jaja, waarom crop je hem dan? hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
en je ziet toch niets, een groot rood hart, met een paar benen eronder
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef lostminds het volgende:
[..]
jaja, waarom crop je hem dan? hmmm![]()
Dat zou uitlokking zijn, en dus onwettig verkregen bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
wat ik ook niet snap is waarom de politie om een ip adres vraagt
als je hoogste bieder bent en afspreekt dan heb je een adres, is dat niet wat makkelijker voor ze?
Uitlokking is als je eerst de laptop bewust laat stelen, en daarna de boef laat oppakken. In dit geval zou het gewoon opsporing zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou uitlokking zijn, en dus onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Mooi land, Nederland![]()
ik denk dat je best gelijk zou kunnen hebben als de politie dat zou doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou uitlokking zijn, en dus onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Mooi land, Nederland![]()
Tip : blijf jij nou maar lekker in USquote:
Tip:Kap jij is met drinken snachts,dan ga je mischien iets minder huilen,om luldingetjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Tip : blijf jij nou maar lekker in US
houden we het hier gezellig en schoon !
quote:
Oh en ik maar denken dat !fok voor iedereen was zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
peri is naar mijn weten geen fotograaf, geen model, komt hier zo goed als mooit.
wtf. moeten we met die link hier? het heeft niks maar dan ook niks met fotografie temaken.
zelfs een simpeleziel snapt dat.
en ik maar denken dat er sub-fora zijn om dingen gescheiden te kunnen houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat !fok voor iedereen was zeg![]()
wel modelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
peri is naar mijn weten geen fotograaf, geen model, komt hier zo goed als nooit.
wtf. moeten we met die link hier? het heeft niks maar dan ook niks met fotografie temaken.
zelfs een simpeleziel snapt dat.
Jij mag denken wat je wilt,maar niet voor een ander bepalen, waar hij of zij postquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
en ik maar denken dat er sub-fora zijn om dingen gescheiden te kunnen houden
is voor het overzicht wel makkelijk.![]()
spamt bedoel je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt,maar niet voor een ander bepalen, waar hij of zij post
go spook go spookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt,maar niet voor een ander bepalen, waar hij of zij post
nee maar om hier nu honderdduizendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
over foto's gaat t ook niet en jij hebt ook bijval![]()
voorlopig staan er nu al veelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
nee maar om hier nu honderdduizendneer te gooien omdat er iemand jarig is
jseuh
en ik heb een eigen mening en heb geen bijval nodig
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
nee maar om hier nu honderdduizendneer te gooien omdat er iemand jarig is
jseuh
en ik heb een eigen mening en heb geen bijval nodig
webcam??? HAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een Canon Digital Rebel
Een trus hoeren cammetje
En een 2 miljoen camera op mn phoon
HA
PeRi is tof en aardig enzo!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd PeRi!!!!
hier mag het ook, want hier komt ze ook wel eens voorbij fietsenmaar dat is gek genoeg alleen wanneer Xil er ook is
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:14 schreef PeRi het volgende:
Hallo, ik rook Xil.
Linkje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
Had ik toch bijna een off-topic-buiten-de-policy-vallende-foto gepost![]()
Hoe moet ik me die medicijnen voorstellen? iets verdovends? Is het alsof het veulen zijn/haar roes ligt uit te slapen of zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:16 schreef Kleintje het volgende:
Alles is rustig. Weinig actie bij het veulen, maar het hartje klopt. Bij Treas doet alles het normaal.
Ze blijft nog even een paar uur staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |