Slaap ze, ik ga ook mijn bed in met Gillyan Anderson en David Duchovnyquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh nog even snel een tvp dan![]()
Truste
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh nog even snel een tvp dan![]()
Truste
Je doet je award goed aan. Ik heb dus in het vorige topic en die daravoor homo's een beetje uitgekafferd (muv Lebeau en Beaverhausen) en zo en nu maak ik het een beetje goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moet je ons wat vertellen Dizer?
btw open ik eens een VBL topic loopt het niet![]()
\quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je doet je award goed aan. Ik heb dus in het vorige topic en die daravoor homo's een beetje uitgekafferd (muv Lebeau en Beaverhausen) en zo en nu maak ik het een beetje goed
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef PeRi het volgende:
Check, chak, chik, chok.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
BVO
[afbeelding]
Past beter in de op ^^
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet op jouw avatar, maar toch.
Hehequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik weeg 65 kilo, 30 kilo lichaam en 35 kilo makeup"
Wat is jouw mening over Knightley als vrouw zijnde eigenlijk? Zowel de makeup versie als de normalere versie.quote:
Op die foto ziet ze eruit als een spook, maar goed, ze kán heel mooi zijn.. Maar dat kan ik ook als ik zoveel make-up op heb en de foto helemaal ge-airbrusht wordtquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Knightley als vrouw zijnde eigenlijk? Zowel de makeup versie als de normalere versie.
Ik kijk al heel de week naar de 80s en 90s kwis, omdat er iemand in mee doet die ik ken, maar damn, wat is dat tenenkrommend slecht zegquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrend geworden van RTL Boulevard en GTST.
Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.
"Normaal" is toch veel mooier? Net zoals een normale spijkerbroek veel mooier kan zijn dan een galajurk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op die foto ziet ze eruit als een spook, maar goed, ze kán heel mooi zijn.. Maar dat kan ik ook als ik zoveel make-up op heb en de foto helemaal ge-airbrusht wordt
In Love Actually vond ik haar wel mooi
In Love Actually zag ze eruit alsof ze weinig make-up opheeft, maar daar zitten natuurlijk kilo's opquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef pberends het volgende:
[..]
"Normaal" is toch veel mooier? Net zoals een normale spijkerbroek veel mooier kan zijn dan een galajurk.
Met die technieken tegenwoordig kunnen ze van Harmke Pijpers nog een lekker wijf maken. In die film zijn ze voor elke minuut 2 uur bezig om de looks te verbeteren. En jij ben inderdaad veel mooier.
Ja, das ook zo gay.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In Love Actually zag ze eruit alsof ze weinig make-up opheeft, maar daar zitten natuurlijk kilo's op
Het programma is wel leuk. Lekker meespelen met die fragmenten enzo... maar die Jan Joostquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk al heel de week naar de 80s en 90s kwis, omdat er iemand in mee doet die ik ken, maar damn, wat is dat tenenkrommend slecht zeg
Uhuh, het kost nog best veel werk om er natural uit te zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, das ook zo gay.
Bij een "natural look" denk je van weinig tot geen makeup, maar daar bedoelen ze een SOORT makeup mee.
Hij kan gewoon níet presenterenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het programma is wel leuk. Lekker meespelen met die fragmenten enzo... maar die Jan Joost. De manier waarop hij een zin uitspreekt is zooooo verschrikkelijk
.
Wat doe jequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij kan gewoon níet presenteren
Oh, zal ik even spoileren? Ik weet wie er wint deze week namelijk
Het is Maria
Vind je het echt erg?quote:
Nee joh, kan mij het schelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind je het echt erg?![]()
Sorry dan
Hij heeft pas een penishoofd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het programma is wel leuk. Lekker meespelen met die fragmenten enzo... maar die Jan Joost. De manier waarop hij een zin uitspreekt is zooooo verschrikkelijk
.
Ik schrok alquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee joh, kan mij het schelen. Ik begon me gister zo aan die JJ te ergeren dat ik weggezapt ben
.
Het is gewoon gejat van De Zwakte Schakelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef pberends het volgende:
Maar die kwis (lekkere moderne spelling, lekker rebels van Talpa) is een soort terugblikshow op de jaren 80 en 90, net zoals je I Love The 90's had, maar dan met vragen aan BN'ers? Zoiets had de publieke omroep zelfs toch al.
Nee, geen BN'ers, maar gewone deelnemers. Ze zitten er de hele week en moeten dan elke dag iemand wegstemmen, tot de winnaar overblijft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef pberends het volgende:
Maar die kwis (lekkere moderne spelling, lekker rebels van Talpa) is een soort terugblikshow op de jaren 80 en 90, net zoals je I Love The 90's had, maar dan met vragen aan BN'ers? Zoiets had de publieke omroep zelfs toch al.
Ze zijn wel heel flexibel daar op je werk, niet?quote:
Ziek?quote:
wéér buikpijnquote:
allesbehalve.... maar in dit geval weten ze 't nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Zhenar het volgende:
Ze zijn wel heel flexibel daar op je werk, niet?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |