inderdaad, alleen heb niet altijd de tijd ( en zin ) om te postenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfisti loopt hier volgens mij al vrij lang rond ja, langer als sommige mensen in de OP zelfs?
Kost je wel een krat palmquote:
Een dubbele peuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had een vriendin met nogal machtige vader (politiek/diplomatiek, kerk, ed).
Laat er maar uit wat mij betreft ja, die heeft pas een paar keer gepost hier, dat hebben vele anderen ook gedaan en daar weten we geen van alle hier de naam meer van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef ThaFreak het volgende:
goed sjoem laten voor wat die is dus?
Mag ik ff vragen waar deze crosspost op slaat? Ik geef gewoon antwoord op de vraag die hij steltquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat er maar uit wat mij betreft ja, die heeft pas een paar keer gepost hier, dat hebben vele anderen ook gedaan en daar weten we geen van alle hier de naam meer van.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
oh de alfafappers zijn er nog:
[afbeelding]
Alfetta GTVquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
zonder aanleiding patsen met de connecties van nota bene de vader van je exquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik ff vragen waar deze crosspost op slaat? Ik geef gewoon antwoord op de vraag die hij stelt
De kleine karrousel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb leukere Skoda's gezienquote:
Als je het hele topic en mijn en zijn posts volledig had gelezen dan had je kunnen zien dat hij vroeg hoe ik dat deed, dus leg ik hem dat uit. Leg jij mij maar eens uit waarom dat patsen is dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonder aanleiding patsen met de connecties van nota bene de vader van je ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |