Heel veel sterkte Kleintjequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
Hier ben ik....
Sorry, het hoort hier niet thuis maar in F&F... maar voel mezelf hier meer thuis.
Ik had al het idee dat er iets niet goed zat bij Treas. De manege-eigenaar noemde me al emotionele zwangere muts. Maar ik had op mijn gevoel af moeten gaan, dat heeft v.w.b Treasure nog nooit mis gezeten.
Ze had inderdaad een soort van koliek. Haar baarmoeder is gedraaid en zit klem met haar darmen.
En nu? Ze heeft kalmeringsmiddelen, ze gaan zo kijken of ze met een arm naar binnen kunnen gaan en zo het geheel wat draaien, indien ze dan merken dat de darmen ook klem zitten, dan wordt dit operatief gedaan.
En dan??? In dat geval is het gokken. Als ze het zo laten dan overleven merrie + veulen het niet. Dus ze moeten wel ingrijpen. Maar de narcose kan ook dodelijk zijn voor allebei of 1 van de twee.
Ze kunnen me nu even niet daar gebruiken. Over een uur word ik gebeld met wat ze gaan doen. Dan mag ik die kant op.
Heel lief van Mauro dat ie deze kant op wil komen, maar ik heb hem dus een sms gestuurd dat ik dat niet wilde. Want ik ben nu emotioneel. Ik ken Mauro nog amper en dan kan ik mezelf niet zijn, ik zal me dan groot houden.
Ik wil me nu met Treas bezig houden en met niemand anders... hoe lullig en egoïstisch dat klinkt.
Heb al teveel meegemaakt met zieke paarden en mensen die je dan ook aandacht moet geven.
Stel dat dit haar laatste uren zijn... stel dat....
Als het echt mis is en als ik bij hem wil zijn stap ik vanzelf wel op de trein (iets zegt me dat ik dan niet zelf moet rijden)
Succes!! Ik zal voor jou en natuulijk Treasure duimenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
*verhaal*
Nee vandaag niet.. Heb wel een paar foto's onder copyright afgeleverd aan een vreind van me die deze bij een live verslag en interview plaatst op één van de bekende Nederlandse Metal fora...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we het dan nu ff over iets anders hebben???
Nog foto's gemaakt vandaag?
Altijd gezellig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet ik je nog gezelschap houden dan?![]()
Ja, ben wel effe aan het klooien geweest...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we het dan nu ff over iets anders hebben???
Nog foto's gemaakt vandaag?
per uur? Of totaal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef Mauro het volgende:
Ik ben ook weer thuis.
140 km gereden maar ik ben weer thuis!
Sterkte lief!
Linkje? Misschien handig als we weten welke *** dat soort spul aanbiedt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn camera staat compleet op marktplaats.nl!!!!!![]()
Ben nu de politie aan het bellen.
OMG!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
welke prijs? Misschien moet ik ff biedenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
ben ikquote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga je overbieden. Dan mag ik hem komen ophalen, en waarschijnlijk mag ik hem wel gratis terughebben..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
welke prijs? Misschien moet ik ff bieden
hoe weet je dat het de jouwe is dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |