Hoeft van mij niet hoor, ik pak gewoon die van de voorgaande er wel bij als ik iets wil zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
OP komt later wel, nu eerst weer leerlingen martelen.
:w
quote:Man wil geslachtloos staan ingeschreven
ENSCHEDE - Een inwoner van Enschede wil tot het hoogste rechtscollege, de Hoge Raad, procederen om als geslachtloos door het leven te kunnen gaan.
Het gerechtshof in Arnhem stelde eerder de gemeente Enschede in het gelijk die de persoon niet zo bij de burgerlijke stand wilde inschrijven.
Zijn advocaat C. Luttikhuis zei dinsdag dat de persoon als man is geboren, maar vervolgens een operatie heeft ondergaan om geslachtloos te worden.
De gemeente Enschede heeft gezegd dat het niet mogelijk is om zonder geslachtsaanduiding bij de burgerlijke stand te worden ingeschreven. Het kan alleen maar of als man of als vrouw.
Het hof in Arnhem gaf de gemeente daarin al in hoger beroep gelijk. Luttikhuis wil niet zeggen wanneer de Hoge Raad de zaak zal behandelen. Hij wil zijn cliënt zoveel mogelijk uit de wind houden omdat deze liever niet in de publiciteit treedt. (ANP)
Mischien heeft hij in Nijmegen meer succesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, geslachtsdiscriminatie
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000F0060889.htmlquote:Nieuwe diersoorten op Nieuw-Guinea
LONDEN Een internationaal expeditieteam heeft in de jungle van het Indonesische deel van Nieuw-Guinea honderden nieuwe dier- en plantensoorten ontdekt. In het moeilijk begaanbare berggebied vonden ze ook uitgestorven gewaande dieren.
Aan de vier weken durende expeditie namen elf wetenschappers deel uit de VS, Indonesië en Australië. Ze vonden onder meer 20 nieuwe kikkersoorten, vier nieuwe vlinders en zeker vijf nieuwe palmsoorten. Ze zagen ook paradijsvogels met zes lijnen op de kop. Daarvan werd aangenomen dat ze uitgestorven waren.
Verder zagen ze een enorme rodondendron die mogelijk de grootste ter wereld is.
Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000F0060889.html
![]()
wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel andersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.
Hopelijk dan niet van die foto's van vlinders met een kopspeld door het lichaam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel anders
[ bron ]quote:The White House has been twisting arms to ensure that no Republican member votes against President Bush in the Senate Judiciary Committee’s investigation of the administration's unauthorized wiretapping.
Congressional sources said Deputy Chief of Staff Karl Rove has threatened to blacklist any Republican who votes against the president. The sources said the blacklist would mean a halt in any White House political or financial support of senators running for re-election in November.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werner_von_Siemensquote:Siemens combineerde zijn ingenieurstalenten met zijn gevoel voor ondernemen om zijn firma Siemens uit te bouwen tot een multinational. Hij had van in het begin voor elk project een sterk internationale visie, wat een eventuele trage groei naar andere landen overbodig maakte. Hij vond dat gemotiveerde werknemers het succes van een bedrijf bepaalden. Een visie die toentertijd niet zo evident was. Hij introduceerde o.a. pensioenfondsen, 9 urige werkdagen en een deelname in de winst principe.
Ah, Amerika is in oorlog met haar eigen burgers.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Monidique het volgende:
Helen:You know what happened to Nixon when he broke the law.. Scott McClellan op z'n best...
.
ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
Ik niet. Wel joods. Iedereen is een beetje joods van binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.
Plagiaat. Maar helaas heb ik geen IRC-logs hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje joods van binnen.
Ik heb dat gevoel maar afgeschaft, ik ben europeaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
De vervolging onder de Boeddhisten is wel hevig geweest....kloosters vernietigd, monniken vermoord, etc. Op welke schaal, dat weet ik niet, maar in wezen werd het boeddhisme verjaagd. Hindoeisme werd veel minder als rivaliserende godsdienst beschouwd, geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Monidique het volgende:
Er word wel eens gesproken over miljoenen hindoes, boeddhisten en andere "ongelovigen" die afgeslacht zouden zijn tijdens de islamitische verovering van het Indische subcontinent. Als ik op internet kijk, kom ik alleen maar hindoeïstische websites tegen en Wikipedia heeft weinig informatie over het aantal vermoorde slachtoffers. Er wordt gesproken over een vermindering van de bevolking over 200 jaar van tachtig miljoen zielen. Klopt dit en in hoeverre zijn deze doden te wijten aan religieuze vervolging of oorlogsgeweld?
Net zoals zo'n beetje alles dat het nieuws haalt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:59 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij is het moslim-zijn van andere mensen betwisten overigens ook verboden in de islam.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Net zoals zo'n beetje alles dat het nieuws haalt.
Eigenlijk zou het voor mij logischer zijn dat de islamitische wereld zou zeggen dat God wel over de cartoonist zal oordelen, eigenlijk ondermijnen ze nu Gods gezag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals geweld etc. Je begrijpt het toch wel?
Maar laten we het middenveld niet vergeten, dat wil ik zeggen. Ik heb geen grote rellen gezien, weinig mensen die het willen escaleren, en als ze het al willen lukt het niet. Abou Jahjah en Wilders hebben 0 gezag, ze vertegenwoordigen een kroegje vol.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef Monidique het volgende:
Ja, je ziet dat ook in Nederland de extremisten de kop weer vertrouwd opsteken. De AEL moet antisemitische plaatjes tonen en Geert Wilders moet als "steunbetuiging" en om de vrijheid van meningsuiting "te verdedigen" de plaatjes op zijn website zetten om de volgende dag verongelijkt aangifte te doen van bedreigingen. Het voorspelbare is zo knus.
Mensen willen soms wat anders zien, is mijn ervaring inmiddels.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar laten we het middenveld niet vergeten, dat wil ik zeggen. Ik heb geen grote rellen gezien, weinig mensen die het willen escaleren, en als ze het al willen lukt het niet.
Ik bedoel dat ik soms het gevoel krijg dat mensen een grote beweging van islamitische fascisten wíllen zien. Als men pure speculatie zonder fundamenten geloofwaardig acht omdat je ook niet met stelligheid kunt zeggen dat de aarde om de zon draait, kennelijk, dan is er toch echt wel sprake van een wensbeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:10 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ook in Turkije is het een handjevol mongolen.
De twee uitersten vechten om de gunst van het middenveld.....in de Arabische wereld en in de VS lukt het ze ook vrij aardig maar de seculieren in Europa moeten weten dat deze strijd gaande is, het is niet het Westen tegen het (Midden-)Oosten maar de seculieren/gematigden/middenveld tegen de extremisten die elk middel (oorlog, terrorisme, martelen, Guantanamo) het doel vinden heiligen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik soms het gevoel krijg dat mensen een grote beweging van islamitische fascisten wíllen zien. Als men pure speculatie zonder fundamenten geloofwaardig acht omdat je ook niet met stelligheid kunt zeggen dat de aarde om de zon draait, kennelijk, dan is er toch echt wel sprake van een wensbeeld.
Ja, van wie zou hij dat nu hebben?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef Monidique het volgende:
Geert Wilders moet als "steunbetuiging" en om de vrijheid van meningsuiting "te verdedigen" de plaatjes op zijn website zetten om de volgende dag verongelijkt aangifte te doen van bedreigingen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:
Ik zou willen dat alle Europese media een dag wat afbeeldingen tonen van Mohammed. Niet om een anti-islamitische toon te slaan, nee, uit protest tegen islamitische leiders die geen weet hebben van onze democratische systemen en geen respect hebben voor vrijheid van meningsuiting of de meningsuiting van ongelovigen en als protest tegen Europese leiders die de afbeeldingen betreuren en blij zijn dat sommige media hun excuses hebben aangeboden. Niet anti-Islam, maar pro-vrijheid.
wikipedia heeft het niet over doden volgens mij maar over bekeerlingen van hindoegeloof naar moslimgeloof, die 80 miljoen, in het jaar 1500 bv. had huidig India ook 'maar' een bevolking van 110 miljoen (wel meer dan China toen en bijna twee keer zo veel als Europa toen)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Monidique het volgende:
Er word wel eens gesproken over miljoenen hindoes, boeddhisten en andere "ongelovigen" die afgeslacht zouden zijn tijdens de islamitische verovering van het Indische subcontinent. Als ik op internet kijk, kom ik alleen maar hindoeïstische websites tegen en Wikipedia heeft weinig informatie over het aantal vermoorde slachtoffers. Er wordt gesproken over een vermindering van de bevolking over 200 jaar van tachtig miljoen zielen. Klopt dit en in hoeverre zijn deze doden te wijten aan religieuze vervolging of oorlogsgeweld?
ik ben alvast aan het warmlopenquote:
Wat uitgebreider:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, geslachtsdiscriminatie
[..]
quote:Geslachtloze Enschedeër wil als onzijdig door het leven
'Het' mag niet
door Bert Huisjes
ENSCHEDE - Al jaren is ’HET’ met de gemeente Enschede in conflict, omdat hij niet als man of vrouw ingeschreven wil staan. ’Het’ werd geboren als jongen, maar liet zich ombouwen tot vrouw. Maar ook dat voldeed niet bij ’het’ en daarop volgde een nieuwe operatie.
De inwoner van Enschede gaat nu door het leven als ’het’, en eist sindsdien dat de gemeente doorhaalt dat hij vrouw is. Maar de ambtenaren mogen zijn geslacht niet veranderen in ’man’. ’Het’ wil op zijn rijbewijs, paspoort en in de burgerlijke stand vermeld staan als onzijdig.
Keuze
Volgens woordvoerder Roelink van de gemeente is dat onmogelijk. „Wat die meneer of mevrouw, of hoe je het ook moet noemen, wil, kan gewoon niet. We kennen maar twee soorten mensen, mannen en vrouwen. Daar moet een keuze uit worden gemaakt. De wet voorziet er gewoon niet in.” ’Het’ liet het er echter niet bij zitten en nam een advocaat in de arm en spande een rechtszaak aan. Bij de rechtbank in Almelo werd de eis afgewezen, en vorig jaar november verloor ’het’ opnieuw bij het hof in Arnhem. Toch geeft ’het’ het niet op. Binnenkort volgt een procedure bij de Hoge Raad. De advocaat Paul Luttikhuis staat de ex-man é n ex-vrouw al vanaf het eerste uur bij. Hij zegt: „Ik heb van mijn clië nt weinig ruimte gekregen om hier iets over te zeggen. ’Het’ wil niet met naam of leeftijd bekend worden, maar vindt dit wel zo belangrijk dat het bereid is het op het hoogste niveau uit te vechten.”
Volgens Luttikhuis is de zaak uniek. „Over geslachtsverandering is al veel jurisprudentie. Maar mijn cliënt wil juist niet als man of vrouw worden ingedeeld, omdat het geen van beiden is. Elk mens heeft er recht op dat de overheid zijn identiteit erkent. En dat gebeurt in dit geval niet. Het gaat puur om erkenning.”
Wetboek
De advocaat bestrijdt dat de wet geen mogelijkheden biedt, zoals de gemeente Enschede zegt. „In ons land worden elk jaar kindertjes geboren, waarvan niet is vast te stellen welk geslacht zij hebben. De wet houdt daar rekening mee. In het burgerlijk wetboek, artikel 19b, is geregeld dat deze kinderen voorlopig als onzijdig worden geadministreerd.”
„Binnen drie maanden moeten de ouders dan aangeven wat het is, maar als het ook dan nog niet bekend is, blijft die aantekening staan. Dat is wat mijn cliënt dus ook wil. Want hoe hij zo geworden is, maakt in principe niet uit. Hij is en voelt zich geen man en vrouw.”
De laatste hoop van ’het’ is nu gericht op een oordeel van de Hoge Raad, waar een verzoek om cassatie is ingediend.
Advocaat Luttikhuis denkt dat hij met een beroep op de mensenrechten de zaak moet kunnen winnen voor ’het’. „Er is al veel geschreven over de rechten van geslachtloze mensen, onder meer in de V.S. Ook in ons land moet er nu duidelijkheid over komen.”
De gemeente Enschede zegt het oordeel met een gerust hart af te wachten. „De rechtbank en het hof hebben ons eerder al in het gelijk gesteld”, zegt woordvoerder Roelink. „Als de wetgever vindt dat wij deze meneer, mevrouw of hoe het ook te noemen, als onzijdig moet worden ingeschreven moet de wet worden gewijzigd. Dat is niet aan ons. Tot het zover is, is er alleen de keuze tussen man of vrouw.”
Zo zal ik het maar opvatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet omstreden, anders hadden ze meteen wel aan je gedacht![]()
Ik heb het over de uiterst voorspelbare reactie van Wilders die alleen maar is om waar het Wilders altijd om draait: anti-Islam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, van wie zou hij dat nu hebben?
[..]
Ja, dat klopt dan dus niet meer, het is geen van beide, niet en/of.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw schrijf ik altijd al.
quote:En daar houden ambtenaren zich nu mee bezig.
quote:Is hier dan niets meer heilig
En natuurlijk, hoe kan hij ook utiblijven:quote:In een dwangbuis en opsluiten die gek.
quote:mag/moet niet gekker worden
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
Leuke reacties daar bij de Telegraaf trouwens. Een kleine greep:
[..]
[..]
[..]
En natuurlijk, hoe kan hij ook utiblijven:
[..]
Ik denk dat de gemeentes gewoon willen weten hoe hun durp er demografisch uitziet, maar gaat dat mens bij elke gelegenheid zitten zeuren dat er geen hokje is aan te kruisen voor hem? Toch wel zielig hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat anders, waarom wordt uberhaupt het geslacht geregistreerd bij de gemeente?
misschien te maken met de dienstplicht ooit?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat anders, waarom wordt uberhaupt het geslacht geregistreerd bij de gemeente?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat de gemeentes gewoon willen weten hoe hun durp er demografisch uitziet, maar gaat dat mens bij elke gelegenheid zitten zeuren dat er geen hokje is aan te kruisen voor hem? Toch wel zielig hoor.
En ja, er is een topic: Afschaffing geslachtsregistratie, eens - oneens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
misschien te maken met de dienstplicht ooit?
van teveel polygonen gaat je PC raar doenquote:
Waarom zijn al m'n usericons wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
van teveel polygonen gaat je PC raar doen
Vergeet de KKK en de vermoorde abortusartsen niet. Da's meer op een lijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het voor mij logischer zijn dat de islamitische wereld zou zeggen dat God wel over de cartoonist zal oordelen, eigenlijk ondermijnen ze nu Gods gezag.
Zie je overigens net zo goed bij het Christendom, laten we wel wezen. De SGP zou voor een echte Gristen de ware blasfemische partij moeten zijn. Zoals elke politieke partij die in naam van God denkt te handelen.
Zeker z'n dochter.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nou dat kan toch niet meer.
quote:
Die gelooft niet in de evolutietheorie, maar in Intelligent Design (r) (c) (tm), dat zie je zo.quote:
En de Lords of War?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.threeworldwars.com/
Voor de ware neuroot.
Insgelijks, mijn kompaan. Het was een ware mix van grammatica.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt de Lords of War? Die taalfout pijnigt mij tot diep in mijn ziel.
Tot het me verveelt, ik schat tot een uur of 6quote:
Geen juiste motivatie voor het team.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tot het me verveelt, ik schat tot een uur of 6
je had er bij moeten zijnquote:
nou, gefeliciteerd dan maar hequote:
Ja hallo, ik heb al genoeg Yvonne gezien voor de rest van de weekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He Harry, zorg eens dat ik in TRU weer wat oren kan wassen.
Heb je moeten likkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb al genoeg Yvonne gezien voor de rest van de week![]()
dank je DoG. Ik kan je vertellen dat je hoge ogen hebt gegooid. De volgende ronde is zeker voor jou.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd dan maar he![]()
Ondertussen heeft ze wel meer mensen een generaal pardon gegeven dan ooitquote:
schuld van Pimquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze wel meer mensen een generaal pardon gegeven dan ooit.
quote:Leers en Heideroosjes presenteren wietlied-cd
MAASTRICHT - Burgemeester Gerd Leers van Maastricht en de Limburgse punkband de Heideroosjes hebben dinsdag in Maastricht hun cd-singel 'Da's toch dope man!' gepresenteerd. De gezamenlijke protestsong geeft een kritische kijk op het huidige landelijke soft-drugsbeleid.
Burgemeester Leers roept op tot regulering van de wietteelt voor de gedoogde coffeeshops, om zo de illegale teelt en handel en de bijbehorende criminele circuits te kunnen aanpakken. Donderdag is er in de Tweede Kamer een hoorzitting over deze zogenoemde achterdeurproblematiek.
„Mijn naam is Gerd Leers, burgemeester van Maastricht”, rapt de burgervader op de cd. „Ik zeg: reguleer, dan kun je wetten maken en besparen we de samenleving vele dure knaken. Illegale kwekers hebben wij niet in de hand; verbieden helpt niet, er is geen wet tegen bestand”, zingt Leers op de singel, die gratis te downloaden is via de website van de Heideroosjes.
Leers gaat donderdag proberen minister Donner ervan te overtuigen dat Nederland voor een fundamentele keuze staat. Of erkennen dat we te veel uit de pas lopen in Europa en dan drugs maar helemaal verbieden. Of de teelt van wiet onder streng toezicht plaatsen en reguleren, aldus Leers dinsdag. Het huidige beleid voortzetten, noemde hij dinsdag „hypocriet”, mede omdat dit de criminaliteit in de hand werkt.
De singel moet Leers' ideeën onder een groot jeugdig publiek bekendmaken en daarmee de druk op de regering opvoeren, aldus de burgervader. De cd was overigens een idee van de Heideroosjes. „Burgemeester Leers noemt het softdrugsbeleid hypocriet, en daar zijn wij het mee eens”, zei zanger Marco Roelofs van de punkband dinsdag.
De band stuurde een mailtje naar de burgemeester en bood hem muzikale hulp aan. „Ik dacht: daar horen we nooit meer iets van. Maar tot onze verbazing mailde Leers binnen een uur terug en wilde hij graag praten.” Leers was enthousiast: „Een populaire band als de Heideroosjes is een fantastische partner om het probleem voor het voetlicht te brengen”, aldus de burgemeester.
Waarom zou je ueberhaubt Windhoos blinds willen gebruiken ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:44 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb een vraag over windowsblinds. Ik heb het geinstalleerd op zowel mijn laptop als op m'n desktop pc. En bij beide loop ik tegen het zelfde probleem aan. Wanneer ik op apply this skin klik, loopt het hele systeem vast. Mijn windowsclassic look komt weer te voorschijn en de startbalk loopt vast, hetzelfde geldt voor alle openstaande vensters.
Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt? Ik heb flink rondgezocht op internet (ook GoT) maar ik heb nergens dit probleem gezien.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=67155quote:Kabinet blundert met campagne Verdonk
door Mohamed Rabbae
Tien miljoen euro mag minister Verdonk besteden om haar gezellige kant te laten zien en de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen te verbeteren. Dat is weggegooid geld. Buiten dit kabinet zijn genoeg mensen met gezag om dat te doen met meer kans op succes.De campagne waar minister Verdonk zo geheimzinnig over deed en waarvoor ze verplichtingen was aangegaan voordat de Tweede Kamer haar fiat had gegeven, is begonnen. Ongelooflijk maar waar: het gaat om een campagne om de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen te verbeteren en de binding in de samenleving te versterken.
Zelfs het kabinet ziet dat onze samenleving langs etnische lijnen diep verdeeld is en dat wij aankoersen op een frontale botsing als er geen wonder of koerswijziging plaatsvindt. De ervaringen in de landen om ons heen laten zien dat een samenleving vroeg of laat wordt geconfronteerd met reacties van groepen die in de hoek zijn gedrukt. In ons land hebben de allochtonen al sinds 1999 - het jaar waarin de multiculturele samenleving als 'drama' werd afgeschreven - dat gevoel. Sinds 11 september 2001 voelen moslims zich hier niet meer thuis. Velen hebben Nederland daarom verruild voor Turkije, Frankrijk, België of Engeland. Wie had dat ooit gedacht?
Harteloos
Aan het ontstaan van de diepe kloof in onze samenleving hebben een aantal moslimextremisten, rechtse politici, een aantal columnisten en niet te vergeten het kabinet zelf volop bijgedragen. In de afgelopen veertig jaar hebben wij geen kabinet gehad dat zo bewust polariseerde en allochtonen en moslims discrimineerde. Niet alleen qua toon maar zelfs in de wetgeving.
Het kabinet-Balkenende heeft - met steun van de Tweede Kamer - minister Verdonk de ruimte gegeven haar agressie jegens de allochtone gemeenschap de vrije loop te laten. Deze minister van 'wij en zij' ziet allochtonen vooral als vreemdelingen die desnoods met de knoet moeten worden gedisciplineerd en niet als burgers die ook rechten hebben. Voor 'hen' hoeft ze de Nederlandse grondwet noch de internationale verdragen in acht te nemen. Zelfs kleine kinderen van asielzoekers stopt ze harteloos in de gevangenis om ze uit te zetten. Zelfs na de tragische dood van elf mensen in de gevangenis bij Schiphol, had ze meer oog voor het personeel dan voor de omgekomen 'vreemdelingen'.
Tijdbom
Uitgerekend deze minister, die het maatschappelijke cement als betonrot uit de samenleving krabde, wordt door het kabinet belast met een campagne voor herstel van de verhoudingen. Het kabinet trekt tien miljoen euro uit om ons te laten zien dat mevrouw Verdonk ook gezellig kan zijn, terwijl er wordt bezuinigd op achterstandsbeleid in het onderwijs en inburgering. Een bestuurlijke misser! Dit is net zo iets als aan een pyromaan vragen om de door haarzelf gestichte brand te blussen. Totaal ongeloofwaardig! Terecht hebben scherpe geesten als cabaretier Najib Amhali en publicist Mohamed Benzakour geweigerd voor ambassadeur te spelen in Verdonks campagne.
Dit maakt duidelijk dat dit kabinet allerminst is doordrongen van de ernst van de spanningen in onze samenleving en de grote urgentie om deze tijdbom te ontmantelen. Verwaarlozing levert meer problemen op dan de kwakkelende economie. Om ons land uit de economische malaise te trekken, heeft premier Balkenende het Innovatieplatform in het leven geroepen. Maar de grootste uitdaging - een nieuw maatschappelijk en cultureel evenwicht opbouwen - laat hij over aan minister Verdonk. Dit getuigt van visie noch moed.
Buiten het kabinet zijn er voldoende mensen met meer gezag - denk aan Van Thijn, Dijkstal, Lubbers, Kok, Wijffels, Vonhoff of Van Mierlo - om de sociale cohesie te herstellen. Waarom wordt dit sociaal-politieke kapitaal niet ingezet om het land voor grote problemen te behoeden? Hier ligt een echte kans voor Balkenende!
En minister Verdonk? Die zou het land een grote dienst bewijzen als ze voortaan tot tien telt voordat zij haar mond open doet. Dat kost de belastingbetaler niets.
Mohamed Rabbae is oud-lid van de Tweede Kamer voor GroenLinks en tegenwoordig voorzitter van anti-discriminatiecomitè 'Genoeg is genoeg'.
Een generaal pardon nog wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze wel meer mensen een generaal pardon gegeven dan ooit.
Nee Gert is da manquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Losers trouwens, die Roosjes.
quote:CNV eist looncompensatie
UTRECHT (ANP) – Het CNV is geschrokken van de hoeveelheid leden die er op 1 januari op achteruit zijn gegaan. De vakcentrale eist daarom voor iedereen compensatie van het kabinet.
Dat heeft voorzitter R. Paas van het CNV dinsdag gezegd.
De afgelopen weken heeft de vakcentrale tijdens informatiebijeenkomsten zijn leden gevraagd naar hun loonstrookje. „Er is geen lijn in te ontdekken", aldus Paas. „De maatregelen en gevolgen van het kabinetsbeleid zijn zo individueel, dat je alleen maar door een generieke compensatiemaatregel kunt zorgen voor wat meer zoet naast het zuur.
Het CNV herhaalt zijn eis dat iedereen er minimaal 500 euro op vooruit moet gaan. De komende weken gaat de vakcentrale onderzoeken welke groepen het meest hebben ingeleverd. Blijft het beeld negatief, dan zullen de CNV–bonden tijdens CAO–onderhandelingen meer loon eisen.
De vakcentrale zal alleen afzien van een stevige looneis als het kabinet met geld over de brug komt. „We willen hoe dan ook dat het kabinet niet zomaar over de belangen van mensen met lagere inkomens heenstapt en het afdoet met een schouderophalen", aldus Paas.
Maar de gitaar is wel goed, denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm, erger dan de Heideroosjes kan niet.
Ja, wat een genot, 6 blote oma's.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
6 MILFS in lesbo actie![]()
Oh wat ben ik blij met het internet
Drie lelijke vrouwen met boekenmandje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
6 MILFS in lesbo actie![]()
Oh wat ben ik blij met het internet
Ik ben al de hele dag misselijk, komt hij met z'n misverstanden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, wat een genot, 6 blote oma's.
hihiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk, komt hij met z'n misverstanden.
anders uiterlijk. S wat anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom zou je ueberhaubt Windhoos blinds willen gebruiken ?
Maar het is al zo'n brak systeem, waarom dan nog brakker maken. OK, het oppimpen is wel leuk maar tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
anders uiterlijk. S wat anders.
http://www.techzine.nl/tutorials/218quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar het is al zo'n brak systeem, waarom dan nog brakker maken. OK, het oppimpen is wel leuk maar toch
Heb jij nou gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
http://www.techzine.nl/tutorials/218
Dit werkt wel heel stabiel
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag ik trouwens met alle eerbied zeggen dat Plato een evenwichtiger en tegelijkertijd kleurrijker persoonlijkheid bezit, en daarom uitermate ongeschikt zou zijn geweest voor een betrekking die kan worden opgesomd in ''likken naar boven en trappen naar beneden?''
Hoe kan je mij nu een grijze muis noemen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag ik trouwens met alle eerbied zeggen dat Plato een evenwichtiger en tegelijkertijd kleurrijker persoonlijkheid bezit, en daarom uitermate ongeschikt zou zijn geweest voor een betrekking die kan worden opgesomd in ''likken naar boven en trappen naar beneden?''
Daarom zal ik ook wel afgewezen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Je zou gewoon 'onderbetaald' worden en je mening niet meer 'vrij' kunnen uitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom zal ik ook wel afgewezen zijn.![]()
Ik doelde op Harry, eikel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe kan je mij nu een grijze muis noemen?![]()
![]()
Het was dus pure achterkamertjespolitiek, als er vrije verkiezingen waren geweest dan was het misschien anders gelopen. Het wordt echt tijd dat die misstanden aan de kaak worden gesteld. Daarom kom ik binnenkort met het boek "De puinhopen van zes jaar Yvonne".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zou gewoon 'onderbetaald' worden en je mening niet meer 'vrij' kunnen uitten.
Je zou tevens beticht kunnen worden van 'achterkamerpolitiek'.
Daarom is er besloten je niet tot MOD te maken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
"De puinhopen van zes jaar Yvonne".
Ik had wel bier en andere drank om ze om te kopen, maar helaas kon ik me niet inhouden en was alles leeg bij de overdrachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef George-Butters het volgende:ik keek net op MED, en het is inderdaad H.S. geworden
En dan kiezen ze niet chewie of DoG???
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling.
quote:VVD-Kamerlid Fadime Örgü loog over drs-titel
Op verschillende websites, waaronder die van de VVD-fractie in de Tweede Kamer en op www.parlement.com, wordt gemeld dat de VVD-parlementariër doctorandus is. Ook in de Tweede Kamer hangt sinds 2003 een foto van Orgü waarop ze ten onrechte de academische titel voert. Volgens het Parlementair Documentatie Centrum (PDC), onderdeel van de Universiteit van Leiden dat de cv's van kamerleden op internet zet, krijgt ieder kamerlid elk jaar het nadrukkelijke verzoek hun gegevens op juistheid te controleren. Örgü staat daar al sinds haar
kandidaatstelling voor de VVD in 1998 ingeschreven als drs.
In werkelijkheid blijkt dat Fadime Örgü de lerarenopleiding Engels en Duits heeft gedaan aan de Hogeschool van Rotterdam. Op haar cv staat
dat zij Engels en Duits aan de Universiteit van Rotterdam heeft gestudeerd. Dit is echter niet mogelijk omdat deze universiteit geen Letterenfaculteit heeft. Enkele weken geleden heeft ze in Tilburg een post-HBO opleiding afgerond. Door de overgangssituatie in het
onderwijs naar het nieuwe bachelor en master systeem, heeft Örgü nog mogen kiezen tussen de drs. of master titel.
In het verleden raakten kamerleden zoals VVD-staatssecretaris van Defensie Charles Swietert (1982) en PvdA-Kamerlid Evan Rozenblad (1994) in opspraak wegens onjuistheden op hun cv. Zo noemde Swietert zich doctorandus hoewel hij nooit aan een universiteit was afgestudeerd.
Gemist: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=21376
Ach, dan breng je die mensen een bepaalde manier van redeneren bij, die ze later toch weer verscjacheren. Al kan het natuurlijk gevaarlijk zijn als ze met zo''n geloof op zieken in gaan praten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef Yildiz het volgende:
Als ik mensen op TV zie die geloven dat kanker kan verdwijnen door een handoplegging, denk ik:
'jep, er wordt te weinig geïnvesteerd in het onderwijs'
ben ik de enige?
Volgens mij kon een post-HBO-opleiding nooit tot de titel doctorandus leiden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was dus pure achterkamertjespolitiek, als er vrije verkiezingen waren geweest dan was het misschien anders gelopen. Het wordt echt tijd dat die misstanden aan de kaak worden gesteld. Daarom kom ik binnenkort met het boek "De puinhopen van zes jaar Yvonne".
Ik verzon het trouwens gewoon hoor. >:Oquote:Ik geef er niet om hoe mijn reputatie is, ik moet het land, euh, FOK! gewoon fixen. Ik dóe tenminste wat.
Het commentaar was niet van de lucht toen ik begon over onkostenvergoeding zoals extra drank en middelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best netjes, anders.
waarom eigenlijk niet?quote:
Vervolgens word ik dan vermoord en wordt er daarna nog jarenlang gesproken over het gedachtegoed van Plato.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En als je er dan een zooitje van maakt, zeg je gewoon:
[..]
Ik verzon het trouwens gewoon hoor. >:O
Dit is em van vandaag:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij kon een post-HBO-opleiding nooit tot de titel doctorandus leiden.
Nog immer waard zijn geest door de bossen van Hecademusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vervolgens word ik dan vermoord en wordt er daarna nog jarenlang gesproken over het gedachtegoed van Plato.![]()
Dit is al te pijnlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nog immer waard zijn geest door de bossen van Hecademus
Volgens dat profiel is ze onlangs inderdaad afgestudeerd aan de universiteit van Tilburg, dan is ze dus wel doctorandus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit is em van vandaag:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02234
Ennnn de November 2004 versie, voor het geval dat
Een screenshot is daarbij wel overbodig, iedereen ziet er nu Drs. staan.
6 jaar later hangen er dan posters op de gemeenteraadsverkiezingenreclameborden, ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vervolgens word ik dan vermoord en wordt er daarna nog jarenlang gesproken over het gedachtegoed van Plato.![]()
Dat kán echter ook een post-HBO zijn. Volgens mij geven universiteiten dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens dat profiel is ze onlangs inderdaad afgestudeerd aan de universiteit van Tilburg, dan is ze dus wel doctorandus.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
6 jaar later hangen er dan posters op de gemeenteraadsverkiezingenreclameborden, ofzo.
Met LijstPlato.
Kan je nu alvast verklaren dat je dat niet wilt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
En die lui beweren dan allemaal dat ik het zo gewild zou hebben.![]()
Ze zal wel de nodige vrijstellingen gehad hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat kán echter ook een post-HBO zijn. Volgens mij geven universiteiten dat ook wel eens.
mens, ga koken!quote:
Nee natuurlijk niet, het is juist gaaf dat allerlei schooiers beweren dat ze mij vertegenwoordigen en dat FOK met mij niet zo'n chaos geworden zou zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kan je nu alvast verklaren dat je dat niet wilt?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is juist gaaf dat allerlei schooiers beweren dat ze mij vertegenwoordigen en dat FOK met mij niet zo'n chaos geworden zou zijn.![]()
Post een tubgirl.jpgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
yvonne, kan ik hierbij wegens studieredenen een algemene verbanning van een maand aanvragen, of moet dat via andere weg?
'Als je TV kijkt, zie je ook niet wat er van binnen gebeurt.'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef R_ON het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dittrich was best een sterke debater.
?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Als je TV kijkt, zie je ook niet wat er van binnen gebeurt.'
??????????????????? ????????????????????? ?????????????????????????quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is juist gaaf dat allerlei schooiers beweren dat ze mij vertegenwoordigen en dat FOK met mij niet zo'n chaos geworden zou zijn.![]()
Wat staat er op het programma, Jehan?quote:
Ik had het er eerder met Tafkahs over. Hoe zit dat nou met die minster Bot, Condi Rice, en die bewezen CIA-vluchten gecombineerd met die vermeende CIA gevangenissen?quote:
Even teruglezen, dan snap je het.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef R_ON het volgende:
[..]
??????????????????? ????????????????????? ?????????????????????????
Ik haal eerst ff een soepie. Tot zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Even teruglezen, dan snap je het.![]()
College, Harry. Tot 22.00 uur. En ik was al zwak, ziek en misselijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma, Jehan?
Ik had altijd al een bloedhekel aan avondcolleges. En dan met name colleges rond etenstijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
College, Harry. Tot 22.00 uur. En ik was al zwak, ziek en misselijk.
Dag.
We zullen voor je duimen, ofzoietsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
College, Harry. Tot 22.00 uur. En ik was al zwak, ziek en misselijk.
Dag.
quote:Door Chinese politie mishandelde journalist sterft (Novum/AP) -
Een Chinese journalist die door agenten in elkaar werd geslagen uit woede over een artikel dat politiecorruptie aan de kaak stelde, is overleden. Dat hebben zijn collega's en het New-Yorkse Comité ter Bescherming van Journalisten dinsdag bekendgemaakt.
Zo'n vijftig agenten vielen redacteur Wu Xianghu in oktober aan in het kantoor van de Taizhou Avondnieuws in de oostelijke provincie Zhejiang. De dag daarvoor had de krant de plaatselijke politie ervan beschuldigd illegale vergoedingen te vragen voor het registreren van voertuigen. De klappen verergerden de leveraandoening waaraan Wu leed. Sinds de aanval lag hij in het ziekenhuis. Donderdag werd deze hem uiteindelijk fataal. Regeringswoordvoerders en de politie weigerden op de zaak in te gaan.
Hier is eentje iig:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef R_ON het volgende:
Weet je wat pas kut is; ik ben al mijn usericons kwijt.![]()
Aha. Dank je.quote:
En dat dacht je allemaal toen je Rita op tv zag?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Terwijl hij zijn mannelijkheid op mijn lichaam botvierde kon ik maar aan één ding denken. Ik wil bloeden. Ik wil bloeden. Ik hoopte dat hij harder in mij kwam. En dat het bloed er uit spoot. Krachtige stralen bloed. Alsof mijn vagina een douchekop was. Zoals in de film Kill Bill, die mijn neef had gehuurd, en waarin het bloed uit de polsen en enkels spoot nadat de ledematen waren afgehakt. Ik wilde dat witte onderjurk die ik nog aanhad en die hij tot mijn middel had opengetrokken besmeurd werd. Met rode druppels. Het bewijs van mijn puurheid.
Nog erger dan Camiel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Voorzitter D66 Dales zit nu bij Netwerk, wat een soort Ken-pop is dat zeg.
Camiel knokt er ten minste voor. Bij praktisch ieder onderwerp gaat hij er ongelooflijk hard voor knokken.quote:
Lijkt er verdacht veel op.quote:
Nee, het was enkel een hoogstopmerkelijke passage van de vorige NOVAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef R_ON het volgende:
[..]
En dat dacht je allemaal toen je Rita op tv zag?
tot het bovenlipje zich tot minimaal ontpopt en er wat tandvlees zichtbaar wordt.. Dat maakt Camiel Camiel, het figuur dat hee biertje! kan roepen zonder dat het 'm geld kostquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Camiel knokt er ten minste voor. Bij praktisch ieder onderwerp gaat hij er ongelooflijk hard voor knokken.![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G7ONT9RRquote:Berlusconi vindt buitenlandse journalisten ,,prutsers''
De correspondenten van buitenlandse media in Italië zijn benedenmaats en leveren meestal knoeiwerk. Dat zegde de Italiaanse premier Silvio Berlusconi maandag in een reactie op kritische beschouwingen over zijn beleid.
Tijdens de verkiezingscampagne in de aanloop naar zijn eerste premierschap zei Berlusconi ooit dat journalisten ,,bijna allemaal communisten'' zijn. Nu voert hij campagne voor de parlementsverkiezingen in april.
Pak aan, Clairy!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef zakjapannertje het volgende:
laatste nieuws uit Italie:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G7ONT9RR
Godgloeiende kut takke tyfus Jezus naait Maria in dr reet, ken ik gaan zoeken naar dat plaatjequote:
Das wel poepzooi, maar ik heb nog een bijna origineel kunnen vinden.quote:
Ik heb dus wel de avatars van du_ke en mutant maar godver niet die van mezelfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Das wel poepzooi, maar ik heb nog een bijna origineel kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb dus wel de avatars van du_ke en mutant maar godver niet die van mezelf![]()
Das Bunny Luvquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die's ook wel aardig.
ik heb ze verder van niemand.
Ja, maar die ken je niet meer afzetten voorlopigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef Tafkahs het volgende:
hehehe, hee DH, reageer eens op je mail, ik heb wat vragen. (Doe morgen maar, ik heb nu eigenlijk geen zin meer in een blauwe pet)
Nee, slijmerds genoeg ineensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar die ken je niet meer afzetten voorlopig
Mij zal je niet zien slijmen, behalve dan bij een bunny flickquote:
jij kijkt ook pas echt als het in feedback staat ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Drugshond het volgende:
ff kijken... naar mail dus..
Ik ben ff flink in [NWS} aan het puinruimen geweest.. ik ben nu ook niet meer blauw..
I know, je hebt me alleen al 2x gefeliciteerd geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mij zal je niet zien slijmen, behalve dan bij een bunny flick
Dat moet toch als goed verliezer. Anders gaat men nog denken dat ik je niet meer mag ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
I know, je hebt me alleen al 2x gefeliciteerd geloof ik.
Daarom ook 100 keer gevaarlijkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Alleen dan met een gezicht dat er 100x beter uitziet.
Ja ja ja, ik heb toch al iets over ogen en gooien gezegd. Ik denk dat je wel een goede zou zijn trouwensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat moet toch als goed verliezer. Anders gaat men nog denken dat ik je niet meer mag ofzo![]()
Hee, jij hoeft niet te slijmen, je heb niet een borstenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik heb toch al iets over ogen en gooien gezegd. Ik denk dat je wel een goede zou zijn trouwens
Of een topic report...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
jij kijkt ook pas echt als het in feedback staat ?
*Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaauuauauauuuuuuuuuuuurpquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, jij hoeft niet te slijmen, je heb niet een borsten
Argh, overzicht, daar moet ik eens aan werken..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of een topic report...![]()
Zonder [NWS-FB] doe ik vrij weinig.. mensen moeten maar eens leren dat ik niet overal en nergens kan zijn. FB en TR zijn er niet voor niks.
Heb je een kaartje? Anders kom je er niet inquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Harry mod.
Gefeliciteerd.
Ik voel me een buitenbeentje tussen al dat blauw.
Nu al steralluresquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
Heb je een kaartje? Anders kom je er niet in
http://expliciet.nl/quote:Open brief van Okay Pala aan de groep Wilders
Nederland, 02-02-2006
Aan de groep Wilders,
Uw groep heeft de kans gegrepen en gebruik gemaakt van een gebeurtenis om een goedkoop politiek gewin te realiseren, en stemmen terug te winnen die het had verloren. Wij zien u de Moslims uitdagen, prenten publiceren waar ieder weldenkend mens het eens is over haar hoogst provocerende en beledigend karakter. Wat heeft u hiertoe gedreven? Is het de liefde om in de schijnwerpers te staan, of is het opportunisme?
Hoezeer u beweert deze smerige prenten gepubliceerd te hebben uit vrees de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten. Wij weten zeker dat u heeft gehandeld uit haat tegen Islam en de Moslims, met als doel Islam en de Moslims te lasteren.
Als u daadwerkelijk een helder en correct begrip heeft over “vrijheid” waar u over raaskalt, waarom heeft u de gevoelens van miljoenen Moslims gekwetst? En als u gerekend wordt tot de denkers onder de intellectuelen, waarom heeft u deze prenten gepubliceerd en hiermee een miljoen Moslims gelasterd die volgens u opgericht en integreert zouden moeten worden.
Wij hebben uw commentaar op de gebeurtenissen in de wereld ten gevolgen van deze prenten gelezen, en zijn dan ook niet verbaasd over het lage niveau en de oppervlakkige visie waarmee u gezegend bent. Waar wij ons echter wel over verbazen is hoe figuren zoals u stoelen in het parlement bezet houden.
Hoe kunnen figuren zoals u regenten en politici zijn die met hun dwaasheid het land naar onrust leiden, en haat tussen de onderdanen zaaien?
Zoals gewoonlijk verbindt u de gebeurtenissen met het Islamitische fundamentalisme, en beschouwt u het verbod op het afbeelden van de profeet vrede zijn met hem als enkel de visie van de zogenaamde fundamentalisten. En wij zeggen u, weer heeft u uw onwetendheid over de Islam en de Moslims duidelijk getoond. Want het verbod op het afbeelden van de profeet vrede zij met Hem, is iets waar geen enkele onenigheid over bestaat onder de Moslims, en is niet enkel specifiek aan de zogenaamde fundamentalisten onder hen.
En de door u uitgekraamde onzin, is een verwijzing naar de werkelijke reden achter uw handelen, namelijk het vervormen van de kwestie, en deze presenteren als zijnde een strijd tussen het Islamitische fundamentalisme en de Europese moderniteit die vertegenwoordigd wordt in de zogenaamde vrijheid.
En wij delen u bij dezen mede dat het verdedigen en het opkomen voor de profeet Mohammed, vrede zij met Hem, een plicht is voor alle Moslims, niet enkel de fundamentalisten. En weet dat de belediging van de profeet Mohammed vrede zij met Hem, een belediging is gericht tot alle Moslims, zowel tot die als fundamentalist worden aangeduid, als tot degenen die als gematigd worden gekenmerkt.
En helaas beschikken de Moslims (nog) niet over een krachtige staat, de Rechtgeleide Khilafah Staat, die u uw misdaad en de ernst van uw handelen aantoont. Echter, de wil en passie in de harten van Moslims hun profeet te verdedigen blijft.
En wij eisen namens de Moslims in dit land van u het verwijderen van de lasterende prenten en dat u openlijk en publiekelijk uw excuses aanbiedt.
Wij eisen dit, opdat u gewaarschuwd bent dat u een miljoen Moslims heeft gelasterd die in dit land verblijven, en u haat zaait onder de burgers.
Okay Pala,
Lidvertegenwoordiger van Hizb ut-Tahrir in Nederland
quote:3/13/2001 - JOHN SAID: The "machine" with the energy to do it will come on-line very soon. The "method" for doing it has already been "mostly" perfected in the Z machine at the National lab in New Mexico.
3/2001 - JOHN SAID: (before I leave) ...we didn't even get a chance to talk about the Z-Machine.
klikklikquote:WELCOME TO MARS EXPRESS: ONLY A THREE HOUR TRIP
AN EXTRAORDINARY "hyperspace" engine that could make interstellar space travel a reality by flying into other dimensions is being investigated by the United States government.
The hypothetical device, which has been outlined in principle but is based on a controversial theory about the fabric of the universe, could potentially allow a spacecraft to travel to Mars in three hours and journey to a star 11 light years away in just 80 days, according to a report in today's New Scientist magazine.
The US air force has expressed an interest in the idea and scientists working for the American Department of Energy - which has a device known as the Z Machine that could generate the kind of magnetic fields required to drive the engine - say they may carry out a test if the theory withstands further scrutiny.
Ik zat al te denken waar ik hem moest plaatsen, maar ze hebben daar sowieso nogal een Verdonk-regering.quote:
http://www.mopo.de/2006/2(...)izenz_zum_duzen.htmlquote:08.02.2006 BEAMTENBELEIDIGUNG
Dieter hat die Lizenz zum Duzen
Wenn Bohlen »Du« zu Beamten sagt, ist das nur unhöflich
THOMAS HIRSCHBIEGEL
Duzen Sie mal einfach so `nen Polizisten. Kostet Sie glatt 500 Euro. Doch der Dieter, der darfs: Das Hamburger Landgericht hat Dieter Bohlen in einem Verfahren wegen Beamtenbeleidigung hochoffiziell eine Lizenz zum Duzen ausgestellt. Begründung: Ja, der Dieter, der duzt doch einfach jeden.
Angefangen hatte alles am 18. April 2005 an der Lilienstraße in der City: Dieter Bohlen parkt mit seinem BMW Z8, einem fetten 400 PS-Geschoss, frech auf dem Gehweg und plauscht mit einem Kumpel im Porsche. Tritt Schutzmann Ralf Sch. dazu und bittet den Promi freundlich, seinen Sportwagen korrekt zu parken. Der Dieter daraufhin: "Ey, Meister, nun mal nicht so kleinlich. Jedes Jahr zahle ich euch zehn Millionen Euro Steuern." Diese Ansage beeindruckte den Ordnungshüter nun gar nicht, er drohte mit dem Autoknast. Da wurde Bohlen ungemütlich.
Der Polizist will folgenden bösen Spruch gehört haben: "Wenn dich das aufgeilt, kannst du dir darauf einen runterholen." Der Beamte erstattete Anzeige. Zwei Zeugen bestätigten den fiesen Spruch später aber nicht, wollen nur gehört haben: "Wenn dir das Spaß macht, musst du das wohl tun." Auch eine vom Polizisten wahrgenommene obszöne Handbewegung hatten die Zeugen nicht bemerkt. Blieb also nur das Duzen. Nach üblicher Rechtsprechung gilt das als Beleidigung. Die Hamburger Staatsanwaltschaft beantragte deshalb beim Amtsgericht einen Strafbefehl.
Die Summe ist geheim. Nach MOPO-Informationen lag sie bei bei mehr als 20000 Euro, weil der Dieter ja ganz gut verdient. Doch der Amtsrichter weigerte sich, den Strafbefehl auszustellen, weil Dieter Bohlen eben jeden duzt. Die Staatsanwälte beschwerten sich beim Landgericht. Die Große Strafkammer 3 entschied daraufhin: "Das Duzen des Polizeibeamten ist unter Berücksichtigung des Umstands, dass Herr Bohlen augenscheinlich ein gleiches Verhalten bei öffentlichen Auftritten an den Tag legt und das Duzen zu seinen normalen Umgangsformen gehört, nur als Unhöflichkeit ohne ehrverletzenden Inhalt zu werten."
Die Richter fanden, das Duzen sei lediglich als "eine Missachtung oder Nichtachtung seinem Gegenüber zu werten". Voilá! Deutschlands erste richterliche Lizenz zum Duzen. Da hat der Dieter tatsächlich Justizgeschichte geschrieben.
Info:
WAS BELEIDIGUNGEN KOSTEN
Holzkopf 750 Euro
Blöde Kuh 300 Euro
Vogel zeigen 750 Euro
Du Wichser 1000 Euro
Trottel in Uniform 1500 Euro
Ihnen hat wohl die Sonne das Hirn verbrannt 600 Euro
Das ist doch die größte Sauerei, ihr seid doch alle große Arschlöcher 1500 Euro
Ihr armen Schweine, ihr habt doch eine Mattscheibe 350 Euro
Bullenschwein und ausgestreckter Mittelfinger 1000 Euro
Blödes Weib 500 Euro
Das Nettoeinkommen zählt Geldstrafen für Beamtenbeleidigungen werden vor Gericht nach Tagessätzen der Angeklagten berechnet. 30 Tagessätze sind ein Nettoeinkommen. Nachfolgend einige Urteile aus deutschen Gerichtssälen
(MOPO vom 08.02.2006 / SEITE 8-9)
quote:Kamer eist aanpak koopkrachteffecten zorgstelsel
ANP
DEN HAAG - Het kabinet moet volgens een meerderheid van de Tweede Kamer meer doen om negatieve effecten van het nieuwe zorgstelsel op de koopkracht weg te nemen. De regeringspartijen VVD en D66 en de linkse oppositie willen dat staatssecretaris Wijn van Financiën ervoor zorgt dat gepensioneerden nog dit jaar hun te veel betaalde premie voor de ziektekostenverzekering terugkrijgen.
De Tweede Kamer heeft woensdag na aandringen van de SP-Kamerlid De Wit een overleg met minister De Geus van Sociale Zaken over de inkomenseffecten van overheidsmaatregelen en dan vooral van het nieuwe zorgstelsel. Volgens de linkse oppositie gaan in tegenstelling tot wat het kabinet heeft beloofd, de meeste mensen erop achteruit.
De VVD pleit niet voor koopkrachtreparatie. Maar vice-fractievoorzitter De Vries van de liberalen vindt het te gek voor woorden dat Wijn tot nu toe volhoudt dat gepensioneerden de te hoge kosten voor de zorgverzekering niet eerder dan in 2007 kunnen terugkrijgen. ‘Het maakt me niet hoe het geregeld wordt, desnoods met de voorlopige teruggaaf, maar mensen moeten nog dit jaar de te veel betaalde premie terugkrijgen. De Belastingdienst wil toch te boek staan als een servicegerichte organisatie?’ aldus De Vries.
De vakbeweging trok al eerder aan de bel voor deze groep AOW'ers die een aanvullend pensioen ontvangen van meerdere instanties, bijvoorbeeld door verschillende dienstverbanden. Zij betalen over elke uitkering premie. Door deze systematiek wordt bij deze groep bij een jaarinkomen boven de 30.015 euro door de fiscus te veel geld ingehouden.
Verder wil de VVD dat minister Remkes van Binnenlandse Zaken die formeel werkgever is van de rijksambtenaren, de CAO-afspraak over tegemoetkoming op de ziektekosten uit de eindejaarsuitkering haalt. ‘Het gaat om een bedrag van gemiddeld 450 euro waarop nu tot eind dit jaar gewacht moet worden. Het is veel praktischer om dat geld bijvoorbeeld al in maart uit te keren.’
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4746170quote:Frankrijk wil gif uit sloopschip terugnemen
Frankrijk is bereid het asbest terug te nemen dat vrijkomt bij de sloop van het vliegdekschip Clemenceau. Het is de bedoeling dat het schip wordt ontmanteld op een Indiase scheepssloperij. Maar de milieuorganisatie Greenpeace maakt zich zorgen over de grote hoeveelheid asbest en andere giftige stoffen die daarbij vrijkomen.
De Indiase regering moet nog besluiten of het schip in Indiase wateren wordt toegelaten. Dat besluit wordt volgende week maandag bekendgemaakt.
De scheepswerf in Alang, waar het sloopwerk moet worden gedaan, is overigens niet blij met het verzet van Greenpeace. De arbeiders zitten om werk verlegen.
[ bron ]quote:# A high percentage, perhaps the majority, of the 500-odd men now held at Guantanamo were not captured on any battlefield, let alone on "the battlefield in Afghanistan" (as Bush asserted) while "trying to kill American forces" (as McClellan claimed).
# Fewer than 20 percent of the Guantanamo detainees, the best available evidence suggests, have ever been Qaeda members.
# Many scores, and perhaps hundreds, of the detainees were not even Taliban foot soldiers, let alone Qaeda terrorists. They were innocent, wrongly seized noncombatants with no intention of joining the Qaeda campaign to murder Americans.
# The majority were not captured by U.S. forces but rather handed over by reward-seeking Pakistanis and Afghan warlords and by villagers of highly doubtful reliability.
Dat is wel erg simplistisch. Weliswaar zijn er fouten gemaakt in Versailles, maar daar staat tegenover dat het moeilijk anders gekunt had. Bovendien konden Clemenceau, Lloyd George en Wilson natuurlijk niet weten wat er zou volgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4746170
wie noemt zijn schip nou Clemenceau, 1 vd architecten van Versailles, de zaaier v. Nazi-Duitsland
Het middenveld spreekt. Maar die sprak natuurlijk al door niet met een frons naar alle gebeurtenissen te kijken.quote:’Extremisten brengen islam schade toe’
EINDHOVEN – Erg onder de indruk is imam Ahmed El Ouazzani niet van de Deense Mohammed-cartoons. „Commentaar van ongelovigen op welke religie dan ook, of het nu de islam is, de joodse godsdienst of de christelijke, nemen we niet serieus, want ze weten niet waarover ze praten. Over opmerkingen van mensen die religie haten hoeven we ons niet druk te maken, want die woorden hebben geen enkele betekenis.“. Toch bevreemdt het El Ouazzani dat in een hoogontwikkeld land als Denemarken mensen het nodig vinden om de de islamieten te beledigen. „Want door Mohammed gelijk te stellen met een terrorist zeg je dat alle moslims terroristen zijn.“ Ook de brief die door de organisatie Hizb ut-Tahrir (Partij van de Bevrijding) in Eindhoven en de Randstad is verspreid, vindt El Ouazzani grote onzin. „De brief is volgens mij van iemand die wel iets weet over de islam, maar zelf geen moslim is. De brief heeft duidelijk politieke bedoelingen.“
In de brief roept de naar de wereldheerschappij van de islam strevende organisatie ’namens één miljoen moslims in Nederland’ Kamerlid Wilders op om de gewraakte prenten van zijn internetsite te halen. „Maar die groep spreekt helemaal niet namens ons. Juist dit soort extremisten brengen de moslims nog meer schade toe dan niet-moslims.“
Over de vraag of een niet-beledigende tekening of schilderij van Mohammed wel zou zijn toegestaan, is de imam heel beslist.
„Het maakt geen enkel verschil. Er bestaat geen originele afbeelding van Mohammed. We weten niet hoe hij eruit heeft gezien en dus leidt elke afbeelding per definitie af van de essentie. Het gaat ons om zijn daden en gedrag. Alleen dat telt.“
quote:Opnieuw vertrouwelijke informatie op straat
Uitgegeven: 8 februari 2006 12:07
Laatst gewijzigd: 8 februari 2006 12:20
DEN HAAG - Er is opnieuw vertrouwelijke opsporingsinformatie in verkeerde handen gekomen. Eind vorige week zijn er namelijk twee incidenten geweest, waarbij vertrouwelijke informatie uit politieauto's is gestolen.
Dat heeft minister Remkes (Binnenlandse Zaken) woensdag gezegd in een overleg met de Tweede Kamer. Daar werd gesproken over diskettes met staatsgeheime informatie van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) die in handen van misdaadverslaggever Peter R. de Vries waren gekomen.
Volgens Remkes zijn de gestolen spullen van één inbraak weer boven water. Daarbij ging het om de diefstal uit een auto van het Korps landelijke politiediensten (KLPD), waar een tas met daarin een dienstpistool, pepperspray en een portofoon werd buitgemaakt. De politie vond deze spullen nog dezelfde avond terug en hield vervolgens twee verdachten aan.
Laptop
Het tweede incident betrof een auto van het politiekorps Rotterdam-Rijnmond. Daarvan werd de kofferbak opengebroken. Onbekenden haalden er vervolgens een laptop en een digitale agenda uit. Volgens Remkes zit er een pincode op de laptop en zijn de gegevens versleuteld. Deze buit is nog niet teruggevonden.
Na deze nieuwe incidenten heeft de bewindsman direct een brief naar de Raad van Hoofdcommissarissen en naar de Korpsbeheerders gestuurd. Daarin wijst hij "er nog eens op" dat medewerkers van de politie "geen laptop of wat dan ook mogen laten liggen". "Het moet in de genen zitten dat dit absoluut niet toelaatbaar is."
Verder meldt de bewindsman in de brief dat de korpsbeheerders verantwoordelijk zijn voor de beveiliging van politie-informatie en voor het wapenbeheer. "Dit moet zwaarder worden opgepakt", concludeert Remkes woensdag. Volgens hem is het nodig om een cultuuromslag te maken.
De vraag is of democratie en veto's wel lekker samengaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef RichardQuest het volgende:. Militairen beginnen een brein te ontwikkelen...eigenlijk zou het niet verkeerd zijn als militairen democratisch een missie kunnen veto'en.
Ligt eraan in welke context....quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
De vraag is of democratie en veto's wel lekker samengaan.
De juiste context.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context....
Doe's lekken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb wel een kater vanwege een nieuwsfeitje achter de schermen...
De context is dus de vraag of je een missie goed kunt uitvoeren als de meerderheid van de mensen die hun leven wagen tegen de missie is.quote:
Taknahs heeft POL onder zijn vleugels... niet ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
Doe's lekken.
Dat is nu in ieder geval niet het geval, heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De context is dus de vraag of je een missie goed kunt uitvoeren als de meerderheid van de mensen die hun leven wagen tegen de missie is.
Denk het ook niet, maar het maakt voor de discussie niks uit hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is nu in ieder geval niet het geval, heb ik het idee.
Nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar het maakt voor de discussie niks uit hoor.
Is hem verteld dat het maar een geintje was?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Taknahs heeft POL onder zijn vleugels... niet ik![]()
Maar die zal denk ik ook niet zo blij zijn met dit nieuws.
Nee, dat maakt voor de discussie niet uit.quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Maar wat vind je ervan om de militairen een veto te geven?
mwah, het was eigenlijk 1871 in het kwadraat, maar dan voor Duitsland, vooral omdat Frankrijk een veilige oostgrens wilde waar het verdrag deels in tegemoet kwam, wat wel begrijpelijk was, maar het was wel deels de oorzaak van de destabiliteit van Duitslandquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch. Weliswaar zijn er fouten gemaakt in Versailles, maar daar staat tegenover dat het moeilijk anders gekunt had. Bovendien konden Clemenceau, Lloyd George en Wilson natuurlijk niet weten wat er zou volgen.
proost dude, ik ben ook al ff bezig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zo die cursus zit er weer op, tijd om te bieren
Schuld van Yohen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is het rustig in de sc.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Taknahs heeft POL onder zijn vleugels... niet ik![]()
Maar die zal denk ik ook niet zo blij zijn met dit nieuws.
quote:Drugswet Italië aangescherpt
Rome, 8 febr. Vanaf vandaag zijn in Italië softdrugs gelijkgesteld aan harddrugs. Een joint roken is volgens de wet even strafbaar als heroïnegebruik. Op drugshandel en -smokkel staat voortaan een gevangenisstraf van zes tot twintig jaar en een boete tot 260.000 euro.
Door de wetswijziging worden vooral de sancties op softdrugsgebruik verzwaard. Wie met een kleine hoeveelheid cannabis voor eigen gebruik wordt aangehouden, loopt het risico dat zijn rijbewijs wordt ingenomen of dat zijn paspoort tijdelijk wordt ingetrokken. Dezelfde straffen die ook staan op het gebruik van harddrugs.
De wetswijziging is op het laatste moment toegevoegd aan een decreet dat een aantal zaken rond de Olympische Spelen regelt. Om zeker te zijn dat het voorstel zou worden aangenomen, verbond de regering gisteren de vertrouwensvraag aan de wet. Na afloop zei Ignazio la Russa van regeringspartij Alleanza Nazionale dat de maatregel „een ja voor het leven en een nee tegen drugs” is.
Terwijl het decreet werd aangenomen, staken buiten voor het parlementsgebouw 200 demonstranten en ook een parlementslid uit protest een joint op. De linkse oppositie heeft al aangekondigd de wet terug te draaien, als ze in april de verkiezingen wint.
Romano Prodi, uitdager van premier Silvio Berlusconi bij de verkiezingen, zei het in reactie onbegrijpelijk te vinden dat „er is gestemd over een drugsmaatregel binnen een tekst die verder geheel over de Olympische Spelen gaat”.
De minister van Volksgezondheid zal nu vaststellen wat een gebruikershoeveelheid is en wanneer sprake is van handel. Wie straks wegens drugsgebruik wordt veroordeeld tot een celstraf lager dan zes jaar, kan ook kiezen voor een afkickprogramma.
Berlusconi is daar wel handig in he? Hij pikt altijd de evenementen er uitquote:
Het einde is nabij.quote:KATHMANDU - Nepalezen bleken woensdag zoals verwacht nauwelijks belangstelling te hebben voor de omstreden lokale verkiezingen.
En voor diegene die geloofd in sprookjes. De maker heeft zich gek laten maken door de anti-Amerikaanse propaganda die rijkelijk vloeide tijdens de aanvang van de oorlog. Nee, er zijn vòòr de aanvang vd 2de golfoorlog en daarna dingen gebeurd die makkelijk een betere aanleiding hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.threeworldwars.com/
Voor de ware neuroot.
Op naar een schone, veilige samenleving met een vredig, godvrezend en braaf gezin als hoeksteen ervan.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op naar een schone, veilige samenleving met een vredig, godvrezend en braaf gezin als hoeksteen ervan.
Hai!quote:
Het gezin is het kleinste, maar meest kostbare deel van een staat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op naar een schone, veilige samenleving met een vredig, godvrezend en braaf gezin als hoeksteen ervan.
Dat zeker, dat zal ik ook nooit ontkennen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het gezin is het kleinste, maar meest kostbare deel van een staat.
Nee, ik heb besloten niet mee te doen aan die discussie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Iblardi het volgende:
[..]
![]()
Nog geen deense vlag in je plaatje?
Heel verstandig. Een rúst dat zoiets geeft, hè?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten niet mee te doen aan die discussie.
Best wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Heel verstandig. Een rúst dat zoiets geeft, hè?
So it goes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Best wel.
Ik discussierde op gegeven moment wel mee met die zaak-Taida versus mevrouw Verdonk in de Telegraaf. Maar ik kon van niemand een bron krijgen waaruit bleek dat Taida zelf een deel van die ¤7000,- premie had gehad. Toen ben ik er ook maar mee gestopt.
Dat nieuwsbericht zette overigens wel het schaamrood op mn kaken. Hoe kan je als minister nou nógmaals een rechter passeren?
Precies, en het is vrij lastig en complex allemaal. Haast geopolitiek.quote:
quote:Every so often someone will get all uppity and demand to know why anyone would think they have the right to judge anyone else.
Welcome to the Internet, you guys.
Aardig, aardig. Bedolven onder editiemateriaal. Ouwe going strong.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, en het is vrij lastig en complex allemaal. Haast geopolitiek.
Hoe is het verder met je?
Of, welcome to the real world, helaas.quote:
'k mag niet klagen. (dat mag dan niet, Theo Maassenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Aardig, aardig. Bedolven onder editiemateriaal. Ouwe going strong.
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |