ik 30, ben ik dan ook een grensbewoner?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
als grensbewoner (woon er minder dan een kilometer vandaan) kan ik melden dat het vooral junks zijn die fietsen jatten![]()
30 km, nee man dan woon je bijna aan de andere kant van nederlandquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik 30, ben ik dan ook een grensbewoner?![]()
bij ons hebben we geen junksdaar zijn het meer de asielzoekers
![]()
quote:
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oud, dat is wat anders
00-00-0000quote:
er zijn ook duitse fossielenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sommige duitse chicks zijn best lekker maar die taal is idd zoooo een afknapperquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ben blij dat ik veer bij Duitslanf vandaan woon zegBehalve dan misschien voor de autobahn.
Maar duits en duits sprekende meisjes vind ik echt zo ENORM a-geil, dat wil je echt niet weten
je verpleger had even tijd voor jequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Fwnk het volgende:
zo na 6045345 reboots eindelijk norton ghost erop.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ben blij dat ik veer bij Duitslanf vandaan woon zegBehalve dan misschien voor de autobahn.
Maar duits en duits sprekende meisjes vind ik echt zo ENORM a-geil, dat wil je echt niet weten
dan wil je mijn vriendin niet kennen, moeder is duits en zij is opgegroeid in limburgquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
ben ik gelukkig niet de enige.
zelfde heb ik ook met vrouwen die de zachte g hebben![]()
als je gewoon stopt met dit soort reacties maak je meer vrienden denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Fwnk het volgende:
zo na 6045345 reboots eindelijk norton ghost erop.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan wil je mijn vriendin niet kennen, moeder is duits en zij is opgegroeid in limburg![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
PTA bejaarden-soos!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik ben nog 8 jaar ouder zelfs![]()
bewijs, bewijsquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je gedraagd je anders wel als een bejaarde
quote:
alsjeblieftquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik ben nog 8 jaar ouder zelfs![]()
ik ga nog wel eens over de grens stappen.. maar dan naar een tent waar 90% van de lui nederlander is... maar idd... dr zijn af en toe best lekkere tussen... en dan doen ze hun mond openquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sommige duitse chicks zijn best lekker maar die taal is idd zoooo een afknapper
27?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is 27
........ en dan is 34 bejaard
Zack of the bridge?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga nog wel eens over de grens stappen.. maar dan naar een tent waar 90% van de lui nederlander is... maar idd... dr zijn af en toe best lekkere tussen... en dan doen ze hun mond open
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
over twee jaar vind ik 27 nog piepjong![]()
Neuh, ik heb wel nog ergens een kloon.quote:
Dat was toch die ene chick met dat rode haar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel nog ergens een kloon.
Maar daarvan weten een paar dat het mijn kloon is, dus dat wordt een nieuwe aanmaken.
Sssst!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat was toch die ene chick met dat rode haar?
ja Sjoem zal dus ook binnenkort weer stoppen met posten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel nog ergens een kloon.
Maar daarvan weten een paar dat het mijn kloon is, dus dat wordt een nieuwe aanmaken.
I don't know. Vraag het haar zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja Sjoem zal dus ook binnenkort weer stoppen met posten?
ze heeft ook al eens keigaaf gezegd![]()
![]()
en ze kwam ook uit limburgquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja Sjoem zal dus ook binnenkort weer stoppen met posten?
ze heeft ook al eens keigaaf gezegd![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't know. Vraag het haar zelf!
stopt sjoem binnenkort met posten vanwegen examens en RSI?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
[..]
stopt sjoem binnenkort met posten vanwegen examens en RSI?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar je bent toch blond?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik een kloon aanmaak ga ik niet zeggen dat ze uit Limburg komt.
Dat zou wel erg doordacht zijn! En het zou ook dom zijn om in de PTA slowchat te posten
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |