Volgens mij mag zelfs dat nietquote:
Ongetwijfeld een paardenmiddel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die medicijnen voorstellen? iets verdovends? Is het alsof het veulen zijn/haar roes ligt uit te slapen of zo?
plaatsen, en dan wegedittenquote:
Er is altijd wel een grapjas die ff een screenshotje maakt. dat doen we dus maar niet. Maar zo lastig is hij niet voor te stellen hoor, in het rijtjequote:
Het is vrijdag, ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:14 schreef PeRi het volgende:
Hallo, ik rook Xil.
te flauw!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grapjas die ff een screenshotje maakt. dat doen we dus maar niet. Maar zo lastig is hij niet voor te stellen hoor, in het rijtje
Ik rook sigaretten
Ik rook dikke sigaren
[..]
Het is vrijdag, ja...![]()
stuur dan eens een postduifkequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grapjas die ff een screenshotje maakt. dat doen we dus maar niet. Maar zo lastig is hij niet voor te stellen hoor, in het rijtje
Ik rook sigaretten
Ik rook dikke sigaren
[..]
Het is vrijdag, ja...![]()
Nee! niet de achterkant bekijken! Ik ben nog steeds op dieet, waarom denk je dat dat hart zo groot isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:06 schreef HMaster-II het volgende:
Moghh![]()
Zo effe terug gelezen.. Stresslevels bij kleintje zijn gelukkig gezakt.. DIe van Q staan nog op kookpunt zo te zien.
Enne Puckzzz.Heb net als RonaldV eerst over het randje gegluurd, maar ook even aan de achterkant van de monitor..
Niet boos worden he??
![]()
Viel wel mee hoor. die achterkant. *geeft Puckzzz een pets op haar billen*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee! niet de achterkant bekijken! Ik ben nog steeds op dieet, waarom denk je dat dat hart zo groot is
Hoi Mauro... Yups morgen een meet van EOSdigitaal in Bourtange voor een fotodag. (organiseer het medequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:15 schreef Mauro het volgende:
Zo, ik zal me hier ook weer eens melden.
Goede morgen
Nog plannen voor het weekend?
Zzoz... vindt ze dat wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga straks eens ff kijken of ik een extra flitser kan lenen van iemand en dan is een vriendin zondag slachtoffer van een flits-uitprobeer-sessie
Doet me denken aan Scary Moviequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:05 schreef Puckzzz het volgende:je zal dat ding maar verkeerd opnemen. Zit je met die zoomlens in je oor
Ze heeft niets te vindenquote:
AutoCad!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef Jelleee het volgende:
Heuj
Zit nu op school, AutoCAD is aant downen..
Hoe isset nou afgelopen met die camera van Quina?
De link werk niet meer naar dat verkoop advertentie-ding.![]()
Tot weekend,![]()
![]()
als in een hoogzwangerpaard berijden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen.
Nog even wat dingen regelen en dan... komt Treas weer naar stal!!!!
Ze hebben net nog een echo gemaakt en alles ziet er goed uit. Moet vandaag wel rijden, ze moet alle afvalstoffen zo snel mogelijk kwijtraken en dit gebeurt door haar flink te laten zweten.
Thanks for sharingquote:
1 foto zegt meer dan 1000 woorden somsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Ynske het volgende:
Canadees winnaar World Press Photo
AMSTERDAM De Canadese fotograaf Finbarr O'Reilly heeft in Amsterdam de World Press Photo 2005 gewonnen. Hij maakte in Niger een foto van een uitgemergeld kind dat z'n vingers tegen de lippen van z'n moeder houdt.
De jury zegt dat de foto van O'Reilly alles heeft: schoonheid, wanhoop en gruwel. Ook de Nederlanders Sven Torfinn en Kadir van Lohuizen wonnen een prijs.
Torfinn won in de categorie 'Mensen in het nieuws' met z'n foto van rouwende familieleden van een Congolees meisje. En Van Lohuizen won in de categorie 'Actuele vraagstukken' met een foto van Afrikaanse diamanthandelaren.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000600603C5.html
* Ynske gaat de foto ff zoeken
volgens mij is het deze
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen.
Nog even wat dingen regelen en dan... komt Treas weer naar stal!!!!
Ze hebben net nog een echo gemaakt en alles ziet er goed uit. Moet vandaag wel rijden, ze moet alle afvalstoffen zo snel mogelijk kwijtraken en dit gebeurt door haar flink te laten zweten.
Essiiiieeeeeeeeequote:
quote:
quote:
Tutututquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
straks lekker mijn BMI waarde opvoeren.
Heb vlaai meegenomen neer het werk
![]()
![]()
Appeltaart met kaneelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
ik ga van mijn leven proeven, het smaakt naar appeltaart met kaneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |