Slaap ze, ik ga ook mijn bed in met Gillyan Anderson en David Duchovnyquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh nog even snel een tvp dan![]()
Truste
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh nog even snel een tvp dan![]()
Truste
Je doet je award goed aan. Ik heb dus in het vorige topic en die daravoor homo's een beetje uitgekafferd (muv Lebeau en Beaverhausen) en zo en nu maak ik het een beetje goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moet je ons wat vertellen Dizer?
btw open ik eens een VBL topic loopt het niet![]()
\quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je doet je award goed aan. Ik heb dus in het vorige topic en die daravoor homo's een beetje uitgekafferd (muv Lebeau en Beaverhausen) en zo en nu maak ik het een beetje goed
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef PeRi het volgende:
Check, chak, chik, chok.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
BVO
[afbeelding]
Past beter in de op ^^
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet op jouw avatar, maar toch.
Hehequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik weeg 65 kilo, 30 kilo lichaam en 35 kilo makeup"
Wat is jouw mening over Knightley als vrouw zijnde eigenlijk? Zowel de makeup versie als de normalere versie.quote:
Op die foto ziet ze eruit als een spook, maar goed, ze kán heel mooi zijn.. Maar dat kan ik ook als ik zoveel make-up op heb en de foto helemaal ge-airbrusht wordtquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Knightley als vrouw zijnde eigenlijk? Zowel de makeup versie als de normalere versie.
Ik kijk al heel de week naar de 80s en 90s kwis, omdat er iemand in mee doet die ik ken, maar damn, wat is dat tenenkrommend slecht zegquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrend geworden van RTL Boulevard en GTST.
Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.
"Normaal" is toch veel mooier? Net zoals een normale spijkerbroek veel mooier kan zijn dan een galajurk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op die foto ziet ze eruit als een spook, maar goed, ze kán heel mooi zijn.. Maar dat kan ik ook als ik zoveel make-up op heb en de foto helemaal ge-airbrusht wordt
In Love Actually vond ik haar wel mooi
In Love Actually zag ze eruit alsof ze weinig make-up opheeft, maar daar zitten natuurlijk kilo's opquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef pberends het volgende:
[..]
"Normaal" is toch veel mooier? Net zoals een normale spijkerbroek veel mooier kan zijn dan een galajurk.
Met die technieken tegenwoordig kunnen ze van Harmke Pijpers nog een lekker wijf maken. In die film zijn ze voor elke minuut 2 uur bezig om de looks te verbeteren. En jij ben inderdaad veel mooier.
Ja, das ook zo gay.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In Love Actually zag ze eruit alsof ze weinig make-up opheeft, maar daar zitten natuurlijk kilo's op
Het programma is wel leuk. Lekker meespelen met die fragmenten enzo... maar die Jan Joostquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk al heel de week naar de 80s en 90s kwis, omdat er iemand in mee doet die ik ken, maar damn, wat is dat tenenkrommend slecht zeg
Uhuh, het kost nog best veel werk om er natural uit te zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, das ook zo gay.
Bij een "natural look" denk je van weinig tot geen makeup, maar daar bedoelen ze een SOORT makeup mee.
Hij kan gewoon níet presenterenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het programma is wel leuk. Lekker meespelen met die fragmenten enzo... maar die Jan Joost. De manier waarop hij een zin uitspreekt is zooooo verschrikkelijk
.
Wat doe jequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij kan gewoon níet presenteren
Oh, zal ik even spoileren? Ik weet wie er wint deze week namelijk
Het is Maria
Vind je het echt erg?quote:
Nee joh, kan mij het schelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind je het echt erg?![]()
Sorry dan
Hij heeft pas een penishoofd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het programma is wel leuk. Lekker meespelen met die fragmenten enzo... maar die Jan Joost. De manier waarop hij een zin uitspreekt is zooooo verschrikkelijk
.
Ik schrok alquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee joh, kan mij het schelen. Ik begon me gister zo aan die JJ te ergeren dat ik weggezapt ben
.
Het is gewoon gejat van De Zwakte Schakelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef pberends het volgende:
Maar die kwis (lekkere moderne spelling, lekker rebels van Talpa) is een soort terugblikshow op de jaren 80 en 90, net zoals je I Love The 90's had, maar dan met vragen aan BN'ers? Zoiets had de publieke omroep zelfs toch al.
Nee, geen BN'ers, maar gewone deelnemers. Ze zitten er de hele week en moeten dan elke dag iemand wegstemmen, tot de winnaar overblijft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef pberends het volgende:
Maar die kwis (lekkere moderne spelling, lekker rebels van Talpa) is een soort terugblikshow op de jaren 80 en 90, net zoals je I Love The 90's had, maar dan met vragen aan BN'ers? Zoiets had de publieke omroep zelfs toch al.
Ze zijn wel heel flexibel daar op je werk, niet?quote:
Ziek?quote:
wéér buikpijnquote:
allesbehalve.... maar in dit geval weten ze 't nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Zhenar het volgende:
Ze zijn wel heel flexibel daar op je werk, niet?![]()
![]()
Your gay im telling you!!quote:
He bahquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
wéér buikpijn
en ik had terugkomdag van één of andere training, daar kunnen ze wel zonder mij
Haiquote:
Blinde darm?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank.... en als je nog een hobbychirurg kent die op een blinde darm wil oefenen.......
ik heb tegenwoordig een abonement bij die gastquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef Dizer het volgende:
Ga nou eens langs de huisarts...
Dokter, kunt U even komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig een abonement bij die gast
maar gisteren had ik 'n behoorlijk pijnaanval, als dat vandaag weer zo terugkomt ga ik wel weer langs de SEH...
enough about me....
Ik wil liever ook niet dat iedereen mijn voornaam weetquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Mosterd na de maaltijd wellicht, maar toch:
SVP geen persoonsgegevens van users hier neergooien. Dus ook geen voornamen.
Niet netjes, niet de bedoeling, sommigen onder ons hechten aan hun privacy en dat is hun goed recht.
/dienstmededeling.
heet jij dan geen Mark?!?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil liever ook niet dat iedereen mijn voornaam weet![]()
![]()
Ik heet eigenlijk Belinda Meuldijk maar zo heette al iemandquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
heet jij dan geen Mark?!?![/hb]
dank voor je minilyrics![]()
Idd kappen daarmeequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
SVP geen persoonsgegevens van users hier neergooien. Dus ook geen voornamen.
Dude... als er hier iemand heteroseksueel overkomt, dan is het BVO wel!quote:
Zijn er mensen die dat willen weten danquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd kappen daarmee. Niemand hoeft te weten hoe ik heet.
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet op jouw avatar, maar toch.
Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... als er hier iemand heteroseksueel overkomt, dan is het BVO wel!![]()
Zomaar ? Wat liefquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef PeRi het volgende:
Kijk wat ik van Skaai gehad heb!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef PeRi het volgende:
Kijk wat ik van Skaai gehad heb!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
20! Ik ga het intelligentiedal inquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, tof. Hoe "oud" word je dan?
Uhuh, hij is echt gaaf!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm zo tof, in het echt issie nog mooier!.
Waar is dat figuur van dan... zie 'm de laatste tijd steeds vaker, maar geen idee waar het nou van isquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
20! Ik ga het intelligentiedal in.
Wat doe jij nou? Al weken roep ik dat het niet meer sneeuwt en dat je jouw avatar moet veranderen. Word ik vannochtend wakker, ligt er ene heel pak sneeuw buiten, moest ik gelikj aan jou denken.. kom ik op fok.. is het sneuwloos in je avatarquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ook een beetje loom enzo... beetje jammer, want ik barst van de andere kant weer van de energiequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben zó moe haha. Hoe is het met jou?
Ik weet niet waar jij wakker wordt, maar hier ligt geen sneeuw hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou? Al weken roep ik dat het niet meer sneeuwt en dat je jouw avatar moet veranderen. Word ik vannochtend wakker, ligt er ene heel pak sneeuw buiten, moest ik gelikj aan jou denken.. kom ik op fok.. is het sneuwloos in je avatar
Ik bedoel de mannen hè?quote:
Daar dacht mijn vriendin gisteravond nog anders overquote:
* BVO ziet er in dit lijstje twee staan maar noemt uiteraard geen namenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel de mannen hè?
Zo heb je:Sven, met z'n hartjes en kusjes Bupatih, waar de latentie vanaf druipt Dizer, die alsmaar benadrukt dat hij homo's eng vindt, maar ook verzot is op soaps Tom_Tom, met al z'n wijvenseries ELM, valt op de meest androgyne mensen die er zijn: gothics
Enz...
Ik zeg toch:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij wakker wordt, maar hier ligt geen sneeuw hoor.
Net alsof je dat kan zien. Zo'n boerka bedekt allesquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar dacht mijn vriendin gisteravond nog anders over.
Een foto van Hind in je bed maakt haar nog geen vriendinquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je dat bij haar kan zien. Zo'n boerka bedekt alles.
Maak er eens vanochtend van a.u.b.quote:
Twee wat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
* BVO ziet er in dit lijstje twee staan maar noemt uiteraard geen namen.
Ze is gewoon Nederlands hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je dat kan zien. Zo'n boerka bedekt alles.
Twee waarvan ik een vermoeden heb....quote:
De ene helft hequote:
Je denkt aan mij als je wakker wordt..?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou? Al weken roep ik dat het niet meer sneeuwt en dat je jouw avatar moet veranderen. Word ik vannochtend wakker, ligt er ene heel pak sneeuw buiten, moest ik gelikj aan jou denken.. kom ik op fok.. is het sneuwloos in je avatar
Haha. Ik wist het welquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
De ene helft he.
Maar wel gewoon Nederlands opgevoed enzo.
Heb al een kaartjequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
BVO! Hind, volgende week zondag Theater Zuidplein!
Wat is de reden dat ik er niet in sta... ben ik gewoon TE hetero?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel de mannen hè?
Zo heb je:Jij en ik Sven, met z'n hartjes en kusjes Bupatih, waar de latentie vanaf druipt Dizer, die alsmaar benadrukt dat hij homo's eng vindt, maar ook verzot is op soaps Tom_Tom, met al z'n wijvenseries ELM, valt op de meest androgyne mensen die er zijn: gothics
Enz...
Daar wordt BVO echt wel door out-gayed hoor.![]()
![]()
Tussen je 20e en 25e schijn je in een soort van dal te zitten, dan leer je moeilijker en neem je minder snel dingen op.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb al een kaartje.
Voor vanavond ook, is ze in Barendrecht.
Wat wil je.. ik word elke ochtend wakker met een paal.. wat wil je dan.. tuurijk denk ik aan jou danquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je denkt aan mij als je wakker wordt..?
Vergeleken met hen ben je niets dan testosteron.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik er niet in sta... ben ik gewoon TE hetero?.
Alleen de advertentie of meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ik zag het vanochtend in de Metro staan en toen moest ik aan jou denken.
Joh, je moest eens weten......quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vergeleken met hen ben je niets dan testosteron.
Diz. Stop.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat wil je.. ik word elke ochtend wakker met een paal.. wat wil je dan.. tuurijk denk ik aan jou dan
Wat moet ik daar nou weer van denkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vergeleken met hen ben je niets dan testosteron.
Advertentie. Ik dacht dat het een ingelast concert (of whatever) was, vandaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen de advertentie of meer?
Precies de dag dat ik geen Metro heb.
Die je vergeleek met onder andere mij, waarop ik reageer dat je er dus niet veel van weet , le-zen, trutquote:
Ja sorry hoor... maar mijn paal gaat echt niet op commando omlaag... wel omhoogquote:
Jees, wat een kutlul heb jijquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor... maar mijn paal gaat echt niet op commando omlaag... wel omhoog![]()
Nee jij was out-gayed toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Die je vergeleek met onder andere mij, waarop ik reageer dat je er dus niet veel van weet , le-zen, trut.
Heb je die kleine nog niet zindelijk gekregen?quote:
Dat je hetero bent?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer van denken.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Ik krijg visuals. Stop please.
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je die kleine nog niet zindelijk gekregen?.
De mijne is niet meer zo klein ... hij gaat 's weekends het huis soms al uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk doe zo mijn best! Ik speel er elke dag mee maar het lukt niet. Hoe doe jij dat?
Ik weet niet wat out-gayed is. Maar ik denk van wel dan jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus ik ben net als BVOout-gayed
![]()
.
.
Dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij was out-gayed toch?
Ik vroeg net wat het was, maar kreeg geen antwoord.
Maar ik vergeleek hem dus met het lijstje, niet met jou.
Dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat out-gayed is. Maar ik denk van wel dan ja.
Das nou het probleem. Die van mij is ook al volwassen, alleen die legt zijn eieren overal waar ie maar zelf wil. Laatst dus.. gewoon in de bus.. zomaar! Vorige week nog.. gewoon op tafel in een drukke restaurantquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De mijne is niet meer zo klein ... hij gaat 's weekends het huis soms al uit.
Ik ben weg hier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das nou het probleem. Die van mij is ook al volwassen, alleen die legt zijn eieren overal waar ie maar zelf wil. Laatst dus.. gewoon in de bus.. zomaar! Vorige week nog.. gewoon op tafel in een drukke restaurant
Nou zeg.. ik heb het gewoon over mijn kleine Diz hoor..quote:
Het komt vast allemaal wel goed. Zorgen dat ie een vast tweedehuis heeft waar ie al z'n eieren kwijt kan en dat je hem daar zo nu en dan eens langs laat gaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das nou het probleem. Die van mij is ook al volwassen, alleen die legt zijn eieren overal waar ie maar zelf wil. Laatst dus.. gewoon in de bus.. zomaar! Vorige week nog.. gewoon op tafel in een drukke restaurant
Ik ben puriteins enzo...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg.. ik heb het gewoon over mijn kleine Diz hoor..
Ik ken wel een plekkie in Amsterdamquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het komt vast allemaal wel goed. Zorgen dat ie een vast tweedehuis heeft waar ie al z'n eieren kwijt kan en dat je hem daar zo nu en dan eens langs laat gaan.
Ik vrees het... kon iig niet echt een gaygenschap van jou bedenkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik er niet in sta... ben ik gewoon TE hetero?.
Asjeblieft zeg... gaat het eindelijk eens een keer gezellig hier, kom jij even de boel verpesten..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw SHO-tournament?.
Favoriete BN'er editie 2006?.
Toch niet... LeBeau?!?!?!?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee waarvan ik een vermoeden heb.....
Ik heb het niet tegen jou hoor, kindje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg... gaat het eindelijk eens een keer gezellig hier, kom jij even de boel verpesten..
Dat zegt al genoeg over álle mannen hier! Of moet ik zeggen: alle homo's?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vrees het... kon iig niet echt een gaygenschap van jou bedenken(behalve dat je in SHO zit, maar dat geldt voor ons allemaal
)
Vertel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:Bupatih, waar de latentie vanaf druipt
Goh.. ben je weer een keer sjaggiequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou hoor, kindje.
Shhht! Straks jaag je ze allemaal wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg over álle mannen hier! Of moet ik zeggen: alle homo's?
Jij bent zo'n Jamai-type, waarvan iedereen het al doorheeft voordat 'ie het zelf merkt.quote:
Mijn humeur is juist opperbestquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. ben je weer een keer sjaggie
Nu alweer? Het leukste duo allertijden tournamentquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw SHO-tournament?.
Favoriete BN'er editie 2006?.
De vorige keer was 10 maanden geleden hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alweer? Het leukste duo allertijden tournament.
En jij bent zo'n mislukt Dr Phil-type, die denkt dat hij mensen doorheeft, maar het uiteindelijk toch verkeerd blijkt te hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Jamai-type, waarvan iedereen het al doorheeft voordat 'ie het zelf merkt.
Kap je dan eens met jequote:
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shhht! Straks jaag je ze allemaal weg.
Als ik er net zoveel mee kan verdienen als hij, vind ik het best.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij bent zo'n mislukt Dr Phil-type, die denkt dat hij mensen doorheeft, maar het uiteindelijk toch verkeerd blijkt te hebben.
In feite niet. Aangezien ik het wel beter weet dan jullie.quote:
Dat zei jamai dus ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In feite niet. Aangezien ik het wel beter weet dan jullie.
Is dat zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
De vorige keer was 10 maanden geleden hoor.
Ik heb toch niks tegenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shhht! Straks jaag je ze allemaal weg.
Nou als je het toch al weet, onthoud ik me van enige argumentatiequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In feite niet. Aangezien ik het wel beter weet dan jullie.
I know, maar ik bedoel dat durven ze niet meer in SHO te komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb toch niks tegenhomo's
?
Oh nee, iets meer dan 9 maanden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat zo. Fuck, wat gaat dat hard
.
Oh jawel joh, ze kunnen niet zonderquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
I know, maar ik bedoel dat durven ze niet meer in SHO te komen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jawel joh, ze kunnen niet zonder
Varaquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef pberends het volgende:
Was vuurzee niet van talpa?
Ik bedoel: zou Talpa Vuurzee niet gaan overkopen?quote:
Bron: NRC HANDELSBLAD (www.nrc.nl)quote:Het Beeld
Hans Beerekamp
De netcoördinator van Nederland 3 vond de nieuwe dramaserie Vuurzee (VARA) zo belangrijk dat de eerste aflevering direct na kijkcijferkanon Mooi! Weer de Leeuw werd uitgezonden - dus zonder STER-blok - teneinde het doorkijkeffect te optimaliseren, zoals dat in marketing-bargoens heet.
Vuurzee is, net als eerder Het glazen huis (mislukt op Nederland 2) en Keyzer en De Boer advocaten (gelukt op Nederland 1), een poging om het publiek te geven wat men denkt dat het hebben wil.
De eerste aflevering was niet best, maar daar mocht je nog geen oordeel aan ophangen, omdat scenarioschrijver Frank Ketelaar en regisseur Joram Lürsen verkrampt probeerden alle hoofdpersonen op een feest bij elkaar te brengen en ieder een eigen geheim mee te geven. In vijftig minuten leidt zo'n gecompliceerde introductie snel tot expliciete karikaturen.
De VARA laat niet na te wijzen op het unieke karakter van een twaalfdelige serie met een doorlopend verhaal. Het is inderdaad mode om losse verhalen te vertellen, zodat koning Kijker in en uit kan lopen. Maar een doorlopend verhaal over eigentijdse jongeren en ouderen, met cliffhangers en veel tekst en uitleg, dat kennen we als soap. Een ander kenmerk daarvan is de totale afwezigheid van humor of zelfs relativering: elke mokerslag komt even hard aan.
De gelijkenis met het genre bleek zaterdag goed uit het tweede deel. Heel de badplaats Boedzand (in werkelijkheid Wijk aan Zee, met sociaal-realistisch uitzicht op de skyline van de Hoogovens) is in rep en roer, want op de vijftigste verjaardag van de Turks-Nederlandse strandtentexploitant Osman verdwijnt zijn tienerdochter Yasmin. Is ze de zee ingelopen? Ontvoerd? Verkracht? Drugs? Alleen maar gevlucht? Wij weten dat ze op internet in een pornofilmpje valt te bewonderen. Het lijkt Aruba wel, maar het is toch echt overvol Hollands drama, eerder De Kameleon dan Twin Peaks.
Veel van de ervaren acteurs in Vuurzee leveren mindere kwaliteit dan gewoonlijk, omdat ze elke handeling verbaal moeten toelichten; de beginners gaan reddeloos ten onder. Lürsen neemt zijn toevlucht tot speelfilmclichés van vóór Hitchcock: meisje vermist, de telefoon gaat over, focus op de telefoon, snijden naar ontzette gezichten van de ouders, de muziek zwelt aan, maar het is loos alarm. Overigens zijn kosten noch helikopters gespaard.
Vergelijk dat nu eens met het zondagse drama op dezelfde zender, wanneer de VPRO vier op zichzelf staande low-budget-drama's uitzendt in de serie De nieuwe Lola's. Voor een verfilming van Max Pams autobiografische roman Het ravijn hoef je geen hoge kijkcijfers te verwachten, want in de begeerde categorie 'boodschappers 20-49' bestaat weinig affiniteit met de machteloosheid van een ten gevolge van een hersenbloeding gedeeltelijk verlamde patiënt. Het scenario van Ger Beukenkamp en de regie van Nicole van Kilsdonk (Johan), maar vooral acteur Gijs Scholten van Aschat vullen de leegte in met weinig woorden, want Max kan nauwelijks meer praten. Het aan zijn fantasie ontsproten alter ego Antimax formuleert de angst voor verlies van zijn veel jongere vrouw.
Dit soort onsentimentele kwaliteitsproducties over weerbarstige onderwerpen, daar hebben we nu een publieke omroep voor.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel: zou Talpa Vuurzee niet gaan overkopen?
Ik ben net klaarquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bron: NRC HANDELSBLAD (www.nrc.nl)
Hmmm, ik ken de locatie-man van Vuurzee, en die zat te vertellen dat dit de eerste serie waar hij aan meegewerkt heeft, die hij ook écht goed vond. En dat ik écht moest kijken, maar dat heb ik nog geen 1 keer gedaanquote:Heel de badplaats Boedzand (in werkelijkheid Wijk aan Zee, met sociaal-realistisch uitzicht op de skyline van de Hoogovens)
Ik vind deze man echt de plank een beetje mis slaan. Hij heeft gelijk als hij zegt dat het 'echte kwaliteit' is en dat het is bedoelt voor een grote publiek. Maar de vergelijking met soap is niet juist. Het is meer dan dat...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, ik ken de locatie-man van Vuurzee, en die zat te vertellen dat dit de eerste serie waar hij aan meegewerkt heeft, die hij ook écht goed vond. En dat ik écht moest kijken, maar dat heb ik nog geen 1 keer gedaan
Tja, ik kan er dus niet over meepratenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind deze man echt de plank een beetje mis slaan. Hij heeft gelijk als hij zegt dat het 'echte kwaliteit' is en dat het is bedoelt voor een grote publiek. Maar de vergelijking met soap is niet juist. Het is meer dan dat...
Goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, ik kan er dus niet over meepraten
En ik dacht al dat je het over de NRC-man had ja
Maar ook de vergelijking met De Kameleon ... vraag me echt af of hij wel een aflevering gezien heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:08 schreef Airelle het volgende:
Ik bedoel nu de man van het stuk in NRC, niet jouw locatie-man.
Nee, dat was dus ook wat ik dacht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar ook de vergelijking met De Kameleon ... vraag me echt af of hij wel een aflevering gezien heeft.
Vind het echt een topserie, spannend, goed geacteerd, mooi geschoten ... dit kun je toch niet vergelijken met een slecht geacteerde soap... komop zeg.
Talpa? Is dat niet voor heaumeaux?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Superbod Talpa op rechten Eerste Divisie
Eindelijk iets grappigs van Talpa.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Talpa? Is dat niet voor heaumeaux?
Haha ik ook niet dus ik ben lesbiennequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Maar ik kijk dan ook geen Talpa.
Bah, hebben jullie toch iets van een homo in mij gevonden ... ik kijk talpaquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha ik ook niet dus ik ben lesbienne.
Haha, JA!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bah, hebben jullie toch iets van een homo in mij gevonden ... ik kijk talpa.
.
Ik heb er nog niet een programma op gezien wat echt de moeite waard isquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook Talpa. Zo'n beetje de enige zender waar ik wat aan vind.
O.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet een programma op gezien wat echt de moeite waard is.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/62145#2502085quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Superbod Talpa op rechten Eerste Divisie
Eindelijk iets grappigs van Talpa.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:43 schreef Airelle het volgende:
Product van het Jaar-verkiezing:
1 FireFox
2 Google
3 iPod.
IK heb hem gevonden jaquote:
Bij 'Voetballer van het Jaar' kiezen ze ook altijd de 1-jarige voetballers uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Die producten bestaan toch al vele jaren?
CC wat ben je streng vandaag.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef Copycat het volgende:
Opruimslotje.
En weer open na een zooi off topics te hebben verwijderd.
Uhuhquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's waar.
Wat een teamwork dan!
Geheel terechte edit van Ccquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
CC wat ben je streng vandaag.....
maar oké, we gingen buiten ons boekje![]()
de verleiding was te groot
Niets bijzonders. Een klein Haaibaaike-partijtje.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Een klein Haaibaaike-partijtje.![]()
quote:
Zoiets pikte ik op vanmiddag, maar het is wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Haaibaaike
![]()
Volgens mij haat ze mij en Babette.
maar dan ook echt he.... tot op het botquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij haat ze mij en Babette.
We houden ECHT van jequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:Haaibaaike.
Je bent best tof hoor. Maar het is ook leuk om om je te lachen. Hopelijk vind je dat niet erg.![]()
You like it, don'tcha... bitch!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar dan ook echt he.... tot op het bot
jouw schuld!!!![]()
![]()
Komt doordat ik zo cynisch ben, maar daar kan ik toch niks aan doen?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik maak enkel m'n award waar...![]()
en JIJhaalt gewoon 't slechtste in me naar boven.....
![]()
mja daar heb ik ook wel wat van meegekregen bij m'n geboorte....quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
Komt doordat ik zo cynisch ben, maar daar kan ik toch niks aan doen?!![]()
Onze diabolische één-tweetjes (of één-twee-drie-vier-vijf-zesjes) zijn altijd een waar genot voor... ehm... de typvingersquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik ook wel wat van meegekregen bij m'n geboorte....
daarom vormen we ook zo'n goed teampartners in crime
enzo
Weet je.. ooit vond ik je grappig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef pberends het volgende:
Dizer heeft zo'n stinklul dat ze niet meer onder de Waddenzee hoeven te boren.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef pberends het volgende:
Blijkbaar is het hip om hierop te reageren, dus count me in!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef pberends het volgende:
Zhenar, mijn lul stinkt toch niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blijkbaar is het hip om hierop te reageren, dus count me in!![]()
Jouw intelligentie wat doe jequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Airelle het volgende:
Ik ga eens RTL BOULEVARD kijken. Ik heb vandaag toch niets zinnigs te doen
.
typevingers [/bupa]quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:
Onze diabolische één-tweetjes (of één-twee-drie-vier-vijf-zesjes) zijn altijd een waar genot voor... ehm... de typvingers![]()
![]()
![]()
![]()
Net als of ik alleen naar intelligente dingen kijk op tvquote:
Met Thijsquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
Katja gaat trouwen!!!Eerst zien, dan geloven
Nee, die ruikt naar lentebloesem en rozemarijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar, mijn lul stinkt toch niet?
Dank jequote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, die ruikt naar lentebloesem en rozemarijn![]()
![]()
![]()
do we care?!?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef Dizer het volgende:
Dank jeGisteren overigens gewonnen met 7-6 in de tie-break (9-7).
Boehoe.. ga jankenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé lul, dat hartje was voor mij bedoeld
scoor jij je eigen hartjes maar
Had ik het tegen jou? Nee... dus ga maar lekker een sigaretje roken of zoquote:
Oeh, on a roll, biatch!quote:
ik rook al een jaar niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Dizer het volgende:
Had ik het tegen jou? Nee... dus ga maar lekker een sigaretje roken of zo![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé lul, dat hartje was voor mij bedoeld
scoor jij je eigen hartjes maar
Alleen in de kroeg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik rook al een jaar niet meer![]()
[behalve in de kroeg
]
ga nou maar tennissen jij.........
Pff, je zit ja altijd in de kroegquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik rook al een jaar niet meer![]()
[behalve in de kroeg
]
ga nou maar tennissen jij.........
nee, ook met bruiloften/begrafenisenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef Airelle het volgende:
Alleen in de kroeg?. Ga je ook alleen met kerst naar de kerk?
.
Je moet het lekker zelf weten hoor, maar het klinkt zo lolligquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, ook met bruiloften/begrafenisen
wat is er mis met alleen in de kroeg?! laat mij lekker trots zijn
van 4 pakjes per week naar 1 pakje per 4 weken.....![]()
hou je dan ook 'n beetje in [zo zonder je incrowdvrienden om je te beschermen]quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:00 schreef Zhenar het volgende:
Het zoveelste bewijs dat PI's en Zhenar niet samengaan![]()
is dat jouw [eenmalige?] rookmaandje geweest??!?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
Ja wat? Van Januari 2006?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat jouw [eenmalige?] rookmaandje geweest??!?!
Haaibaaikequote:
nooit van gehoord.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga straks naar Art Brut..
Jaquote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh *zap*quote:
Ik vergeet steeds dat men niet aan mij gewend is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou je dan ook 'n beetje in [zo zonder je incrowdvrienden om je te beschermen]
Ik heb nooit gerooktquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat jouw [eenmalige?] rookmaandje geweest??!?!
Ik kijk nog ff de muziekronde uitquote:
* zapquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff de muziekronde uit. Hij heeft nu al zeker 7x "absoluut goed" gezegd
.
Ik kan me voorstellen dat mensen die niet in ShowChat komen schrikken van reacties als:quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat men niet aan mij gewend is.
Op het werk is er nu net vier dagen een nieuwe collega, die nu al heeft geconstateerd dat ik "nogal in mijn eigen wereld leef en zonder nadenken iedereen in mijn omgeving daarin betrek"![]()
quote:Let dan ook op BITCH![]()
![]()
!!1!1!
Gelijk reclamequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff de muziekronde uit. Hij heeft nu al zeker 7x "absoluut goed" gezegd
.
Idd. Hoeveel klanten ik dáár al niet aan ben kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen die niet in ShowChat komen schrikken van reacties als:
[..]
Jij kende Maria? Of was dat een andere deelnemer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelijk reclameNaja, dan heeft ze pech en kijk ik niet
nou, ik vind Maik wel 10x erger dan Leco hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik aan iemand een hekel heb..
Net als. Maik de Boer.
.
.
in mijn vak is 't doorgaans andersom: hoevaak ik al niet voor van alles ben uitgescholdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
Idd. Hoeveel klanten ik dáár al niet aan ben kwijtgeraakt.![]()
Misschien is een anger-management cursus een idee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd. Hoeveel klanten ik dáár al niet aan ben kwijtgeraakt.![]()
Maria ja, maar goed, ik weet toch al dat ze wintquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij kende Maria? Of was dat een andere deelnemer?
Leco ? Maik de boer over welke real-life soap gaat dit nou weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik aan iemand een hekel heb..
Net als. Maik de Boer.
.
.
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maik komt ook overal terug, Leco kun je nog ontwijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef babette21 het volgende:
nou, ik vind Maik wel 10x erger dan Leco hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |