Laura is langzaam maar zeker aan het wegrottenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Je ziet er slecht uit, Laura.
wat zeg je nou?!??!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Dizer het volgende:
Jongens. Janine en Fos gaan nog zoenen! Echt waar! Nu Janine zo doet
Damn, had ik zijn rol maar
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Je ziet er al 15 jaar slecht uit, Laura.
Dat kamer meisje is wel een lekkerwijfquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje verdient de doodstraf.
En waarom doen Nina en Florien zo lomp tegen Sjors![]()
omdat ze daar leuker door worden..... duhquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En waarom doen Nina en Florien zo lomp tegen Sjors![]()
We zijn het daar weer eens over oneensquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ze daar leuker door worden..... duh
Je hebt te veel wijn opquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zeg je nou?!??!Wil jij met Fos zoenen?!?!?!?
edit: of je hebt geëdit, of ik las 't verkeerd.. dacht dat er "zo'n rol" stond![]()
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat okéquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
We zijn het daar weer eens over oneens![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat oké
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat oké
Hey, blijf af van Nina he! Nina is mijn rolmodel voor mijn toekomstige dochterquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Radegast het volgende:
Nina, ga eens dood!
Jessica en Julian woonden in een roze huis.... en hadden uiteraard ook wel motquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:
dus de enige vage omschrijving waar we op kwamen: die gast woonde met zn vriendin in een (zalm?)roze huis, en ze hadden eeng root aquarium (tenminste dat zei een vriend van me).
Volgens mij hadden ze aardig wat mot. Wie o wie waren dat
Laura en Robert hadden in het begin een paars hiusquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Even een oldschoolvraagje aan de diehards
vorige week had ik een feestje en op een gegeven moment (vraag me niet hoe) ging het over GTSTIk volg het echt al jaaaaren niet meer maar het is te beschamend hoe de meeste feitjes, personages en verhaallijnen blijven hangen
Nu kregen we een ding niet meer boven tafel, maar ik zit zo in elkaar dat ik het dat MOET weten
dus de enige vage omschrijving waar we op kwamen: die gast woonde met zn vriendin in een (zalm?)roze huis, en ze hadden eeng root aquarium (tenminste dat zei een vriend van me).
Volgens mij hadden ze aardig wat mot. Wie o wie waren dat
Hier ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef Neuralnet het volgende:
Fos zorgt echt voor plaatsvervangende schaamte zeg.
Ik kon er trouwens niet om lachen toen Fos tegen Morris zei: Val je op me of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Beach het volgende:
Hehe heerlijk hoe Morris die Fos op zit te fokken![]()
Ja dat was niet grappig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon er trouwens niet om lachen toen Fos tegen Morris zei: Val je op me of zo?
Dat is al zoooo vaaaaaak gezegd in GTST
Leuk juistquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon er trouwens niet om lachen toen Fos tegen Morris zei: Val je op me of zo?
Dat zou inderdaad wel erg grappig zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat was niet grappig.![]()
Maar ik hoop dat die Fos zo gigantisch op zn bek gaaten dan wil ik Morris keihard zien lachen langs de zijlijn
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel erg grappig zijn
Maar ik vrees het ergst... dat Janine dus wel met Fos gaat zoenen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zie Janine wel helemaal met Fos gaan hoor
Janine is steeds maar aan het ontsporen en ze sturen daar ook op aan
Ik denk dat ze wel met hem naar bed zal gaan, zeker als haar relatie met Ludo slechter gaat
Dan blijkt ze zwanger; is het het niet-weggehaalde kind van Ray, of van Fos?
Ik vind dat Fos eens wat minder kneuziger mag worden, allereerst moet hij ontmaagd worden en wel door Nina die hem verkracht nadat ze teveel Bacardi Cola heeft gedronken en hem voor Morris aanziet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef rayteon het volgende:
Strakke actie van Morris juistLaat Fos maar lekker op z'n bek gaan.
Hoe idioot kan je ook zijn.
En hij moet z'n overhemd eens wat verder open doen ... toch geen gezichtquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat Fos eens wat minder kneuziger mag worden, allereerst moet hij ontmaagd worden en wel door Nina die hem verkracht nadat ze teveel Bacardi Cola heeft gedronken en hem voor Morris aanziet.
Bovendien benadrukt ze daarmee nog eens extra dat ze het zusje van Nick is.
Daantje zag er altijd welquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Beach het volgende:
En ik vind zijn wenkbrauwen echt walgelijk![]()
Daantje ziet er wel lief uit nu![]()
Dit lange haar staat haar beter dan dat korte haarquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daantje zag er altijd wel![]()
uit. Lief meisje
.
Monobrowquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Beach het volgende:
Zou een kind van Fos ook één lange wenkbrauw krijgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |