lijkt me een goed plan idd....zal allicht beter verkopen dan bonnie en vioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
Theo wil een single gaan opnemen met grote namen... Borsato en zo.
Theo het eeuwige stoute jongetje met Marco de vroegoude ideale schoonzoon?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
Geen problemen hier snappie storinkje misschien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
sja... mooie streams hier![]()
[afbeelding]
Die lurk ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ze doen het wel allemaal op http://bb5.florisd.nl
Alweer, ben niet weggeweest hoorquote:
Jaja, Bongetje is er nog steedsquote:
Grote namen, dan denk ik aan Gert met het Mappa Mondoliedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
Waarschijnlijk wel, kijk zometeen nog wel even of ze het alweer doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geen problemen hier snappie storinkje misschien.
Maar dat mocht niet van het RK... vond het nog leuk klinken ook...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Grote namen, dan denk ik aan Gert met het Mappa Mondolied![]()
Hoi newsmanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
En niet te vergeten FB en Pareltje sorry
Ze gaat slapenquote:
Hier ook. Kom er tussendoor niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Enne doet Fok! overal raar of alleen hier???
Euhh....het is alweer een frisse dinsdagquote:
Wat noem jij raar?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Heej! Newsiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
En niet te vergeten FB en Pareltje sorry
Fileserver zal wel weer mogelijk defect rakenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Je bent gewoon gaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Hier daarnet ook, moest ff helemaal af en aanloggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
De grote klok van Frizti
Whehehe dat is waarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Euhh....het is alweer een frisse dinsdag![]()
Ja jammer, het was zeker leuk geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar dat mocht niet van het RK... vond het nog leuk klinken ook...
Ik hoor lekker helemaal niks van Theo nuquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Monique heeft ff haar hart gelucht tegenover Theo over Chiel
Mooi! Chiel deed belachelijk tegen Moniquequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Monique heeft ff haar hart gelucht tegenover Theo over Chiel
Whahahaha je bent lekker bezig tegen me Melkequote:
Nog niet gaar. wel raar maar zijn geen smileys meer, reageren gaat bijna niet raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |