Ga jij maar werk zoeken om die boete aan je ouders terug te betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:51 schreef Fwnk het volgende:
Fipo
stond nog in m'n favorieten ja. die link is dus niet aangepast.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
M5 heeft de oude OP gedownload??
Hun avatars staan er nog niet bij...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe wannabee's:![]()
alfisti
baracuda
klonk
vlad
Sjoem?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
alfisti
baracuda
klonk
vlad
Wordt onze huispispaal dalijk ook nog in de op genoemd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
alfisti
baracuda
klonk
vlad
anders klik je ff op de avatar in kwestie.. zijn links naar profielen namelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
van wie was die "GT-R" avatar eigenlijk?
D-Devilquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
van wie was die "GT-R" avatar eigenlijk?
in een aparte categorie: mensen die hier niet welkom zijn maar te stom zijn om dat begrijpenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Wordt onze huispispaal dalijk ook nog in de op genoemd?
scheer je weg jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
[..]
anders klik je ff op de avatar in kwestie.. zijn links naar profielen namelijk
hmmz, die heeft nog niet echt veel posts hequote:
Ik garandeer je dat die blijft hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz, die heeft nog niet echt veel posts he![]()
maja op jou verantwoording mag die erbij......![]()
extra kloontje kan geen kwaad tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, je bent in de war met Dangel
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
alfisti loopt hier ook al een tijdje rond, toch?
d8 het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
en de FBG-tjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
nog even en de sc word volgespamd door het klonencircus van alexxxxx
Precies... dat vond ik ook al zo raar, net als bara en klonk eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
inderdaad, alleen heb niet altijd de tijd ( en zin ) om te postenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kost je wel een krat palmquote:
Een dubbele peuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had een vriendin met nogal machtige vader (politiek/diplomatiek, kerk, ed).
Laat er maar uit wat mij betreft ja, die heeft pas een paar keer gepost hier, dat hebben vele anderen ook gedaan en daar weten we geen van alle hier de naam meer van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef ThaFreak het volgende:
goed sjoem laten voor wat die is dus?
Mag ik ff vragen waar deze crosspost op slaat? Ik geef gewoon antwoord op de vraag die hij steltquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat er maar uit wat mij betreft ja, die heeft pas een paar keer gepost hier, dat hebben vele anderen ook gedaan en daar weten we geen van alle hier de naam meer van.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
oh de alfafappers zijn er nog:
[afbeelding]
Alfetta GTVquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
zonder aanleiding patsen met de connecties van nota bene de vader van je exquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik ff vragen waar deze crosspost op slaat? Ik geef gewoon antwoord op de vraag die hij stelt
De kleine karrousel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb leukere Skoda's gezienquote:
Als je het hele topic en mijn en zijn posts volledig had gelezen dan had je kunnen zien dat hij vroeg hoe ik dat deed, dus leg ik hem dat uit. Leg jij mij maar eens uit waarom dat patsen is dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonder aanleiding patsen met de connecties van nota bene de vader van je ex
Alfetta GTV6 en Mustangquote:
Dat is geen Alfa volgens mij, lijkt me eerder een Fiat Ritmo ??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
weet iemand wel modelletje dit was?
[afbeelding]
Voorganger van de Ritmo, zat ik er toch niet ver naastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Klonk het volgende:
128 Berlinetta
klik eens op het linkjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef lipje het volgende:
geen audi 50, vw golf, oid?
Oude fiat volgens mij, doet me denken aan 500 of ritmo oidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
weet iemand wel modelletje dit was?
[afbeelding]
zelfkennis is okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oude fiat volgens mij, doet me denken aan 500 of ritmo oid
Ow oeps spuit 11
mijn avatar is verneuktquote:
ik heb het hele topic gelezen, leg jij maar eens uit waarom het geen patsen isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het hele topic en mijn en zijn posts volledig had gelezen dan had je kunnen zien dat hij vroeg hoe ik dat deed, dus leg ik hem dat uit. Leg jij mij maar eens uit waarom dat patsen is dan.
sorry, kon niet anders......hij moest 60x60 zijn anders past die niet mooi in het rijtjequote:
Hij vroeg hoe ik dat deed, dus legde ik hem uit welke connecties ik had, simpel toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het hele topic gelezen, leg jij maar eens uit waarom het geen patsen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |