet vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |