Heb je die kleine nog niet zindelijk gekregen?quote:
Dat je hetero bent?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer van denken.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Ik krijg visuals. Stop please.
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je die kleine nog niet zindelijk gekregen?.
De mijne is niet meer zo klein ... hij gaat 's weekends het huis soms al uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk doe zo mijn best! Ik speel er elke dag mee maar het lukt niet. Hoe doe jij dat?
Ik weet niet wat out-gayed is. Maar ik denk van wel dan jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus ik ben net als BVOout-gayed
![]()
.
.
Dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij was out-gayed toch?
Ik vroeg net wat het was, maar kreeg geen antwoord.
Maar ik vergeleek hem dus met het lijstje, niet met jou.
Dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat out-gayed is. Maar ik denk van wel dan ja.
Das nou het probleem. Die van mij is ook al volwassen, alleen die legt zijn eieren overal waar ie maar zelf wil. Laatst dus.. gewoon in de bus.. zomaar! Vorige week nog.. gewoon op tafel in een drukke restaurantquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De mijne is niet meer zo klein ... hij gaat 's weekends het huis soms al uit.
Ik ben weg hier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das nou het probleem. Die van mij is ook al volwassen, alleen die legt zijn eieren overal waar ie maar zelf wil. Laatst dus.. gewoon in de bus.. zomaar! Vorige week nog.. gewoon op tafel in een drukke restaurant
Nou zeg.. ik heb het gewoon over mijn kleine Diz hoor..quote:
Het komt vast allemaal wel goed. Zorgen dat ie een vast tweedehuis heeft waar ie al z'n eieren kwijt kan en dat je hem daar zo nu en dan eens langs laat gaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das nou het probleem. Die van mij is ook al volwassen, alleen die legt zijn eieren overal waar ie maar zelf wil. Laatst dus.. gewoon in de bus.. zomaar! Vorige week nog.. gewoon op tafel in een drukke restaurant
Ik ben puriteins enzo...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg.. ik heb het gewoon over mijn kleine Diz hoor..
Ik ken wel een plekkie in Amsterdamquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het komt vast allemaal wel goed. Zorgen dat ie een vast tweedehuis heeft waar ie al z'n eieren kwijt kan en dat je hem daar zo nu en dan eens langs laat gaan.
Ik vrees het... kon iig niet echt een gaygenschap van jou bedenkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik er niet in sta... ben ik gewoon TE hetero?.
Asjeblieft zeg... gaat het eindelijk eens een keer gezellig hier, kom jij even de boel verpesten..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw SHO-tournament?.
Favoriete BN'er editie 2006?.
Toch niet... LeBeau?!?!?!?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee waarvan ik een vermoeden heb.....
Ik heb het niet tegen jou hoor, kindje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg... gaat het eindelijk eens een keer gezellig hier, kom jij even de boel verpesten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |