nooit van gehoord.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga straks naar Art Brut..
Jaquote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh *zap*quote:
Ik vergeet steeds dat men niet aan mij gewend is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou je dan ook 'n beetje in [zo zonder je incrowdvrienden om je te beschermen]
Ik heb nooit gerooktquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat jouw [eenmalige?] rookmaandje geweest??!?!
Ik kijk nog ff de muziekronde uitquote:
* zapquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff de muziekronde uit. Hij heeft nu al zeker 7x "absoluut goed" gezegd
.
Ik kan me voorstellen dat mensen die niet in ShowChat komen schrikken van reacties als:quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat men niet aan mij gewend is.
Op het werk is er nu net vier dagen een nieuwe collega, die nu al heeft geconstateerd dat ik "nogal in mijn eigen wereld leef en zonder nadenken iedereen in mijn omgeving daarin betrek"![]()
quote:Let dan ook op BITCH![]()
![]()
!!1!1!
Gelijk reclamequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff de muziekronde uit. Hij heeft nu al zeker 7x "absoluut goed" gezegd
.
Idd. Hoeveel klanten ik dáár al niet aan ben kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen die niet in ShowChat komen schrikken van reacties als:
[..]
Jij kende Maria? Of was dat een andere deelnemer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelijk reclameNaja, dan heeft ze pech en kijk ik niet
nou, ik vind Maik wel 10x erger dan Leco hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik aan iemand een hekel heb..
Net als. Maik de Boer.
.
.
in mijn vak is 't doorgaans andersom: hoevaak ik al niet voor van alles ben uitgescholdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
Idd. Hoeveel klanten ik dáár al niet aan ben kwijtgeraakt.![]()
Misschien is een anger-management cursus een idee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd. Hoeveel klanten ik dáár al niet aan ben kwijtgeraakt.![]()
Maria ja, maar goed, ik weet toch al dat ze wintquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij kende Maria? Of was dat een andere deelnemer?
Leco ? Maik de boer over welke real-life soap gaat dit nou weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik aan iemand een hekel heb..
Net als. Maik de Boer.
.
.
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maik komt ook overal terug, Leco kun je nog ontwijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef babette21 het volgende:
nou, ik vind Maik wel 10x erger dan Leco hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |