lijkt me een goed plan idd....zal allicht beter verkopen dan bonnie en vioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
Theo wil een single gaan opnemen met grote namen... Borsato en zo.
Theo het eeuwige stoute jongetje met Marco de vroegoude ideale schoonzoon?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
Geen problemen hier snappie storinkje misschien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
sja... mooie streams hier![]()
[afbeelding]
Die lurk ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ze doen het wel allemaal op http://bb5.florisd.nl
Alweer, ben niet weggeweest hoorquote:
Jaja, Bongetje is er nog steedsquote:
Grote namen, dan denk ik aan Gert met het Mappa Mondoliedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
Waarschijnlijk wel, kijk zometeen nog wel even of ze het alweer doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geen problemen hier snappie storinkje misschien.
Maar dat mocht niet van het RK... vond het nog leuk klinken ook...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Grote namen, dan denk ik aan Gert met het Mappa Mondolied![]()
Hoi newsmanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
En niet te vergeten FB en Pareltje sorry
Ze gaat slapenquote:
Hier ook. Kom er tussendoor niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Enne doet Fok! overal raar of alleen hier???
Euhh....het is alweer een frisse dinsdagquote:
Wat noem jij raar?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Heej! Newsiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
En niet te vergeten FB en Pareltje sorry
Fileserver zal wel weer mogelijk defect rakenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Je bent gewoon gaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Hier daarnet ook, moest ff helemaal af en aanloggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Whehehe dat is waarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Euhh....het is alweer een frisse dinsdag![]()
Ja jammer, het was zeker leuk geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar dat mocht niet van het RK... vond het nog leuk klinken ook...
Ik hoor lekker helemaal niks van Theo nuquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Monique heeft ff haar hart gelucht tegenover Theo over Chiel
Mooi! Chiel deed belachelijk tegen Moniquequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha je bent lekker bezig tegen me Melkequote:
Nog niet gaar. wel raar maar zijn geen smileys meer, reageren gaat bijna niet raarquote:
Gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
De waarheid komt nu steeds meer op tafel, denk dat de frisse wind van Theo toch de boel helemaal op scherp knaltquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat Theo meer kans heeft.. hij is toch wat minder lang uit het circuit dan Gert...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja jammer, het was zeker leuk geweest.
Ben benieuwd of het Theo wel lukt.
Hej A&Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
jimpie ik moest me een zooi bijlezen
Goed, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi! Chiel deed belachelijk tegen Monique![]()
En hoe pakte Theo het op?
quote:
Heb het beste met je voor vandaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha je bent lekker bezig tegen me Melke
mwah.... ik denk dat je hem wel raar mag noemen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB is niet raar, hooguit een beetje vreemd.
een beetje vreemd = raarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB is niet raar, hooguit een beetje vreemd.
Hai Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
A en Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
Je kan het altijd weer apart brengenquote:
Ken jij dan 'normale' gozers?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is een hele rare Gozer Melke niet normaal gewoon![]()
![]()
Pfff hoe overdreven zeg...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri heeft de muts van Bart gevonden... die gaat hij nu als ode aan Bart opzetten in de jacuzzi
Valt wel mee, maar ik lees graag ff bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai M
Valt toch wel mee, zoveel is er niet gebeurd toch?
Niet gaan proveceren met een user die nu niet kan reageren door een ban... das niet netjes vind ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef newsman het volgende:
<knip>
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Zorg dat je niet met een ODOL wakker wordt zegt Ferry nu tegen Theo
Hallo Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
Hahaha ja vind ik ook... net of die dood isquote:
Wat is de toegevoegde waarde van het bovenstaande berichtje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef newsman het volgende:
<knip>
Hij zit er nog aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoor![]()
ooh sorry wist ik niet ff verwijderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gaan proveceren met een user die nu niet kan reageren door een ban... das niet netjes vind ik
Hoiiiiiiiiiiiiii Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoor![]()
Ja en alsof hij het verdient na zo'n exit. Beetje een drama ervan maken. Zeg dan op z'n minst gedagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ja vind ik ook... net of die dood is
Wat een leuk kaartjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
Voor Henk, van harte gefeliciteerd
![]()
[afbeelding]
Geen probleem... zei het alleen ffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef newsman het volgende:
[..]
ooh sorry wist ik niet ff verwijderen
quote:
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Teamlead zou je please de posten willen verwijderen. Trouwens sorry. Weer dom van me.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef doka het volgende:
[..]
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quoten![]()
* Bongetje wordt steeds ouder en wijzer hierquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef doka het volgende:
[..]
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quoten![]()
Ik zie alleen een gang op stream 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef Sjet het volgende:
Die mentale is wel heel netjes zeg.... keurig zijn shirtje opvouwen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Teamlead zou je please de posten willen verwijderen. Trouwens sorry. Weer dom van me.
Je kan ze zelf leeghalen. Alleen de quotes van anderen niet uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
quote:
En dat al met je 5 jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje wordt steeds ouder en wijzer hier![]()
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft wel veel spullen achter gelaten zeg... was dus een ad hoc weggaan actie...
quote:
Yep, ik dacht echt dat het een grap was of een trekker voor kijkcijfers maar het was loeiserieus dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft wel veel spullen achter gelaten zeg... was dus een ad hoc weggaan actie...
* BONG4002 knippert met de oogjesquote:
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?
Als het goed is welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:17 schreef newsman het volgende:
Morwen de piraat nog wakker ?
Hij is wel in de DBK geroepen toen hij zat te eten, ik vermoed dat hij toen die brief geschreven heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Robquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terug
Mss worden de spullen door de redactie verzonden naar Bart's thuisadresquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terug
Verdomd....dat zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Rob
Nog steeds problemen met fok?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok opnieuw ingelogd ga nog eens proberen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Rob
Ik ben er hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:17 schreef newsman het volgende:
Morwen de piraat nog wakker ?
Dacht dat jij allang slapen was ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok opnieuw ingelogd ga nog eens proberen
Ik vind Theo gewoon een lul, maar goed zeg ik de hele avond alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er hoor![]()
Ik probeer 1 en ander te volgen op de streams, maar het gaat werkelijk nergens over![]()
Had hier ook even terug problemen, ook met andere sites, mss een hickup in de Inet backbone ergensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ook na het opnieuw inloggen schiet het niet erg op. zal aan het deel van het land liggen of zo
Hier gaat het goed vooralsnogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ook na het opnieuw inloggen schiet het niet erg op. zal aan het deel van het land liggen of zo
Wat is het probleem dan percies?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hij kan misschien net even de sambal zijn die deze zoutloze bende nodig heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind Theo gewoon een lul, maar goed zeg ik de hele avond al![]()
Zou best kunnen, kon daarnet ook m'n database of de pagina niet bereiken en nu weer zonder problemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had hier ook even terug problemen, ook met andere sites, mss een hickup in de Inet backbone ergens
sjonge jonge dikke stront is nog sneller dan Fok!quote:
Ik vind Theo wel leuk hoor... draai nog wel eens zijn muziek. Blijft lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 knippert met de oogjes
Was ongeveer een klein uurtje terug, duurde denk ik 3min ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou best kunnen, kon daarnet ook m'n database of de pagina niet bereiken en nu weer zonder problemen.
Dat is het ding dong effect wat ik je zei... zodra iemand maar de badkamer ingaat... automatische lockquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
S3 Meteen gelocked toen Theo slaapkamer inging dus net als met de badkamer geld er nog steeds een streamverbod voor ons
Daarom....mijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorgewoon rustig blijven je bent immers nog maar 5
je leven moet nog beginnen![]()
Hoezo vind je hem een lul dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Zouden best sensors kunnen zitten ja, denk ook dat het autolock isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is het ding dong effect wat ik je zei... zodra iemand maar de badkamer ingaat... automatische lock
Hier is het alweer bijna een uur geledenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ongeveer een klein uurtje terug, duurde denk ik 3min ofzo
Valt niet mee hoor, aan je lul trekken en terwijl de camera's bedienenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:22 schreef frizti het volgende:
Hallo regie, wakker worden... zijn jullie ernog?
Zoiets, heb het niet precies gezien maar ik denk dat het t zelfde probleem wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is het alweer bijna een uur geleden
Whahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom....mijnmoet nog groeien dus ja dan maar zo
Eg nie, heb de beste provider met de meest klote reclame van het land en streams lopen goed, alles loopt behalve Fok!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:23 schreef newsman het volgende:
Nergens last van Dizzy-Lizzy kan aan je provider ligggen
Vergeet Beertje's ODOLA nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahaen dan komen later nog al die ODOLS en ODALS je krijgt het er nog druk mee
![]()
Spannende streams, mis er dus weer eens niks aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
* newsman doet headset op zie een lege keuken.
dan heb je vast Planet Dizzy Lizzyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eg nie, heb de beste provider met de meest klote reclame van het land en streams lopen goed, alles loopt behalve Fok!
Gelukkig heb ik dat nu nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahaen dan komen later nog al die ODOLS en ODALS je krijgt het er nog druk mee
![]()
Trusten Bongiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nu nog niet![]()
Maar ik ga maar eens lekker slapen![]()
Mag ook wel nu, tis al stevig laat dus morgen weer een dag![]()
Bye bye
hee Snappiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Spannende streams, mis er dus weer eens niks aan![]()
Trusten ook ForeverCapsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga mijn kussen van heel dichtbij bekijken. Slaap lekker voor iedereen straks![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mij bedje in wens iedereen een slaap lekker toe en tot
morgen![]()
![]()
![]()
Pareltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mij bedje in wens iedereen een slaap lekker toe en tot
morgen![]()
![]()
![]()
Deze wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Komen mn berichtjes wel door trouwens?
Zo te zien wel Melke ???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Suces ermee frizti. Welterustenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Aangezien de streams al op de nachtstand (lees lock) staan ga ik ook nog maar eens proberen te slapen.
[afbeelding]
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Poepiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Aangezien de streams al op de nachtstand (lees lock) staan ga ik ook nog maar eens proberen te slapen.
[afbeelding]
Is TL er nog danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:33 schreef A-en-M het volgende:
Teamlead ff vraagje, hoe was je tweede gesprek gegaan??
Waarom is die klojo lieverd dan zomaar ineens offline hierquote:
Ging best lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:33 schreef A-en-M het volgende:
Teamlead ff vraagje, hoe was je tweede gesprek gegaan??
Klojo en lieverd, zo das pas black and whitequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom is die klojo lieverd dan zomaar ineens offline hier![]()
ja natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom is die klojo lieverd dan zomaar ineens offline hier![]()
en dat zijn pas 2 facetten van mijn uitermate complexe persoonlijkheidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Klojo en lieverd, zo das pas black and white![]()
Ik ben een vieze smerige slijmerd en ik doe het toch, vroeger kon ik nooit me emoties tonen, ik wil je een knuffel geven, wil je ook niet meer kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ging best lekker
Ik heb ruim 2 uur zitten kletsen (terwijl er maar 1 uur was gepland).. alle details van de baan doorgenomen, salaris en reiskostenvergoeding besproken en eigenlijk overal uitgekomen. Ik ben dus redelijk optimistisch
Maar nu is het toch weer ff afwachten natuurlijk
Slijmbalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben een vieze smerige slijmerd en ik doe het toch, vroeger kon ik nooit me emoties tonen, ik wil je een knuffel geven, wil je ook niet meer kwijt., dan maar vieze slijmerd.
Mooi toch, je zit duidelijk beter in je vel dan afgelopen nachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben een vieze smerige slijmerd en ik doe het toch, vroeger kon ik nooit me emoties tonen, ik wil je een knuffel geven, wil je ook niet meer kwijt., dan maar vieze slijmerd.
ik ben optimistischquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
maar best wel positief dus allemaal
lekker, zie ik weer al die shit voor mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Maar, het is goed zo hoor, hou nu maar op enzoAnders moet ik gaan meppen
![]()
en ik duim nog steeds hard meequote:
Ja vind je? Sorry hier zal ik wel weer gedoe door krijgen maar ik vind het een beetje te onderdanig overkomen allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi toch, je zit duidelijk beter in je vel dan afgelopen nacht![]()
Trusten Teamliefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
maar goed... kwart voor 3 en mijn bier is op...
tijd om te gaan slapen dus
Slaap lekker lieverd. Tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar zo is het toch niet helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vind je? Sorry hier zal ik wel weer gedoe door krijgen maar ik vind het een beetje te onderdanig overkomen allemaal![]()
Melke zeg nou is een keer wat jij wilt en hoezo onderdanig ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vind je? Sorry hier zal ik wel weer gedoe door krijgen maar ik vind het een beetje te onderdanig overkomen allemaal![]()
Ja dat is meestal zo.. Zo ken ik de Morwen ook helemaal niet. Normaal ben je zo stoer enzo..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar zo is het toch niet helemaalNiet alles is wat het lijkt
![]()
Slaap lekker en we duimen voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Truste Team, en success!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Dat is een ander punt, maar ik bedoel dat hij open staat, afgelopen nacht wat alles k*t, wat wie ook tikte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent echt een schat Melkequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo.. Zo ken ik de Morwen ook helemaal niet. Normaal ben je zo stoer enzo..
Ja zo van sorry hier, sorry daar, ik hou van je, je bent mn beste vriendin, ik moet huilen, etc. Kijk, tuurlijk, je bedoelt het hartstikke lief en aardig, maar stel je niet zo kwetsbaar op hee! Laat je niet zo kisten door anderen en wees eens wat harder!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Melke zeg nou is een keer wat jij wilt en hoezo onderdanig ?
Stoer zijn heeft met respect te maken, dus respect voor iedereen en ook voor jezelfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo.. Zo ken ik de Morwen ook helemaal niet. Normaal ben je zo stoer enzo..
Klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stoer zijn heeft met respect te maken, dus respect voor iedereen en ook voor jezelf![]()
Afkatten kan iedereen, iemand de grond intrappen kan ook iedereen. Het is de kunst respect te hebben en toch voor jezelf op te komen. Stoer zijn is zoveel meer![]()
Jij mag zowiezo de loterij winnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ja zo van sorry hier, sorry daar, ik hou van je, je bent mn beste vriendin, ik moet huilen, etc. Kijk, tuurlijk, je bedoelt het hartstikke lief en aardig, maar stel je niet zo kwetsbaar op hee! Laat je niet zo kisten door anderen en wees eens wat harder!![]()
Enne wat ik wil, ik wil de loterij winnen![]()
Ik zeg alleen dat je je niet zo moet laten kennen tov anderen. Vergeet jezelf niet en kom op voor jezelf!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieverd ik was soldaat, dan weet je wat je moet doen en als je dat niet begrijpt sorry.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je je niet zo moet laten kennen tov anderen. Vergeet jezelf niet en kom op voor jezelf!
Dat weet ie alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ja zo van sorry hier, sorry daar, ik hou van je, je bent mn beste vriendin, ik moet huilen, etc. Kijk, tuurlijk, je bedoelt het hartstikke lief en aardig, maar stel je niet zo kwetsbaar op hee! Laat je niet zo kisten door anderen en wees eens wat harder!![]()
Enne wat ik wil, ik wil de loterij winnen![]()
Je laten kennen tov anderen is niet erg nee. Maar je moet niet over je heen laten lopen. Dat bedoelde ik daarmee..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]Waarom zou je jezelf niet laten kennen tov anderen? Is dat iets om bang voor te zijn?
Ben jij een slappe man?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
En trouwens Melke ik hou niet van slappe vrouwen, Liever de klap in me gezicht dan al dat gelame.
Oke, je moet idd niet over je heen laten lopen. Dat is waarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Je laten kennen tov anderen is niet erg nee. Maar je moet niet over je heen laten lopen. Dat bedoelde ik daarmee..
Dat doe ik niet en newsman ook niet hoor. Soms is het sterk om je zwakte te laten zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Je laten kennen tov anderen is niet erg nee. Maar je moet niet over je heen laten lopen. Dat bedoelde ik daarmee..
Nee hoor heb het ook niet specifiek over julle hoor. Het is zeker sterk op je zwakte te laten zien, maar je moet jezelf er niet in verliezen. Dan bereik je het tegen over gestelde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en newsman ook niet hoor. Soms is het sterk om je zwakte te laten zien![]()
Dank je Dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
Voor Henk, van harte gefeliciteerd
![]()
[afbeelding]
Ja natuurlijk, hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:04 schreef A-en-M het volgende:
Melke lees je mijn antwoord ook???
Melke leg je ff nader uit aub ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor heb het ook niet specifiek over julle hoor. Het is zeker sterk op je zwakte te laten zien, maar je moet jezelf er niet in verliezen. Dan bereik je het tegen over gestelde.
Waars Palm trouwens?
Thanx, matequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:04 schreef newsman het volgende:
Morwen kan heel goed opvoeden, wat ze wel en niet wil.
oke, ik dacht dat je deze een aantal berichten naar boven gemist had...........quote:
Wat moet ik er verder nog over zeggen dan? Ik vind het goed dat mensen hun zwaktes durven te tonen, maar als je daar te ver mee door schiet komt het in mijn ogen over als onderdanig. Daar hou ik persoonlijk niet van. Verder geen persoonlijke aanval naar wie dan ook hierquote:
Liefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef White_Pearl het volgende:
Henk van harte gefeliciteerd,
[afbeelding]
En een hele fijne dag!![]()
![]()
![]()
Tja tis iets tussen vrienden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, mateEn zo is het, ik ben hier misschien niet echt duidelijk maar ik hou gesprekken liever prive
Op het forum ben ik minder persoonlijk dan op msn, dat is iets tussen 2 mensen. Lijkt me logisch en niet meer dan normaal
![]()
Ja dat is ook niets. De middenweg, dat is perfect!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oke, ik dacht dat je deze een aantal berichten naar boven gemist had...........
Dat is een ander punt, maar ik bedoel dat hij open staat, afgelopen nacht wat alles k*t, wat wie ook tikte
Met mij wilde je niet msn'enquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, mateEn zo is het, ik ben hier misschien niet echt duidelijk maar ik hou gesprekken liever prive
Op het forum ben ik minder persoonlijk dan op msn, dat is iets tussen 2 mensen. Lijkt me logisch en niet meer dan normaal
![]()
Newsman, empathie en m'n mening staat los van elkaar. Wat ik eerder al zei is dat ik het goed van je vind dat je je zo open kan en durft te stellen. Los daarvan zei ik dat je jezelf niet moet verliezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:14 schreef newsman het volgende:
Melke je empathie is kut sorry dat ik het moet zeggen.
Goede morgen Yolande, gefeliciteerd met je kersverse Abrahamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat een gedoe allemaal zeg in het hotel.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je mannetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
Yolande, gefeliciteerd met je jarig mannetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
Lieve Melke je komt niet door de test heen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Newsman, empathie en m'n mening staat los van elkaar. Wat ik eerder al zei is dat ik het goed van je vind dat je je zo open kan en durft te stellen. Los daarvan zei ik dat je jezelf niet moet verliezen.
Ik ben het met je eens, hoor, maar soms verliest de ratio het van je gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Newsman, empathie en m'n mening staat los van elkaar. Wat ik eerder al zei is dat ik het goed van je vind dat je je zo open kan en durft te stellen. Los daarvan zei ik dat je jezelf niet moet verliezen.
Umn welke test?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve Melke je komt niet door de test heen.
Bedankt we hebben feestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Yolande, gefeliciteerd met je jarig mannetje![]()
![]()
Yolandequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
Bedankt, en hij lijkt geen dag ouderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goede morgen Yolande, gefeliciteerd met je kersverse Abraham![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is irc?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
Melke ik zal binnenkort irc laden, dan mag je je melden
En ik ga het gewoon niet doen verdomme.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
Melke ik zal binnenkort irc laden, dan mag je je melden
dank je zal wel lukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Yolande!! Nog vele jaren samen he!![]()
Pff newsman doe eens niet zo vaag! Geef eens antwoord. Wat is irc en welke test heb ik niet gehaald?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
En ik ga het gewoon niet doen verdomme.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yolande![]()
![]()
Gefeliciteerd met Male-Yo![]()
![]()
![]()
En ja, Bart is wegEn ratelende Theo is de BB
![]()
Duurde even voordat ik er voorbij kwam, hartelijk bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:59 schreef M-en-A het volgende:
Even een felicitatie voor Henk.Jansen plaatsen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Bedankt, en hij lijkt geen dag ouder![]()
![]()
![]()
Dank Sjet. Hij is nu echt jarig met al die zoenenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Yolande
![]()
Gefeliciteerd met je man he!![]()
Dat was toch je hartewens had ik begrepenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik er voorbij kwam, hartelijk bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zag het leuk dat je ook glas voor mij had mee gestuurd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb voor hem op zijn verjaardagskaart maar even zijn hartewens gezet.
![]()
Ze had probleempjes met fok..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef Snaptnix het volgende:
hehe... mag ik nu ook weer meespelen eindelijk
Nu alleen die arme Dizzy nog, die zit nog steeds elders vast
edit: groetjes van Dizzy![]()
Theo gaat wel voor spectakel zorgen, hoop ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je Morwen,![]()
jammer van Bart maar ik ben nu wel blij met Theo (vind hem altijd wel geinig.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef newsman het volgende:
Melke weet je autisme is ?
hoi Snappie..... troubles met internetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef Snaptnix het volgende:
hehe... mag ik nu ook weer meespelen eindelijk
Nu alleen die arme Dizzy nog, die zit nog steeds elders vast
edit: groetjes van Dizzy![]()
Heeft. ZIt nog steeds vast op vol. Daar zat ik net ook nog vastquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja ik zag het leuk dat je ook glas voor mij had mee gestuurd.![]()
Geen idee. Kon gewoon internetten. Maar Fok kwam ik niet meer op. Vroeg me al af of ik iets gruwelijks verkeerds had gedaan. Al zou ik dat nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Snappie..... troubles met internet![]()
dan zullen het er wel 3 a 4 zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
2 slokjes voor jou, mogen er ook 3 of 4 zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |