Dat zegt al genoeg over álle mannen hier! Of moet ik zeggen: alle homo's?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vrees het... kon iig niet echt een gaygenschap van jou bedenken(behalve dat je in SHO zit, maar dat geldt voor ons allemaal
)
Vertel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:Bupatih, waar de latentie vanaf druipt
Goh.. ben je weer een keer sjaggiequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou hoor, kindje.
Shhht! Straks jaag je ze allemaal wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg over álle mannen hier! Of moet ik zeggen: alle homo's?
Jij bent zo'n Jamai-type, waarvan iedereen het al doorheeft voordat 'ie het zelf merkt.quote:
Mijn humeur is juist opperbestquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. ben je weer een keer sjaggie
Nu alweer? Het leukste duo allertijden tournamentquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw SHO-tournament?.
Favoriete BN'er editie 2006?.
De vorige keer was 10 maanden geleden hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alweer? Het leukste duo allertijden tournament.
En jij bent zo'n mislukt Dr Phil-type, die denkt dat hij mensen doorheeft, maar het uiteindelijk toch verkeerd blijkt te hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Jamai-type, waarvan iedereen het al doorheeft voordat 'ie het zelf merkt.
Kap je dan eens met jequote:
de hele tijd tegen mij? Ik zal het nog een keer voor je opnemen zeg
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shhht! Straks jaag je ze allemaal weg.
Als ik er net zoveel mee kan verdienen als hij, vind ik het best.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij bent zo'n mislukt Dr Phil-type, die denkt dat hij mensen doorheeft, maar het uiteindelijk toch verkeerd blijkt te hebben.
In feite niet. Aangezien ik het wel beter weet dan jullie.quote:
Dat zei jamai dus ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In feite niet. Aangezien ik het wel beter weet dan jullie.
Is dat zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
De vorige keer was 10 maanden geleden hoor.
Ik heb toch niks tegenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shhht! Straks jaag je ze allemaal weg.
Nou als je het toch al weet, onthoud ik me van enige argumentatiequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In feite niet. Aangezien ik het wel beter weet dan jullie.
I know, maar ik bedoel dat durven ze niet meer in SHO te komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb toch niks tegenhomo's
?
Oh nee, iets meer dan 9 maanden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat zo. Fuck, wat gaat dat hard
.
Oh jawel joh, ze kunnen niet zonderquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
I know, maar ik bedoel dat durven ze niet meer in SHO te komen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jawel joh, ze kunnen niet zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |