morgen?????quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
Reageer maar niet ajb, politie zei dat ik morgen alle bekende gegevens moet doorgeven. Maar ik wil dat eigenlijk niet doen. Hij weet namelijk waar mijn huis woont. Plus dat ze nooit kunnen bewijzen dat hij het was, aangezien hij hem net zo goed gekocht kan hebben van iemand. Goede vingerafdrukken zijn hier niet gevonden.
Maar g*dvrdmm zeg
475 is gebodenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef lostminds het volgende:
kan sowieso geen kwaad als iemand het hoogste bod doet, voordattie voor d'r neus weg is
daarmee kan je de verkoper aan het lijntje houden totdat de politie komt opdraven
Als hij hem gekocht heeft kunnen ze hem minstens aanpakken voor heling.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
Reageer maar niet ajb, politie zei dat ik morgen alle bekende gegevens moet doorgeven. Maar ik wil dat eigenlijk niet doen. Hij weet namelijk waar mijn huis woont. Plus dat ze nooit kunnen bewijzen dat hij het was, aangezien hij hem net zo goed gekocht kan hebben van iemand. Goede vingerafdrukken zijn hier niet gevonden.
Maar g*dvrdmm zeg
gestolen spullen worden vaak zo snel mogelijk verkochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet reageren is het beste!
Dan blijft de advertentie het langst staan en kan de pliese zijn werk doen
Ja en dan moet hij 3 dagen zitten, en daarna komt hij bij je langs om je opnieuw van je camera te ontdoen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als hij hem gekocht heeft kunnen ze hem minstens aanpakken voor heling.
Het lijkt me dat marktplaats alleen zn email-adres heeft en verder niks.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Jelleee het volgende:
Kan marktplaats zijn adres/naam niet even bewaren ofzo, voor de zekerheid ?
Ja, maar daar gaan ze dus echt geen moeite voor doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als hij hem gekocht heeft kunnen ze hem minstens aanpakken voor heling.
Als je advertentie zet moet je ook je adres opgeven voor verkoop, geloof ik..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Het lijkt me dat marktplaats alleen zn email-adres heeft en verder niks.
Helers zijn juist de oorzaak van veel kleine criminaliteit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan ze dus echt geen moeite voor doen.
denk ik
ja maarja dan moet je dit dus maar gewoon laten gebeuren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ja en dan moet hij 3 dagen zitten, en daarna komt hij bij je langs om je opnieuw van je camera te ontdoen....
ken je niemand die de verkoper enigzins onder druk kan zetten zodat hij de spullen uit "vrije wil" terug geeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan ze dus echt geen moeite voor doen.
denk ik
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
ken je niemand die de verkoper enigzins onder druk kan zetten zodat hij de spullen uit "vrije wil" terug geeft
Broer en schoonzus bij de Amsterdamse politie, zoiets?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
ken je niemand die de verkoper enigzins onder druk kan zetten zodat hij de spullen uit "vrije wil" terug geeft
Nee je moet het ook niet laten gebeuren...maar tis wel iets wat je af moet wegen misschien...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maarja dan moet je dit dus maar gewoon laten gebeuren?
kan je voortaan net zo goed je voordeur openzetten voor alle inbrekers
afwegen kan , maar wat van jou is is niet van iemand anders en moeten ze gewoon afblijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Nee je moet het ook niet laten gebeuren...maar tis wel iets wat je af moet wegen misschien...
klinkt als een goed plan, druk weg ...draaien ja moet gewoon lukkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
Laatste nieuws over Treasure:
Ze heeft spierverslappers en kalmeringsmiddelen gekregen om de stress weg te halen.
Ze krijgt over 10 minuten laxeermiddel om de darmen leeg te krijgen.
Dan is de druk daar weg en is het hopen dat het vanzelf goed komt.
Mocht dat niet gebeuren zullen ze operatief te werk moeten gaan. Dan is de kans dat het veulen het overleeft klein maar voor Treasure groot!
De verdraaiing is nu al wat weg getrokken door de medicijnen die ze heeft gehad en ze hopen dus door het laxeermiddel dat de rest van de verdraaiing weg trekt.
* fingers crossed voor Treasure, ongeboren veulen en zeker voor kleintje *
ik dacht meer aan wat kennissen bij een sportschool ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Broer en schoonzus bij de Amsterdamse politie, zoiets?
echt heel veel succesquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Kleintje het volgende:voor iedereen die meeleeft.
Ik mag naar de kliniek komen om te kijken of ik iets kan doen. Ik wil niet nutteloos zitten wachten terwijl mijn meisje pijn heeft.
Ik ga die kant op. Zodra ik meer weet dan horen jullie het. Van mij, hetzij via Mauro, hetzij via Ronald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |