quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je stopt helemaal met FOK!?
Tja, opzich kan ik me daar iets bij voorstellen ja...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Sowieso ben ik ijsmeis zat.
Dus als ik ooit terugkom is het onder een nieuw account hoor.
Dat heet meer tijd voor een leven nemenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjas!
De MED klopt wel niet helemaal. Ik stop vooral vanwege mijn RSI.
En dan natuurlijk het examenjaar wat eraan zit te komen.
Ja, daarom moet ik wel stoppen met fok! omdat ik op school al zoveel achter de puter zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef PeuRac het volgende:
Oei, dat is kut voor je ijsmeisvooral omdat je ook nog eens een ict opleiding doet. Wees voorzichtig met je RSI, want die shit blijft terugkomen
Zodra er nieuwe modjes zijn. De 13e ongeveer denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja, opzich kan ik me daar iets bij voorstellen ja...
Wanneer stop je?
Mwah!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heet meer tijd voor een leven nemen![]()
Levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heet meer tijd voor een leven nemen![]()
Hmm oke, naja, succes dan met je RSI en tot ooitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodra er nieuwe modjes zijn. De 13e ongeveer denk ik dan.
Mwha, ik durf wel te beweren dat ik een van de weinige fokkers ben die waat waar hij over praat mbt dit onderwerp. En als hij vraag hoe/waarom ik dat weet, dan geef ik daar gewoon antwoord op en als jullie dat patsen vinden, val mij daar dan niet mee lastig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een user als Maaikuul heeft nog meerwaarde dan jij
Komop man, het is toch gewoon ronduit een zielige vertoning die post van je in dat topic
Lijkt me duidelijk dat ik lange termijn bedoel, ik heb er het 1x heel erg gehad, en heb er nu nog met grote regelmaat last van, ondanks dat ik erg voorzichtig ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet raden waarom ze stopt met FOK!
Ik heb ook een gevoel dat het een beetje aan mijn matras ligt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat ik lange termijn bedoel, ik heb er het 1x heel erg gehad, en heb er nu nog met grote regelmaat last van, ondanks dat ik erg voorzichtig ben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht
Dan rook ik er nog snel even 1tje met je mee
Yeahaaaaaquote:
jaquote:
de ultieme bojo denk ik zelfsquote:
Ooohhhh dus JIJ bent sjoemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Sowieso ben ik ijsmeis zat.
Dus als ik ooit terugkom is het onder een nieuw account hoor.
Ik weet het, het is heel verschrikkelijk, maar vrees dat ik het met Fwnk eens benquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, het is heel verschrikkelijk, maar vrees dat ik het met Fwnk eens ben
Smilie en vooral ook PI gebruik, tijden wanneer ze online is, kennis van users, komt behoorlijk overeen, allemaal best appart voor een newbie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |