23:00 > 08:20 en nog steeds moeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:11 schreef Klonk het volgende:
best wel erg eigenlijk om 23 uur ofzo naar bed gaan en om 9 uur wakker worden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat we dat nog mogen meemaken![]()
weer dag verven?![]()
en dat op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
23:00 > 08:20 en nog steeds moeeeeeeeeeee![]()
voel je je wel goed?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, het is heel verschrikkelijk, maar vrees dat ik het met Fwnk eens ben
Smilie en vooral ook PI gebruik, tijden wanneer ze online is, kennis van users, komt behoorlijk overeen, allemaal best appart voor een newbie![]()
Ik ben op de fiets mênquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
en hoe laat komt het busje je ophalen![]()
met van die steunwieltjes of heb je al een eigen driewieler ?quote:
Zonder steunwieltjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
met van die steunwieltjes of heb je al een eigen driewieler ?
quote:Uw zoekbewerking - mongooltje op fiets - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
met van die steunwieltjes of heb je al een eigen driewieler ?
die hebben ze er dan als vermoming ingedaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Klonk het volgende:
nee, alleen duitsers hebben van die oranje dingen tussen de spaken van de voorwielen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:49 schreef Youp het volgende:
mogguh...
als grensbewoner (woon er minder dan een kilometer vandaan) kan ik melden dat het vooral junks zijn die fietsen jattenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:49 schreef vlad het volgende:
[..]
die hebben ze er dan als vermoming ingedaan![]()
duitsers jatten altijd onze fietsen![]()
fijn vooruitzicht ben vanmiddag weer de hele middag buiten aan het werkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Youp het volgende:hallo allen
zeg... is het daar ook zo'n grafweer als hier? met je verkouden kop door de regen fietsen is niet gaaf
kloptquote:
nietus, ik had ze ook en heel veel kaarten voor dat zware bromgeluidquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Klonk het volgende:
nee, alleen duitsers hebben van die oranje dingen tussen de spaken van de voorwielen.
je bent een duitserquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus, ik had ze ook en heel veel kaarten voor dat zware bromgeluid![]()
ik 30, ben ik dan ook een grensbewoner?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
als grensbewoner (woon er minder dan een kilometer vandaan) kan ik melden dat het vooral junks zijn die fietsen jatten![]()
30 km, nee man dan woon je bijna aan de andere kant van nederlandquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik 30, ben ik dan ook een grensbewoner?![]()
bij ons hebben we geen junksdaar zijn het meer de asielzoekers
![]()
quote:
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oud, dat is wat anders
00-00-0000quote:
er zijn ook duitse fossielenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oud, dat is wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |