Wordt onze huispispaal dalijk ook nog in de op genoemd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe wannabee's:![]()
alfisti
baracuda
klonk
vlad
anders klik je ff op de avatar in kwestie.. zijn links naar profielen namelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
van wie was die "GT-R" avatar eigenlijk?
D-Devilquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
van wie was die "GT-R" avatar eigenlijk?
in een aparte categorie: mensen die hier niet welkom zijn maar te stom zijn om dat begrijpenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Wordt onze huispispaal dalijk ook nog in de op genoemd?
scheer je weg jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
[..]
anders klik je ff op de avatar in kwestie.. zijn links naar profielen namelijk
hmmz, die heeft nog niet echt veel posts hequote:
Ik garandeer je dat die blijft hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz, die heeft nog niet echt veel posts he![]()
maja op jou verantwoording mag die erbij......![]()
extra kloontje kan geen kwaad tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, je bent in de war met Dangel
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
alfisti loopt hier ook al een tijdje rond, toch?
d8 het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
en de FBG-tjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
nog even en de sc word volgespamd door het klonencircus van alexxxxx
Precies... dat vond ik ook al zo raar, net als bara en klonk eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |