Ga jij maar werk zoeken om die boete aan je ouders terug te betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:51 schreef Fwnk het volgende:
Fipo
stond nog in m'n favorieten ja. die link is dus niet aangepast.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
M5 heeft de oude OP gedownload??
Hun avatars staan er nog niet bij...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe wannabee's:![]()
alfisti
baracuda
klonk
vlad
Sjoem?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
alfisti
baracuda
klonk
vlad
Wordt onze huispispaal dalijk ook nog in de op genoemd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
alfisti
baracuda
klonk
vlad
anders klik je ff op de avatar in kwestie.. zijn links naar profielen namelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
van wie was die "GT-R" avatar eigenlijk?
D-Devilquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
van wie was die "GT-R" avatar eigenlijk?
in een aparte categorie: mensen die hier niet welkom zijn maar te stom zijn om dat begrijpenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Wordt onze huispispaal dalijk ook nog in de op genoemd?
scheer je weg jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
[..]
anders klik je ff op de avatar in kwestie.. zijn links naar profielen namelijk
hmmz, die heeft nog niet echt veel posts hequote:
Ik garandeer je dat die blijft hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz, die heeft nog niet echt veel posts he![]()
maja op jou verantwoording mag die erbij......![]()
extra kloontje kan geen kwaad tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, je bent in de war met Dangel
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
alfisti loopt hier ook al een tijdje rond, toch?
d8 het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
en de FBG-tjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
nog even en de sc word volgespamd door het klonencircus van alexxxxx
Precies... dat vond ik ook al zo raar, net als bara en klonk eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
inderdaad, alleen heb niet altijd de tijd ( en zin ) om te postenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kost je wel een krat palmquote:
Een dubbele peuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had een vriendin met nogal machtige vader (politiek/diplomatiek, kerk, ed).
Laat er maar uit wat mij betreft ja, die heeft pas een paar keer gepost hier, dat hebben vele anderen ook gedaan en daar weten we geen van alle hier de naam meer van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef ThaFreak het volgende:
goed sjoem laten voor wat die is dus?
Mag ik ff vragen waar deze crosspost op slaat? Ik geef gewoon antwoord op de vraag die hij steltquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat er maar uit wat mij betreft ja, die heeft pas een paar keer gepost hier, dat hebben vele anderen ook gedaan en daar weten we geen van alle hier de naam meer van.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
oh de alfafappers zijn er nog:
[afbeelding]
Alfetta GTVquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
zonder aanleiding patsen met de connecties van nota bene de vader van je exquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik ff vragen waar deze crosspost op slaat? Ik geef gewoon antwoord op de vraag die hij stelt
De kleine karrousel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb leukere Skoda's gezienquote:
Als je het hele topic en mijn en zijn posts volledig had gelezen dan had je kunnen zien dat hij vroeg hoe ik dat deed, dus leg ik hem dat uit. Leg jij mij maar eens uit waarom dat patsen is dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonder aanleiding patsen met de connecties van nota bene de vader van je ex
Alfetta GTV6 en Mustangquote:
Dat is geen Alfa volgens mij, lijkt me eerder een Fiat Ritmo ??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
weet iemand wel modelletje dit was?
[afbeelding]
Voorganger van de Ritmo, zat ik er toch niet ver naastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Klonk het volgende:
128 Berlinetta
klik eens op het linkjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef lipje het volgende:
geen audi 50, vw golf, oid?
Oude fiat volgens mij, doet me denken aan 500 of ritmo oidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
weet iemand wel modelletje dit was?
[afbeelding]
zelfkennis is okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oude fiat volgens mij, doet me denken aan 500 of ritmo oid
Ow oeps spuit 11
mijn avatar is verneuktquote:
ik heb het hele topic gelezen, leg jij maar eens uit waarom het geen patsen isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het hele topic en mijn en zijn posts volledig had gelezen dan had je kunnen zien dat hij vroeg hoe ik dat deed, dus leg ik hem dat uit. Leg jij mij maar eens uit waarom dat patsen is dan.
sorry, kon niet anders......hij moest 60x60 zijn anders past die niet mooi in het rijtjequote:
Hij vroeg hoe ik dat deed, dus legde ik hem uit welke connecties ik had, simpel toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het hele topic gelezen, leg jij maar eens uit waarom het geen patsen is
het is ook geen golf, einsteinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
veel te groot voor een Golf
Ik kan lezen, maar Lipje vroeg toch of het een Golf wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is ook geen golf, einstein![]()
het is een Fiat 128 Berlinetta
trustenquote:
Ja, zelfde tidj als vandaag de bedoeling was... 8:30 op, en om 9:30 op de fiets vertrekken, of als het rotweer is met de bus, en dan naar Groningenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef lipje het volgende:
Morgen vroeg op Alex?
en uiteraard een volvoquote:
nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef PeuRac het volgende:
Ze kunnen de druk niet aan, ze raken overspannen![]()
ik heb de karbo's al in huisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
hoezo trouwens, ga je de nachtpauwoog en de karbo van de nacht wedsstrijden winnen?
Heb je n Alfa gekocht dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook
De auto wilde net niet starten![]()
![]()
!
Nee natuurlijk niet domme rukker, de Opel Kadett van m'n huisgenootquote:
Opelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet domme rukker, de Opel Kadett van m'n huisgenoot
Al onze volvo's hebben nog nooit geweigerd
Ik heb nog wel een mooie truc om snel rijk te worden:quote:
Je hebt nog steeds geen antwood gegeven kutmodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie truc om snel rijk te worden:
Alfa 155 kopen, mattenset los verkopen, 155 naar de sloop brengen. Dikke winst
Soms zit ik stilzwijgend en hoofdschuddend achter mn computer. En dan verschijnt er inderdaad gaan post op je beeldscherm.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwood gegeven kutmod
Hoezo, deed je het zo slecht dat je maar meteen een ban krijgt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, nu moet ik bijna afscheid gaan nemen van jullie!
Het ga je goed, ijskonijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, deed je het zo slecht dat je maar meteen een ban krijgt?
Dit is een gebakje van 750 euroquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opelin de eerste winter, ding had nog geen 15.000km gereden wou hij al meteen niet starten dat kut hok van ons
![]()
M'n Alfa heeft ook nog nooit geweigerd, hij start altijd¨![]()
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie truc om snel rijk te worden:
Alfa 155 kopen, mattenset los verkopen, 155 naar de sloop brengen. Dikke winst
Ik lach me serieus stuk hierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms zit ik stilzwijgend en hoofdschuddend achter mn computer. En dan verschijnt er inderdaad gaan post op je beeldscherm.
Je stopt helemaal met FOK!?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer voor je, beetje lafjes dat je op iets reageerd waar je geen ruk van weet dan. Imho vind ik jouw instelling als mod totaal beneden peil soms.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms zit ik stilzwijgend en hoofdschuddend achter mn computer. En dan verschijnt er inderdaad gaan post op je beeldscherm.
Je mag niet raden waarom ze stopt met FOK!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef PeuRac het volgende:
Oei, dat is kut voor je ijsmeisvooral omdat je ook nog eens een ict opleiding doet. Wees voorzichtig met je RSI, want die shit blijft terugkomen
Een user als Maaikuul heeft nog meerwaarde dan jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je, beetje lafjes dat je op iets reageerd waar je geen ruk van weet dan. Imho vind ik jouw instelling als mod totaal beneden peil soms.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je stopt helemaal met FOK!?
Tja, opzich kan ik me daar iets bij voorstellen ja...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Sowieso ben ik ijsmeis zat.
Dus als ik ooit terugkom is het onder een nieuw account hoor.
Dat heet meer tijd voor een leven nemenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjas!
De MED klopt wel niet helemaal. Ik stop vooral vanwege mijn RSI.
En dan natuurlijk het examenjaar wat eraan zit te komen.
Ja, daarom moet ik wel stoppen met fok! omdat ik op school al zoveel achter de puter zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef PeuRac het volgende:
Oei, dat is kut voor je ijsmeisvooral omdat je ook nog eens een ict opleiding doet. Wees voorzichtig met je RSI, want die shit blijft terugkomen
Zodra er nieuwe modjes zijn. De 13e ongeveer denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja, opzich kan ik me daar iets bij voorstellen ja...
Wanneer stop je?
Mwah!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heet meer tijd voor een leven nemen![]()
Levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heet meer tijd voor een leven nemen![]()
Hmm oke, naja, succes dan met je RSI en tot ooitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodra er nieuwe modjes zijn. De 13e ongeveer denk ik dan.
Mwha, ik durf wel te beweren dat ik een van de weinige fokkers ben die waat waar hij over praat mbt dit onderwerp. En als hij vraag hoe/waarom ik dat weet, dan geef ik daar gewoon antwoord op en als jullie dat patsen vinden, val mij daar dan niet mee lastig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een user als Maaikuul heeft nog meerwaarde dan jij
Komop man, het is toch gewoon ronduit een zielige vertoning die post van je in dat topic
Lijkt me duidelijk dat ik lange termijn bedoel, ik heb er het 1x heel erg gehad, en heb er nu nog met grote regelmaat last van, ondanks dat ik erg voorzichtig ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet raden waarom ze stopt met FOK!
Ik heb ook een gevoel dat het een beetje aan mijn matras ligt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat ik lange termijn bedoel, ik heb er het 1x heel erg gehad, en heb er nu nog met grote regelmaat last van, ondanks dat ik erg voorzichtig ben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht
Dan rook ik er nog snel even 1tje met je mee
Yeahaaaaaquote:
jaquote:
de ultieme bojo denk ik zelfsquote:
Ooohhhh dus JIJ bent sjoemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Sowieso ben ik ijsmeis zat.
Dus als ik ooit terugkom is het onder een nieuw account hoor.
Ik weet het, het is heel verschrikkelijk, maar vrees dat ik het met Fwnk eens benquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, het is heel verschrikkelijk, maar vrees dat ik het met Fwnk eens ben
Smilie en vooral ook PI gebruik, tijden wanneer ze online is, kennis van users, komt behoorlijk overeen, allemaal best appart voor een newbie![]()
23:00 > 08:20 en nog steeds moeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:11 schreef Klonk het volgende:
best wel erg eigenlijk om 23 uur ofzo naar bed gaan en om 9 uur wakker worden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat we dat nog mogen meemaken![]()
weer dag verven?![]()
en dat op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
23:00 > 08:20 en nog steeds moeeeeeeeeeee![]()
voel je je wel goed?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, het is heel verschrikkelijk, maar vrees dat ik het met Fwnk eens ben
Smilie en vooral ook PI gebruik, tijden wanneer ze online is, kennis van users, komt behoorlijk overeen, allemaal best appart voor een newbie![]()
Ik ben op de fiets mênquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
en hoe laat komt het busje je ophalen![]()
met van die steunwieltjes of heb je al een eigen driewieler ?quote:
Zonder steunwieltjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
met van die steunwieltjes of heb je al een eigen driewieler ?
quote:Uw zoekbewerking - mongooltje op fiets - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
met van die steunwieltjes of heb je al een eigen driewieler ?
die hebben ze er dan als vermoming ingedaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Klonk het volgende:
nee, alleen duitsers hebben van die oranje dingen tussen de spaken van de voorwielen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:49 schreef Youp het volgende:
mogguh...
als grensbewoner (woon er minder dan een kilometer vandaan) kan ik melden dat het vooral junks zijn die fietsen jattenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:49 schreef vlad het volgende:
[..]
die hebben ze er dan als vermoming ingedaan![]()
duitsers jatten altijd onze fietsen![]()
fijn vooruitzicht ben vanmiddag weer de hele middag buiten aan het werkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Youp het volgende:hallo allen
zeg... is het daar ook zo'n grafweer als hier? met je verkouden kop door de regen fietsen is niet gaaf
kloptquote:
nietus, ik had ze ook en heel veel kaarten voor dat zware bromgeluidquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Klonk het volgende:
nee, alleen duitsers hebben van die oranje dingen tussen de spaken van de voorwielen.
je bent een duitserquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus, ik had ze ook en heel veel kaarten voor dat zware bromgeluid![]()
ik 30, ben ik dan ook een grensbewoner?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
als grensbewoner (woon er minder dan een kilometer vandaan) kan ik melden dat het vooral junks zijn die fietsen jatten![]()
30 km, nee man dan woon je bijna aan de andere kant van nederlandquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik 30, ben ik dan ook een grensbewoner?![]()
bij ons hebben we geen junksdaar zijn het meer de asielzoekers
![]()
quote:
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oud, dat is wat anders
00-00-0000quote:
er zijn ook duitse fossielenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sommige duitse chicks zijn best lekker maar die taal is idd zoooo een afknapperquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ben blij dat ik veer bij Duitslanf vandaan woon zegBehalve dan misschien voor de autobahn.
Maar duits en duits sprekende meisjes vind ik echt zo ENORM a-geil, dat wil je echt niet weten
je verpleger had even tijd voor jequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Fwnk het volgende:
zo na 6045345 reboots eindelijk norton ghost erop.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ben blij dat ik veer bij Duitslanf vandaan woon zegBehalve dan misschien voor de autobahn.
Maar duits en duits sprekende meisjes vind ik echt zo ENORM a-geil, dat wil je echt niet weten
dan wil je mijn vriendin niet kennen, moeder is duits en zij is opgegroeid in limburgquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
ben ik gelukkig niet de enige.
zelfde heb ik ook met vrouwen die de zachte g hebben![]()
als je gewoon stopt met dit soort reacties maak je meer vrienden denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Fwnk het volgende:
zo na 6045345 reboots eindelijk norton ghost erop.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan wil je mijn vriendin niet kennen, moeder is duits en zij is opgegroeid in limburg![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
PTA bejaarden-soos!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik ben nog 8 jaar ouder zelfs![]()
bewijs, bewijsquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je gedraagd je anders wel als een bejaarde
quote:
alsjeblieftquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik ben nog 8 jaar ouder zelfs![]()
ik ga nog wel eens over de grens stappen.. maar dan naar een tent waar 90% van de lui nederlander is... maar idd... dr zijn af en toe best lekkere tussen... en dan doen ze hun mond openquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sommige duitse chicks zijn best lekker maar die taal is idd zoooo een afknapper
27?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is 27
........ en dan is 34 bejaard
Zack of the bridge?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga nog wel eens over de grens stappen.. maar dan naar een tent waar 90% van de lui nederlander is... maar idd... dr zijn af en toe best lekkere tussen... en dan doen ze hun mond open
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
over twee jaar vind ik 27 nog piepjong![]()
Neuh, ik heb wel nog ergens een kloon.quote:
Dat was toch die ene chick met dat rode haar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel nog ergens een kloon.
Maar daarvan weten een paar dat het mijn kloon is, dus dat wordt een nieuwe aanmaken.
Sssst!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat was toch die ene chick met dat rode haar?
ja Sjoem zal dus ook binnenkort weer stoppen met posten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel nog ergens een kloon.
Maar daarvan weten een paar dat het mijn kloon is, dus dat wordt een nieuwe aanmaken.
I don't know. Vraag het haar zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja Sjoem zal dus ook binnenkort weer stoppen met posten?
ze heeft ook al eens keigaaf gezegd![]()
![]()
en ze kwam ook uit limburgquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja Sjoem zal dus ook binnenkort weer stoppen met posten?
ze heeft ook al eens keigaaf gezegd![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't know. Vraag het haar zelf!
stopt sjoem binnenkort met posten vanwegen examens en RSI?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
[..]
stopt sjoem binnenkort met posten vanwegen examens en RSI?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar je bent toch blond?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik een kloon aanmaak ga ik niet zeggen dat ze uit Limburg komt.
Dat zou wel erg doordacht zijn! En het zou ook dom zijn om in de PTA slowchat te posten
!
ze wil haar .zip imago kwijt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef Hugster het volgende:
RSI is één groot aangedikt verhaal, ze is het complete ijsmeis verhaal helemaal zat, maar is nog steeds Fok verslaafd natuurlijk. En dat gaat ze niet gedag zeggen omdat ze overdag al een paar uurtjes voor school achter de computer zit.
Lieve lieve lieve hugster. Nee, nee en nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef Hugster het volgende:
RSI is één groot aangedikt verhaal, ze is het complete ijsmeis verhaal helemaal zat, maar is nog steeds Fok verslaafd natuurlijk. En dat gaat ze niet gedag zeggen omdat ze overdag al een paar uurtjes voor school achter de computer zit.
jawelquote:
Ach manquote:
daarmee heb je inderdaad wel mijn respect verdiend dat je je niet uit het veld laat staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach man.
Dat is nu al 2 jaar gaande en ik zit ongeveer 3 jaar op fok!. Denk je echt dat dat de reden zou zijn dat ik zou gaan stoppen?
Zijn ze ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
eujquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
ben ik gelukkig niet de enige.
zelfde heb ik ook met vrouwen die de zachte g hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |