het is ook geen golf, einsteinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
veel te groot voor een Golf
Ik kan lezen, maar Lipje vroeg toch of het een Golf wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is ook geen golf, einstein![]()
het is een Fiat 128 Berlinetta
trustenquote:
Ja, zelfde tidj als vandaag de bedoeling was... 8:30 op, en om 9:30 op de fiets vertrekken, of als het rotweer is met de bus, en dan naar Groningenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef lipje het volgende:
Morgen vroeg op Alex?
en uiteraard een volvoquote:
nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef PeuRac het volgende:
Ze kunnen de druk niet aan, ze raken overspannen![]()
ik heb de karbo's al in huisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
hoezo trouwens, ga je de nachtpauwoog en de karbo van de nacht wedsstrijden winnen?
Heb je n Alfa gekocht dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook
De auto wilde net niet starten![]()
![]()
!
Nee natuurlijk niet domme rukker, de Opel Kadett van m'n huisgenootquote:
Opelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet domme rukker, de Opel Kadett van m'n huisgenoot
Al onze volvo's hebben nog nooit geweigerd
Ik heb nog wel een mooie truc om snel rijk te worden:quote:
Je hebt nog steeds geen antwood gegeven kutmodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie truc om snel rijk te worden:
Alfa 155 kopen, mattenset los verkopen, 155 naar de sloop brengen. Dikke winst
Soms zit ik stilzwijgend en hoofdschuddend achter mn computer. En dan verschijnt er inderdaad gaan post op je beeldscherm.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwood gegeven kutmod
Hoezo, deed je het zo slecht dat je maar meteen een ban krijgt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, nu moet ik bijna afscheid gaan nemen van jullie!
Het ga je goed, ijskonijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, deed je het zo slecht dat je maar meteen een ban krijgt?
Dit is een gebakje van 750 euroquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opelin de eerste winter, ding had nog geen 15.000km gereden wou hij al meteen niet starten dat kut hok van ons
![]()
M'n Alfa heeft ook nog nooit geweigerd, hij start altijd¨![]()
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie truc om snel rijk te worden:
Alfa 155 kopen, mattenset los verkopen, 155 naar de sloop brengen. Dikke winst
Ik lach me serieus stuk hierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms zit ik stilzwijgend en hoofdschuddend achter mn computer. En dan verschijnt er inderdaad gaan post op je beeldscherm.
Je stopt helemaal met FOK!?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer voor je, beetje lafjes dat je op iets reageerd waar je geen ruk van weet dan. Imho vind ik jouw instelling als mod totaal beneden peil soms.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms zit ik stilzwijgend en hoofdschuddend achter mn computer. En dan verschijnt er inderdaad gaan post op je beeldscherm.
Je mag niet raden waarom ze stopt met FOK!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef PeuRac het volgende:
Oei, dat is kut voor je ijsmeisvooral omdat je ook nog eens een ict opleiding doet. Wees voorzichtig met je RSI, want die shit blijft terugkomen
Een user als Maaikuul heeft nog meerwaarde dan jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je, beetje lafjes dat je op iets reageerd waar je geen ruk van weet dan. Imho vind ik jouw instelling als mod totaal beneden peil soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |