Ze is gewoon Nederlands hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je dat kan zien. Zo'n boerka bedekt alles.
Twee waarvan ik een vermoeden heb....quote:
De ene helft hequote:
Je denkt aan mij als je wakker wordt..?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou? Al weken roep ik dat het niet meer sneeuwt en dat je jouw avatar moet veranderen. Word ik vannochtend wakker, ligt er ene heel pak sneeuw buiten, moest ik gelikj aan jou denken.. kom ik op fok.. is het sneuwloos in je avatar
Haha. Ik wist het welquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
De ene helft he.
Maar wel gewoon Nederlands opgevoed enzo.
Heb al een kaartjequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
BVO! Hind, volgende week zondag Theater Zuidplein!
Wat is de reden dat ik er niet in sta... ben ik gewoon TE hetero?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel de mannen hč?
Zo heb je:Jij en ik Sven, met z'n hartjes en kusjes Bupatih, waar de latentie vanaf druipt Dizer, die alsmaar benadrukt dat hij homo's eng vindt, maar ook verzot is op soaps Tom_Tom, met al z'n wijvenseries ELM, valt op de meest androgyne mensen die er zijn: gothics
Enz...
Daar wordt BVO echt wel door out-gayed hoor.![]()
![]()
Tussen je 20e en 25e schijn je in een soort van dal te zitten, dan leer je moeilijker en neem je minder snel dingen op.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb al een kaartje.
Voor vanavond ook, is ze in Barendrecht.
Wat wil je.. ik word elke ochtend wakker met een paal.. wat wil je dan.. tuurijk denk ik aan jou danquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je denkt aan mij als je wakker wordt..?
Vergeleken met hen ben je niets dan testosteron.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik er niet in sta... ben ik gewoon TE hetero?.
Alleen de advertentie of meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ik zag het vanochtend in de Metro staan en toen moest ik aan jou denken.
Joh, je moest eens weten......quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vergeleken met hen ben je niets dan testosteron.
Diz. Stop.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat wil je.. ik word elke ochtend wakker met een paal.. wat wil je dan.. tuurijk denk ik aan jou dan
Wat moet ik daar nou weer van denkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vergeleken met hen ben je niets dan testosteron.
Advertentie. Ik dacht dat het een ingelast concert (of whatever) was, vandaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen de advertentie of meer?
Precies de dag dat ik geen Metro heb.
Die je vergeleek met onder andere mij, waarop ik reageer dat je er dus niet veel van weet , le-zen, trutquote:
Ja sorry hoor... maar mijn paal gaat echt niet op commando omlaag... wel omhoogquote:
Jees, wat een kutlul heb jijquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor... maar mijn paal gaat echt niet op commando omlaag... wel omhoog![]()
Nee jij was out-gayed toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Die je vergeleek met onder andere mij, waarop ik reageer dat je er dus niet veel van weet , le-zen, trut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |