Your gay im telling you!!quote:
He bahquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
wéér buikpijn
en ik had terugkomdag van één of andere training, daar kunnen ze wel zonder mij
Haiquote:
Blinde darm?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank.... en als je nog een hobbychirurg kent die op een blinde darm wil oefenen.......
ik heb tegenwoordig een abonement bij die gastquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef Dizer het volgende:
Ga nou eens langs de huisarts...
Dokter, kunt U even komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig een abonement bij die gast
maar gisteren had ik 'n behoorlijk pijnaanval, als dat vandaag weer zo terugkomt ga ik wel weer langs de SEH...
enough about me....
Ik wil liever ook niet dat iedereen mijn voornaam weetquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Mosterd na de maaltijd wellicht, maar toch:
SVP geen persoonsgegevens van users hier neergooien. Dus ook geen voornamen.
Niet netjes, niet de bedoeling, sommigen onder ons hechten aan hun privacy en dat is hun goed recht.
/dienstmededeling.
heet jij dan geen Mark?!?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil liever ook niet dat iedereen mijn voornaam weet![]()
![]()
Ik heet eigenlijk Belinda Meuldijk maar zo heette al iemandquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
heet jij dan geen Mark?!?![/hb]
dank voor je minilyrics![]()
Idd kappen daarmeequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
SVP geen persoonsgegevens van users hier neergooien. Dus ook geen voornamen.
Dude... als er hier iemand heteroseksueel overkomt, dan is het BVO wel!quote:
Zijn er mensen die dat willen weten danquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd kappen daarmee. Niemand hoeft te weten hoe ik heet.
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet op jouw avatar, maar toch.
Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... als er hier iemand heteroseksueel overkomt, dan is het BVO wel!![]()
Zomaar ? Wat liefquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef PeRi het volgende:
Kijk wat ik van Skaai gehad heb!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef PeRi het volgende:
Kijk wat ik van Skaai gehad heb!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
20! Ik ga het intelligentiedal inquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, tof. Hoe "oud" word je dan?
Uhuh, hij is echt gaaf!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm zo tof, in het echt issie nog mooier!.
Waar is dat figuur van dan... zie 'm de laatste tijd steeds vaker, maar geen idee waar het nou van isquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
20! Ik ga het intelligentiedal in.
Wat doe jij nou? Al weken roep ik dat het niet meer sneeuwt en dat je jouw avatar moet veranderen. Word ik vannochtend wakker, ligt er ene heel pak sneeuw buiten, moest ik gelikj aan jou denken.. kom ik op fok.. is het sneuwloos in je avatarquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ook een beetje loom enzo... beetje jammer, want ik barst van de andere kant weer van de energiequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben zó moe haha. Hoe is het met jou?
Ik weet niet waar jij wakker wordt, maar hier ligt geen sneeuw hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou? Al weken roep ik dat het niet meer sneeuwt en dat je jouw avatar moet veranderen. Word ik vannochtend wakker, ligt er ene heel pak sneeuw buiten, moest ik gelikj aan jou denken.. kom ik op fok.. is het sneuwloos in je avatar
Ik bedoel de mannen hè?quote:
Daar dacht mijn vriendin gisteravond nog anders overquote:
* BVO ziet er in dit lijstje twee staan maar noemt uiteraard geen namenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel de mannen hè?
Zo heb je:Sven, met z'n hartjes en kusjes Bupatih, waar de latentie vanaf druipt Dizer, die alsmaar benadrukt dat hij homo's eng vindt, maar ook verzot is op soaps Tom_Tom, met al z'n wijvenseries ELM, valt op de meest androgyne mensen die er zijn: gothics
Enz...
Ik zeg toch:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij wakker wordt, maar hier ligt geen sneeuw hoor.
Net alsof je dat kan zien. Zo'n boerka bedekt allesquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar dacht mijn vriendin gisteravond nog anders over.
Een foto van Hind in je bed maakt haar nog geen vriendinquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je dat bij haar kan zien. Zo'n boerka bedekt alles.
Maak er eens vanochtend van a.u.b.quote:
Twee wat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
* BVO ziet er in dit lijstje twee staan maar noemt uiteraard geen namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |