abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:34:26 #1
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34823075
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34823156
Jofel topic
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
pi_34823165
Mooi, simpel, overzichtelijk,

Zo zie ik de OP's graag [14.gif]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:37:21 #4
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34823178
OP komt later wel, nu eerst weer leerlingen martelen.

:w
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34823213
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
OP komt later wel, nu eerst weer leerlingen martelen.

:w
Hoeft van mij niet hoor, ik pak gewoon die van de voorgaande er wel bij als ik iets wil zien
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34823243
Paradigmaverschuiving??? .
I´m back.
pi_34823293
Alweer een links-bash topic
pi_34823461
Vreemd eigenlijk dat mijn anti-linkse sentimenten nooit zo op de voorgrond getreden zijn op Fok!.
I´m back.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:47:20 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34823474
Bah, geslachtsdiscriminatie
quote:
Man wil geslachtloos staan ingeschreven

ENSCHEDE - Een inwoner van Enschede wil tot het hoogste rechtscollege, de Hoge Raad, procederen om als geslachtloos door het leven te kunnen gaan.

Het gerechtshof in Arnhem stelde eerder de gemeente Enschede in het gelijk die de persoon niet zo bij de burgerlijke stand wilde inschrijven.

Zijn advocaat C. Luttikhuis zei dinsdag dat de persoon als man is geboren, maar vervolgens een operatie heeft ondergaan om geslachtloos te worden.

De gemeente Enschede heeft gezegd dat het niet mogelijk is om zonder geslachtsaanduiding bij de burgerlijke stand te worden ingeschreven. Het kan alleen maar of als man of als vrouw.

Het hof in Arnhem gaf de gemeente daarin al in hoger beroep gelijk. Luttikhuis wil niet zeggen wanneer de Hoge Raad de zaak zal behandelen. Hij wil zijn cliënt zoveel mogelijk uit de wind houden omdat deze liever niet in de publiciteit treedt. (ANP)
pi_34823639
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mischien heeft hij in Nijmegen meer succes
pi_34823712
Pauw gister bij NOVA:

"Waarom zien we niet bij terroristische aanslagen allerlei moslims de straat op gaan om te demonstreren omdat die aanslagen hun geloof veel meer in diskrediet brengen en wel bij cartoons?"

.
pi_34823739
quote:
Nieuwe diersoorten op Nieuw-Guinea

LONDEN Een internationaal expeditieteam heeft in de jungle van het Indonesische deel van Nieuw-Guinea honderden nieuwe dier- en plantensoorten ontdekt. In het moeilijk begaanbare berggebied vonden ze ook uitgestorven gewaande dieren.

Aan de vier weken durende expeditie namen elf wetenschappers deel uit de VS, Indonesië en Australië. Ze vonden onder meer 20 nieuwe kikkersoorten, vier nieuwe vlinders en zeker vijf nieuwe palmsoorten. Ze zagen ook paradijsvogels met zes lijnen op de kop. Daarvan werd aangenomen dat ze uitgestorven waren.

Verder zagen ze een enorme rodondendron die mogelijk de grootste ter wereld is.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000F0060889.html

pi_34823763
Vier nieuwe vlinders? De boeken zullen herschreven moeten worden!
pi_34823768
Goedemorgen.
pi_34823798
quote:
Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.
pi_34823826
Echt revolutionair is het nooit, nee.

pi_34823865
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.
wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel anders
pi_34823946
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:59 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel anders
Hopelijk dan niet van die foto's van vlinders met een kopspeld door het lichaam.
pi_34824266
Geen dualisme in Amerika:
quote:
The White House has been twisting arms to ensure that no Republican member votes against President Bush in the Senate Judiciary Committee’s investigation of the administration's unauthorized wiretapping.

Congressional sources said Deputy Chief of Staff Karl Rove has threatened to blacklist any Republican who votes against the president. The sources said the blacklist would mean a halt in any White House political or financial support of senators running for re-election in November.
[ bron ]
pi_34824943
Helen:You know what happened to Nixon when he broke the law.

. Scott McClellan op z'n best... .
pi_34825034
ondernemer van de dag:
quote:
Siemens combineerde zijn ingenieurstalenten met zijn gevoel voor ondernemen om zijn firma Siemens uit te bouwen tot een multinational. Hij had van in het begin voor elk project een sterk internationale visie, wat een eventuele trage groei naar andere landen overbodig maakte. Hij vond dat gemotiveerde werknemers het succes van een bedrijf bepaalden. Een visie die toentertijd niet zo evident was. Hij introduceerde o.a. pensioenfondsen, 9 urige werkdagen en een deelname in de winst principe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werner_von_Siemens

pi_34825400
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:58:58 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34825565
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Monidique het volgende:
Helen:You know what happened to Nixon when he broke the law.

. Scott McClellan op z'n best... .
Ah, Amerika is in oorlog met haar eigen burgers.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:59:00 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34825566
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34825610
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.
Ik niet. Wel joods. Iedereen is een beetje joods van binnen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:02:06 #26
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34825672
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Iedereen is een beetje joods van binnen.
Plagiaat. Maar helaas heb ik geen IRC-logs hier.
pi_34825684
.
pi_34825712
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Ik heb dat gevoel maar afgeschaft, ik ben europeaan.
pi_34825877
Ich bin ein Berliner.
pi_34826581
Sletjes...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34826676
Er word wel eens gesproken over miljoenen hindoes, boeddhisten en andere "ongelovigen" die afgeslacht zouden zijn tijdens de islamitische verovering van het Indische subcontinent. Als ik op internet kijk, kom ik alleen maar hindoeïstische websites tegen en Wikipedia heeft weinig informatie over het aantal vermoorde slachtoffers. Er wordt gesproken over een vermindering van de bevolking over 200 jaar van tachtig miljoen zielen. Klopt dit en in hoeverre zijn deze doden te wijten aan religieuze vervolging of oorlogsgeweld?
pi_34827359
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Monidique het volgende:
Er word wel eens gesproken over miljoenen hindoes, boeddhisten en andere "ongelovigen" die afgeslacht zouden zijn tijdens de islamitische verovering van het Indische subcontinent. Als ik op internet kijk, kom ik alleen maar hindoeïstische websites tegen en Wikipedia heeft weinig informatie over het aantal vermoorde slachtoffers. Er wordt gesproken over een vermindering van de bevolking over 200 jaar van tachtig miljoen zielen. Klopt dit en in hoeverre zijn deze doden te wijten aan religieuze vervolging of oorlogsgeweld?
De vervolging onder de Boeddhisten is wel hevig geweest....kloosters vernietigd, monniken vermoord, etc. Op welke schaal, dat weet ik niet, maar in wezen werd het boeddhisme verjaagd. Hindoeisme werd veel minder als rivaliserende godsdienst beschouwd, geloof ik.
Veel van die Hindoeistische websites baseren zich op een uitspraak van een Belgisch historicus, als ik het wel heb.
pi_34827381
Gisternacht was op de BBC in een talkshow een aardig debat over het cartoongebeuren. De organisator van de demonstraties waar DrW dolblij foto's van liet zien was present en schoffeerde debater na debater, een vertegenwoordigster van een islamitische vrouwenorganisatie deed mee, een islamitische tory (vrouw) en een labour-vrouw en volgens mij eentje van BF (in ieder geval een anti-islamist)
Het was mooi om te zien dat de fundamentalist en de anti-islamist overduidelijk het probleem wilden kapen. De anti-islamist wilde heel graag de enige zijn die vrijheid van meningsuiting bepleitte en de fundamentalist noemde de andere islamitische deelnemers eigenlijk nep-moslims waren, maar helaas voor hem lieten ze zich daar niet voor uitmaken. Volgens mij is het moslim-zijn van andere mensen betwisten overigens ook verboden in de islam.
Maar goed, het middenveld, de overige deelnemers stonden sterk genoeg in hun voeten om dit onderwerp niet te laten kapen en ik vind het ook belangrijk dat we dat in Nederland niet zomaar laten gebeuren, hoewel je de Wildersjes en de Jahjahs als ziet glunderen van geluk.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34827436
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:59 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij is het moslim-zijn van andere mensen betwisten overigens ook verboden in de islam.
Net zoals zo'n beetje alles dat het nieuws haalt.
pi_34827485
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Net zoals zo'n beetje alles dat het nieuws haalt.
Ik begrijp dat dit een vrij ernstige vorm van blasfemie is; alleen God kan oordelen.
pi_34827505
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zoals geweld etc. Je begrijpt het toch wel?
pi_34827528
Ja, je ziet dat ook in Nederland de extremisten de kop weer vertrouwd opsteken. De AEL moet antisemitische plaatjes tonen en Geert Wilders moet als "steunbetuiging" en om de vrijheid van meningsuiting "te verdedigen" de plaatjes op zijn website zetten om de volgende dag verongelijkt aangifte te doen van bedreigingen. Het voorspelbare is zo knus.
pi_34827545
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zoals geweld etc. Je begrijpt het toch wel?
Eigenlijk zou het voor mij logischer zijn dat de islamitische wereld zou zeggen dat God wel over de cartoonist zal oordelen, eigenlijk ondermijnen ze nu Gods gezag.

Zie je overigens net zo goed bij het Christendom, laten we wel wezen. De SGP zou voor een echte Gristen de ware blasfemische partij moeten zijn. Zoals elke politieke partij die in naam van God denkt te handelen.
pi_34827605
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef Monidique het volgende:
Ja, je ziet dat ook in Nederland de extremisten de kop weer vertrouwd opsteken. De AEL moet antisemitische plaatjes tonen en Geert Wilders moet als "steunbetuiging" en om de vrijheid van meningsuiting "te verdedigen" de plaatjes op zijn website zetten om de volgende dag verongelijkt aangifte te doen van bedreigingen. Het voorspelbare is zo knus.
Maar laten we het middenveld niet vergeten, dat wil ik zeggen. Ik heb geen grote rellen gezien, weinig mensen die het willen escaleren, en als ze het al willen lukt het niet. Abou Jahjah en Wilders hebben 0 gezag, ze vertegenwoordigen een kroegje vol.

Net als die demonstratie in Engeland, een kroegje vol mensen die met hun mening wereldnieuws maken...
pi_34827628
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Maar laten we het middenveld niet vergeten, dat wil ik zeggen. Ik heb geen grote rellen gezien, weinig mensen die het willen escaleren, en als ze het al willen lukt het niet.
Mensen willen soms wat anders zien, is mijn ervaring inmiddels.
pi_34827680
Ja, ook in Turkije is het een handjevol mongolen. Ze verdienen niet meer aandacht dan de RBC-fanclub.
pi_34827752
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:10 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ook in Turkije is het een handjevol mongolen.
Ik bedoel dat ik soms het gevoel krijg dat mensen een grote beweging van islamitische fascisten wíllen zien. Als men pure speculatie zonder fundamenten geloofwaardig acht omdat je ook niet met stelligheid kunt zeggen dat de aarde om de zon draait, kennelijk, dan is er toch echt wel sprake van een wensbeeld.
pi_34827801
Sky News meldt priester neergeschoten in Turkije

Eigenaardige uitspraak van Pracissor, 't is een heel subcultuurtje, de Christian death metal. In Israel leeft de death metal ook nogal, schijnt.
pi_34827932
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik soms het gevoel krijg dat mensen een grote beweging van islamitische fascisten wíllen zien. Als men pure speculatie zonder fundamenten geloofwaardig acht omdat je ook niet met stelligheid kunt zeggen dat de aarde om de zon draait, kennelijk, dan is er toch echt wel sprake van een wensbeeld.
De twee uitersten vechten om de gunst van het middenveld.....in de Arabische wereld en in de VS lukt het ze ook vrij aardig maar de seculieren in Europa moeten weten dat deze strijd gaande is, het is niet het Westen tegen het (Midden-)Oosten maar de seculieren/gematigden/middenveld tegen de extremisten die elk middel (oorlog, terrorisme, martelen, Guantanamo) het doel vinden heiligen.

[ Bericht 7% gewijzigd door RichardQuest op 07-02-2006 14:25:53 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:21:52 #45
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34828024
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef Monidique het volgende:

Geert Wilders moet als "steunbetuiging" en om de vrijheid van meningsuiting "te verdedigen" de plaatjes op zijn website zetten om de volgende dag verongelijkt aangifte te doen van bedreigingen.
Ja, van wie zou hij dat nu hebben?
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:

Ik zou willen dat alle Europese media een dag wat afbeeldingen tonen van Mohammed. Niet om een anti-islamitische toon te slaan, nee, uit protest tegen islamitische leiders die geen weet hebben van onze democratische systemen en geen respect hebben voor vrijheid van meningsuiting of de meningsuiting van ongelovigen en als protest tegen Europese leiders die de afbeeldingen betreuren en blij zijn dat sommige media hun excuses hebben aangeboden. Niet anti-Islam, maar pro-vrijheid.
pi_34828059
.
I´m back.
pi_34828159
Ghehe, schrikreactie?
pi_34828177
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Monidique het volgende:
wikipedia heeft het niet over doden volgens mij maar over bekeerlingen van hindoegeloof naar moslimgeloof, die 80 miljoen, in het jaar 1500 bv. had huidig India ook 'maar' een bevolking van 110 miljoen (wel meer dan China toen en bijna twee keer zo veel als Europa toen)
pi_34828210
Overigens lijkt me evident dat de extremistjes aan beide zijden garen spinnen bij dit evenement, wat me nog wel even van het hart moet is die verontwaardiging omtrent Jahjah's Holocaustontkenningscartoontjes van bepaalde eerbiedwaardige eminenties alhier. Voor ongeveer de helft van Fok! staat de Holocaust ook helemaal niet vast, is een (s)links taboe, een religie. Niet zelden ook de helft die voor verdere polarisatie is, dus wat dat betreft een eigenaardige symmetrie, maar zeker niet iets om Jahjah bijv. een nog grotere demagoog te vinden als Wildersje..
I´m back.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:29:26 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34828257
kunnen we ff on topic blijven heren!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:30:22 #51
66825 Reya
Fier Wallon
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:31:15 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34828308
quote:
ik ben alvast aan het warmlopen
pi_34828312
quote:
Hij was al verdacht afwezig.
I´m back.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:31:20 #54
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34828314
quote:
Zo te lezen en ik mod af.
pi_34828325
Edit, ik ga vrolijk meedoen.

Gefeliciteerd, Tafkhash, do your job.

[ Bericht 26% gewijzigd door RichardQuest op 07-02-2006 14:43:43 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:34:22 #56
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34828394
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zo te lezen en ik mod af.
Je bent tenminste niet omstreden, anders hadden ze meteen wel aan je gedacht
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:35:36 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34828431
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat uitgebreider:
quote:
Geslachtloze Enschedeër wil als onzijdig door het leven
'Het' mag niet
door Bert Huisjes
ENSCHEDE - Al jaren is ’HET’ met de gemeente Enschede in conflict, omdat hij niet als man of vrouw ingeschreven wil staan. ’Het’ werd geboren als jongen, maar liet zich ombouwen tot vrouw. Maar ook dat voldeed niet bij ’het’ en daarop volgde een nieuwe operatie.

De inwoner van Enschede gaat nu door het leven als ’het’, en eist sindsdien dat de gemeente doorhaalt dat hij vrouw is. Maar de ambtenaren mogen zijn geslacht niet veranderen in ’man’. ’Het’ wil op zijn rijbewijs, paspoort en in de burgerlijke stand vermeld staan als onzijdig.

Keuze
Volgens woordvoerder Roelink van de gemeente is dat onmogelijk. „Wat die meneer of mevrouw, of hoe je het ook moet noemen, wil, kan gewoon niet. We kennen maar twee soorten mensen, mannen en vrouwen. Daar moet een keuze uit worden gemaakt. De wet voorziet er gewoon niet in.” ’Het’ liet het er echter niet bij zitten en nam een advocaat in de arm en spande een rechtszaak aan. Bij de rechtbank in Almelo werd de eis afgewezen, en vorig jaar november verloor ’het’ opnieuw bij het hof in Arnhem. Toch geeft ’het’ het niet op. Binnenkort volgt een procedure bij de Hoge Raad. De advocaat Paul Luttikhuis staat de ex-man é n ex-vrouw al vanaf het eerste uur bij. Hij zegt: „Ik heb van mijn clië nt weinig ruimte gekregen om hier iets over te zeggen. ’Het’ wil niet met naam of leeftijd bekend worden, maar vindt dit wel zo belangrijk dat het bereid is het op het hoogste niveau uit te vechten.”

Volgens Luttikhuis is de zaak uniek. „Over geslachtsverandering is al veel jurisprudentie. Maar mijn cliënt wil juist niet als man of vrouw worden ingedeeld, omdat het geen van beiden is. Elk mens heeft er recht op dat de overheid zijn identiteit erkent. En dat gebeurt in dit geval niet. Het gaat puur om erkenning.”

Wetboek
De advocaat bestrijdt dat de wet geen mogelijkheden biedt, zoals de gemeente Enschede zegt. „In ons land worden elk jaar kindertjes geboren, waarvan niet is vast te stellen welk geslacht zij hebben. De wet houdt daar rekening mee. In het burgerlijk wetboek, artikel 19b, is geregeld dat deze kinderen voorlopig als onzijdig worden geadministreerd.”

„Binnen drie maanden moeten de ouders dan aangeven wat het is, maar als het ook dan nog niet bekend is, blijft die aantekening staan. Dat is wat mijn cliënt dus ook wil. Want hoe hij zo geworden is, maakt in principe niet uit. Hij is en voelt zich geen man en vrouw.”

De laatste hoop van ’het’ is nu gericht op een oordeel van de Hoge Raad, waar een verzoek om cassatie is ingediend.

Advocaat Luttikhuis denkt dat hij met een beroep op de mensenrechten de zaak moet kunnen winnen voor ’het’. „Er is al veel geschreven over de rechten van geslachtloze mensen, onder meer in de V.S. Ook in ons land moet er nu duidelijkheid over komen.”

De gemeente Enschede zegt het oordeel met een gerust hart af te wachten. „De rechtbank en het hof hebben ons eerder al in het gelijk gesteld”, zegt woordvoerder Roelink. „Als de wetgever vindt dat wij deze meneer, mevrouw of hoe het ook te noemen, als onzijdig moet worden ingeschreven moet de wet worden gewijzigd. Dat is niet aan ons. Tot het zover is, is er alleen de keuze tussen man of vrouw.”
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:35:54 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34828440
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Je bent tenminste niet omstreden, anders hadden ze meteen wel aan je gedacht
Zo zal ik het maar opvatten.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:41:54 #59
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34828637
quote:
Feli.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_34828758
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, van wie zou hij dat nu hebben?
[..]
Ik heb het over de uiterst voorspelbare reactie van Wilders die alleen maar is om waar het Wilders altijd om draait: anti-Islam.
pi_34828924
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat uitgebreider:
[..]
Geachte heer/mevrouw schrijf ik altijd al.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:51:06 #62
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34828955
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Geachte heer/mevrouw schrijf ik altijd al.
Ja, dat klopt dan dus niet meer, het is geen van beide, niet en/of.
pi_34828966
Geacht ding.
pi_34829000
Leuke reacties daar bij de Telegraaf trouwens. Een kleine greep:
quote:
En daar houden ambtenaren zich nu mee bezig.
quote:
Is hier dan niets meer heilig
quote:
In een dwangbuis en opsluiten die gek.
En natuurlijk, hoe kan hij ook utiblijven:
quote:
mag/moet niet gekker worden
pi_34829012
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:51 schreef Monidique het volgende:
Geacht ding.
Jij daar.
pi_34829053
'Overtuigend betoogd', dat vind ik altijd zo leuk om te plaatsen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:54:36 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34829063
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
Leuke reacties daar bij de Telegraaf trouwens. Een kleine greep:
[..]

[..]

[..]

En natuurlijk, hoe kan hij ook utiblijven:
[..]

Wat anders, waarom wordt uberhaupt het geslacht geregistreerd bij de gemeente?
pi_34829098
Ik zit al een tijdje te denken om Monidique's Gids Tot Succesvol Zuigen te schrijven.
pi_34829208
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemeentes gewoon willen weten hoe hun durp er demografisch uitziet, maar gaat dat mens bij elke gelegenheid zitten zeuren dat er geen hokje is aan te kruisen voor hem? Toch wel zielig hoor.
pi_34829246
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

misschien te maken met de dienstplicht ooit?
pi_34829694
Chuck Norris en wie?

Dit wordt een hit .
pi_34830290
Afghanistan, :

pi_34830327
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:33 schreef Monidique het volgende:
Afghanistan, :

[afbeelding]
"Angry mobs"?
pi_34830352
quote:
Afghanistan, :

[afbeelding]
Robijn?
pi_34830429
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

"Angry mobs"?
.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:38:34 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34830474
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat de gemeentes gewoon willen weten hoe hun durp er demografisch uitziet, maar gaat dat mens bij elke gelegenheid zitten zeuren dat er geen hokje is aan te kruisen voor hem? Toch wel zielig hoor.
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
misschien te maken met de dienstplicht ooit?
En ja, er is een topic: Afschaffing geslachtsregistratie, eens - oneens.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:51:42 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34830938
quote:
Afghanistan, :

[afbeelding]
van teveel polygonen gaat je PC raar doen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:52:25 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34830970
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

van teveel polygonen gaat je PC raar doen
Waarom zijn al m'n usericons weg Was er geen backup ofzo?
pi_34831057
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Eigenlijk zou het voor mij logischer zijn dat de islamitische wereld zou zeggen dat God wel over de cartoonist zal oordelen, eigenlijk ondermijnen ze nu Gods gezag.

Zie je overigens net zo goed bij het Christendom, laten we wel wezen. De SGP zou voor een echte Gristen de ware blasfemische partij moeten zijn. Zoals elke politieke partij die in naam van God denkt te handelen.
Vergeet de KKK en de vermoorde abortusartsen niet. Da's meer op een lijn.
pi_34831253
. Al-Tawheed.
pi_34831288
"...de cartoons zijn hoogst kwetsend voor moslims en stellen daardoor de openbare orde in gevaar..."

...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:03:43 #83
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34831385
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nou dat kan toch niet meer .
Zeker z'n dochter.
pi_34831424
TAFKAHS?
pi_34831435
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zeker z'n dochter.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:06:20 #86
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34831485
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die gelooft niet in de evolutietheorie, maar in Intelligent Design (r) (c) (tm), dat zie je zo.
pi_34831649
http://www.threeworldwars.com/

Voor de ware neuroot.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:14:07 #89
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34831778
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:

Voor de ware neuroot.
En de Lords of War?
pi_34831822
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En de Lord's of War?
Je bedoelt de Lords of War? Die taalfout pijnigt mij tot diep in mijn ziel.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:16:43 #91
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34831859
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je bedoelt de Lords of War? Die taalfout pijnigt mij tot diep in mijn ziel.
Insgelijks, mijn kompaan. Het was een ware mix van grammatica.
pi_34831959
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34831989
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:20 schreef Tafkahs het volgende:
Ghehe, voor hoe lang?
pi_34832022
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ghehe, voor hoe lang?
Tot het me verveelt, ik schat tot een uur of 6
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:23:54 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34832062
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Tot het me verveelt, ik schat tot een uur of 6
Geen juiste motivatie voor het team.
Geen comptenties.

Ban.

pi_34832078
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij was al verdacht afwezig.
je had er bij moeten zijn
pi_34832217
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

He Harry, zorg eens dat ik in TRU weer wat oren kan wassen.
pi_34832236
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

nou, gefeliciteerd dan maar he
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:30:40 #100
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34832272
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

He Harry, zorg eens dat ik in TRU weer wat oren kan wassen.
Ja hallo, ik heb al genoeg Yvonne gezien voor de rest van de week
pi_34832288
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja hallo, ik heb al genoeg Yvonne gezien voor de rest van de week
Heb je moeten likken
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:31:30 #102
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34832297
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

nou, gefeliciteerd dan maar he
dank je DoG. Ik kan je vertellen dat je hoge ogen hebt gegooid. De volgende ronde is zeker voor jou.
pi_34832299
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
Ondertussen heeft ze wel meer mensen een generaal pardon gegeven dan ooit .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:31:38 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34832302
Hij is blauw, en gelijk reageert ie al niet meer op mij.
pi_34832441
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef pberends het volgende:

[..]

schuld van Pim
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:37:16 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34832481
quote:
Leers en Heideroosjes presenteren wietlied-cd

MAASTRICHT - Burgemeester Gerd Leers van Maastricht en de Limburgse punkband de Heideroosjes hebben dinsdag in Maastricht hun cd-singel 'Da's toch dope man!' gepresenteerd. De gezamenlijke protestsong geeft een kritische kijk op het huidige landelijke soft-drugsbeleid.

Burgemeester Leers roept op tot regulering van de wietteelt voor de gedoogde coffeeshops, om zo de illegale teelt en handel en de bijbehorende criminele circuits te kunnen aanpakken. Donderdag is er in de Tweede Kamer een hoorzitting over deze zogenoemde achterdeurproblematiek.

„Mijn naam is Gerd Leers, burgemeester van Maastricht”, rapt de burgervader op de cd. „Ik zeg: reguleer, dan kun je wetten maken en besparen we de samenleving vele dure knaken. Illegale kwekers hebben wij niet in de hand; verbieden helpt niet, er is geen wet tegen bestand”, zingt Leers op de singel, die gratis te downloaden is via de website van de Heideroosjes.

Leers gaat donderdag proberen minister Donner ervan te overtuigen dat Nederland voor een fundamentele keuze staat. Of erkennen dat we te veel uit de pas lopen in Europa en dan drugs maar helemaal verbieden. Of de teelt van wiet onder streng toezicht plaatsen en reguleren, aldus Leers dinsdag. Het huidige beleid voortzetten, noemde hij dinsdag „hypocriet”, mede omdat dit de criminaliteit in de hand werkt.

De singel moet Leers' ideeën onder een groot jeugdig publiek bekendmaken en daarmee de druk op de regering opvoeren, aldus de burgervader. De cd was overigens een idee van de Heideroosjes. „Burgemeester Leers noemt het softdrugsbeleid hypocriet, en daar zijn wij het mee eens”, zei zanger Marco Roelofs van de punkband dinsdag.

De band stuurde een mailtje naar de burgemeester en bood hem muzikale hulp aan. „Ik dacht: daar horen we nooit meer iets van. Maar tot onze verbazing mailde Leers binnen een uur terug en wilde hij graag praten.” Leers was enthousiast: „Een populaire band als de Heideroosjes is een fantastische partner om het probleem voor het voetlicht te brengen”, aldus de burgemeester.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:44:40 #107
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34832752
Ik heb een vraag over windowsblinds. Ik heb het geinstalleerd op zowel mijn laptop als op m'n desktop pc. En bij beide loop ik tegen het zelfde probleem aan. Wanneer ik op apply this skin klik, loopt het hele systeem vast. Mijn windowsclassic look komt weer te voorschijn en de startbalk loopt vast, hetzelfde geldt voor alle openstaande vensters.

Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt? Ik heb flink rondgezocht op internet (ook GoT) maar ik heb nergens dit probleem gezien.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34832867
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:44 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb een vraag over windowsblinds. Ik heb het geinstalleerd op zowel mijn laptop als op m'n desktop pc. En bij beide loop ik tegen het zelfde probleem aan. Wanneer ik op apply this skin klik, loopt het hele systeem vast. Mijn windowsclassic look komt weer te voorschijn en de startbalk loopt vast, hetzelfde geldt voor alle openstaande vensters.

Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt? Ik heb flink rondgezocht op internet (ook GoT) maar ik heb nergens dit probleem gezien.
Waarom zou je ueberhaubt Windhoos blinds willen gebruiken ?
pi_34832961
quote:
Kabinet blundert met campagne Verdonk

door Mohamed Rabbae

Tien miljoen euro mag minister Verdonk besteden om haar gezellige kant te laten zien en de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen te verbeteren. Dat is weggegooid geld. Buiten dit kabinet zijn genoeg mensen met gezag om dat te doen met meer kans op succes.De campagne waar minister Verdonk zo geheimzinnig over deed en waarvoor ze verplichtingen was aangegaan voordat de Tweede Kamer haar fiat had gegeven, is begonnen. Ongelooflijk maar waar: het gaat om een campagne om de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen te verbeteren en de binding in de samenleving te versterken.

Zelfs het kabinet ziet dat onze samenleving langs etnische lijnen diep verdeeld is en dat wij aankoersen op een frontale botsing als er geen wonder of koerswijziging plaatsvindt. De ervaringen in de landen om ons heen laten zien dat een samenleving vroeg of laat wordt geconfronteerd met reacties van groepen die in de hoek zijn gedrukt. In ons land hebben de allochtonen al sinds 1999 - het jaar waarin de multiculturele samenleving als 'drama' werd afgeschreven - dat gevoel. Sinds 11 september 2001 voelen moslims zich hier niet meer thuis. Velen hebben Nederland daarom verruild voor Turkije, Frankrijk, België of Engeland. Wie had dat ooit gedacht?

Harteloos
Aan het ontstaan van de diepe kloof in onze samenleving hebben een aantal moslimextremisten, rechtse politici, een aantal columnisten en niet te vergeten het kabinet zelf volop bijgedragen. In de afgelopen veertig jaar hebben wij geen kabinet gehad dat zo bewust polariseerde en allochtonen en moslims discrimineerde. Niet alleen qua toon maar zelfs in de wetgeving.

Het kabinet-Balkenende heeft - met steun van de Tweede Kamer - minister Verdonk de ruimte gegeven haar agressie jegens de allochtone gemeenschap de vrije loop te laten. Deze minister van 'wij en zij' ziet allochtonen vooral als vreemdelingen die desnoods met de knoet moeten worden gedisciplineerd en niet als burgers die ook rechten hebben. Voor 'hen' hoeft ze de Nederlandse grondwet noch de internationale verdragen in acht te nemen. Zelfs kleine kinderen van asielzoekers stopt ze harteloos in de gevangenis om ze uit te zetten. Zelfs na de tragische dood van elf mensen in de gevangenis bij Schiphol, had ze meer oog voor het personeel dan voor de omgekomen 'vreemdelingen'.

Tijdbom
Uitgerekend deze minister, die het maatschappelijke cement als betonrot uit de samenleving krabde, wordt door het kabinet belast met een campagne voor herstel van de verhoudingen. Het kabinet trekt tien miljoen euro uit om ons te laten zien dat mevrouw Verdonk ook gezellig kan zijn, terwijl er wordt bezuinigd op achterstandsbeleid in het onderwijs en inburgering. Een bestuurlijke misser! Dit is net zo iets als aan een pyromaan vragen om de door haarzelf gestichte brand te blussen. Totaal ongeloofwaardig! Terecht hebben scherpe geesten als cabaretier Najib Amhali en publicist Mohamed Benzakour geweigerd voor ambassadeur te spelen in Verdonks campagne.

Dit maakt duidelijk dat dit kabinet allerminst is doordrongen van de ernst van de spanningen in onze samenleving en de grote urgentie om deze tijdbom te ontmantelen. Verwaarlozing levert meer problemen op dan de kwakkelende economie. Om ons land uit de economische malaise te trekken, heeft premier Balkenende het Innovatieplatform in het leven geroepen. Maar de grootste uitdaging - een nieuw maatschappelijk en cultureel evenwicht opbouwen - laat hij over aan minister Verdonk. Dit getuigt van visie noch moed.

Buiten het kabinet zijn er voldoende mensen met meer gezag - denk aan Van Thijn, Dijkstal, Lubbers, Kok, Wijffels, Vonhoff of Van Mierlo - om de sociale cohesie te herstellen. Waarom wordt dit sociaal-politieke kapitaal niet ingezet om het land voor grote problemen te behoeden? Hier ligt een echte kans voor Balkenende!

En minister Verdonk? Die zou het land een grote dienst bewijzen als ze voortaan tot tien telt voordat zij haar mond open doet. Dat kost de belastingbetaler niets.

Mohamed Rabbae is oud-lid van de Tweede Kamer voor GroenLinks en tegenwoordig voorzitter van anti-discriminatiecomitè 'Genoeg is genoeg'.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=67155
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:52:52 #110
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34833018
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat nummer

Zulke ludieke acties zouden burgemeesters vaker moeten uithalen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:00:52 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34833292
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Een generaal pardon nog wel.
pi_34833344

Losers trouwens, die Roosjes.
pi_34833433

dinsdag 7 februari 2006 @ 17:06:08 #114
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34833444
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

Losers trouwens, die Roosjes.
Nee Gert is da man
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:07:28 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34833473
Zo, nog maar een artikeltje spammen.
quote:
CNV eist looncompensatie

UTRECHT (ANP) – Het CNV is geschrokken van de hoeveelheid leden die er op 1 januari op achteruit zijn gegaan. De vakcentrale eist daarom voor iedereen compensatie van het kabinet.

Dat heeft voorzitter R. Paas van het CNV dinsdag gezegd.

De afgelopen weken heeft de vakcentrale tijdens informatiebijeenkomsten zijn leden gevraagd naar hun loonstrookje. „Er is geen lijn in te ontdekken", aldus Paas. „De maatregelen en gevolgen van het kabinetsbeleid zijn zo individueel, dat je alleen maar door een generieke compensatiemaatregel kunt zorgen voor wat meer zoet naast het zuur.

Het CNV herhaalt zijn eis dat iedereen er minimaal 500 euro op vooruit moet gaan. De komende weken gaat de vakcentrale onderzoeken welke groepen het meest hebben ingeleverd. Blijft het beeld negatief, dan zullen de CNV–bonden tijdens CAO–onderhandelingen meer loon eisen.

De vakcentrale zal alleen afzien van een stevige looneis als het kabinet met geld over de brug komt. „We willen hoe dan ook dat het kabinet niet zomaar over de belangen van mensen met lagere inkomens heenstapt en het afdoet met een schouderophalen", aldus Paas.
pi_34833529
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee Gert is da man
Hmm, erger dan de Heideroosjes kan niet.
pi_34833629
Hoe oud is die Roelofs?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:14:53 #118
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34833692
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hmm, erger dan de Heideroosjes kan niet.
Maar de gitaar is wel goed, denk ik.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:15:40 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34833719
bijnaam: Co, Kanarie, Simpson (afhankelijk van haarkleur)

geboorte-datum: 19 juli 1974

31 dus
pi_34833760
6 MILFS in lesbo actie

Oh wat ben ik blij met het internet
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:20:23 #121
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34833857
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
6 MILFS in lesbo actie

Ja, wat een genot, 6 blote oma's.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:20:59 #122
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34833880
Communicatiefoutje.
pi_34833889
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
6 MILFS in lesbo actie

Drie lelijke vrouwen met boekenmandje.
pi_34833922
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, wat een genot, 6 blote oma's.
Ik ben al de hele dag misselijk, komt hij met z'n misverstanden.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:24:11 #125
93744 Finder_elf_towns
pi_34833987
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik ben al de hele dag misselijk, komt hij met z'n misverstanden.
hihi
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:24:38 #126
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34834000
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Waarom zou je ueberhaubt Windhoos blinds willen gebruiken ?
anders uiterlijk. S wat anders.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34834085
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef George-Butters het volgende:

[..]

anders uiterlijk. S wat anders.
Maar het is al zo'n brak systeem, waarom dan nog brakker maken. OK, het oppimpen is wel leuk maar toch
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:31:16 #128
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34835992
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Maar het is al zo'n brak systeem, waarom dan nog brakker maken. OK, het oppimpen is wel leuk maar toch
http://www.techzine.nl/tutorials/218

Dit werkt wel heel stabiel
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34836750
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:31 schreef George-Butters het volgende:

[..]

http://www.techzine.nl/tutorials/218

Dit werkt wel heel stabiel
Heb jij nou gesolliciteerd?
pi_34836852
Mag ik trouwens met alle eerbied zeggen dat Plato een evenwichtiger en tegelijkertijd kleurrijker persoonlijkheid bezit, en daarom uitermate ongeschikt zou zijn geweest voor een betrekking die kan worden opgesomd in ''likken naar boven en trappen naar beneden?''
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:04:42 #131
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34836939
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag ik trouwens met alle eerbied zeggen dat Plato een evenwichtiger en tegelijkertijd kleurrijker persoonlijkheid bezit, en daarom uitermate ongeschikt zou zijn geweest voor een betrekking die kan worden opgesomd in ''likken naar boven en trappen naar beneden?''
Coen
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:05:02 #132
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34836949
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Heb jij nou gesolliciteerd?
Tuurlijk niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:05:53 #133
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34836986
quote:
Hoe kan je mij nu een grijze muis noemen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:10:03 #134
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34837139
quote:
Daarom zal ik ook wel afgewezen zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_34837203
Harry is mod
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:12:37 #136
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34837245
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daarom zal ik ook wel afgewezen zijn.
Je zou gewoon 'onderbetaald' worden en je mening niet meer 'vrij' kunnen uitten.
Je zou tevens beticht kunnen worden van 'achterkamerpolitiek'.

Daarom is er besloten je niet tot MOD te maken.
pi_34837253
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoe kan je mij nu een grijze muis noemen?
Ik doelde op Harry, eikel.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:14:45 #138
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34837318
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je zou gewoon 'onderbetaald' worden en je mening niet meer 'vrij' kunnen uitten.
Je zou tevens beticht kunnen worden van 'achterkamerpolitiek'.

Daarom is er besloten je niet tot MOD te maken.
Het was dus pure achterkamertjespolitiek, als er vrije verkiezingen waren geweest dan was het misschien anders gelopen. Het wordt echt tijd dat die misstanden aan de kaak worden gesteld. Daarom kom ik binnenkort met het boek "De puinhopen van zes jaar Yvonne".
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:15:21 #139
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34837345
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik doelde op Harry, eikel.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34837377
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:

"De puinhopen van zes jaar Yvonne".

Best netjes, anders.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:16:43 #141
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34837391
ik keek net op MED, en het is inderdaad H.S. geworden

En dan kiezen ze niet chewie of DoG???

Dit riekt naar een voorkeursbehandeling.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34837888
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef George-Butters het volgende:
ik keek net op MED, en het is inderdaad H.S. geworden

En dan kiezen ze niet chewie of DoG???

Dit riekt naar een voorkeursbehandeling.
Ik had wel bier en andere drank om ze om te kopen, maar helaas kon ik me niet inhouden en was alles leeg bij de overdracht
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:30:34 #143
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34837925
't lijkt Groen Links wel
quote:
VVD-Kamerlid Fadime Örgü loog over drs-titel

Op verschillende websites, waaronder die van de VVD-fractie in de Tweede Kamer en op www.parlement.com, wordt gemeld dat de VVD-parlementariër doctorandus is. Ook in de Tweede Kamer hangt sinds 2003 een foto van Orgü waarop ze ten onrechte de academische titel voert. Volgens het Parlementair Documentatie Centrum (PDC), onderdeel van de Universiteit van Leiden dat de cv's van kamerleden op internet zet, krijgt ieder kamerlid elk jaar het nadrukkelijke verzoek hun gegevens op juistheid te controleren. Örgü staat daar al sinds haar
kandidaatstelling voor de VVD in 1998 ingeschreven als drs.

In werkelijkheid blijkt dat Fadime Örgü de lerarenopleiding Engels en Duits heeft gedaan aan de Hogeschool van Rotterdam. Op haar cv staat
dat zij Engels en Duits aan de Universiteit van Rotterdam heeft gestudeerd. Dit is echter niet mogelijk omdat deze universiteit geen Letterenfaculteit heeft. Enkele weken geleden heeft ze in Tilburg een post-HBO opleiding afgerond. Door de overgangssituatie in het
onderwijs naar het nieuwe bachelor en master systeem, heeft Örgü nog mogen kiezen tussen de drs. of master titel.

In het verleden raakten kamerleden zoals VVD-staatssecretaris van Defensie Charles Swietert (1982) en PvdA-Kamerlid Evan Rozenblad (1994) in opspraak wegens onjuistheden op hun cv. Zo noemde Swietert zich doctorandus hoewel hij nooit aan een universiteit was afgestudeerd.

Gemist: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=21376
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:32:37 #144
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838001
Als ik mensen op TV zie die geloven dat kanker kan verdwijnen door een handoplegging, denk ik:

'jep, er wordt te weinig geïnvesteerd in het onderwijs'

ben ik de enige?
pi_34838070
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef Yildiz het volgende:
Als ik mensen op TV zie die geloven dat kanker kan verdwijnen door een handoplegging, denk ik:

'jep, er wordt te weinig geïnvesteerd in het onderwijs'

ben ik de enige?
Ach, dan breng je die mensen een bepaalde manier van redeneren bij, die ze later toch weer verscjacheren. Al kan het natuurlijk gevaarlijk zijn als ze met zo''n geloof op zieken in gaan praten.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:34:33 #146
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838085
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef Yildiz het volgende:
't lijkt Groen Links wel
[..]
Volgens mij kon een post-HBO-opleiding nooit tot de titel doctorandus leiden.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:36:59 #147
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838191
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het was dus pure achterkamertjespolitiek, als er vrije verkiezingen waren geweest dan was het misschien anders gelopen. Het wordt echt tijd dat die misstanden aan de kaak worden gesteld. Daarom kom ik binnenkort met het boek "De puinhopen van zes jaar Yvonne".

En als je er dan een zooitje van maakt, zeg je gewoon:
quote:
Ik geef er niet om hoe mijn reputatie is, ik moet het land, euh, FOK! gewoon fixen. Ik dóe tenminste wat.
Ik verzon het trouwens gewoon hoor. >:O
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:37:30 #148
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34838204
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]

Best netjes, anders.
Het commentaar was niet van de lucht toen ik begon over onkostenvergoeding zoals extra drank en middelen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:38:52 #149
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34838264
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.
waarom eigenlijk niet?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:39:46 #150
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838301
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En als je er dan een zooitje van maakt, zeg je gewoon:
[..]

Ik verzon het trouwens gewoon hoor. >:O
Vervolgens word ik dan vermoord en wordt er daarna nog jarenlang gesproken over het gedachtegoed van Plato.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:41:04 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838361
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Volgens mij kon een post-HBO-opleiding nooit tot de titel doctorandus leiden.
Dit is em van vandaag:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02234

Ennnn de November 2004 versie, voor het geval dat

Een screenshot is daarbij wel overbodig, iedereen ziet er nu Drs. staan.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:41:16 #152
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838371
En in de tussentijd komen er dan allemaal relusers die zeggen dat ze een "lijntje met Plato" hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:41:22 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34838376
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Vervolgens word ik dan vermoord en wordt er daarna nog jarenlang gesproken over het gedachtegoed van Plato.
Nog immer waard zijn geest door de bossen van Hecademus
pi_34838423
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nog immer waard zijn geest door de bossen van Hecademus
Dit is al te pijnlijk.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:42:45 #155
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838438
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dit is em van vandaag:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02234

Ennnn de November 2004 versie, voor het geval dat

Een screenshot is daarbij wel overbodig, iedereen ziet er nu Drs. staan.
Volgens dat profiel is ze onlangs inderdaad afgestudeerd aan de universiteit van Tilburg, dan is ze dus wel doctorandus.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:45:12 #156
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838531
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

6 jaar later hangen er dan posters op de gemeenteraadsverkiezingenreclameborden, ofzo.
Met LijstPlato.

En, en en, je zal fans krijgen die voor je zullen schrijven in de Metro, en er zullen mensen beweren dat ze een 'lijntje' met je hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:46:53 #157
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838605
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Volgens dat profiel is ze onlangs inderdaad afgestudeerd aan de universiteit van Tilburg, dan is ze dus wel doctorandus.
Dat kán echter ook een post-HBO zijn. Volgens mij geven universiteiten dat ook wel eens.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:46:56 #158
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838608
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

6 jaar later hangen er dan posters op de gemeenteraadsverkiezingenreclameborden, ofzo.
Met LijstPlato.

En die lui beweren dan allemaal dat ik het zo gewild zou hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:47:32 #159
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838628
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En die lui beweren dan allemaal dat ik het zo gewild zou hebben.
Kan je nu alvast verklaren dat je dat niet wilt?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:47:54 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838643
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat kán echter ook een post-HBO zijn. Volgens mij geven universiteiten dat ook wel eens.
Ze zal wel de nodige vrijstellingen gehad hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:48:00 #161
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34838649
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dit is al te pijnlijk.
mens, ga koken!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:49:00 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34838690
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Kan je nu alvast verklaren dat je dat niet wilt?
Nee natuurlijk niet, het is juist gaaf dat allerlei schooiers beweren dat ze mij vertegenwoordigen en dat FOK met mij niet zo'n chaos geworden zou zijn.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:49:42 #163
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838723
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, het is juist gaaf dat allerlei schooiers beweren dat ze mij vertegenwoordigen en dat FOK met mij niet zo'n chaos geworden zou zijn.
pi_34838744
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dittrich was best een sterke debater.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:54:23 #165
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838935
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
yvonne, kan ik hierbij wegens studieredenen een algemene verbanning van een maand aanvragen, of moet dat via andere weg?
Post een tubgirl.jpg
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:55:24 #166
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34838974
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef R_ON het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dittrich was best een sterke debater.
'Als je TV kijkt, zie je ook niet wat er van binnen gebeurt.'
pi_34839006
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Post een tubgirl.jpg
[14.gif]
pi_34839071
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

'Als je TV kijkt, zie je ook niet wat er van binnen gebeurt.'
?
Maybe
pi_34839119
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

??????????????????? ????????????????????? ?????????????????????????
Maybe
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:00:04 #170
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34839138
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[14.gif]
Wat staat er op het programma, Jehan?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:00:22 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34839148
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:58 schreef R_ON het volgende:

[..]

?
Ik had het er eerder met Tafkahs over. Hoe zit dat nou met die minster Bot, Condi Rice, en die bewezen CIA-vluchten gecombineerd met die vermeende CIA gevangenissen?

Eerst kwamen we er als europa achter, iedereen was t ineens zat, Bot wou zelfs de missie in Afghanistan niet door laten gaan. Toen kwam Rice langs en minister Bot zei dat het goed was.

Weet jij waar die 2 het over hadden, toendertijd?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:00:28 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34839150
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef R_ON het volgende:

[..]

??????????????????? ????????????????????? ?????????????????????????
Even teruglezen, dan snap je het.
pi_34839179
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Even teruglezen, dan snap je het.
Ik haal eerst ff een soepie. Tot zo.
Maybe
pi_34839302
Gatverpielekes, ik verbrand m'n tong aan die soep. Eerst ff laten afkoelen.
Maybe
pi_34839459
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat staat er op het programma, Jehan?
College, Harry. Tot 22.00 uur. En ik was al zwak, ziek en misselijk.

Dag.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:09:41 #176
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34839504
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dag.
Ik had altijd al een bloedhekel aan avondcolleges. En dan met name colleges rond etenstijd.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:09:44 #177
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34839506
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dag.
We zullen voor je duimen, ofzoiets
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:18:34 #178
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34839893
'Investeert in China! China is booming!'

Nou, nog even en t lijkt Irak wel.

Bron: www.trouw.nl
quote:
Door Chinese politie mishandelde journalist sterft (Novum/AP) -

Een Chinese journalist die door agenten in elkaar werd geslagen uit woede over een artikel dat politiecorruptie aan de kaak stelde, is overleden. Dat hebben zijn collega's en het New-Yorkse Comité ter Bescherming van Journalisten dinsdag bekendgemaakt.
Zo'n vijftig agenten vielen redacteur Wu Xianghu in oktober aan in het kantoor van de Taizhou Avondnieuws in de oostelijke provincie Zhejiang. De dag daarvoor had de krant de plaatselijke politie ervan beschuldigd illegale vergoedingen te vragen voor het registreren van voertuigen. De klappen verergerden de leveraandoening waaraan Wu leed. Sinds de aanval lag hij in het ziekenhuis. Donderdag werd deze hem uiteindelijk fataal. Regeringswoordvoerders en de politie weigerden op de zaak in te gaan.
pi_34840293
Weet je wat pas kut is; ik ben al mijn usericons kwijt.

Dat is erger dan een vrouw die haar eerste man verliest doordat haar broer die vermoord en haar tweede man, ook vermoord door een passant.
Maybe
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:31:30 #180
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34840470
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef R_ON het volgende:
Weet je wat pas kut is; ik ben al mijn usericons kwijt.
Hier is eentje iig:

pi_34840516
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hier is eentje iig:

[afbeelding]
Aha. Dank je.
Maybe
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:36:24 #182
93744 Finder_elf_towns
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:38:46 #183
93744 Finder_elf_towns
pi_34840709
Terwijl hij zijn mannelijkheid op mijn lichaam botvierde kon ik maar aan één ding denken. Ik wil bloeden. Ik wil bloeden. Ik hoopte dat hij harder in mij kwam. En dat het bloed er uit spoot. Krachtige stralen bloed. Alsof mijn vagina een douchekop was. Zoals in de film Kill Bill, die mijn neef had gehuurd, en waarin het bloed uit de polsen en enkels spoot nadat de ledematen waren afgehakt. Ik wilde dat witte onderjurk die ik nog aanhad en die hij tot mijn middel had opengetrokken besmeurd werd. Met rode druppels. Het bewijs van mijn puurheid.
pi_34840929
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Terwijl hij zijn mannelijkheid op mijn lichaam botvierde kon ik maar aan één ding denken. Ik wil bloeden. Ik wil bloeden. Ik hoopte dat hij harder in mij kwam. En dat het bloed er uit spoot. Krachtige stralen bloed. Alsof mijn vagina een douchekop was. Zoals in de film Kill Bill, die mijn neef had gehuurd, en waarin het bloed uit de polsen en enkels spoot nadat de ledematen waren afgehakt. Ik wilde dat witte onderjurk die ik nog aanhad en die hij tot mijn middel had opengetrokken besmeurd werd. Met rode druppels. Het bewijs van mijn puurheid.
En dat dacht je allemaal toen je Rita op tv zag?
Maybe
pi_34840951
Voorzitter D66 Dales zit nu bij Netwerk, wat een soort Ken-pop is dat zeg .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:44:55 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34841002
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Voorzitter D66 Dales zit nu bij Netwerk, wat een soort Ken-pop is dat zeg .
Nog erger dan Camiel?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:46:17 #187
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34841066
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nog erger dan Camiel?
Camiel knokt er ten minste voor. Bij praktisch ieder onderwerp gaat hij er ongelooflijk hard voor knokken.
pi_34841127
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nog erger dan Camiel?
Lijkt er verdacht veel op.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:49:55 #189
93744 Finder_elf_towns
pi_34841208
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef R_ON het volgende:

[..]

En dat dacht je allemaal toen je Rita op tv zag?
Nee, het was enkel een hoogstopmerkelijke passage van de vorige NOVA

http://www.novatv.nl/novaplayer/player.html?bw=bb&player=wmp&id=rep-4103-0&x=27&y=11#
pi_34842427
* DoG is playing Chi Coltrane - Go like Elijah

Chi
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:22:11 #191
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34842525
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Camiel knokt er ten minste voor. Bij praktisch ieder onderwerp gaat hij er ongelooflijk hard voor knokken.
tot het bovenlipje zich tot minimaal ontpopt en er wat tandvlees zichtbaar wordt.. Dat maakt Camiel Camiel, het figuur dat hee biertje! kan roepen zonder dat het 'm geld kost
pi_34843860
laatste nieuws uit Italie:
quote:
Berlusconi vindt buitenlandse journalisten ,,prutsers''

De correspondenten van buitenlandse media in Italië zijn benedenmaats en leveren meestal knoeiwerk. Dat zegde de Italiaanse premier Silvio Berlusconi maandag in een reactie op kritische beschouwingen over zijn beleid.
Tijdens de verkiezingscampagne in de aanloop naar zijn eerste premierschap zei Berlusconi ooit dat journalisten ,,bijna allemaal communisten'' zijn. Nu voert hij campagne voor de parlementsverkiezingen in april.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G7ONT9RR

pi_34844565
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
houd u vast : Downtime nieuws
Godgloeiende kut takke tyfus Jezus naait Maria in dr reet, ken ik gaan zoeken naar dat plaatje
pi_34844729
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
houd u vast : Downtime nieuws
Das wel poepzooi, maar ik heb nog een bijna origineel kunnen vinden.
pi_34844782
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Das wel poepzooi, maar ik heb nog een bijna origineel kunnen vinden.
Ik heb dus wel de avatars van du_ke en mutant maar godver niet die van mezelf
pi_34844997
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb dus wel de avatars van du_ke en mutant maar godver niet die van mezelf

Die's ook wel aardig .

ik heb ze verder van niemand.
pi_34845268
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die's ook wel aardig .

ik heb ze verder van niemand.
Das Bunny Luv

En die van du_ke en mutant heb ik ook alleen omdat ik die gemaakt heb ooit
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:34:59 #202
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34845390
anders neem je die van Du_ke toch?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:38:14 #203
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34845537

de Deense Michiel Smith
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:43:16 #204
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:44:13 #205
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34845809
hehehe, hee DH, reageer eens op je mail, ik heb wat vragen. (Doe morgen maar, ik heb nu eigenlijk geen zin meer in een blauwe pet)
pi_34846077
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef Tafkahs het volgende:
hehehe, hee DH, reageer eens op je mail, ik heb wat vragen. (Doe morgen maar, ik heb nu eigenlijk geen zin meer in een blauwe pet)
Ja, maar die ken je niet meer afzetten voorlopig
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:51:50 #207
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34846099
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja, maar die ken je niet meer afzetten voorlopig
Nee, slijmerds genoeg ineens
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:55:23 #208
89730 Drugshond
pi_34846267
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee, slijmerds genoeg ineens
Mij zal je niet zien slijmen, behalve dan bij een bunny flick
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:56:22 #210
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34846291
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Drugshond het volgende:
ff kijken... naar mail dus..

Ik ben ff flink in [NWS} aan het puinruimen geweest.. ik ben nu ook niet meer blauw..
jij kijkt ook pas echt als het in feedback staat ?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:56:59 #211
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34846315
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Mij zal je niet zien slijmen, behalve dan bij een bunny flick
I know, je hebt me alleen al 2x gefeliciteerd geloof ik.
pi_34846337
maar goed, morgen training om 6 uur in Nieuw Vennep, dus moet ik er veels te vroeg uit. Pilsje klaren en dan maffen

Ja, ook voor jou Harry
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:58:09 #213
93744 Finder_elf_towns
pi_34846362
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]

de Deense Michiel Smith
Alleen dan met een gezicht dat er 100x beter uitziet.
pi_34846372
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

I know, je hebt me alleen al 2x gefeliciteerd geloof ik.
Dat moet toch als goed verliezer. Anders gaat men nog denken dat ik je niet meer mag ofzo
pi_34846388
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Alleen dan met een gezicht dat er 100x beter uitziet.
Daarom ook 100 keer gevaarlijker

Tis nog een duitse deen ook
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:59:23 #216
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34846414
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat moet toch als goed verliezer. Anders gaat men nog denken dat ik je niet meer mag ofzo
Ja ja ja, ik heb toch al iets over ogen en gooien gezegd. Ik denk dat je wel een goede zou zijn trouwens
pi_34846456
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja ja ja, ik heb toch al iets over ogen en gooien gezegd. Ik denk dat je wel een goede zou zijn trouwens
Hee, jij hoeft niet te slijmen, je heb niet een borsten
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:04:25 #218
89730 Drugshond
pi_34846604
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
jij kijkt ook pas echt als het in feedback staat ?
Of een topic report...
Zonder [NWS-FB] doe ik vrij weinig.. mensen moeten maar eens leren dat ik niet overal en nergens kan zijn. FB en TR zijn er niet voor niks.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:04:36 #219
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34846610
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hee, jij hoeft niet te slijmen, je heb niet een borsten
*Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaauuauauauuuuuuuuuuuurp
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:27:13 #220
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34847596
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of een topic report...
Zonder [NWS-FB] doe ik vrij weinig.. mensen moeten maar eens leren dat ik niet overal en nergens kan zijn. FB en TR zijn er niet voor niks.
Argh, overzicht, daar moet ik eens aan werken..
pi_34849155
Harry mod .

Gefeliciteerd .

Ik voel me een buitenbeentje tussen al dat blauw .
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:11:49 #222
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34849206
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Harry mod .

Gefeliciteerd .

Ik voel me een buitenbeentje tussen al dat blauw .
Heb je een kaartje? Anders kom je er niet in
pi_34849338
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
Heb je een kaartje? Anders kom je er niet in
Nu al sterallures .
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:57:25 #224
89730 Drugshond
pi_34850657
quote:
Open brief van Okay Pala aan de groep Wilders

Nederland, 02-02-2006

Aan de groep Wilders,

Uw groep heeft de kans gegrepen en gebruik gemaakt van een gebeurtenis om een goedkoop politiek gewin te realiseren, en stemmen terug te winnen die het had verloren. Wij zien u de Moslims uitdagen, prenten publiceren waar ieder weldenkend mens het eens is over haar hoogst provocerende en beledigend karakter. Wat heeft u hiertoe gedreven? Is het de liefde om in de schijnwerpers te staan, of is het opportunisme?

Hoezeer u beweert deze smerige prenten gepubliceerd te hebben uit vrees de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten. Wij weten zeker dat u heeft gehandeld uit haat tegen Islam en de Moslims, met als doel Islam en de Moslims te lasteren.

Als u daadwerkelijk een helder en correct begrip heeft over “vrijheid” waar u over raaskalt, waarom heeft u de gevoelens van miljoenen Moslims gekwetst? En als u gerekend wordt tot de denkers onder de intellectuelen, waarom heeft u deze prenten gepubliceerd en hiermee een miljoen Moslims gelasterd die volgens u opgericht en integreert zouden moeten worden.

Wij hebben uw commentaar op de gebeurtenissen in de wereld ten gevolgen van deze prenten gelezen, en zijn dan ook niet verbaasd over het lage niveau en de oppervlakkige visie waarmee u gezegend bent. Waar wij ons echter wel over verbazen is hoe figuren zoals u stoelen in het parlement bezet houden.

Hoe kunnen figuren zoals u regenten en politici zijn die met hun dwaasheid het land naar onrust leiden, en haat tussen de onderdanen zaaien?

Zoals gewoonlijk verbindt u de gebeurtenissen met het Islamitische fundamentalisme, en beschouwt u het verbod op het afbeelden van de profeet vrede zijn met hem als enkel de visie van de zogenaamde fundamentalisten. En wij zeggen u, weer heeft u uw onwetendheid over de Islam en de Moslims duidelijk getoond. Want het verbod op het afbeelden van de profeet vrede zij met Hem, is iets waar geen enkele onenigheid over bestaat onder de Moslims, en is niet enkel specifiek aan de zogenaamde fundamentalisten onder hen.

En de door u uitgekraamde onzin, is een verwijzing naar de werkelijke reden achter uw handelen, namelijk het vervormen van de kwestie, en deze presenteren als zijnde een strijd tussen het Islamitische fundamentalisme en de Europese moderniteit die vertegenwoordigd wordt in de zogenaamde vrijheid.

En wij delen u bij dezen mede dat het verdedigen en het opkomen voor de profeet Mohammed, vrede zij met Hem, een plicht is voor alle Moslims, niet enkel de fundamentalisten. En weet dat de belediging van de profeet Mohammed vrede zij met Hem, een belediging is gericht tot alle Moslims, zowel tot die als fundamentalist worden aangeduid, als tot degenen die als gematigd worden gekenmerkt.

En helaas beschikken de Moslims (nog) niet over een krachtige staat, de Rechtgeleide Khilafah Staat, die u uw misdaad en de ernst van uw handelen aantoont. Echter, de wil en passie in de harten van Moslims hun profeet te verdedigen blijft.

En wij eisen namens de Moslims in dit land van u het verwijderen van de lasterende prenten en dat u openlijk en publiekelijk uw excuses aanbiedt.

Wij eisen dit, opdat u gewaarschuwd bent dat u een miljoen Moslims heeft gelasterd die in dit land verblijven, en u haat zaait onder de burgers.

Okay Pala,

Lidvertegenwoordiger van Hizb ut-Tahrir in Nederland
http://expliciet.nl/
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:36:02 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34852668
als ik het goed begrijp komt straks de aanval vanaf noord-europa naar beneden toe?
  woensdag 8 februari 2006 @ 05:41:30 #226
93744 Finder_elf_towns
pi_34853893
John Titor-update:
quote:
3/13/2001 - JOHN SAID: The "machine" with the energy to do it will come on-line very soon. The "method" for doing it has already been "mostly" perfected in the Z machine at the National lab in New Mexico.

3/2001 - JOHN SAID: (before I leave) ...we didn't even get a chance to talk about the Z-Machine.
quote:
WELCOME TO MARS EXPRESS: ONLY A THREE HOUR TRIP

AN EXTRAORDINARY "hyperspace" engine that could make interstellar space travel a reality by flying into other dimensions is being investigated by the United States government.

The hypothetical device, which has been outlined in principle but is based on a controversial theory about the fabric of the universe, could potentially allow a spacecraft to travel to Mars in three hours and journey to a star 11 light years away in just 80 days, according to a report in today's New Scientist magazine.

The US air force has expressed an interest in the idea and scientists working for the American Department of Energy - which has a device known as the Z Machine that could generate the kind of magnetic fields required to drive the engine - say they may carry out a test if the theory withstands further scrutiny.
klikklik
  woensdag 8 februari 2006 @ 05:51:31 #227
93744 Finder_elf_towns
pi_34854325
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]

de Deense Michiel Smith
Ik zat al te denken waar ik hem moest plaatsen, maar ze hebben daar sowieso nogal een Verdonk-regering.
pi_34858023
quote:
08.02.2006 BEAMTENBELEIDIGUNG

Dieter hat die Lizenz zum Duzen
Wenn Bohlen »Du« zu Beamten sagt, ist das nur unhöflich
THOMAS HIRSCHBIEGEL

Duzen Sie mal einfach so `nen Polizisten. Kostet Sie glatt 500 Euro. Doch der Dieter, der darfs: Das Hamburger Landgericht hat Dieter Bohlen in einem Verfahren wegen Beamtenbeleidigung hochoffiziell eine Lizenz zum Duzen ausgestellt. Begründung: Ja, der Dieter, der duzt doch einfach jeden.

Angefangen hatte alles am 18. April 2005 an der Lilienstraße in der City: Dieter Bohlen parkt mit seinem BMW Z8, einem fetten 400 PS-Geschoss, frech auf dem Gehweg und plauscht mit einem Kumpel im Porsche. Tritt Schutzmann Ralf Sch. dazu und bittet den Promi freundlich, seinen Sportwagen korrekt zu parken. Der Dieter daraufhin: "Ey, Meister, nun mal nicht so kleinlich. Jedes Jahr zahle ich euch zehn Millionen Euro Steuern." Diese Ansage beeindruckte den Ordnungshüter nun gar nicht, er drohte mit dem Autoknast. Da wurde Bohlen ungemütlich.

Der Polizist will folgenden bösen Spruch gehört haben: "Wenn dich das aufgeilt, kannst du dir darauf einen runterholen." Der Beamte erstattete Anzeige. Zwei Zeugen bestätigten den fiesen Spruch später aber nicht, wollen nur gehört haben: "Wenn dir das Spaß macht, musst du das wohl tun." Auch eine vom Polizisten wahrgenommene obszöne Handbewegung hatten die Zeugen nicht bemerkt. Blieb also nur das Duzen. Nach üblicher Rechtsprechung gilt das als Beleidigung. Die Hamburger Staatsanwaltschaft beantragte deshalb beim Amtsgericht einen Strafbefehl.

Die Summe ist geheim. Nach MOPO-Informationen lag sie bei bei mehr als 20000 Euro, weil der Dieter ja ganz gut verdient. Doch der Amtsrichter weigerte sich, den Strafbefehl auszustellen, weil Dieter Bohlen eben jeden duzt. Die Staatsanwälte beschwerten sich beim Landgericht. Die Große Strafkammer 3 entschied daraufhin: "Das Duzen des Polizeibeamten ist unter Berücksichtigung des Umstands, dass Herr Bohlen augenscheinlich ein gleiches Verhalten bei öffentlichen Auftritten an den Tag legt und das Duzen zu seinen normalen Umgangsformen gehört, nur als Unhöflichkeit ohne ehrverletzenden Inhalt zu werten."

Die Richter fanden, das Duzen sei lediglich als "eine Missachtung oder Nichtachtung seinem Gegenüber zu werten". Voilá! Deutschlands erste richterliche Lizenz zum Duzen. Da hat der Dieter tatsächlich Justizgeschichte geschrieben.

Info:
WAS BELEIDIGUNGEN KOSTEN

Holzkopf 750 Euro

Blöde Kuh 300 Euro

Vogel zeigen 750 Euro

Du Wichser 1000 Euro

Trottel in Uniform 1500 Euro

Ihnen hat wohl die Sonne das Hirn verbrannt 600 Euro

Das ist doch die größte Sauerei, ihr seid doch alle große Arschlöcher 1500 Euro

Ihr armen Schweine, ihr habt doch eine Mattscheibe 350 Euro

Bullenschwein und ausgestreckter Mittelfinger 1000 Euro

Blödes Weib 500 Euro

Das Nettoeinkommen zählt Geldstrafen für Beamtenbeleidigungen werden vor Gericht nach Tagessätzen der Angeklagten berechnet. 30 Tagessätze sind ein Nettoeinkommen. Nachfolgend einige Urteile aus deutschen Gerichtssälen

(MOPO vom 08.02.2006 / SEITE 8-9)
http://www.mopo.de/2006/2(...)izenz_zum_duzen.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:45:04 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34858669
quote:
Kamer eist aanpak koopkrachteffecten zorgstelsel
ANP

DEN HAAG - Het kabinet moet volgens een meerderheid van de Tweede Kamer meer doen om negatieve effecten van het nieuwe zorgstelsel op de koopkracht weg te nemen. De regeringspartijen VVD en D66 en de linkse oppositie willen dat staatssecretaris Wijn van Financiën ervoor zorgt dat gepensioneerden nog dit jaar hun te veel betaalde premie voor de ziektekostenverzekering terugkrijgen.

De Tweede Kamer heeft woensdag na aandringen van de SP-Kamerlid De Wit een overleg met minister De Geus van Sociale Zaken over de inkomenseffecten van overheidsmaatregelen en dan vooral van het nieuwe zorgstelsel. Volgens de linkse oppositie gaan in tegenstelling tot wat het kabinet heeft beloofd, de meeste mensen erop achteruit.

De VVD pleit niet voor koopkrachtreparatie. Maar vice-fractievoorzitter De Vries van de liberalen vindt het te gek voor woorden dat Wijn tot nu toe volhoudt dat gepensioneerden de te hoge kosten voor de zorgverzekering niet eerder dan in 2007 kunnen terugkrijgen. ‘Het maakt me niet hoe het geregeld wordt, desnoods met de voorlopige teruggaaf, maar mensen moeten nog dit jaar de te veel betaalde premie terugkrijgen. De Belastingdienst wil toch te boek staan als een servicegerichte organisatie?’ aldus De Vries.

De vakbeweging trok al eerder aan de bel voor deze groep AOW'ers die een aanvullend pensioen ontvangen van meerdere instanties, bijvoorbeeld door verschillende dienstverbanden. Zij betalen over elke uitkering premie. Door deze systematiek wordt bij deze groep bij een jaarinkomen boven de 30.015 euro door de fiscus te veel geld ingehouden.

Verder wil de VVD dat minister Remkes van Binnenlandse Zaken die formeel werkgever is van de rijksambtenaren, de CAO-afspraak over tegemoetkoming op de ziektekosten uit de eindejaarsuitkering haalt. ‘Het gaat om een bedrag van gemiddeld 450 euro waarop nu tot eind dit jaar gewacht moet worden. Het is veel praktischer om dat geld bijvoorbeeld al in maart uit te keren.’
pi_34859149
quote:
Frankrijk wil gif uit sloopschip terugnemen

Frankrijk is bereid het asbest terug te nemen dat vrijkomt bij de sloop van het vliegdekschip Clemenceau. Het is de bedoeling dat het schip wordt ontmanteld op een Indiase scheepssloperij. Maar de milieuorganisatie Greenpeace maakt zich zorgen over de grote hoeveelheid asbest en andere giftige stoffen die daarbij vrijkomen.
De Indiase regering moet nog besluiten of het schip in Indiase wateren wordt toegelaten. Dat besluit wordt volgende week maandag bekendgemaakt.
De scheepswerf in Alang, waar het sloopwerk moet worden gedaan, is overigens niet blij met het verzet van Greenpeace. De arbeiders zitten om werk verlegen.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4746170

wie noemt zijn schip nou Clemenceau , 1 vd architecten van Versailles, de zaaier v. Nazi-Duitsland
pi_34859766
hallo
pi_34860258
quote:
# A high percentage, perhaps the majority, of the 500-odd men now held at Guantanamo were not captured on any battlefield, let alone on "the battlefield in Afghanistan" (as Bush asserted) while "trying to kill American forces" (as McClellan claimed).

# Fewer than 20 percent of the Guantanamo detainees, the best available evidence suggests, have ever been Qaeda members.

# Many scores, and perhaps hundreds, of the detainees were not even Taliban foot soldiers, let alone Qaeda terrorists. They were innocent, wrongly seized noncombatants with no intention of joining the Qaeda campaign to murder Americans.

# The majority were not captured by U.S. forces but rather handed over by reward-seeking Pakistanis and Afghan warlords and by villagers of highly doubtful reliability.
[ bron ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:31:00 #236
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34860294
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4746170

wie noemt zijn schip nou Clemenceau , 1 vd architecten van Versailles, de zaaier v. Nazi-Duitsland
Dat is wel erg simplistisch. Weliswaar zijn er fouten gemaakt in Versailles, maar daar staat tegenover dat het moeilijk anders gekunt had. Bovendien konden Clemenceau, Lloyd George en Wilson natuurlijk niet weten wat er zou volgen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:36:08 #237
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34860457
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34860566
quote:
’Extremisten brengen islam schade toe’

EINDHOVEN – Erg onder de indruk is imam Ahmed El Ouazzani niet van de Deense Mohammed-cartoons. „Commentaar van ongelovigen op welke religie dan ook, of het nu de islam is, de joodse godsdienst of de christelijke, nemen we niet serieus, want ze weten niet waarover ze praten. Over opmerkingen van mensen die religie haten hoeven we ons niet druk te maken, want die woorden hebben geen enkele betekenis.“. Toch bevreemdt het El Ouazzani dat in een hoogontwikkeld land als Denemarken mensen het nodig vinden om de de islamieten te beledigen. „Want door Mohammed gelijk te stellen met een terrorist zeg je dat alle moslims terroristen zijn.“ Ook de brief die door de organisatie Hizb ut-Tahrir (Partij van de Bevrijding) in Eindhoven en de Randstad is verspreid, vindt El Ouazzani grote onzin. „De brief is volgens mij van iemand die wel iets weet over de islam, maar zelf geen moslim is. De brief heeft duidelijk politieke bedoelingen.“

In de brief roept de naar de wereldheerschappij van de islam strevende organisatie ’namens één miljoen moslims in Nederland’ Kamerlid Wilders op om de gewraakte prenten van zijn internetsite te halen. „Maar die groep spreekt helemaal niet namens ons. Juist dit soort extremisten brengen de moslims nog meer schade toe dan niet-moslims.“

Over de vraag of een niet-beledigende tekening of schilderij van Mohammed wel zou zijn toegestaan, is de imam heel beslist.

„Het maakt geen enkel verschil. Er bestaat geen originele afbeelding van Mohammed. We weten niet hoe hij eruit heeft gezien en dus leidt elke afbeelding per definitie af van de essentie. Het gaat ons om zijn daden en gedrag. Alleen dat telt.“
Het middenveld spreekt. Maar die sprak natuurlijk al door niet met een frons naar alle gebeurtenissen te kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 08-02-2006 12:46:35 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:42:23 #239
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34860646
quote:
Opnieuw vertrouwelijke informatie op straat

Uitgegeven: 8 februari 2006 12:07
Laatst gewijzigd: 8 februari 2006 12:20
DEN HAAG - Er is opnieuw vertrouwelijke opsporingsinformatie in verkeerde handen gekomen. Eind vorige week zijn er namelijk twee incidenten geweest, waarbij vertrouwelijke informatie uit politieauto's is gestolen.

Dat heeft minister Remkes (Binnenlandse Zaken) woensdag gezegd in een overleg met de Tweede Kamer. Daar werd gesproken over diskettes met staatsgeheime informatie van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) die in handen van misdaadverslaggever Peter R. de Vries waren gekomen.

Volgens Remkes zijn de gestolen spullen van één inbraak weer boven water. Daarbij ging het om de diefstal uit een auto van het Korps landelijke politiediensten (KLPD), waar een tas met daarin een dienstpistool, pepperspray en een portofoon werd buitgemaakt. De politie vond deze spullen nog dezelfde avond terug en hield vervolgens twee verdachten aan.

Laptop

Het tweede incident betrof een auto van het politiekorps Rotterdam-Rijnmond. Daarvan werd de kofferbak opengebroken. Onbekenden haalden er vervolgens een laptop en een digitale agenda uit. Volgens Remkes zit er een pincode op de laptop en zijn de gegevens versleuteld. Deze buit is nog niet teruggevonden.

Na deze nieuwe incidenten heeft de bewindsman direct een brief naar de Raad van Hoofdcommissarissen en naar de Korpsbeheerders gestuurd. Daarin wijst hij "er nog eens op" dat medewerkers van de politie "geen laptop of wat dan ook mogen laten liggen". "Het moet in de genen zitten dat dit absoluut niet toelaatbaar is."

Verder meldt de bewindsman in de brief dat de korpsbeheerders verantwoordelijk zijn voor de beveiliging van politie-informatie en voor het wapenbeheer. "Dit moet zwaarder worden opgepakt", concludeert Remkes woensdag. Volgens hem is het nodig om een cultuuromslag te maken.
pi_34861074
http://69.94.131.167/bnptv/london/embassyweb.wmv

. Die BNP spreekt voor net zoveel mensen als het aantal demonstranten daar. Laat ze elkaar lekker gek maken.
pi_34861473
http://www.maastricht.nl/maastricht/servlet/nl.gx.maastricht.client.http.GetFile?id=223003&file=dopeman.mp3

.

"Mijn naam is Gerd Leers, burgemeester van Maastricht. Minder kiddo's aan de hasj, voel ik als mijn dure plicht. Achtduizend kilo koopt men hier per jaar, want meer dan een miljoen toeristen komen voor die waar. Illegale kwekers hebben wij niet in de hand; verbieden helpt niet, er is geen wet tegen bestand", zo rapt Leers in het nummer.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:12:55 #242
89730 Drugshond
pi_34861657
. Militairen beginnen een brein te ontwikkelen...eigenlijk zou het niet verkeerd zijn als militairen democratisch een missie kunnen veto'en.

[ Bericht 33% gewijzigd door Drugshond op 08-02-2006 13:20:04 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:20:15 #244
89730 Drugshond
pi_34861831
Heel grappig dit.... Ach ja we sturen gewoon Nederlands materiaal. En Amerika gaat er in Nederlandse uniformen achter de stuurknuppel zitten.

Probleem opgelost.
We hebben nog ergens een oranje SS helm. Doe maar een extra productieorder van 1400 stuks.
pi_34861855
. Ben je dronken?
pi_34861857
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef RichardQuest het volgende:
. Militairen beginnen een brein te ontwikkelen...eigenlijk zou het niet verkeerd zijn als militairen democratisch een missie kunnen veto'en.
De vraag is of democratie en veto's wel lekker samengaan.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:22:17 #247
89730 Drugshond
pi_34861948
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

De vraag is of democratie en veto's wel lekker samengaan.
Ligt eraan in welke context....
pi_34861958
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ligt eraan in welke context....
De juiste context.
pi_34861961
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik heb wel een kater vanwege een nieuwsfeitje achter de schermen...
Doe's lekken.
pi_34862018
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

De juiste context.
De context is dus de vraag of je een missie goed kunt uitvoeren als de meerderheid van de mensen die hun leven wagen tegen de missie is.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:27:17 #252
89730 Drugshond
pi_34862039
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
Doe's lekken.
Taknahs heeft POL onder zijn vleugels... niet ik
Maar die zal denk ik ook niet zo blij zijn met dit nieuws.
pi_34862041
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:26 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De context is dus de vraag of je een missie goed kunt uitvoeren als de meerderheid van de mensen die hun leven wagen tegen de missie is.
Dat is nu in ieder geval niet het geval, heb ik het idee.
pi_34862065
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is nu in ieder geval niet het geval, heb ik het idee.
Denk het ook niet, maar het maakt voor de discussie niks uit hoor.
pi_34862095
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Denk het ook niet, maar het maakt voor de discussie niks uit hoor.
Nee.
pi_34862106
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is hem verteld dat het maar een geintje was?
pi_34862133
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee.
Nee wat?

Maar wat vind je ervan om de militairen een veto te geven?
pi_34862179
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:30 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee wat?
Nee, dat maakt voor de discussie niet uit.
quote:
Maar wat vind je ervan om de militairen een veto te geven?
Daar ben ik het niet mee eens.
pi_34862194
Lekker spraakzaam vandaag, M. Ben je aan het eten?
pi_34862202
?.
pi_34862247
Tsja.
pi_34862272
Nou ja, ik ga even douchen en dan vanmiddag weer werken.
pi_34863045
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is wel erg simplistisch. Weliswaar zijn er fouten gemaakt in Versailles, maar daar staat tegenover dat het moeilijk anders gekunt had. Bovendien konden Clemenceau, Lloyd George en Wilson natuurlijk niet weten wat er zou volgen.
mwah, het was eigenlijk 1871 in het kwadraat, maar dan voor Duitsland, vooral omdat Frankrijk een veilige oostgrens wilde waar het verdrag deels in tegemoet kwam, wat wel begrijpelijk was, maar het was wel deels de oorzaak van de destabiliteit van Duitsland
pi_34863845
zo die cursus zit er weer op, tijd om te bieren
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:29:29 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34863921
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zo die cursus zit er weer op, tijd om te bieren
proost dude, ik ben ook al ff bezig.
pi_34864606
Wat is het rustig in de sc.
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:37:16 #268
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34866386
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
Schuld van Yohen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:02:48 #269
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34867348
inderdaad, en het was al zo'n kutdag vandaag..
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:11:17 #270
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34867688
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ Bericht 10% gewijzigd door Tafkahs op 08-02-2006 16:13:04 (o dat, ja da's fuck!) ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:22:02 #271
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34868119
quote:
Drugswet Italië aangescherpt

Rome, 8 febr. Vanaf vandaag zijn in Italië softdrugs gelijkgesteld aan harddrugs. Een joint roken is volgens de wet even strafbaar als heroïnegebruik. Op drugshandel en -smokkel staat voortaan een gevangenisstraf van zes tot twintig jaar en een boete tot 260.000 euro.

Door de wetswijziging worden vooral de sancties op softdrugsgebruik verzwaard. Wie met een kleine hoeveelheid cannabis voor eigen gebruik wordt aangehouden, loopt het risico dat zijn rijbewijs wordt ingenomen of dat zijn paspoort tijdelijk wordt ingetrokken. Dezelfde straffen die ook staan op het gebruik van harddrugs.

De wetswijziging is op het laatste moment toegevoegd aan een decreet dat een aantal zaken rond de Olympische Spelen regelt. Om zeker te zijn dat het voorstel zou worden aangenomen, verbond de regering gisteren de vertrouwensvraag aan de wet. Na afloop zei Ignazio la Russa van regeringspartij Alleanza Nazionale dat de maatregel „een ja voor het leven en een nee tegen drugs” is.

Terwijl het decreet werd aangenomen, staken buiten voor het parlementsgebouw 200 demonstranten en ook een parlementslid uit protest een joint op. De linkse oppositie heeft al aangekondigd de wet terug te draaien, als ze in april de verkiezingen wint.

Romano Prodi, uitdager van premier Silvio Berlusconi bij de verkiezingen, zei het in reactie onbegrijpelijk te vinden dat „er is gestemd over een drugsmaatregel binnen een tekst die verder geheel over de Olympische Spelen gaat”.

De minister van Volksgezondheid zal nu vaststellen wat een gebruikershoeveelheid is en wanneer sprake is van handel. Wie straks wegens drugsgebruik wordt veroordeeld tot een celstraf lager dan zes jaar, kan ook kiezen voor een afkickprogramma.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:29:33 #272
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34868435
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef George-Butters het volgende:

[..]
Berlusconi is daar wel handig in he? Hij pikt altijd de evenementen er uit
pi_34869132
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]
Tell us, Great Leader!
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:50:41 #274
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34869233
Ha, Underworld_
pi_34869497
JanMichiel
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:00:53 #276
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34869607
Eindelijk de vooruitblik 2006 van Elsevier binnengekregen.
pi_34870317
Aaaanvalluhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:46:08 #278
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34871003
quote:
KATHMANDU - Nepalezen bleken woensdag zoals verwacht nauwelijks belangstelling te hebben voor de omstreden lokale verkiezingen.
Het einde is nabij.
pi_34871562
Rosenmuller heeft kalorie-stickers bedacht voor voedingsmiddelen, gaat ie nu ook stickers op zichzelf plakken hoeveel hij verdient?
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:42:40 #280
93744 Finder_elf_towns
pi_34872637
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:

Voor de ware neuroot.
En voor diegene die geloofd in sprookjes. De maker heeft zich gek laten maken door de anti-Amerikaanse propaganda die rijkelijk vloeide tijdens de aanvang van de oorlog. Nee, er zijn vòòr de aanvang vd 2de golfoorlog en daarna dingen gebeurd die makkelijk een betere aanleiding hadden kunnen zijn.

En misschien duurt het ook niet zo lang meer.
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:59:30 #281
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34873273
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:00:37 #282
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34873321
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef George-Butters het volgende:

[..]
Op naar een schone, veilige samenleving met een vredig, godvrezend en braaf gezin als hoeksteen ervan.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:01:54 #283
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34873378
Wat hoorde ik nou, na het eindeloos gekissebis en 'die documenten hoeven wij niet te zien' praat hebben al enkele tientallen soldaten besloten het werk erbij neer te leggen?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:02:02 #284
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34873384
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Op naar een schone, veilige samenleving met een vredig, godvrezend en braaf gezin als hoeksteen ervan.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:04:56 #285
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34873497
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Hai!

Doe de groeten aan Floripas.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:05:17 #286
93744 Finder_elf_towns
pi_34873514
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het gezin is het kleinste, maar meest kostbare deel van een staat.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:06:35 #287
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34873567
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het gezin is het kleinste, maar meest kostbare deel van een staat.
Dat zeker, dat zal ik ook nooit ontkennen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:08:40 #288
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34873662
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hai!

Doe de groeten aan Floripas.
*Groet zichzelf*
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:10:45 #289
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34873751
De nazorg bij een overtreding is soms ook niet alles.
Pas las ik in de krant dat een 23-jarige dronken automobilist, die er pas 1 heeft doodgereden om 4.00 's ochtends, hier in de buurt, op z'n 20ste ook al een proces-verbaal oid kreeg wegens rijden met iets te weinig bloed in zijn alcohol.

Dat moet je toch psychisch behoorlijk slopen denk ik, met zinnen als 'was ik maar nuchter gebleven'.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:13:02 #290
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34873849
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Iblardi het volgende:

[..]

*Groet zichzelf*
Hai!
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:14:25 #291
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34873919
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hai!

Nog geen deense vlag in je plaatje?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:18:20 #292
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34874091
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nog geen deense vlag in je plaatje?
Nee, ik heb besloten niet mee te doen aan die discussie.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:19:06 #293
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34874119
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, ik heb besloten niet mee te doen aan die discussie.
Heel verstandig. Een rúst dat zoiets geeft, hè?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:21:32 #294
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34874222
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Heel verstandig. Een rúst dat zoiets geeft, hè?
Best wel.
Ik discussierde op gegeven moment wel mee met die zaak-Taida versus mevrouw Verdonk in de Telegraaf. Maar ik kon van niemand een bron krijgen waaruit bleek dat Taida zelf een deel van die ¤7000,- premie had gehad. Toen ben ik er ook maar mee gestopt.

Dat nieuwsbericht zette overigens wel het schaamrood op mn kaken. Hoe kan je als minister nou nógmaals een rechter passeren?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:24:11 #295
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34874332
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Best wel.
Ik discussierde op gegeven moment wel mee met die zaak-Taida versus mevrouw Verdonk in de Telegraaf. Maar ik kon van niemand een bron krijgen waaruit bleek dat Taida zelf een deel van die ¤7000,- premie had gehad. Toen ben ik er ook maar mee gestopt.

Dat nieuwsbericht zette overigens wel het schaamrood op mn kaken. Hoe kan je als minister nou nógmaals een rechter passeren?
So it goes.
Emigratie, anyone?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:25:54 #296
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34874402
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef Iblardi het volgende:

[..]

So it goes.
Emigratie, anyone?
Precies, en het is vrij lastig en complex allemaal. Haast geopolitiek.

Hoe is het verder met je?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:26:49 #297
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34874430

quote:
Every so often someone will get all uppity and demand to know why anyone would think they have the right to judge anyone else.

Welcome to the Internet, you guys.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:27:48 #298
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34874473
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Precies, en het is vrij lastig en complex allemaal. Haast geopolitiek.

Hoe is het verder met je?
Aardig, aardig. Bedolven onder editiemateriaal. Ouwe going strong.

Jij?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:31:04 #299
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34874591
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef Iblardi het volgende:
[afbeelding]

[..]
Of, welcome to the real world, helaas.
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Aardig, aardig. Bedolven onder editiemateriaal. Ouwe going strong.

Jij?
'k mag niet klagen. (dat mag dan niet, Theo Maassen )
Nee, het gaat aardig. Op school het 1 en ander, en ik heb thuis voor elkaar gekregen om 0.5 volt uit spiritus te krijgen, via een stirlingmotor. Wel grappig, ik ga daar vanavond eens voor zitten. Ik stuur vandaag of morgen trouwens wel een emailtje.

En verder 300 kleine dingen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:38:07 #300
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34874848

Let-the-Little-Things-in-Life-Tickle-You
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:55:42 #301
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34875491
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:20:03 #302
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34876649
hihi laatste post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')