Klinkt alsof betreffende agenten gewoon geen zin hebben om hun werk te doen. Ik zou morgen ook nog even een formele klacht neerleggen, omdat ze weigeren een mogelijke heler aan te spreken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat is volgens mij veel te veel moeite. Plus wat ze al bij de aangifte zeiden: wie zegt dat dat de dief is? Als die persoon er een goede prijs voor heeft betaald (wat natuurlijk bullshit is, die camera is afgelopen zaterdag pas gekocht), kunnen ze niks bewijzen en had er geen vermoeden van heling hoeven zijn. Helaas.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga me er niet aan wagen. En ga het morgen de politie vertellen.
Ik snap je wel hoor. Als vrouw sta je toch minder stevig in je schoenen dan wanneer je een man van het formaat PdH (of ik) bent.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga me er niet aan wagen. En ga het morgen de politie vertellen.
Ik zit net te verkondigen dat ik het ook niet zou doen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Als vrouw sta je toch minder stevig in je schoenen dan wanneer je een man van het formaat PdH (of ik) bent.
mietjequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit net te verkondigen dat ik het ook niet zou doen hoor
sorry, maar het zou voor mij echt een principe kwestie zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo gek als jij hoorOf heeft het postuur van RonaldV
Ik ben ook niet echt klein en ik zou het lekker aan die politiegrapjassen overlaten. Als je niet uitkijkt nl. kun je nog aangeklaagd worden ookEn dan ben je verder van huis
Daar heb je helemaal niks aan,quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
sorry, maar het zou voor mij echt een principe kwestie zijn
dan maar aangeklaagd worden
spullen terug krijgen is voor mij belangrijkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal niks aan,
De inbrekers die met mijn spullen aan de haal zijn gegeaan hebben ze uiteindelijk ook gepakt.
Niks terug gehad maar zij zitten nu lekker in een kamertje van 3 bij 3
Dat geeft mij voldoende genoegdoening!
Och, het kan enorm opluchten als je er WEL zelf iets aan hebt kunnen doen. Verschillende vernielertjes zijn door mij aangehouden en overgedragen aan de politie (voorzichtig, zodat ze niet bekrast raakten uiteraardquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal niks aan,
De inbrekers die met mijn spullen aan de haal zijn gegeaan hebben ze uiteindelijk ook gepakt.
Niks terug gehad maar zij zitten nu lekker in een kamertje van 3 bij 3
Dat geeft mij voldoende genoegdoening!
Is goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mietjezal ik dan maar voorop gaan?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goedMag mijn Astra ook mee
![]()
![]()
Kan heel hard dingen raemmen
quote:
kwart voor 11quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga bijna slapen
is dat raar?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef lostminds het volgende:
[..]
kwart voor 11
wat is dat nou voor rare tijd?![]()
voor een nachtbraker welquote:
Bedankt voor de mededeling...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga bijna slapen
Trustenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef sararaats het volgende:
slaapwel dan
Alles goed, kleine?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Kleintje het volgende:
Trusten Sara! Slaap zacht....
Kleintjequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Kleintje het volgende:
Trusten Sara! Slaap zacht....
Dat klinkt hoopvolquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Zoals jullie al zagen... ik ben er weer.
Alles is uit de knoop. Voor Treas is er geen gevaar meer. Voor het veulen nog wel. Want hoeveel van alle verslappers en kalmeringsmiddelen heeft die gekregen? Wat gaat de ontwikkeling ermee doen.
We hebben net nog een echo gemaakt, toen was er verdomd weinig actie. Maar er was actie.
Gelukkigquote:Maar het gevaar voor Treas is voorbij op dit moment
*zweet van voorhoofd veegt*
Gelukkig maar lief!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Zoals jullie al zagen... ik ben er weer.
Alles is uit de knoop. Voor Treas is er geen gevaar meer. Voor het veulen nog wel. Want hoeveel van alle verslappers en kalmeringsmiddelen heeft die gekregen? Wat gaat de ontwikkeling ermee doen.
We hebben net nog een echo gemaakt, toen was er verdomd weinig actie. Maar er was actie. Morgen moet ze iig. nog blijven. Ik ben er om 7 uur, ik wil met haar lopen als de rest voer krijgt, ze mag nog even niet eten. En ik wil niet dat ze de hele stal aan puin trapt als de rest vreten krijgt.
Om 8 uur gaan ze dan weer een scan maken en dan weten we al meer.
Maar het gevaar voor Treas is voorbij op dit moment
*zweet van voorhoofd veegt*
Jij ook veel; sterkte. Want dit is voor jou ook klote. Ik hoop dat de politie je verder op weg kan helpen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Quinazoline het volgende:
Fijn kleintje, dat het iig met treasure goed lijkt te komen. Nu nog duimen voor de baby.
Ik ga slapen, laat wel weer wat horen als ik weer wat weet. Bedankt voor de steun iig.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Kleintje het volgende:
Alles is uit de knoop.
Treas heeft net heerlijk met haar hoofd op mijn schoot gelegen.
Dat hinnekje toen ik daar aankwam en floot.... dat ging door merg en been.
Het is gewoon een gewoonte van me om dat te doen, alleen had ze amper kracht. Haar oortjes spitsten zich, oogjes gingen licht glimmen.
En ik heb haar verteld dat dit geen leuke geintjes zijn. Daarbij heb ik beloofd dat als zij en BB hier goed doorheen komen ik haar voorlees hoe het dan wel moet! Dus ik hoop dat ik morgen voor jan lul in een stal zit met een boek
Badder ze maar lekker en slaap ze.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ik ga een glas sherrydans inschenken, ik plof even in een warm bad en dan ga ik slapen.
Even verder aan niets of niemand behoefte op dit moment.
en bedanktquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Kleintje het volgende:
Even verder aan niets of niemand behoefte op dit moment.
* over het randje naar beneden heeft gekekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
zow wat een ontwikkelingen allemaal weer....
Kleintje, blij dat het beter gaat met Treas. Ik blijfnog ff duimen voor haar kindje
Q - wat een smerige streek, maar aan de andere kant is er nu een klein kanjse dat je 'm terugkrijgt
* Puckzzz heeft vanavond heel stiekempjes Valentijn foto's gemaakt voor vriendejlief.
En dat terwijl hij lag te slapen. Hij werd 1 keer wakker , ik hield me muisstil op zolder, en gelukkig ging hij weer verder slapen *phew*
Ik heb 'm afgedrukt en dinsdag leg ik 'm bij zijn werkspullen
Jullie krijgen alleen de bovenkant te zien. Ik hou een groot rood hart vast (in me nakie![]()
maar je ziet lekker niks, het hart zit ervoor )
[afbeelding]
en dan met z'n slaperige kop gewoon meenemen naar z'n werk waar z'n collega's em onder ogen krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm afgedrukt en dinsdag leg ik 'm bij zijn werkspullen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dan met z'n slaperige kop gewoon meenemen naar z'n werk waar z'n collega's em onder ogen krijgen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dan met z'n slaperige kop gewoon meenemen naar z'n werk waar z'n collega's em onder ogen krijgen![]()
ik zou toch maar ff checken alstie vertrektquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, hij legt altijd zijn broodtrommel de avond tevoren in de koelkast, daar wou ik 'm op leggen ofzo....ik moet het plan nog fine-tunen
Plak hem op de koelkastquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, hij legt altijd zijn broodtrommel de avond tevoren in de koelkast, daar wou ik 'm op leggen ofzo....ik moet het plan nog fine-tunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |