Hoeft van mij niet hoor, ik pak gewoon die van de voorgaande er wel bij als ik iets wil zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
OP komt later wel, nu eerst weer leerlingen martelen.
:w
quote:Man wil geslachtloos staan ingeschreven
ENSCHEDE - Een inwoner van Enschede wil tot het hoogste rechtscollege, de Hoge Raad, procederen om als geslachtloos door het leven te kunnen gaan.
Het gerechtshof in Arnhem stelde eerder de gemeente Enschede in het gelijk die de persoon niet zo bij de burgerlijke stand wilde inschrijven.
Zijn advocaat C. Luttikhuis zei dinsdag dat de persoon als man is geboren, maar vervolgens een operatie heeft ondergaan om geslachtloos te worden.
De gemeente Enschede heeft gezegd dat het niet mogelijk is om zonder geslachtsaanduiding bij de burgerlijke stand te worden ingeschreven. Het kan alleen maar of als man of als vrouw.
Het hof in Arnhem gaf de gemeente daarin al in hoger beroep gelijk. Luttikhuis wil niet zeggen wanneer de Hoge Raad de zaak zal behandelen. Hij wil zijn cliënt zoveel mogelijk uit de wind houden omdat deze liever niet in de publiciteit treedt. (ANP)
Mischien heeft hij in Nijmegen meer succesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, geslachtsdiscriminatie
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000F0060889.htmlquote:Nieuwe diersoorten op Nieuw-Guinea
LONDEN Een internationaal expeditieteam heeft in de jungle van het Indonesische deel van Nieuw-Guinea honderden nieuwe dier- en plantensoorten ontdekt. In het moeilijk begaanbare berggebied vonden ze ook uitgestorven gewaande dieren.
Aan de vier weken durende expeditie namen elf wetenschappers deel uit de VS, Indonesië en Australië. Ze vonden onder meer 20 nieuwe kikkersoorten, vier nieuwe vlinders en zeker vijf nieuwe palmsoorten. Ze zagen ook paradijsvogels met zes lijnen op de kop. Daarvan werd aangenomen dat ze uitgestorven waren.
Verder zagen ze een enorme rodondendron die mogelijk de grootste ter wereld is.
Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000F0060889.html
![]()
wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel andersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.
Hopelijk dan niet van die foto's van vlinders met een kopspeld door het lichaam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel anders
[ bron ]quote:The White House has been twisting arms to ensure that no Republican member votes against President Bush in the Senate Judiciary Committee’s investigation of the administration's unauthorized wiretapping.
Congressional sources said Deputy Chief of Staff Karl Rove has threatened to blacklist any Republican who votes against the president. The sources said the blacklist would mean a halt in any White House political or financial support of senators running for re-election in November.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werner_von_Siemensquote:Siemens combineerde zijn ingenieurstalenten met zijn gevoel voor ondernemen om zijn firma Siemens uit te bouwen tot een multinational. Hij had van in het begin voor elk project een sterk internationale visie, wat een eventuele trage groei naar andere landen overbodig maakte. Hij vond dat gemotiveerde werknemers het succes van een bedrijf bepaalden. Een visie die toentertijd niet zo evident was. Hij introduceerde o.a. pensioenfondsen, 9 urige werkdagen en een deelname in de winst principe.
Ah, Amerika is in oorlog met haar eigen burgers.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Monidique het volgende:
Helen:You know what happened to Nixon when he broke the law.. Scott McClellan op z'n best...
.
ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
Ik niet. Wel joods. Iedereen is een beetje joods van binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |