Overdag, ik kwam thuis en mijn kamerdeur stond open, terwijl die zeker op slot was. 1 blik in mijn kamer leerde dat mijn nieuwe nikon, mijn laptop en mijn oude canon weg waren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jezusminder
![]()
gewoon ingebroken toen je weg was? of 's nachts?
wat is er dan met je? gooi het op fok!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb er wel 20 nodig vrees ik...Gelukkig ga ik vanavond stappen, dus dat komt goed uit.
Haha, nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat is er dan met je? gooi het op fok!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Overdag, ik kwam thuis en mijn kamerdeur stond open, terwijl die zeker op slot was. 1 blik in mijn kamer leerde dat mijn nieuwe nikon, mijn laptop en mijn oude canon weg waren.
Ik heb weer een drukke werkdag gehad. Heerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
te druk...
veel gedaan. en had eigenlijk moeten trainen. maar ik had/heb écht geen zin.
even niets doen.
en moet zowiezo toch nog wat doen voor mijn afstuderen
Dat hoop ik dus ook. Morgen dus een nieuwe camera kopen, en dan hopen dat ik er nog een beetje van kan genieten. Maar het gaat wel weer over denk ik, kheb hier vannacht ook zonder problemen geslapen. Ik ben alleen heeeel wantrouwig geworden en verwacht als ik thuis kom weer de ramen op te zien staan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk zijn het geen bekenden geweest... sterkte
![]()
ik merk het, ik vertelde net dat iedereen op het werk zo shaggy wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, nee.
Heb gewoon een kutdag, dat komt soms wel eens voor.
Nou daar ben ik het ook niet helemaal mee eens hoor, nu is het net of dat van mij niks voorstelt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik merk het, ik vertelde net dat iedereen op het werk zo shaggy wasZal wel in de lucht hangen
![]()
fokkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:11 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat hebben jullie vandaag gedaan?
Ja dat kan ook lekker izjn ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb weer een drukke werkdag gehad. HeerlijkEn het weekend staat weer voor m'n deur
Vroiuwen hebben het voordeel dat ze kunnen zeggen dat ze ongesteld zijn.. wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het ook niet helemaal mee eens hoor, nu is het net of dat van mij niks voorstelt.
Zondag even Esto opzoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat kan ook lekker izjn ja.
maar mijn dag was niet op een lekkere manier druk, maar met stress en gedoe
Ik ben on... Oh nee wacht dat kan niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Vroiuwen hebben het voordeel dat ze kunnen zeggen dat ze ongesteld zijn.. wat is jouw excuus?
misschien krijg ik ooit nog een echt levenquote:
Dank jequote:
Maak je niet druk joh, zo begon ik ookquote:
Hoe lang is dat ook al weer jouw dag besteding geweest?quote:
Rustig johquote:
De nacht?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zaterdag werken (bijbaantje)
zondag sporten...
welke rust?
Niet zo langquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hoe lang is dat ook al weer jouw dag besteding geweest?
Ik kom jou toch niet opzoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zaterdag werken (bijbaantje)
zondag sporten...
welke rust?
Hier ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef Jelleee het volgende:
Whoa, het waait en regent echt heel hard hier
Dat moest er nog eens bijkomen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom jou toch niet opzoeken![]()
Tja daar kan ik niks aan doen, ik ga verder Flodder kijkenquote:
Godver.... Dat is zwaar K. Hebben ze Mauro al gebeld? Of gaat die zo-wie-zo door naar Kleintje??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
OK, update van Kleintje: Het is goed mis.Merrie moet naar de kliniek, en zij gaat naar huis. Ze kan niks meer betekenen daar.
awwwquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
OK, update van Kleintje: Het is goed mis.Merrie moet naar de kliniek, en zij gaat naar huis. Ze kan niks meer betekenen daar.
Geen idee. De gek is zonder enig overleg in de auto gesprongen, geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Godver.... Dat is zwaar K. Hebben ze Mauro al gebeld? Of gaat die zo-wie-zo door naar Kleintje??
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Dat ga je menen he??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geen idee. De gek is zonder enig overleg in de auto gesprongen, geloof ik.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen!
Zo kennen we je weer Speedyquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier ook42 km/h en 65 km/h gust
![]()
!
Maar echt lekker fotografie weer is het nou ook weer niet helaas
Wat is het? koliek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Ik kreeg een kort berichtje, wat het precies was kan ik me niet herinneren. Mogelijk kan het met medicijnen goed komen, maar ze kunnen haar niets beloven.quote:
welke?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ga film kijken
ik hoor het graag hoe het met tresure is
Ik ben er nog hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef fraubitch het volgende:
en zo verliet iedereen een voor een Fok!
tot de volgende keer
Lock, stock and the 2 smoking barrelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |